Hyvä seksissä

mutta vittumainen

on neitsytmies..siis hyvä pedissä mutta saatana luonteessa!

11

4948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HärkäN

      Täysin samaa mieltä!!!

    • naiset...

      ...SYÖJÄTTÄRIÄ - piru periköön sen miehen joka tällaisen naisen pauloihin joutuu (paluuta ei ole...)

      • blondi Neitsyt

        ...niinpä !


    • neitsyt*

      on hyvä sängyssä jos satut olemaan vaaka tai leijona!!!

      • jouskari..kin

        käy liekeissä neitsyen kanssa!!!


      • olen utelias

        Millä perusteella esim. vaaka on sopivaa sänkyseuraa neitsyille?


      • sexy Neitsyt
        olen utelias kirjoitti:

        Millä perusteella esim. vaaka on sopivaa sänkyseuraa neitsyille?

        Liitto oli myrskyisä, intohimoinen, rakkauttakin riitti - mutta vaaka haluaa aina enemmän, se oma ei riitä, mikään ei riitä...neitsyt haluaa olla ainoa nainen, ei halua jakaa ketään toisen kanssa.

        Seksin osalta suhde ei olisi loppunut koskaan, rakkauttakin taitaa olla vielä jossakin määrin vaikka molemmilla jo uudet kumppanit. Välillämme on jotain hyvin erikoista, vetovoimaa tulee aina olemaan. Exäni sanoi tässä hiljattain minulle, että voisi rakastella kanssani heti jos vain antaisin vinkin että haluan. Neitsyelle tietyt periaatteet ovat tärkeitä, pettäminen ei kuulu tapoihin. Nykyisin tyydyn kauriiseen - hänenkin kanssaan seksi sujuu muun ohella.

        Vaaka oli kuitenkin se joka toi seksin parhaimmat puolet elämääni.


      • kumppani neitsyelle
        sexy Neitsyt kirjoitti:

        Liitto oli myrskyisä, intohimoinen, rakkauttakin riitti - mutta vaaka haluaa aina enemmän, se oma ei riitä, mikään ei riitä...neitsyt haluaa olla ainoa nainen, ei halua jakaa ketään toisen kanssa.

        Seksin osalta suhde ei olisi loppunut koskaan, rakkauttakin taitaa olla vielä jossakin määrin vaikka molemmilla jo uudet kumppanit. Välillämme on jotain hyvin erikoista, vetovoimaa tulee aina olemaan. Exäni sanoi tässä hiljattain minulle, että voisi rakastella kanssani heti jos vain antaisin vinkin että haluan. Neitsyelle tietyt periaatteet ovat tärkeitä, pettäminen ei kuulu tapoihin. Nykyisin tyydyn kauriiseen - hänenkin kanssaan seksi sujuu muun ohella.

        Vaaka oli kuitenkin se joka toi seksin parhaimmat puolet elämääni.

        Samaa mieltä. Nykyinen miesystävä on vaaka; hän on antoisaa seuraa sängyssä ja sängyn ulkopuolella. Hän en kanssaan seksi ei kuitenkaan ole koko ajan 'kolkuttamassa ovella', ts. jokaisen 'tilanteen' ei tarvitse pättyä sänkyyn.

        Toisin oli kaurismieheni kanssa. Hän oli kauriiden tavoin 'seksuaalinen' ja vaativa sänkykumppani - kun häntä hipaisikin, sängyssä oltiin sekunnin päästä.


      • Täällä myös toinen utelias....
        olen utelias kirjoitti:

        Millä perusteella esim. vaaka on sopivaa sänkyseuraa neitsyille?

        Hei, kertoisitko millä perusteella esim: leijon on sopivaa sänkyseuraa neitsyille??


      • Neitsyttyttö
        Täällä myös toinen utelias.... kirjoitti:

        Hei, kertoisitko millä perusteella esim: leijon on sopivaa sänkyseuraa neitsyille??

        Leijonamies on itsekäs ja menee suoraan asiaan, ei anna neitsytnaiselle tämän tarvitsemaa hellyyttä ja huomiota. Neitsytnaiselle seksi on monipuolista, hauskaa leikkiä :)


      • rapu
        Neitsyttyttö kirjoitti:

        Leijonamies on itsekäs ja menee suoraan asiaan, ei anna neitsytnaiselle tämän tarvitsemaa hellyyttä ja huomiota. Neitsytnaiselle seksi on monipuolista, hauskaa leikkiä :)

        Olen rapu nainen ja sænky hommat neitsyen kanssa,ovat niitæ parhaimpia kokemuksia!ei mitææn estoja, kummallakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe