MY ONLY ONE - rockmusikaali

'75

Nyt koko Suomen rock-kansa klikkailee tästä linkkiä http://www.myonlyone.net ja varailee koko suvulle liput kyseiseen musikaaliin. Käykää katsomassa, kuinka Hurriganes on kuin uudestisyntynyt näitten nuorten miesten sielukkaan tulkinnan myötä.

Voin luvata, että menoa ei puutu, ja ikinuoret saavat tuntea itsensä vielä hieman nuoremmiksi! Tämä on syksyn ehdoton ykkösjuttu, älä jätä väliin, vaan kannusta Hurriganes uuteen nousuun näiden lahjakkaiden nuorten käsissä.

Rock'n'roll elää!

13

1390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gizzze74

ROK! Totta on! Henkka ja Talahazzie vetää sellaisella rytinällä,että pois alta kivet ja vuoret. Ei Hesarissa 12.11. turhaan kehuttu, että Ganes-leffan kundit saavat tehdä paljon jos pistävät paremmaksi. Näyttelijätkin vetävät roolin uskottavasti. Toivottavasti ttän sai pk-seudulle. Jokainen Ganes-fani katsomaan;yllätytte positiivisesti. R...OK!

• In The Nude

......hm!
      Kävin katsastaas viime viikolla musikaalin. Myönnän et menin katsomoon epäilevänä. Ganesista musikaali....ei!
      MUTTA! OLI YLLÄTTÄVÄN HYVIN. Teatterin kundit soittivat Ganes-biisejä antaumuksella. Etenkin Cisseä nytelly hemmo oli hyvä. Suosittelen. 9

• AllunPullo

Tää on ihan Rock-kamaa. En olisi ikipäivinä uskonu et Ganesista tehdään jotain tällastta. Musikaalissa on hyvä bändi eikä hengarihertatkaan ole huonoja.
      Vieläkin säväyttää se Allun ja viskipullon keskustrelu. Hyvä Villan teatteri.Lisää tälläistä.

• Hande1975

Loistava. Kuka on toista mieltä,ei ole nähnyt. Eikä kuullut. Henkka & The Tallahazzie keikoille, pliis!
      Kuvitelkaa. Paluu Hurriganes-maailmaan 1975 vain 10 egellä: www.myonlyone.net

• REEEMU

Kävin lauvantaina kattoos ton musikaalin > olihan loistava. Hyvää työtä nuorilta. BRA!
      Sain muuten ostettua samalla teatterilta poikafrendille joululahjan; makeen musikaalin T-paidan ja Henkka ja Talahazzie-levyn. Koko setti vain 23 egee. Ei paha...

• soija

Näin ja kuulin-pettymys on suuri. Elkäähän mainostelko pojat itteenne täällä noin yli. Pitää olla ylpeä asiastaan mutta että tällä tyylillä. Nyt tunnen huijatuksi tulemisen suuren häpeän ja hyväksikäytetyksi tulemisen tunne ei ole kiva jude.

• llaura

Enpä tiedä, kuka tai ketkä on innostuneet, mutta enpä usko, että kyseessä olisi pojista kukaan. Itse olen mukana tässä musikaalissa, eikä kyllä kenelläkään meistä ole mitään erityistä tarvetta kehua itseään. Tai mistäs minä kaikkien salaisia piirteitä voisin tietää, mutta näinpä kuvittelisin. :)

Harmi että jouduit pettymään. Mutta niinhän se on, ettei aina kaikkia voi miellyttää. Jos yhtään lohduttaa, niin sanonpa, että meillä näyttelijöillä ainakin on hurjan kivaa, tietysti yleisön mukana olo vaikuttaa asiaan, mutta oma hyvä olo on tärkeintä. Ei kai tätä muuten tekisi.

Kiitoksia kuitenkin rehellisestä palautteesta, tiedämmepä ainakin, että parantamisen varaa on. Onneksi meillä on vielä aikaa kasvaa! :)

• Kaitzy
        llaura kirjoitti:

Enpä tiedä, kuka tai ketkä on innostuneet, mutta enpä usko, että kyseessä olisi pojista kukaan. Itse olen mukana tässä musikaalissa, eikä kyllä kenelläkään meistä ole mitään erityistä tarvetta kehua itseään. Tai mistäs minä kaikkien salaisia piirteitä voisin tietää, mutta näinpä kuvittelisin. :)

Harmi että jouduit pettymään. Mutta niinhän se on, ettei aina kaikkia voi miellyttää. Jos yhtään lohduttaa, niin sanonpa, että meillä näyttelijöillä ainakin on hurjan kivaa, tietysti yleisön mukana olo vaikuttaa asiaan, mutta oma hyvä olo on tärkeintä. Ei kai tätä muuten tekisi.

Kiitoksia kuitenkin rehellisestä palautteesta, tiedämmepä ainakin, että parantamisen varaa on. Onneksi meillä on vielä aikaa kasvaa! :)

Jude! Olis kiva tietää mitä hait musikaalista? Itse nautin ainakin ja samaa voi sanoamuistakin. Harvoin olen teatterista lhtiessä nähnyt yhtä hyvämieleistä ryhmää.
        Ja esityksestä: siinä on todella energiaa ja luovuutta. Mutta Jude jos haluat nähdä oikean Remun, hänkn keikkailee. Ei ehkä samalla vauhdilla.
        Mutta musikaali peilasikin vuoden 75 tapahtumia.
        Kerro Jude, mihin petyit?

• mä vaan...
        llaura kirjoitti:

Kiitos Wilnun väelle!!! "My only one"-musikaali oli ihan törkeen hyvä!!!! :)

• tois pualt jokkee
        mä vaan... kirjoitti:

Kiitos Wilnun väelle!!! "My only one"-musikaali oli ihan törkeen hyvä!!!! :)

Hei pojat olis kiva nähdä täälläkin se musikaali ei muutako kiertueeelle.

• Kii
        tois pualt jokkee kirjoitti:

Hei pojat olis kiva nähdä täälläkin se musikaali ei muutako kiertueeelle.

Musikaali ja Henkka & The Tallahazzie lähtee kiertueelle; eka keikka on Gloriassa 8.-9.6. ja syksyllä on luvassa lisää.

• Patu vm.70

Näin esityksen 2.12 ja yllätyinpä minäkin. Rohkeesti vetää nuoret kollit, asenne kohillaan on kohillaan ja musa jytisee. Todella voisi kuvitella näkevänsä ja kuulevansa Ganesit vuosimallia seiskytjajotain. Puntti vipatti ja suunpieliä nyki vähänväliä kattoa kohti. Hellvatin Hyvä Meiningi!

• Zerbba

My Only One (www.myonlyone.net) viimeinen esitys on sunnuntaina 10.12. Kannattaa mennä katsomaan.
        Jos lippuja vielä löytyy. Mut ton saitin kautta niitä löytyy, jos löytyy.
        Itse menen tsigaan toisen kerran!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe