Mikä on mielestäsi

niisku-myy46

kaunein rakkauslaulu?

44

1987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lemnaminor

      Jos muistan oikein Ballad 4/4 Dream Academyltä. Ensimmäisen rakkauteni ajoilta..

    • tomppa2006

      Nilssonin "Without You"

      • Loistava.polku

        Nuoruusvuosien suuri hitti.... kelamankalta kuunneltuna vielä.


      • tomppa2006
        Loistava.polku kirjoitti:

        Nuoruusvuosien suuri hitti.... kelamankalta kuunneltuna vielä.

        ...Mariah Careyn tulkinta on mielestäni pyhäinhäväistystä?


      • Loistava.polku
        tomppa2006 kirjoitti:

        ...Mariah Careyn tulkinta on mielestäni pyhäinhäväistystä?

        ...kerran kuulla.

        Ei ei.... ei mitään sarkaa.


    • uusi-äijäkäs

      Beatlesin Girl, Rainbown Rainbow Eyes, Tapio Rautawaaran Isoisän olkihattu, Pelle Miljoonan tahdon rakastella sinua, Laura Branniganin Ti Amo, Dire Straitsin Hand in Hand, Gunnareitten Dont you cry, Doorsin mikä se nyt on nimeltään. Onhan niitä vaikka miten, en pysty määrittelemään parasta. Ja hei se meidän häämarssi Popedan Tahdotko mut tosiaan!

      • Bia

        Mutta Eppu-Normaali........;D Pelkkää timanttia.


      • uusi-äijäkäs
        Bia kirjoitti:

        Mutta Eppu-Normaali........;D Pelkkää timanttia.

        Vanha eppu-tuotanto toimii mulle paremmin kuin uusi. Maximum jee jee-levy tuli melkein puhki kuunneltua.


    • niisku-myy ejk

      On monta tosi järisyttävää. My heart will go on... sitten tämä... Wonderful tonight... ja monta muuta ;)

    • Tulienkeli

      laittaisin tähän....
      Sua vain yli kaiken mä ........

      Onhan niitä muitakin mutta
      tää on niin...

      • retros

        niin onkin maailman paras rakkauslaulu!


      • Tulienkeli
        retros kirjoitti:

        niin onkin maailman paras rakkauslaulu!

        ja jos on paha päivä tai hyvä päivä...
        auttaa kun sitä hyräilee...
        vaikka musiikin suhteen oon...
        kuuntelen hyvin lähes kaikkea :)

        Kiitos sinulle..


      • kikakakkonen

        ...se on niiin niiiiiiiiin....


    • Bia

      Auringon nousu / Jukka Kuoppamäki.

    • migu

      vaikka mitä hyviä, mutta yksi on yli muiden.

      Tätä kun kuuntelee sopivissa fiiliksissä niin taivas repeää!

      Cutting Crew:
      (I Just) Died In Your Arms

      Illan jatkoja. =)

      • niisku-myy46

        Koskahan oli pinnalla? Oliko 80-lukua ?


    • retros

      niiskiksen kaunein rakkauslaulu?

    • Duckzoni

      I Will Stay. Cisse & Ganes.

      • niin raikkaalta se maistuu..

        jne..


      • parempi.

        I Will Stay, on alun perin Tanskalaisen The Lollipops bändin biisi ja oli jo 60-luvulla nuorten suosiossa.


      • Duckzoni
        parempi. kirjoitti:

        I Will Stay, on alun perin Tanskalaisen The Lollipops bändin biisi ja oli jo 60-luvulla nuorten suosiossa.

        Joku Danski Lolitapuppelis ininä? Cissen ja Ganesin on paras versio. Turha yrittää edes yrittää neuvotella asiasta ;P

        Toisaalta, ekahan on yleensä se paras versio. Niinku-niinku tämä Waitsneikin "here I go again". Eka vetäsy on hitosti parempi ja raaempi :D Tosin tässä uudemmassa versiossa on Tawny Kitaen kiemurtelemassa parin Jaggen konepellillä, UHHH ;O Joten hyväksynemme mainitusta syystä, äijät, uusintavedon? :D Palstan arvoisat Leidit voi katella Coverdale-hemmoa? On oikein nahkapökätkin ;D

        http://raf.vox.com/library/video/6a00c2251cc2dc8fdb00c22524366ef219.html

        Saikos tänne linkata mitään enää? Kaipa sen näkee jos poistetaan?

        Sori-sori kun en ole ollut täällä mukana viime aikoina. Kovasti asioita menossa. Isoja pisneksiä ja solkenaan kaikenlaisia naisjuttuja. No ei teillä kummiskaan ole ollut vanhaa elostelu-ankkaa ikävä, eihän? >:/

        Ei kai tässä sen enempiä just nyt? Mitä te siinä vielä kyttäätte? Hajaantukaa ja heti >:/ ;P

        Duckzoni


    • -joo-

      sää oo jo pätenyt tarpeeks?

    • blackwomans

      Eli Kaija Koon esittämä kappale,jotain niin kaunista.

      Muistoja herättävää:)

    • Tok-Fia

      lemppari on...Oikeesti-Finlanders...toinen on Kelly Clarkssonin The Trouble With Love Is..surullinen kappale mutta hyvä...

    • tolho

      että mun miellestä Anssi Kelan Älä mene pois on niin mahottoman kaunis sanoiltansa..nii haikeen suruisa mutta kaunis..*huokaa*

      • niisku-myy46

        jos oot nyyhky. Kivikasvoja ja -sydämiä on maailmassa liikaakin ;)


    • Aikamies 47

      ..esittäjänä Fredi ja tietenkin Elviksen Love me tender.Paras oli tuolla ylempänä..Leif Fager.

    • yksi turhuuden

      tai tyhjyyden luoma ...ihan oikeesti hae jo piip piip

      • ------

        Tee oma aloitus.Mielummin jollekkin toiselle palstalle.Muista....pikkerit!!!!!!!!!!!!!!!


    • Loistava.polku

      Yksi kaunis on "Sinua, sinua rakastan" - näistä uudemmista Rasmuksen "Shot" on ehdoton.

    • On rakkaustarina aukustista ja hilmasta. Vastaan: Veikko Lavin Limperin Hilma

      • hienostella

        ulkolaisilla kappaleilla, vaan tyydytään myös kotimaisiin: "Kulkurin valssi" on hyvä


      • hienostella kirjoitti:

        ulkolaisilla kappaleilla, vaan tyydytään myös kotimaisiin: "Kulkurin valssi" on hyvä

        Laitan tähän toisen hyvän ulkomaisen kappaleen elikkä Suhmuran Santra Esa Pakarinen


    • muuta mieleen ku Leif Fagerin........????? Mä unohdin sen laulun nimen..ihan yhtäkkiä..:O

      • tomppa2006

        Laulua nimeltä: Romanssi.

        Vain sua yli kaiken mä....


      • tomppa2006 kirjoitti:

        Laulua nimeltä: Romanssi.

        Vain sua yli kaiken mä....

        Korvasi häävalssimme;)


      • tomppa2006 kirjoitti:

        Laulua nimeltä: Romanssi.

        Vain sua yli kaiken mä....

        sua vain yli kaiken mä rakastan...Aah..nii hempeetä...;)


      • tomppa2006
        mii-su kirjoitti:

        sua vain yli kaiken mä rakastan...Aah..nii hempeetä...;)

        ...tapasi mukavan naisen, johon halusi tehdä vaikutuksen. Hän lauloi karaokebaarissa tuon laulun 2.5 promillen jurrissa ensimmäisenä iltana naiselleen.

        Oli hirveää kuultavaa, mutta tämä laulu ilmeisesti saa naiset tiettyyn herkkyyteen, koska kaverini saatteli vähän tuon jälkeen naisen kämpilleen.


      • Duckzoni
        mii-su kirjoitti:

        sua vain yli kaiken mä rakastan...Aah..nii hempeetä...;)

        Se sama styke joka on siinä vanhassa leffassa? Mikä se nyt oli? Joku "porakaivon paroni ja Katariinan kauniit munkit"? Jotain semmoista? ;P

        Miten sitä voi rakastaa "yli kaiken"? Duckki kerran nuorna kyl XXXX laidan yli :D Mutta jos ihan kaiken yli? Esim. kerrostalon yli rakastaminen vois olla hankalaa? :/ :P

        D-Zoni


    • tuffe
      • migu

        Kaunista.
        Eipä voi muuta sanoa.

        Kiitos tuffe tunnelmapalasta. =)


      • tuffe
        migu kirjoitti:

        Kaunista.
        Eipä voi muuta sanoa.

        Kiitos tuffe tunnelmapalasta. =)

        Oli mullakin näköjään ässä-vika... kanstii, heh :))


    • niisku-myy46

      Kaunis, niin kaunis... *pyyhkii silmiään ja niistää nenänsä oikein kunnolla*

    • P. Floyd

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe