Löytyykö kokemusta keneltäkään miten Kauris(N) ja Jousimies(M) sopivat yhteen???
Jouskarimies ja Kaurisnainen...
7
1575
Vastaukset
- why not?
Meillä niinpäin että mies kauris ja nainen jouskari, miksi ei toistekinpäin! Onnellisia ollaan ja hyvin tullaan toimeen :)
- itse kauris
tätä pohdin itsekkin. sisareni on jousimies ja olen ollut riidoissa koko lapsuuteni hänen kanssaan. aikuisena tullut toimeen paremmin. nyt elän suhteessa jousimiehen kanssa. en tiedä - pieni kauhistus iski kun tuli puhe horoskoopista ja syntymäajasta. JOUSIMIES-KAURIS yhdistelmä? meillä on ollut ristiriitoja mutta rakkaus on tulista, tällaista en ole kokenut koskaan kenenkään kanssa. Toivoisin ymmärtäväni jousimiestäni paremmin.
haluaisin kuulla mikäli täällä on kauris-jousimies yhdistelmiä että miten suhde pelaa jos horoskoopit yhdistää? - pomppe
Itse olen kauristyttö ja olen ollut yhdessä kolme kuukautta jousimiehen kanssa. Ja hyvin on mennyt. Jousimies on hellä ja huomaavainen. Hänen kanssaan ei ole ikinä tylsää!!
Itsekkin alussa pelkäsin vähän kaurisnainen ja jouskarimies yhdistelmää, mutta tähän asti on ainakin toiminut! (: - ennusta
Hyvää, koska...
Joskus aikaa sitten oli likipitäen sota kauriin kanssa.
Aivan kauheaa, kun sukset ristiin meni.
Siis en voi sanoin kuvailla sitä kaikkea mitä kauriin taholta tuli, mutta sen tiedän että en ikinä halua olla enää tekemisissä kauriitten kanssa.....
sellaset kokemukset jäi.
Mutta onhan toki hyviäkin tuloksia, ei tuomita kuitenkaan, koska kaikki olemme yksilöitä.
Minun kokemus yksi muitten joukossa. - Jouskari64
Mulla oli kaurisaviomies ja sukset menivät ristiin ja pahasti, no erohan siitä sitten kuitenkin tuli.
- vuosien saatossa
Kaurisnainen kunnioittaa jousimiestä tavalla, jota ei löydä muista horoskooppimerkeistä. Siksi tämä suhde kestää. Ongelman näiden kahden merkin välille aiheuttaa valtava energiamäärä, joka heidän suhteessa pyörii. Jos energia ohjautuu negatiiviseen suuntaan, loppu koittaa alta aikayksikön. Jos taas positiiviseen suuntaan, ovat intohimoisesti toistensa sielun kilvoittelijoita. Kumpikin merkki omaa sellaista ajatusmaailmaa, mikä muilta horoskooppimerkeiltä puuttuu.
- Sagittarius2
vuosien saatossa kirjoitti:
Kaurisnainen kunnioittaa jousimiestä tavalla, jota ei löydä muista horoskooppimerkeistä. Siksi tämä suhde kestää. Ongelman näiden kahden merkin välille aiheuttaa valtava energiamäärä, joka heidän suhteessa pyörii. Jos energia ohjautuu negatiiviseen suuntaan, loppu koittaa alta aikayksikön. Jos taas positiiviseen suuntaan, ovat intohimoisesti toistensa sielun kilvoittelijoita. Kumpikin merkki omaa sellaista ajatusmaailmaa, mikä muilta horoskooppimerkeiltä puuttuu.
Oli kaunis, viehkeä, seksikäs kauristyttö. Ainoa joka sai minut pauloihinsa pelkällä hymyllään, katseellaan, koko olemuksellaan. Ainoa nainen elämässäni jota todella kaipaan. Miksi se ei siis voisi toimiakin? Älkää antako muiden pilata suhdettanne, eläkää vain toisilleene. Tämän kun ymmärrätte ajoissa, ei tarvitse katua ja tuntea samanlaista kaipausta ja ikävää kuin meidän, nyt kummankin tahoillamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982