tajusin, että monet jotka haukkuvat täällä anttia homoksi ja pikkulikkojen musaksi, sanovat myös että lordi on paras. ja lordillahan on niin paljon pikkupoikia faneina. niin ja antilla on siis muka pikkutyttöjä vain. siis tajusitteko mitä ajan takaa. SITÄ että, lordi on pikkupoikien musaa. heh..
tuisku-lordi
6
323
Vastaukset
- heh
niinpä muuten!=) hih
- kummatkin kyl rovaniemeltä..
mut lordi ei oo hinttimäinen,antin olemus taas on.. ja eihän sen muijista oo koskaan ollut puhetta mut lordi on rock ja naimisissakin.
- mut
kummatkin kyl rovaniemeltä.. kirjoitti:
mut lordi ei oo hinttimäinen,antin olemus taas on.. ja eihän sen muijista oo koskaan ollut puhetta mut lordi on rock ja naimisissakin.
en puhunu onko antti hintti ym. sanoin että lordil on paljon pikkupoikii faneina.antilla tyttöjä
- siitä on
mut kirjoitti:
en puhunu onko antti hintti ym. sanoin että lordil on paljon pikkupoikii faneina.antilla tyttöjä
helppo vetää johtopäätöksiä.
- et sattunut tietämään
siitä on kirjoitti:
helppo vetää johtopäätöksiä.
pösilö!
- vastaavasti
et sattunut tietämään kirjoitti:
pösilö!
myös poikaystäviä? Montako "täysjärkistä" niitä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164