millon herrat x olisivat tulossa Suomeen keikalle?
Onko tietoo
4
639
Vastaukset
- jlkr
Varmaahan se ei ole mutta uskoisin että kun uusi levy ilmestyy ensi vuonna niin äijät lähtee kierutueelle ja käy myös Suomessa...
- dixxxxer
Kunhan saadaan tarpeeksi iso paikka, meinas toi stadikka olla aika pieni paikka loppujen lopuksi
- ahvenanmaankeisari
dixxxxer kirjoitti:
Kunhan saadaan tarpeeksi iso paikka, meinas toi stadikka olla aika pieni paikka loppujen lopuksi
Siellä on tilaa futiskentällä ja katsomossa paikat ainakin viidelle sadalle ihmiselle.
- naamasto
Metallica kiertää Eurooppaa kesällä, joten toivottavasti tulisivat myös Suomeen asti. Ihan mahdollistahan se on, sillä sanoivat käyvänsä paikoissa, joissa eivät viime vuonna keikkailleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232