Mikä on oma painoindeksisi? Vastatkaa laihat, normaalipainoiset ja lihavat. Nähdään minkä kokoisia ihmisiä täällä on eniten. Mä alotan mun, painoindeksi on tasan 19.
Gallup PAINOINDEKSISI
43
3200
Vastaukset
- on PROVO
Tämä kyselijä / kysymys on PROVO !
Miksi vastaisit tälläiseen typerään kysymykseen !? - mitä sitten
Voihan täällä olla minkälaisia galluppeja vaan.
Mun bmi on 23,5 eli sillä taulukolla en ole lihava. (ainoastaan kurvikas) - 23...
23...
Toista ääripäätä, BMI 65 ja risat :)
- vararavintoa
No on sulla ainakin vararavintoa pahanpäivän varalle. Miten jaksatkin kantaa.
- jenies
21. Muuten tyytyväinen vartaloon, sopivan lihaksikas, eikä mikään luikku, paitsi et reisistä voisin ottaa hieman pois..
- ja tavoitteena 19
Painoindeksi tällä hetkellä 20,2... vuosi sitten painoindeksi oli 27,4.
Tavoitteena painoindeksi 19,5. Eli kaksi kiloa vielä tiputettava painoa. Itse asiassa yrittänyt tipuu kahden kuukauden ajan, mutta paino ei enää tipu. Ilmeisesti lihakset kasvavat, joten painon tiputus ei näy :) Kuitenkin tuota vararasvaa löytyy ainakin tuon kahden kilon verran.- ei ole peli menetetty
sillä me laihdumme nopeammin kun alamme vain treenaan,mutta naisilla toi selluliitin lähteminen vaatiikiin jo ihan eri kuureja:=)))Ja sekin on ihan todistettu:=)
- BMI yli 30
Olenko tosiaan niin lihava kuin painoindeksi väittää????
http://www.geocities.com/mustonenboogie/- olet..
ja pysyt ellet laihduta
- tosissasi
olet.. kirjoitti:
ja pysyt ellet laihduta
Väität edelliselle kirjoittajalle, että linkin kaveri on läski. Klikkasitko sitä linkkiä ollenkaan? Jos et kannattais varmaan klikata. Jos vielä sen jälkeen väität kaveria läskiksi kannattaisi hakeutua hoitoon.
- löytyy
35
paino 114 kg ja pituus 180 cm, läski tosin en ole... taulukointi sucks - iitu85
Painoindeksi 30,1, mutta alas päin menossa.
Mulla ainakin lihavuuden syyt löytyy korvien välistä, eikä mistään muualta. Sen kun uskaltaa tunnustaa, niin alkaa homma etenee.
=)- minulla -79
sulla just sama kun minulla 30.1
pituus minulla 171cm
paino 88
koko ajan haluun painoo pois seuraava punnitus maaanantaina..mites sun kuuri menee??
itse pudotan painonvartiotten pisteillä kohta 40kg siitä mitä joskus ollu..huh huh..ihana olo nyt. - iitu85
minulla -79 kirjoitti:
sulla just sama kun minulla 30.1
pituus minulla 171cm
paino 88
koko ajan haluun painoo pois seuraava punnitus maaanantaina..mites sun kuuri menee??
itse pudotan painonvartiotten pisteillä kohta 40kg siitä mitä joskus ollu..huh huh..ihana olo nyt.mulla menee hyvin.
Olen nyt jo 7kg hoikempi kun "pahimmillaan" olen ollu. Se 7kg kyllä lähtenyt hitaasti ja varmasti. Ihan ruokavaliolla.
Nyt olen mukana lihavuustutkimuksessa ja seuraava punnitus olis parin viikon päästä. Keskiviikkona laitettiin mun ruokavalio ojennukseen. Syön nyt kaloreita 1800 päivässä, katson vähän mitä syön ja silloin tolla määrällä on koko ajan ihan ähkynä. Paitsi et on sellainen kevyen terveellinen ähky. Ei sellainen rasvaähky/huono-olo.
Mukavaa painonhallinta talvea kaikille!
- -Sarita-
Oma painoindeksini on 17,5. Olettaa saattaisi, että olen ihan järkyttävä riuku - vaan enpä ole.
- neiti 25,8
juu-u, näyttääpä siltä, että keskivertosuomalaisia ollaan... tutut sanovat, että normaalikokoa olen, mutta itseä häiritsevät jenkkakahvat ja reisi..ööh.. "lihakset" :), jotka eivät kyllä ole massiivisinta laatua, mutta on kyllä mistä lähteä!
- BMI
vaihtelee 21-22. Läskiä riittää...
- 22,9
Tavoitteena on kyllä laihtua kolmisen kiloa. Liian vähän liikuntaa viime aikoina ja vastaavasti liian paljon herkkuja :(
- elämäni kunnossa
Aika tarkkaan 30.
Just sopivan kokoinen.
N 175 - Minä 22
bmi 22
- hoikkaa--
porukkaa täällä!
Mulla on nykyään just toi keskimääränen eli 26. Olen aika sirorakenteinen nainen, joten sellanen 19-21 olisi sopiva mulle.
Läski olen ja se on helvetin ikävää :( - ja pituus
174 cm ja paino 53 kg.Kevyet luut...
- 17,5
Pituus 174 cm ja paino 53 kg. Ja vyötäröllä kyllä on ihan selvää läskiä. Varmaan on kevyet luut sillä ei kukaan laihaksikaan hauku. Painoin joskus muutaman kilon alla 50 ja silloin tuli jo ikävää palautetta. Syön nyt paljo proteiinia ja jätin hiilihyrdaatit pois (valkoinen jauho, pastat ja pullat). Aloitin itämaisen tanssin joten eiköhän tämäkin lyyli ihan syömällä kiinteydy :P
- tiputan painoo
minun 30.1 koko ajan menee alaspäin se on ollu jopa 40,huh huh..nyt 40kg keveempi.
- Koriant
heh heh, eipä täällä lihavuuspalstalla näytä siis kuitenkaan käyvän kuin 17-22 btm ihmisiä. Mitä te täällä teette? Leuhkitte vaan meille punkeroille kui "iik mä oon läski, btm on 18 ja sen kyl pitäs olla korkeintaan 15,5..."
terveisin btm 37 - HippiE
n. 20
Luulin olevani ainut normaalipainoinen tällä palstalla mutta täällähän on kaikki suunnilleen samankokoisia.. =D- bmi 32
Siis toisin sanoen puolet porukastahan on ihan väärällä palstalla, tän palstan nimi on lihavuus huom huom. Ilmanko täällä on niin ikävä ilmapiiri.
- totuusesiin
Että olis kiva nähä ylipäätään minkä kokoisia ihmisiä suomi24:lla on ja tää on ihan hyvä palsta siihen, vai..? En mä täl palstal yleensä kirjottele, mut ku tuli toi juttu siitä että suomalaiset on kolmanneks lihavin kansa..huh huh Sitä vaan en ymmärrä että kun yks täällä mainitsi siitä että "ilmankos on näin huono ilmapiiri" siks että laihat ja normaalipainoiset käy tääällä? Mitäs vaikutus laihuudella tai lihavuudella muka luonteeseen on?
- namis
Kyllä lukutaitoinen huomaa äkkiä mitä vaikutusta sillä on että hoikatja normipainoiset käy täällä. Hirveä haukkuminen ja räksytys alkaa jokaisessa viestiketjussa missä lihavat uskaltavat tuoda ajatuksiaan julki. Lihavilla ei edes tällä palstalla saisi olla oikeutta mielipiteisiinsä koska he ovat "laiskoja, itsekurittomia, luusereita, haisevia, idiootteja, löllyviä, liikaa tilaa vieviä, rasvaa kauhalla ahmivia yhteiskunnan loisia". Että kyllä taitaa olla vaikutusta luonteeseen :)
- kysymyshän
tämä oli. Kyllä täällä varmaan käy kaikenkokoisia ihmisiä - melkein kaikilla on jonkinlainen mielenkiinto kehonsa tilaan. Sama oikeus niin laihoilla kuin lihavillakin. Harva kai on niin tyytyväinen painoonsa ettei sitä silloin tällöin miettisi. Varsinkin me naisihmiset ikään tai säätyyn katsomatta. Ja kysymys kuului mikä painoindeksi kävijöillä laihat keskipainoiset ja paksut mukaanlukien. Näin minä kysymyksen ymmärsin, eikä ole koskaan todettu LUKI-häiriötä.
Hyviä vinkkejä täältä saa ihan painoon katsomatta. Niin monelta muultakin Suomi24-foorumilta. Tsemppiä kaikille syyskaamokseen! :-) - palsta23
kysymyshän kirjoitti:
tämä oli. Kyllä täällä varmaan käy kaikenkokoisia ihmisiä - melkein kaikilla on jonkinlainen mielenkiinto kehonsa tilaan. Sama oikeus niin laihoilla kuin lihavillakin. Harva kai on niin tyytyväinen painoonsa ettei sitä silloin tällöin miettisi. Varsinkin me naisihmiset ikään tai säätyyn katsomatta. Ja kysymys kuului mikä painoindeksi kävijöillä laihat keskipainoiset ja paksut mukaanlukien. Näin minä kysymyksen ymmärsin, eikä ole koskaan todettu LUKI-häiriötä.
Hyviä vinkkejä täältä saa ihan painoon katsomatta. Niin monelta muultakin Suomi24-foorumilta. Tsemppiä kaikille syyskaamokseen! :-)Niin, itse käyn tällä foorumilla siksi, että sairastan syömishäiriötä, ja olen melko varma siitä, että osalla tämänkin palstan lihavista on syömishäiriö. Itselläni on ollut syömishäiriön kaikki muodot, ja siksi voinkin samaistua myös tämän palstan kirjoituksiin ainakin osittain, vaikken koskaan olekaan ylipainoinen ollut.Jokatapauksessa, syömishäiriö ei katso painoa.
Oma BMI tällä hetkellä aivan liian alhainen :/
- -.-.-.-.-
18,6 eli normaali.
(3 kiloa haluaisin kyllä pois)- hoikkis
BMI siis 20,2, mutta muutaman kilon haluaisin tiputtaa eli 55 kilosta 52 kiloon...
- periaatteessa
hoikkis kirjoitti:
BMI siis 20,2, mutta muutaman kilon haluaisin tiputtaa eli 55 kilosta 52 kiloon...
tiputtaa pari kiloa pois. Ihan siitä huolimatta onko tarpeen vai ei.
- on nyt
periaatteessa kirjoitti:
tiputtaa pari kiloa pois. Ihan siitä huolimatta onko tarpeen vai ei.
eli seuraavassa olen kertonut, että mä haluaisinmuutaman kilon lisää, ei paljoa, mutta sen verran, että BMI alkaisi juuri ja juuri kakkosella :)
"luisevana ei ole hyvä olla"
- on nyt
ja ollut maksimissaan 22,9 :)
Syy tippumiseen on ollut sairastelussa, joten nyt yritän päästä takaisin kakkosella alkavaan BMI-lukuun. - Proud Mary
Ei 4xL (lihava, laiska, läski & löysä).
- xasna
Painoindeksini on 25.6,olen ollut normaalipainoinen mutta alkanut lihoa tämän syksyn aikana.
- mie täällä...
No vedetään pohjat kun ei täällä näytä olevan kun laihoja ihmisiä. Eli siis painoindeksini on 47. Ja tämä on ihan tosi.
Tuolla alkupäässä nimim. kotleetti tais olla isompi.
- takkutukka88
Oma painoindeksi on tällä hetkellä 31.6 mutta hyvää vauhtia menossa alas päin... Kesällä tarkotus tuon indeksin olla 24.2
- Painokas
nyt vähän yli 40. Eli laidutettavaa olisi useampi kymmenen kiloa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904383
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?572974Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132511Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402003
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki641647Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608