Stratus käytettynä???

ostaja

Olen kiinnostunut Chrysler Stratuksesta, niitä saa jo aika edullisesti isoksi autoksi, ja se on kaunis muotoilultaan. Millaisia kokemuksia? Onko kestänyt? Suurikin juoppo (2,5 V6 kiinnostaa eniten), riittääkö 2-litranen?

Kiitos tiedoistanne!

32

13363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jza

      Itsellä on moinen kapine sillä 2.5 koneella.

      Autohan painaa yli 1500 kiloa, joten sillä 2 litraisella se ei todellakaan mikään raketti ole, tuolla isommalla ehtii jotenkin sentään eteenpäin.

      Suosittelen ostamaan nimenomaan tuon 2.5 version, jo yksistään siitä syystä, että niissä 2 ja 2.4 litraisissa on ollut julmetusti kansipahviongelmia.

      "Kakspuolikas" on Mitsubishin valmistama ja japsien laatujärjestelmä Taguchi kokeineen pitää huolen, että padat pysyvät nipussa (vaikkei sielä peltiä koreihin olla vielä keksittykään).

      Auto on ainakin meillä pelannut, kuin junan vessa. Pohjois suomessa tuli testattua pakkaskestävyyttäkin ja tulos oli, että käyntiin lähti vielä -37 asteessakin (ilman lohkolämppäriä), mutta "vähän" jähmeyttä oli havaittavissa :D

      Tuo kuluttaa maantiellä sen 8-9 ja kaupungissa varmaan jonkun 12-13 litraa satkulla.

      • impala67

        niin neoneista ja sen koneista alkaa olla kirjoiteltu jo senverran paljon, ettei siitä sen enempää kuin että kansipahvivikoja on ollut.

        sukulaisten 98/99 stratus on ajettu 65tkm, ja vikoja on ollut kohtuullisen vähän,
        -se kansipahvi, vaihdettiin takuuseen 60tkm. aiheutti epätasaista tyhjäkäyntiä (pelkkää taajama-ajoa, moottori todella karstainen)
        -öljynpaine anturi vuotaa öljyä, korjaus: vaihdetaan anturi, n.30 euroa
        -takaluukun kromikirjaimista irtosi kromit liiallisen lukkojen öljyämisen takia, saatu takuuseen uudet.

        kahden litran koneella kerkeää hyvin, koska ammatti ei ole katukiihdyttely. kone kiertää kaasun pohjaan tallatessa 6500:aan ennen pykälien vaihtoa ja uskoisin että kiihtyy luvattuun 11 sekkaan nollasta sataan. huippunopeudessakin ajettaessa pirssi on (minun mittapuun mukaan) kivikovan alustan ansiosta vakaa ajettava. valitettavasti iskarit ei tunnu kuoleentuvan millään jotta menosta tulisi letkeämpää...

        mitsun koneesta en tiedä muuta kuin että varaosia siihen saa huonommin koska osia ei myy ameriikanvaraosakaupat... kait niitä saa kanssa ihan hyvin (autokeskuksesta!)

        nyt olis hakusessa jotain isompaa, pt:stä tykätään joka toinen päivä ja joka toinen sitä vihataan...


      • impala67
        impala67 kirjoitti:

        niin neoneista ja sen koneista alkaa olla kirjoiteltu jo senverran paljon, ettei siitä sen enempää kuin että kansipahvivikoja on ollut.

        sukulaisten 98/99 stratus on ajettu 65tkm, ja vikoja on ollut kohtuullisen vähän,
        -se kansipahvi, vaihdettiin takuuseen 60tkm. aiheutti epätasaista tyhjäkäyntiä (pelkkää taajama-ajoa, moottori todella karstainen)
        -öljynpaine anturi vuotaa öljyä, korjaus: vaihdetaan anturi, n.30 euroa
        -takaluukun kromikirjaimista irtosi kromit liiallisen lukkojen öljyämisen takia, saatu takuuseen uudet.

        kahden litran koneella kerkeää hyvin, koska ammatti ei ole katukiihdyttely. kone kiertää kaasun pohjaan tallatessa 6500:aan ennen pykälien vaihtoa ja uskoisin että kiihtyy luvattuun 11 sekkaan nollasta sataan. huippunopeudessakin ajettaessa pirssi on (minun mittapuun mukaan) kivikovan alustan ansiosta vakaa ajettava. valitettavasti iskarit ei tunnu kuoleentuvan millään jotta menosta tulisi letkeämpää...

        mitsun koneesta en tiedä muuta kuin että varaosia siihen saa huonommin koska osia ei myy ameriikanvaraosakaupat... kait niitä saa kanssa ihan hyvin (autokeskuksesta!)

        nyt olis hakusessa jotain isompaa, pt:stä tykätään joka toinen päivä ja joka toinen sitä vihataan...

        niin piti mainita siitä että tuo neonin pata on kyllä erittäin taloudellinen, kertaakaan ei ole kulutus noussut yli 9:n litran sadalla. vaikka siis kuten sanottua päristetään pääasiassa taajamassa. parilla reissullakin on tietty käyty karstoja käryyttämässä ja sekin tuotti keskinopeudella 130km/h-250km rundi, 8,5 litraa sadalla. ei huono mielestäni. tämän voi taas joku koko ikänsä tojotalla ajellut kiistää ihan vapaasti koska hän tietää paremmin kun ei ole tuollaisella koskaan ajellut...


      • Jza
        impala67 kirjoitti:

        niin neoneista ja sen koneista alkaa olla kirjoiteltu jo senverran paljon, ettei siitä sen enempää kuin että kansipahvivikoja on ollut.

        sukulaisten 98/99 stratus on ajettu 65tkm, ja vikoja on ollut kohtuullisen vähän,
        -se kansipahvi, vaihdettiin takuuseen 60tkm. aiheutti epätasaista tyhjäkäyntiä (pelkkää taajama-ajoa, moottori todella karstainen)
        -öljynpaine anturi vuotaa öljyä, korjaus: vaihdetaan anturi, n.30 euroa
        -takaluukun kromikirjaimista irtosi kromit liiallisen lukkojen öljyämisen takia, saatu takuuseen uudet.

        kahden litran koneella kerkeää hyvin, koska ammatti ei ole katukiihdyttely. kone kiertää kaasun pohjaan tallatessa 6500:aan ennen pykälien vaihtoa ja uskoisin että kiihtyy luvattuun 11 sekkaan nollasta sataan. huippunopeudessakin ajettaessa pirssi on (minun mittapuun mukaan) kivikovan alustan ansiosta vakaa ajettava. valitettavasti iskarit ei tunnu kuoleentuvan millään jotta menosta tulisi letkeämpää...

        mitsun koneesta en tiedä muuta kuin että varaosia siihen saa huonommin koska osia ei myy ameriikanvaraosakaupat... kait niitä saa kanssa ihan hyvin (autokeskuksesta!)

        nyt olis hakusessa jotain isompaa, pt:stä tykätään joka toinen päivä ja joka toinen sitä vihataan...

        Tuossa "kakspuolikkaassa" ei ole kyllä ollut mitään vikaa. Sillä kerkiää myös mukavasti, eikä kulutus ole kummempi, kuin kaksilitraisellakaan, jos ajaa samanlailla.

        Sama energia molemmista koneista otetaan pihalle, jos auto painaa saman verran...Riippuu tietysti siitä, malttaako sitä kaasuräpylää olla polkematta lattiaan :D

        Joulun jälkeen lapinreissulla joutui kerran starttaamaan uudelleen, kun ei ekalla lähtenyt. Pakkasta oli 34 astetta.
        No, auto polttaa sen jälkeen "Service" valoa kolmen kunnollisen käynnistyksen ajan. Piti oikein huollossa käyttää, kun alkoi valo hirvittämään, mutta ei siinä silloinkaan vikaa ollut.

        Kaksilitraista neonia olen ajellut myös jonkin verran, mutta minusta siinä(kin) voisi olla enemmänkin potkua.
        Mutkaisella tiellä rekkaa ohittaessa ei pieni lisäteho mielestäni haittaa yhtään. Stratus kuitenkin painaa lähes 300 kiloa enemmän (omapaino lähes 1500 kiloa), kuin Neon


      • Neon 2002
        Jza kirjoitti:

        Tuossa "kakspuolikkaassa" ei ole kyllä ollut mitään vikaa. Sillä kerkiää myös mukavasti, eikä kulutus ole kummempi, kuin kaksilitraisellakaan, jos ajaa samanlailla.

        Sama energia molemmista koneista otetaan pihalle, jos auto painaa saman verran...Riippuu tietysti siitä, malttaako sitä kaasuräpylää olla polkematta lattiaan :D

        Joulun jälkeen lapinreissulla joutui kerran starttaamaan uudelleen, kun ei ekalla lähtenyt. Pakkasta oli 34 astetta.
        No, auto polttaa sen jälkeen "Service" valoa kolmen kunnollisen käynnistyksen ajan. Piti oikein huollossa käyttää, kun alkoi valo hirvittämään, mutta ei siinä silloinkaan vikaa ollut.

        Kaksilitraista neonia olen ajellut myös jonkin verran, mutta minusta siinä(kin) voisi olla enemmänkin potkua.
        Mutkaisella tiellä rekkaa ohittaessa ei pieni lisäteho mielestäni haittaa yhtään. Stratus kuitenkin painaa lähes 300 kiloa enemmän (omapaino lähes 1500 kiloa), kuin Neon

        painaa 1370kiloa.


      • Jza
        Neon 2002 kirjoitti:

        painaa 1370kiloa.

        Varmaan juu..

        Stratusta ei kuitenkaan ole tehty enää vuoden 2000 jälkeen, milloin Neonista tuli uusi malli.

        Se vanhakoppainen neoni näyttää painavan paikasta (vai liekö vetovoimasta:) riippuen 1080-1160 kilon välissä

        Sitäpaitsi uusi neoni on 1370 kiloa (vain autokeskuksen mukaan, ulkomailla eri speksit) vain autostickin kanssa.

        http://newzealand.chrysler.com/english/neon/specs/specs4.html

        http://www.chrysler-cars.co.za/english/neon/specs/specs4.html

        http://www.chrysler-cars.co.za/english/neon/specs/specs4.html

        http://chile.chrysler.com/english/neon/specs/specs4.html

        jne jne...


      • Wapiz
        impala67 kirjoitti:

        niin piti mainita siitä että tuo neonin pata on kyllä erittäin taloudellinen, kertaakaan ei ole kulutus noussut yli 9:n litran sadalla. vaikka siis kuten sanottua päristetään pääasiassa taajamassa. parilla reissullakin on tietty käyty karstoja käryyttämässä ja sekin tuotti keskinopeudella 130km/h-250km rundi, 8,5 litraa sadalla. ei huono mielestäni. tämän voi taas joku koko ikänsä tojotalla ajellut kiistää ihan vapaasti koska hän tietää paremmin kun ei ole tuollaisella koskaan ajellut...

        eli toi kulutus 2.0 stratuksesta.. rykäsen joka päivä maantiellä töihin ja takaisin yhteensä 100km,(motarilla n. 130km/h ja maantiellä n. 100km/h) ja viimeksi kun laskin kulutuksen, oli muistaakseni 8.2 litraa satasella.
        ja kärry oli Stratus -96 2.0l manuaaliaskilla..


      • Neon 2002
        Jza kirjoitti:

        Varmaan juu..

        Stratusta ei kuitenkaan ole tehty enää vuoden 2000 jälkeen, milloin Neonista tuli uusi malli.

        Se vanhakoppainen neoni näyttää painavan paikasta (vai liekö vetovoimasta:) riippuen 1080-1160 kilon välissä

        Sitäpaitsi uusi neoni on 1370 kiloa (vain autokeskuksen mukaan, ulkomailla eri speksit) vain autostickin kanssa.

        http://newzealand.chrysler.com/english/neon/specs/specs4.html

        http://www.chrysler-cars.co.za/english/neon/specs/specs4.html

        http://www.chrysler-cars.co.za/english/neon/specs/specs4.html

        http://chile.chrysler.com/english/neon/specs/specs4.html

        jne jne...

        painaa 1320kiloa ohjekirjan mukaan.


      • Jza
        Neon 2002 kirjoitti:

        painaa 1320kiloa ohjekirjan mukaan.

        Painakoon vaikka sata tonnia, mutta se on eri korimalli, kuin stratuksen verrokki..Kun yleensä on tapana verrata samanikäisiä autoja keskenään.

        Ja jos niitä linkkejä katsot, niin muualla näkyvät uudemmatkin olevan kevyempiä :D


      • Neon 2002
        Jza kirjoitti:

        Painakoon vaikka sata tonnia, mutta se on eri korimalli, kuin stratuksen verrokki..Kun yleensä on tapana verrata samanikäisiä autoja keskenään.

        Ja jos niitä linkkejä katsot, niin muualla näkyvät uudemmatkin olevan kevyempiä :D

        saksalaiselta sivulta,löytyy samat painot kuin suomalaisesta ohjekirjasta.


      • Jza
        Neon 2002 kirjoitti:

        saksalaiselta sivulta,löytyy samat painot kuin suomalaisesta ohjekirjasta.

        Ja se vanhempikoppainen siis painaa kuinka paljon siinä suomalaissaksalaisessa kirjassa ?


      • Neon 2002
        Jza kirjoitti:

        Ja se vanhempikoppainen siis painaa kuinka paljon siinä suomalaissaksalaisessa kirjassa ?

        ei ole kuin 2002 vuoden painot. Vanhemmista ei mitään tietoa.Huomasit kai,että muualla myydään myös pienemmällä koneella varustettuja Neoneita,ovat kenties kevyempiä.


      • Jza
        Neon 2002 kirjoitti:

        ei ole kuin 2002 vuoden painot. Vanhemmista ei mitään tietoa.Huomasit kai,että muualla myydään myös pienemmällä koneella varustettuja Neoneita,ovat kenties kevyempiä.

        Painaa mitä painaa. Vanhakoppainen on kuitenkin jonkin verran kevyempi samalla koneella.

        Uusikoppaisella olen muutaman kerran ajanut, ja toimiihan se mukavasti kaupunkinopeuksissa, mutta mielestäni yli 80 vauhdissa ohittamisessa saisi koneessa olla enempi potkua.

        Saati sitten, kun tuo pata tungetaan vielä painavampaan Stratukseen.

        ..mutta tämä on vain minun mielipide. Jonkun toisen mielestä auto varmaan lähtee kuin raketti :D


      • Jza
        Neon 2002 kirjoitti:

        ei ole kuin 2002 vuoden painot. Vanhemmista ei mitään tietoa.Huomasit kai,että muualla myydään myös pienemmällä koneella varustettuja Neoneita,ovat kenties kevyempiä.

        Se vanhakoppainen kuitenkin painaa vähemmän. Eipä sikäli, uudempikoppaisellakin olen muutaman kerran ajanut, ja mielestäni siinä saisi olla enemmän potkua ohittaessa yli 80 nopeuksissa.

        ..Saati sitten, kun se kone tungetaan vielä painavampaan Stratukseen.

        Stratuksessa ei ole suurta eroa käytettyjen hinnoissa, että ostaako sen 2 vai 2.5 litraisen, niin miksi ei ostaisi sitten samaan rahaan isompaa, missä kansipahvitkin kestävät?

        Tämä on vain minun mielipide, ja jonkun toisen mielestä se varmaan lähtee kuin raketti :D


      • Stratus-97

        Pst..Stratuksessa on Moparin kutonen- Mitsu on Visionissa ja Saratogassa


      • impala67
        Stratus-97 kirjoitti:

        Pst..Stratuksessa on Moparin kutonen- Mitsu on Visionissa ja Saratogassa

        itse olen ollut siinä käsityksessä, että
        stratuksen 2.0 sohc on neon kone, josta nyttemmin on tarjolla 2000malleihin dohc-versio.uusimmassa rt neonissa tuo sama 4-kone on kasvatettu 2.4 kokoon ja ympätty turpo mukaan.
        sebringiin saa chryslerin omaa(onko näin?) 2.7 v6:sta.

        tuo stratuksen 2.5 v6 on käsittääkseni made by mitsubishi. voin olla väärässäkin, mutta näin olen antanut itseni ymmärtää...


      • Jza
        Stratus-97 kirjoitti:

        Pst..Stratuksessa on Moparin kutonen- Mitsu on Visionissa ja Saratogassa

        Itselläni lukee aivan selvästi "Mitsubishi" konehuoneessa :D


      • -97
        Jza kirjoitti:

        Itselläni lukee aivan selvästi "Mitsubishi" konehuoneessa :D

        lukee mulla.


    • Usa

      Nokkahihnan vaihto 600 € huh huh

      • Jza

        Autokeskuksen hinnastossa jakohihna maksaa pelkästään 157 euroa.

        No, sadan tuhannen mailin huoltoon (lienee meillä 156000 km?) kuuluu jakohihnan vaihto (2.5l) ja koko huolto kaikkine toimituksineen maksaa siellä 538 euroa. Meriniityn autokeskus Salossa tekee tämän vielä parisataa euroa halvemmalla.

        Ja ota huomioon, että se vaihtoväli on tosiaan 100000 mailia (eurooppalaisissa naurettava, esmes Vectra 1,6 SV 30000km!), ja samassa huollossa vaihdetaan paljon muutakin osaa.


    • Dodge Stratus-96

      Suosittelen lämpimästi kyseistä peliä.
      Itselläni on -96 mallinen (2.5l) jolla ajettu 80 000 mailia eikä ole tarvinnut kuin öljyjä ja suodattimia vaihtaa.
      Nokkahihnan hinta on kyllä kova, mutta kun vaihtoväli on 160 000 kilsaa niin kyllä sen kärsii.

    • Stratus-97

      Ajoin vuoden 2 litrasella ..olihan se kaunis ,mutta ei kulkenut.Vierailin ToiOtassa ja Wolkkarissa ja palasin Stratukseen KUTOSkoneiseen ja ON kauneutta ja POTKUA .

    • ACTIVIST

      Ensin katselin Stratusta sillä silmällä. hinta vaan vähän pelotti..
      Nyt on kuitenkin alla Citroen Xantia ACTIVA 2.0 Turbo.
      Kyseisessä autossa on tehoa 170hp. enemmän ku tossa mitsun 2.5 V6.
      Citikassa on myös "aktiivi alusta" muuten sika pehmeä ajettava, tietokone säätää kokoajan sitä.
      Mutta kun ajat mutkaan niin Hydrauli sylinterit kääntää auton suoraan. ei kallistu maksimissaan kun 0.5 Astetta. Pesee kaikki urheiluautot näillä 205 Renkailla. Mieluummin ajan tällä kun Stratuksella jossa on kivireki alusta. Suosittelen! Turboa on helpompi virittääkkin kun vapaasti hengittävää 2.5l. Heittäkäähän kommenttia??

      • Jza

        enemmän tehoa? No, voihan sitä sitten ostaa urheiluauton, jos haluaa rataa ajella.

        Stratuksessa nyt on tehoa sen verran (163-168 kaakkia pyöristä mitattuna), että sillä pääsee kätevästi rekasta ohi.

        Stratus painaa puolitoista tonnia, joten ei se mikään raketti ole, mutta eipä ole konettakaan vedetty viimeisilleen, joten huolettomia kilometrejä pitäisi piisata.

        Alusta on tosiaankin aika kova. Tahtoo sanoa, että maantienopeuksissa se on täydellinen. Uskaltaa tehdä nopeita kaistanvaihtoja ja väistöliikkeitä ilman, että tarvitsee pelätä jotain päätöntä heijausliikettä.

        Valitettavasti kaupungissa siitä joutuu kärsimään.

        "Pesee kaikki urheiluautot näillä 205 Renkailla."

        Niin justiinsa.. Sulla on talvella 205 alla? Mahtaa olla tosi kiva ajaa lumella sillä :D Sitäpaitsi urheiluautot ovat erikseen. ¨

        Stratus on köyhän miehen perheauto (viisi aikuista mahtuu mainiosti) ja siksi sillä minäkin ajan. Jos haluaisin urheiluautoa, ostaisin varmaan 911 Porchen, jos tarvitsen lisää tilaa, ostan tila-auton.


      • ACTIVIST
        Jza kirjoitti:

        enemmän tehoa? No, voihan sitä sitten ostaa urheiluauton, jos haluaa rataa ajella.

        Stratuksessa nyt on tehoa sen verran (163-168 kaakkia pyöristä mitattuna), että sillä pääsee kätevästi rekasta ohi.

        Stratus painaa puolitoista tonnia, joten ei se mikään raketti ole, mutta eipä ole konettakaan vedetty viimeisilleen, joten huolettomia kilometrejä pitäisi piisata.

        Alusta on tosiaankin aika kova. Tahtoo sanoa, että maantienopeuksissa se on täydellinen. Uskaltaa tehdä nopeita kaistanvaihtoja ja väistöliikkeitä ilman, että tarvitsee pelätä jotain päätöntä heijausliikettä.

        Valitettavasti kaupungissa siitä joutuu kärsimään.

        "Pesee kaikki urheiluautot näillä 205 Renkailla."

        Niin justiinsa.. Sulla on talvella 205 alla? Mahtaa olla tosi kiva ajaa lumella sillä :D Sitäpaitsi urheiluautot ovat erikseen. ¨

        Stratus on köyhän miehen perheauto (viisi aikuista mahtuu mainiosti) ja siksi sillä minäkin ajan. Jos haluaisin urheiluautoa, ostaisin varmaan 911 Porchen, jos tarvitsen lisää tilaa, ostan tila-auton.

        Siis mähän vain kerroin että Xantia ACTIVA on parempi lähes joka suhteessa kun Stratus. Ei siinä ole mitään kiisteltävää. Ja EI, En aja 205 renkailla talvella. 185:kin riittää mainiosti. Ja mielestäni se on vain plussaa että autoni voittaa käsittelyssä esim Lamborghini diablon, useita porscheja ja muutamana Ferrarinkin. Puhumattakaan tavallisista autoista. Tämän takia ei tarvitse sitten hukata rahoja urheiluautoon. Xantialla ei tarvitse myöskään irrottaa hampaan paikkojaan kaupunki ajossa pehmeän jousituksen ansiosta. Tukekaa Euroopan taloutta ja ostakaa Xantia. Mutta jos haluatte tukea sotahullua Bushia niin siitä vaan.


      • Jza
        ACTIVIST kirjoitti:

        Siis mähän vain kerroin että Xantia ACTIVA on parempi lähes joka suhteessa kun Stratus. Ei siinä ole mitään kiisteltävää. Ja EI, En aja 205 renkailla talvella. 185:kin riittää mainiosti. Ja mielestäni se on vain plussaa että autoni voittaa käsittelyssä esim Lamborghini diablon, useita porscheja ja muutamana Ferrarinkin. Puhumattakaan tavallisista autoista. Tämän takia ei tarvitse sitten hukata rahoja urheiluautoon. Xantialla ei tarvitse myöskään irrottaa hampaan paikkojaan kaupunki ajossa pehmeän jousituksen ansiosta. Tukekaa Euroopan taloutta ja ostakaa Xantia. Mutta jos haluatte tukea sotahullua Bushia niin siitä vaan.

        Minkähän väristä sienisoppaa sitä herra on popsinut..vai liekö patonki tukehtunut kurkkuun ja punkku on loppu :D

        Aja sitten Xantiallasi, kun se ranskan rapea on niin hemmetin hyvä..heh, mutta jos joku haluaa ajaa muulla, kuin itäautolla, niin Stratus on suht hyvä valinta. Olkoonkin, että se on halvimpia jenkkitekeleitä.

        Jokos on ensimmäinen huohotinputki muuten jäätynyt halki?

        No, ei vaan ei kai kukaan nyt oikeasti ole niin tyhmä, että alkaa kehumaan sitikkaa Chrysler osastolla...Hyvä provo sinänsä, lähestulkoon menin itsekin halpaan :D


      • ACTIVIST
        Jza kirjoitti:

        Minkähän väristä sienisoppaa sitä herra on popsinut..vai liekö patonki tukehtunut kurkkuun ja punkku on loppu :D

        Aja sitten Xantiallasi, kun se ranskan rapea on niin hemmetin hyvä..heh, mutta jos joku haluaa ajaa muulla, kuin itäautolla, niin Stratus on suht hyvä valinta. Olkoonkin, että se on halvimpia jenkkitekeleitä.

        Jokos on ensimmäinen huohotinputki muuten jäätynyt halki?

        No, ei vaan ei kai kukaan nyt oikeasti ole niin tyhmä, että alkaa kehumaan sitikkaa Chrysler osastolla...Hyvä provo sinänsä, lähestulkoon menin itsekin halpaan :D

        Aijaa. No Niin, joo. Kuinkas monta kannentiivistettä onkaan Stratuksista kärähtänyt? etenkin se surkea 2.0 kone.
        Ihme juttu kun ei jenkkipoika osaa Noita pienempiä koneita rakentaa. Pitää sitten se 2.5l. konekin ostaa Japanista, Mitsulta. hahhah ;=)
        Muutenkin nuo jenkkien koneet, liian isoja, vie liikaa bensaa, viritysaste on alhainen. ihmeellistä. En ymmärrä.
        Euroopassa sentään osataan autoja tehdä.

        Huohotinputkesta sen verran että MINUN Xantiassani siellä on VASTUS joka lämmittää, niin että se ei jäädy vaikka yrittäisit ;=)

        Lisäksi Citikkaa pahemmat ongelmat huohotin putkien osalta on ollut VAG:lla, Volkkari on kutsunut yhteensä 500000 Autoa huoltoon Huohotin putken jäätymisien vuoksi.. Citikalla vähiten ongelmia tällä saralla.

        Unohtakaa nuo Jenkki lotjakkeet.


      • Jza
        ACTIVIST kirjoitti:

        Aijaa. No Niin, joo. Kuinkas monta kannentiivistettä onkaan Stratuksista kärähtänyt? etenkin se surkea 2.0 kone.
        Ihme juttu kun ei jenkkipoika osaa Noita pienempiä koneita rakentaa. Pitää sitten se 2.5l. konekin ostaa Japanista, Mitsulta. hahhah ;=)
        Muutenkin nuo jenkkien koneet, liian isoja, vie liikaa bensaa, viritysaste on alhainen. ihmeellistä. En ymmärrä.
        Euroopassa sentään osataan autoja tehdä.

        Huohotinputkesta sen verran että MINUN Xantiassani siellä on VASTUS joka lämmittää, niin että se ei jäädy vaikka yrittäisit ;=)

        Lisäksi Citikkaa pahemmat ongelmat huohotin putkien osalta on ollut VAG:lla, Volkkari on kutsunut yhteensä 500000 Autoa huoltoon Huohotin putken jäätymisien vuoksi.. Citikalla vähiten ongelmia tällä saralla.

        Unohtakaa nuo Jenkki lotjakkeet.

        Jep, japsit osaavat kyllä rakentaa koneita, mutta eivät sitä koria siihen autoon.

        Sisipä ajelen tyytväisenä amerikkalaisella autolla, missä on riisikuppien tekemä kone.

        Parempi sekin, kuin patonkimaan rapeaksi paistetut.

        Vieläkös niihin tehdään imusarjatkin muovista?


      • stratus 2,5 v6
        Jza kirjoitti:

        Minkähän väristä sienisoppaa sitä herra on popsinut..vai liekö patonki tukehtunut kurkkuun ja punkku on loppu :D

        Aja sitten Xantiallasi, kun se ranskan rapea on niin hemmetin hyvä..heh, mutta jos joku haluaa ajaa muulla, kuin itäautolla, niin Stratus on suht hyvä valinta. Olkoonkin, että se on halvimpia jenkkitekeleitä.

        Jokos on ensimmäinen huohotinputki muuten jäätynyt halki?

        No, ei vaan ei kai kukaan nyt oikeasti ole niin tyhmä, että alkaa kehumaan sitikkaa Chrysler osastolla...Hyvä provo sinänsä, lähestulkoon menin itsekin halpaan :D

        kaikki autot joita ei ole tehty detroitissa
        ovat itä autoja


      • chryschrys
        ACTIVIST kirjoitti:

        Aijaa. No Niin, joo. Kuinkas monta kannentiivistettä onkaan Stratuksista kärähtänyt? etenkin se surkea 2.0 kone.
        Ihme juttu kun ei jenkkipoika osaa Noita pienempiä koneita rakentaa. Pitää sitten se 2.5l. konekin ostaa Japanista, Mitsulta. hahhah ;=)
        Muutenkin nuo jenkkien koneet, liian isoja, vie liikaa bensaa, viritysaste on alhainen. ihmeellistä. En ymmärrä.
        Euroopassa sentään osataan autoja tehdä.

        Huohotinputkesta sen verran että MINUN Xantiassani siellä on VASTUS joka lämmittää, niin että se ei jäädy vaikka yrittäisit ;=)

        Lisäksi Citikkaa pahemmat ongelmat huohotin putkien osalta on ollut VAG:lla, Volkkari on kutsunut yhteensä 500000 Autoa huoltoon Huohotin putken jäätymisien vuoksi.. Citikalla vähiten ongelmia tällä saralla.

        Unohtakaa nuo Jenkki lotjakkeet.

        mitähän siitä alhaisesta viritysasteesta seuraa, tampio.. jos vielä elät sen ranskalaisesi kanssa, et tietenkään tuon kuuden vuoden takaisen, sehän on jo ruostepaalissa.
        no kun on alhainen viritysaste, niin sehän tieytää kestämistä.
        ja mitsulle turha vittuilla. perheen likalla mun vanha lanceri, jolla ajettu vaatimattomat 500 000.
        koneeseen ei ole tehty kun huollot aikoinaan ja edelleen tehdään. käy paremmin kuin itikka uutena. eikä tuo ole pahemmin mätäkään. ruostesuojattiin silloin aikoinaan.


    • paimiosta

      jos tahdot hyväkuntoisen pieniruokaisen ollut 6 vuotta minulla ei vikoja katso
      nettiauto.com ID 2590873 ota yhteyttä.

    • mersu180c

      Citroen on ruma auto! Ja niissä on perkeleesti sähkövikoja..Itse ajelen tällä hetkellä 180C mersulla-94 ja on tosi hyvä auto joka suhteessa! Silti itseäni on alkanut kiinnostaa tuo Chrysler Stratus 2.5V6.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5127
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3353
    3. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3185
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2407
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      247
      1490
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1271
    7. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      80
      1237
    8. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      131
      1097
    Aihe