Olen ollut poissa vähän aikaa palstalta ja en oikein ymmärrä tuota Striperin ja Badassin riitaa ja ilmaisesti GD:kin on palannut takaisin
selvyyttä asiaan
10
302
Vastaukset
- nyt täällä
Feudi päällä. Heidät pitäisi laittaa kehään.
- Badass
Striper ei vaan ymmärrä asioita, ja kun yritän hänelle selittää niin kommentit ovat tyyliin: ''Ei vittu, taas Badass selittää paskaa!!''. Siinä sulle ''riita''.
- gary.dahlman
Kuin ennen!
Ja Badass ja Striper pitäisi laittaa kehään!
Olis hauska nähdä Striperin juoksevan Badassia karkuun ja sitten nähdä hänet kuljetettavan ambulanssilla pois ;D!
Siis Badass vs Striper olis täysi squash!
Ja kuten Badass jo sanoikin niin Striper on vaan niin pentu ettei osaa käsitellä asijoita kunnolla!!!
Hmmm.....matseista puheen ollen.......GD VS Striper.....sekin olisi squash ;D
KD VS Striper....nääh kumpikaan ei osais tehä mitää....- Striper
Hey! Oon voittanu meidän koulun Hell In A Cell matsin, jossa oli 10 osallistujaa!
- gary.dahlman
Striper kirjoitti:
Hey! Oon voittanu meidän koulun Hell In A Cell matsin, jossa oli 10 osallistujaa!
Mistä te sen ihme 'häkkyrän' sinne koululle hankitte?!?!?
Ja Badass varmasti viskoisi muakin ympäri kehää vaikka oonki mestari Kick Boxingissa!
Siis ymmärrykseni Badass on jossakin ysil tai amiskassa ja sä oot......vitosella!
JA sitä paitsi mä voitin Street Fightin mun isoveljen Danin kaa....kumpiki rupes vuotaan!
Danin lyönti on kolme kertaa kovempi ku mu ja mä saan puuhunkin syvän jälen! - gary.dahlman
Striper kirjoitti:
Oliko teillä katsojia....kävittekö matsin missä....milloin....oliko tuomaria....musiikkeja...ja ketkä oli osallistujat?!?!?
Me kututtiin 121 katsojaa vanhalle kaivokselle kattoon,Musiikit oli,yhen kavern isoveli tuomarina,syksyllä ja hauskaa oli....yhelt kaverilt vaa murtu käsi....yheltä meni peukalo murtuneeks ja kaikki sa ivitunmoisen selkä/kylkiluu kivun! - Striper
gary.dahlman kirjoitti:
Oliko teillä katsojia....kävittekö matsin missä....milloin....oliko tuomaria....musiikkeja...ja ketkä oli osallistujat?!?!?
Me kututtiin 121 katsojaa vanhalle kaivokselle kattoon,Musiikit oli,yhen kavern isoveli tuomarina,syksyllä ja hauskaa oli....yhelt kaverilt vaa murtu käsi....yheltä meni peukalo murtuneeks ja kaikki sa ivitunmoisen selkä/kylkiluu kivun!Katsojia oli reilut 100, musiikkia löytyi ja siellä oli painimassa 6:sia ymt.. kaveriltani murtui käsi, 2 kaverilta vääntyi jalka, yhdeltä murtui jalka ja ilmat lähti pihalle jokaiselta vaikka kuinka monesti! Kaverin käsi murtui kun hyppäsi Elbow Dropin Kolmesta metristä kaverin mahaan!
- Badass
Striper kirjoitti:
Katsojia oli reilut 100, musiikkia löytyi ja siellä oli painimassa 6:sia ymt.. kaveriltani murtui käsi, 2 kaverilta vääntyi jalka, yhdeltä murtui jalka ja ilmat lähti pihalle jokaiselta vaikka kuinka monesti! Kaverin käsi murtui kun hyppäsi Elbow Dropin Kolmesta metristä kaverin mahaan!
Tietääkseni semmoinen HiaC-häkki maksaa yli 10 000€, ellei jopa enemmän. Miksi koulunne haaskaisi rahaa johonkin penskojen HiaC-matsiin?
- Striper
Badass kirjoitti:
Tietääkseni semmoinen HiaC-häkki maksaa yli 10 000€, ellei jopa enemmän. Miksi koulunne haaskaisi rahaa johonkin penskojen HiaC-matsiin?
No ei oo oikee häkki!!
- Badass
Striper kirjoitti:
No ei oo oikee häkki!!
Mitäs kusetat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124700MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022441Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5741841- 91673
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1051530Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987