Olen katsellut Matin elämää jo jonkin aikaa ja haluan kertoa, että ratkaisu löytyy Matillekkin.
Tosiasia on että saatana on tullut vain tappamaan ja tuhoamaan ja varastamaan ihmiselämää.
Mutta Jeesus Kristus on tullut, että meillä jokaisella olisi elämä ja yltäkylläisyys.
Se kenelle Herralle antaa elämänsä lupakirjan ja kenen omana vaeltaan ja minkä tekoja tekee, jättää jäljen ulkokuoreen ja olemukseen.
Matin ainoa ja jokaisen muunkin paras ratkaisu ja ainoa ulospääsy on antaa elämänsä konkurssipesä Jeesuksen Kristuksen hoitoon.
Kun sen tekee, Jeesus Kristus tekee tyhjäksi kaikki perkeleen teot jokaisen niin tekevän elämässä (huumeet. juoppous, väkivalta,itsetuho)
Matti Nykäselle muutos !
harrat
3
514
Vastaukset
- rulaaa
Matilla on lupakirja lentää kovaa ja korkealla, koko kansan mandaatti.
Ehkä panin ehkä en .. Merkka todistaa ehkä ei! - lienee
On tainnut Matti-polon elämän lupakirja olla kateissa jo pidemmän aikaa ja paikkassa josta sitä ei enää ole saatavissa, valitettavasti
- hehhheheh
HAHHAAAAAAAAAA...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627