on neitsytmies..siis hyvä pedissä mutta saatana luonteessa!
Hyvä seksissä
11
4978
Vastaukset
- HärkäN
Täysin samaa mieltä!!!
- naiset...
...SYÖJÄTTÄRIÄ - piru periköön sen miehen joka tällaisen naisen pauloihin joutuu (paluuta ei ole...)
- blondi Neitsyt
...niinpä !
- neitsyt*
on hyvä sängyssä jos satut olemaan vaaka tai leijona!!!
- jouskari..kin
käy liekeissä neitsyen kanssa!!!
- olen utelias
Millä perusteella esim. vaaka on sopivaa sänkyseuraa neitsyille?
- sexy Neitsyt
olen utelias kirjoitti:
Liitto oli myrskyisä, intohimoinen, rakkauttakin riitti - mutta vaaka haluaa aina enemmän, se oma ei riitä, mikään ei riitä...neitsyt haluaa olla ainoa nainen, ei halua jakaa ketään toisen kanssa.
Seksin osalta suhde ei olisi loppunut koskaan, rakkauttakin taitaa olla vielä jossakin määrin vaikka molemmilla jo uudet kumppanit. Välillämme on jotain hyvin erikoista, vetovoimaa tulee aina olemaan. Exäni sanoi tässä hiljattain minulle, että voisi rakastella kanssani heti jos vain antaisin vinkin että haluan. Neitsyelle tietyt periaatteet ovat tärkeitä, pettäminen ei kuulu tapoihin. Nykyisin tyydyn kauriiseen - hänenkin kanssaan seksi sujuu muun ohella.
Vaaka oli kuitenkin se joka toi seksin parhaimmat puolet elämääni. - kumppani neitsyelle
sexy Neitsyt kirjoitti:
Liitto oli myrskyisä, intohimoinen, rakkauttakin riitti - mutta vaaka haluaa aina enemmän, se oma ei riitä, mikään ei riitä...neitsyt haluaa olla ainoa nainen, ei halua jakaa ketään toisen kanssa.
Seksin osalta suhde ei olisi loppunut koskaan, rakkauttakin taitaa olla vielä jossakin määrin vaikka molemmilla jo uudet kumppanit. Välillämme on jotain hyvin erikoista, vetovoimaa tulee aina olemaan. Exäni sanoi tässä hiljattain minulle, että voisi rakastella kanssani heti jos vain antaisin vinkin että haluan. Neitsyelle tietyt periaatteet ovat tärkeitä, pettäminen ei kuulu tapoihin. Nykyisin tyydyn kauriiseen - hänenkin kanssaan seksi sujuu muun ohella.
Vaaka oli kuitenkin se joka toi seksin parhaimmat puolet elämääni.Samaa mieltä. Nykyinen miesystävä on vaaka; hän on antoisaa seuraa sängyssä ja sängyn ulkopuolella. Hän en kanssaan seksi ei kuitenkaan ole koko ajan 'kolkuttamassa ovella', ts. jokaisen 'tilanteen' ei tarvitse pättyä sänkyyn.
Toisin oli kaurismieheni kanssa. Hän oli kauriiden tavoin 'seksuaalinen' ja vaativa sänkykumppani - kun häntä hipaisikin, sängyssä oltiin sekunnin päästä. - Täällä myös toinen utelias....
olen utelias kirjoitti:
Hei, kertoisitko millä perusteella esim: leijon on sopivaa sänkyseuraa neitsyille??
- Neitsyttyttö
Täällä myös toinen utelias.... kirjoitti:
Hei, kertoisitko millä perusteella esim: leijon on sopivaa sänkyseuraa neitsyille??
Leijonamies on itsekäs ja menee suoraan asiaan, ei anna neitsytnaiselle tämän tarvitsemaa hellyyttä ja huomiota. Neitsytnaiselle seksi on monipuolista, hauskaa leikkiä :)
- rapu
Neitsyttyttö kirjoitti:
Leijonamies on itsekäs ja menee suoraan asiaan, ei anna neitsytnaiselle tämän tarvitsemaa hellyyttä ja huomiota. Neitsytnaiselle seksi on monipuolista, hauskaa leikkiä :)
Olen rapu nainen ja sænky hommat neitsyen kanssa,ovat niitæ parhaimpia kokemuksia!ei mitææn estoja, kummallakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108