Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jouskarimies ja Kaurisnainen...

Kauris

Löytyykö kokemusta keneltäkään miten Kauris(N) ja Jousimies(M) sopivat yhteen???

7

1531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • why not?

      Meillä niinpäin että mies kauris ja nainen jouskari, miksi ei toistekinpäin! Onnellisia ollaan ja hyvin tullaan toimeen :)

    • itse kauris

      tätä pohdin itsekkin. sisareni on jousimies ja olen ollut riidoissa koko lapsuuteni hänen kanssaan. aikuisena tullut toimeen paremmin. nyt elän suhteessa jousimiehen kanssa. en tiedä - pieni kauhistus iski kun tuli puhe horoskoopista ja syntymäajasta. JOUSIMIES-KAURIS yhdistelmä? meillä on ollut ristiriitoja mutta rakkaus on tulista, tällaista en ole kokenut koskaan kenenkään kanssa. Toivoisin ymmärtäväni jousimiestäni paremmin.

      haluaisin kuulla mikäli täällä on kauris-jousimies yhdistelmiä että miten suhde pelaa jos horoskoopit yhdistää?

    • pomppe

      Itse olen kauristyttö ja olen ollut yhdessä kolme kuukautta jousimiehen kanssa. Ja hyvin on mennyt. Jousimies on hellä ja huomaavainen. Hänen kanssaan ei ole ikinä tylsää!!
      Itsekkin alussa pelkäsin vähän kaurisnainen ja jouskarimies yhdistelmää, mutta tähän asti on ainakin toiminut! (:

    • ennusta

      Hyvää, koska...

      Joskus aikaa sitten oli likipitäen sota kauriin kanssa.

      Aivan kauheaa, kun sukset ristiin meni.

      Siis en voi sanoin kuvailla sitä kaikkea mitä kauriin taholta tuli, mutta sen tiedän että en ikinä halua olla enää tekemisissä kauriitten kanssa.....
      sellaset kokemukset jäi.

      Mutta onhan toki hyviäkin tuloksia, ei tuomita kuitenkaan, koska kaikki olemme yksilöitä.
      Minun kokemus yksi muitten joukossa.

    • Jouskari64

      Mulla oli kaurisaviomies ja sukset menivät ristiin ja pahasti, no erohan siitä sitten kuitenkin tuli.

      • vuosien saatossa

        Kaurisnainen kunnioittaa jousimiestä tavalla, jota ei löydä muista horoskooppimerkeistä. Siksi tämä suhde kestää. Ongelman näiden kahden merkin välille aiheuttaa valtava energiamäärä, joka heidän suhteessa pyörii. Jos energia ohjautuu negatiiviseen suuntaan, loppu koittaa alta aikayksikön. Jos taas positiiviseen suuntaan, ovat intohimoisesti toistensa sielun kilvoittelijoita. Kumpikin merkki omaa sellaista ajatusmaailmaa, mikä muilta horoskooppimerkeiltä puuttuu.


      • Sagittarius2
        vuosien saatossa kirjoitti:

        Kaurisnainen kunnioittaa jousimiestä tavalla, jota ei löydä muista horoskooppimerkeistä. Siksi tämä suhde kestää. Ongelman näiden kahden merkin välille aiheuttaa valtava energiamäärä, joka heidän suhteessa pyörii. Jos energia ohjautuu negatiiviseen suuntaan, loppu koittaa alta aikayksikön. Jos taas positiiviseen suuntaan, ovat intohimoisesti toistensa sielun kilvoittelijoita. Kumpikin merkki omaa sellaista ajatusmaailmaa, mikä muilta horoskooppimerkeiltä puuttuu.

        Oli kaunis, viehkeä, seksikäs kauristyttö. Ainoa joka sai minut pauloihinsa pelkällä hymyllään, katseellaan, koko olemuksellaan. Ainoa nainen elämässäni jota todella kaipaan. Miksi se ei siis voisi toimiakin? Älkää antako muiden pilata suhdettanne, eläkää vain toisilleene. Tämän kun ymmärrätte ajoissa, ei tarvitse katua ja tuntea samanlaista kaipausta ja ikävää kuin meidän, nyt kummankin tahoillamme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe