Mitä mieltä olette uudesta biisistä Koneeseen Kadonnut?
Omasta mielestäni erittäin hyvä biisi. Aivan mahtavat kitarat ja myös piano sopii biisiin mainiosti. Hieman erilaista Apulantaa, mutta siltikin Apulannan kuulloista.
Sanoituksien puolesta en vielä voi sanoa mitään kun vasta kaksi kertaa olen biisin kuullut. Mutta tuo nimi Koneeseen Kadonnut hieman mietityttää. Ei Apulannalla ole tämän kaltaisia nimiä biiseillä ennen ollut. Kuin myös tulevan albumin nimi, "Eikä vielä ole edes ilta". Tuo varsinkin pisti miettimään, mutta hyvältä se joka tapauksessa kuullostaa. Uskon, että levy on hyvä. Etenkin sanoituksien osalta odotan levyä innolla.
Koneeseen Kadonnut
nimimerkki
5
1587
Vastaukset
- on..
alkuriffi viety mokoman kasvot kohti itää/bullet for my valentinen Suffocating Under Words Of Sorrow biiseistä, mut muuten ihan okei.
- heti heti
kun ei osaa muuta,kuin paskaa tehdä.
- Poopoomies
Eipäs ku helkutin hyvä ralli. Jyrää hyvin ja piano sopii tosi mahtavasti.
Toni on yks parhaista lyyrikoista Suomessa.
Että silleen!
- Watcher.
Hyvä biisi mutta ei taida pärjätä "pala siitä" biisille.
- Achmed Ali Hassan
Nimi koneeseen kadonnut tulee seuraavista asioista:
Kone = elämä
kadonnut = kuollut
Ymmärrätkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817