Le Baron

nopeusmittari

Siis miten irti kyseisen. Onko se tinkseillä vai onko jossain ruuvit piilossa, Jos vaiheitain kertos se jelpais tosi paljon en viellä ole tutkinut mutta aatelin ens viikolla se irrottaa, kilometri mittari alkoi takerteleen katsoa mitä se on syöny, vai pitääkö hommata uusi

9

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malli !

unohtu se on -92

• frage

kirjastoon hakee korjausopas

• heksat

Investoi korjaamokäsikirjaan,,siinä neuvotaan tuo seikkaperäisesti.Sen jälkeen on 5 min. homma irrottaa mittaristo.

• minä !!

Kun jostain keksis se ALFAMERillä ei ainakaan ollut sitä. Sanokaa mistä se sitten sais edes rahalla niin en ole häiritsemässä teitä kirjoituksillä. Ps: Kyllä minä se mittarin saan pois ilman korjausopastakin, Pitää vain vähänaikaa mietiä. Se siitä

• heksat
        minä !! kirjoitti:

Kun jostain keksis se ALFAMERillä ei ainakaan ollut sitä. Sanokaa mistä se sitten sais edes rahalla niin en ole häiritsemässä teitä kirjoituksillä. Ps: Kyllä minä se mittarin saan pois ilman korjausopastakin, Pitää vain vähänaikaa mietiä. Se siitä

http://www.alfamer.fi/naytatuote.asp?haku=H25030

No älä vedä hernettä nenään!Olen irrottanut mittariston -88 mallista mutta se on erilainen..Ja muutenkin jos ei ole korjaamokirjaa sisustan muovipanelit särkyy helposti jos joku kiinnikeruuvi jää huomaamatta,joten kyllä tuo korjaamokirja ois hyvä olla..
        Laita vaan kysymyksiä jos tulee jotain tuon katon tai muun kanssa itsellekin tuo automalli on tuttu.Aivan upea pikkubudjetin peli kesällä ja taattu katseenkääntäjä!!!

• Kirja tiodosta
        heksat kirjoitti:

No älä vedä hernettä nenään!Olen irrottanut mittariston -88 mallista mutta se on erilainen..Ja muutenkin jos ei ole korjaamokirjaa sisustan muovipanelit särkyy helposti jos joku kiinnikeruuvi jää huomaamatta,joten kyllä tuo korjaamokirja ois hyvä olla..
        Laita vaan kysymyksiä jos tulee jotain tuon katon tai muun kanssa itsellekin tuo automalli on tuttu.Aivan upea pikkubudjetin peli kesällä ja taattu katseenkääntäjä!!!

Vaikka siinä ei sitä mootori mallia olekkaa, mikä mulla on. Pitääne hankia.

• heksat kirjoitti:

Kun kerran kerroit tuntevasi auton, niin tässä yksi kysymys. Ajoon lähtiessä nousee joskus lämpö tappiin josta putoaa kiven lailla normaaliksi jossa pysyy. Kuulosti termostaatilta jonka vaihdoin, ei auttanut. Ostin anturin koska liikkeessä veikattiin seraavaksi, en ole vaihtanut (kesää odotellen) koska kuulin että vika johtuu ilmasta järjestelmässä. Pieni lisäreikä termariin ja nokka ylös, korkki auki ilmat pois. Kuulostaa ihan toimivalta neuvolta, miten on. Muita vinkkejä ko autoon (2.5L Turbo -89) ??

• cabrio 2,2

mulle tuli sama vika kun auto seisoi talven yli joo se helppo kaivaa esiin mittariston kehys irti klipsuilla kii irtoo vetämällä loppu onkin helppoa vika on että se ei ole vaijerikäyttöinen vaan sähkötoiminen mittaristo niin jumittuu jousimangeetti eijaksa pyörittää niitä numerokiekkoja eli vähän herkistystä niin toimii voipi olla että rupee toimii kun ajelee jonkun matkaa ett sillei

• minä!!!

Ajoin takaa pieni vinkki suuri apu. Jotka on autojen kans värkänyt ymärtää vähemmästä. esm: erään auton oven ulko kahvan ja lukon irroitus. Pahvit pois, ruuvi sivusta auki vedä lukkopesää auton menosuuntaa taakse päin ja ota pois vedä samoin kahvaa ja ota pois. Siinäpä pähkinä purtavaksi minkä auton lukosta on kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe