Mulla on Elisan kytkyluurina Nokian 6680, nyt se bugittelee jatkuvasti. Olen käyttänyt akkua irti yms mitä sanoivat Nokian huollossa. Ei auta! Eilen yritin viedä puhelimeni Oulun ainoaan Nokia huoltoon Viestimaalle, mutta sanoivat etteivät voi huoltaa Elisan eivätkä muidenkaan kytkypuhelimia elleivät ole heiltä ostettu!
Tilasin omani netistä, joten huollot keskitetty jonnekkin Helsinkiin. Ajatelkaa nyt järjellä! Joku päivitys (mikä todennäköisesti korjaisi bugittelut ja kaatuilemiset) täytyy suorittaa Helsingissä ja sehän kestää sitten 2-3 viikkoa varmaan! Pöljää hommaa. Jos saisin jättää paikalliselle huollolle, saisin kuulemma saman tai huomisen aikana takaisin. Älytöntä asiakkaan kiusaamista tämmöinen Elisalla.
ELISAN KYTKYPUHELIMIEN HUOLTO!
2
1030
Vastaukset
- toimii
Vie lähimpään Elisan myymälään.
Pakkahuoneenkatu 8
90100 Oulu
0504641030
ark. 9-18
la 10-14
Isokatu 25
90100 Oulu
0503714310
ark. 9-19
la 10-16
Nuottasaarentie 1 (Prisma Limingantulli)
90400 Oulu
0503714204
ark. 10-19 pe 10-20
la 10-16
- pyytää..
elisalta saa myös vastaavan puhelimen ilmaiseksi lainaksi siksi aikaa kun puhelin on huollossa.
itsellä oli kerran pari viikkoa anglolla ja sain samanlaisen puhelimen lainaksi.
oli pakasta vedetty ja uusi akku, joten arvaatte varmaan palautinko oman akun vai sen lainaluurin... :D
mutta uskomattomalta kuulostaa ettei vois kytkykännyä softata. itse kävin softauttamassa sauniksen kytkykännyn bugien takia hms:ssä ja onnistui ilman ongelmia. tosin se ei ollut sim-lukittu luuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http3024879Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1383109Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k773102Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn331590Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2281286- 471219
Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu791064Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.151058Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais521019Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu581011