Le Baron

nopeusmittari

Siis miten irti kyseisen. Onko se tinkseillä vai onko jossain ruuvit piilossa, Jos vaiheitain kertos se jelpais tosi paljon en viellä ole tutkinut mutta aatelin ens viikolla se irrottaa, kilometri mittari alkoi takerteleen katsoa mitä se on syöny, vai pitääkö hommata uusi

9

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malli !

      unohtu se on -92

    • frage

      kirjastoon hakee korjausopas

    • heksat

      Investoi korjaamokäsikirjaan,,siinä neuvotaan tuo seikkaperäisesti.Sen jälkeen on 5 min. homma irrottaa mittaristo.

      • minä !!

        Kun jostain keksis se ALFAMERillä ei ainakaan ollut sitä. Sanokaa mistä se sitten sais edes rahalla niin en ole häiritsemässä teitä kirjoituksillä. Ps: Kyllä minä se mittarin saan pois ilman korjausopastakin, Pitää vain vähänaikaa mietiä. Se siitä


      • heksat
        minä !! kirjoitti:

        Kun jostain keksis se ALFAMERillä ei ainakaan ollut sitä. Sanokaa mistä se sitten sais edes rahalla niin en ole häiritsemässä teitä kirjoituksillä. Ps: Kyllä minä se mittarin saan pois ilman korjausopastakin, Pitää vain vähänaikaa mietiä. Se siitä

        http://www.alfamer.fi/naytatuote.asp?haku=H25030


        No älä vedä hernettä nenään!Olen irrottanut mittariston -88 mallista mutta se on erilainen..Ja muutenkin jos ei ole korjaamokirjaa sisustan muovipanelit särkyy helposti jos joku kiinnikeruuvi jää huomaamatta,joten kyllä tuo korjaamokirja ois hyvä olla..
        Laita vaan kysymyksiä jos tulee jotain tuon katon tai muun kanssa itsellekin tuo automalli on tuttu.Aivan upea pikkubudjetin peli kesällä ja taattu katseenkääntäjä!!!


      • Kirja tiodosta
        heksat kirjoitti:

        http://www.alfamer.fi/naytatuote.asp?haku=H25030


        No älä vedä hernettä nenään!Olen irrottanut mittariston -88 mallista mutta se on erilainen..Ja muutenkin jos ei ole korjaamokirjaa sisustan muovipanelit särkyy helposti jos joku kiinnikeruuvi jää huomaamatta,joten kyllä tuo korjaamokirja ois hyvä olla..
        Laita vaan kysymyksiä jos tulee jotain tuon katon tai muun kanssa itsellekin tuo automalli on tuttu.Aivan upea pikkubudjetin peli kesällä ja taattu katseenkääntäjä!!!

        Vaikka siinä ei sitä mootori mallia olekkaa, mikä mulla on. Pitääne hankia.


      • heksat kirjoitti:

        http://www.alfamer.fi/naytatuote.asp?haku=H25030


        No älä vedä hernettä nenään!Olen irrottanut mittariston -88 mallista mutta se on erilainen..Ja muutenkin jos ei ole korjaamokirjaa sisustan muovipanelit särkyy helposti jos joku kiinnikeruuvi jää huomaamatta,joten kyllä tuo korjaamokirja ois hyvä olla..
        Laita vaan kysymyksiä jos tulee jotain tuon katon tai muun kanssa itsellekin tuo automalli on tuttu.Aivan upea pikkubudjetin peli kesällä ja taattu katseenkääntäjä!!!

        Kun kerran kerroit tuntevasi auton, niin tässä yksi kysymys. Ajoon lähtiessä nousee joskus lämpö tappiin josta putoaa kiven lailla normaaliksi jossa pysyy. Kuulosti termostaatilta jonka vaihdoin, ei auttanut. Ostin anturin koska liikkeessä veikattiin seraavaksi, en ole vaihtanut (kesää odotellen) koska kuulin että vika johtuu ilmasta järjestelmässä. Pieni lisäreikä termariin ja nokka ylös, korkki auki ilmat pois. Kuulostaa ihan toimivalta neuvolta, miten on. Muita vinkkejä ko autoon (2.5L Turbo -89) ??


    • cabrio 2,2

      mulle tuli sama vika kun auto seisoi talven yli joo se helppo kaivaa esiin mittariston kehys irti klipsuilla kii irtoo vetämällä loppu onkin helppoa vika on että se ei ole vaijerikäyttöinen vaan sähkötoiminen mittaristo niin jumittuu jousimangeetti eijaksa pyörittää niitä numerokiekkoja eli vähän herkistystä niin toimii voipi olla että rupee toimii kun ajelee jonkun matkaa ett sillei

      • minä!!!

        Ajoin takaa pieni vinkki suuri apu. Jotka on autojen kans värkänyt ymärtää vähemmästä. esm: erään auton oven ulko kahvan ja lukon irroitus. Pahvit pois, ruuvi sivusta auki vedä lukkopesää auton menosuuntaa taakse päin ja ota pois vedä samoin kahvaa ja ota pois. Siinäpä pähkinä purtavaksi minkä auton lukosta on kysymys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe