olen hieman myöhässä....
Mutta mitä minä näenkään? Varsinaisia maratonketjuja sivukaupalla *tarttis tehrä jotain*
Ei mutta ihan tosi, tuollaiset peräti yhden viestin "ketjut" vaan vierittävät pidempiä ketjuja aina nopeammin pois etusivulta - ja sen jälkeen niitä moni ei viitsi enää hakea.
Koittakaa tehdä pidempiä kokonaisuuksia - siis ketjuja, niin kiinnostus pysyy etusivulla.
Vai tarvitseeko meikäläisen taas ottaa "kaksintaistelu", kuten tässä taannoin....
Minä olen kyllä yllytyshullu nykyään......
Huomenta kaikille -
18
1084
Vastaukset
- mikhaildenisov
.sullekii,oon useasti kaksmielinen mutta yritän välttää rivoutta.....hyvää päivän jatkoa!
- yxtypy evk
mua kans ärsyttää, nuo maratonketjut. Esim. Mun fiksut,filmaattiset ja älykkäät avaukset joutuvat liian äkkiä seuraavalle sivulle :=)))
- Alien-8
Mä ainakin luulen,että ne "yhdenviestinketjun"tekijät ovat jotain nuorisoa,jotka pari kaljaa otettuaan luulevat keksineensä hyviäkin huuhaa-aiheita..
Minun mielestäni ainakin tuollaiset tilanviejät voisit ihan hyvin poistaa.- Iso-Iita
että kaikki ketjut, joihin ei ole tullut yhtään vastausta, vois poistaa..
- yxtypy evk
Iso-Iita kirjoitti:
että kaikki ketjut, joihin ei ole tullut yhtään vastausta, vois poistaa..
avauksia ei saa poistaa Iita. Vastataan vaikka itellemme, jos kukaan muu ei vastaa :=))))
- Alien-8
yxtypy evk kirjoitti:
avauksia ei saa poistaa Iita. Vastataan vaikka itellemme, jos kukaan muu ei vastaa :=))))
tarkoitetaan noitten puskistahuutelijoitten viestejä:)
Leppoisaa lauantaita sullekin,typy:=) - Iso-Iita
yxtypy evk kirjoitti:
avauksia saa poistaa, ainoastaan nikittömien..jos ei ole tullu vastauksia puolen päivän sisällä..:))
- Avenging.Angel
Iso-Iita kirjoitti:
avauksia saa poistaa, ainoastaan nikittömien..jos ei ole tullu vastauksia puolen päivän sisällä..:))
http://www.digitoday.fi/page.php?page_id=14&news_id=200620628
digitoday / tietoturva / Troijalaista levitetään Adoben nimissä - yxtypy evk
Alien-8 kirjoitti:
tarkoitetaan noitten puskistahuutelijoitten viestejä:)
Leppoisaa lauantaita sullekin,typy:=)mä jo säikähin :=)))
Ajattelin, että onneks tuonne alemmaks mun aloitukseen on tullut 3 vastausta. Ja Iita sanoi, että poistettais sellaset mihin ei ole tullut yhtään vastausta :=)))
Lauanataita sullekin... jos tästä lähtis kauppaan pikkuhiljaa. Siis... ainoastaan ruokaostoksille :=))) - yxtypy evk
Iso-Iita kirjoitti:
miten nyt tämä sitten, kun niin harvoin jaksan nykyään kirjautua sisään?
Eihän nytkään kukaan tiedä, vaikka en oliskaan aito yxtypy, vaan väärennös :=)))) - Alien-8 evk
yxtypy evk kirjoitti:
mä jo säikähin :=)))
Ajattelin, että onneks tuonne alemmaks mun aloitukseen on tullut 3 vastausta. Ja Iita sanoi, että poistettais sellaset mihin ei ole tullut yhtään vastausta :=)))
Lauanataita sullekin... jos tästä lähtis kauppaan pikkuhiljaa. Siis... ainoastaan ruokaostoksille :=)))Sanohan terveisiä Prisman väelle täältä etelästäkin;=))
- Iso-Iita
yxtypy evk kirjoitti:
miten nyt tämä sitten, kun niin harvoin jaksan nykyään kirjautua sisään?
Eihän nytkään kukaan tiedä, vaikka en oliskaan aito yxtypy, vaan väärennös :=))))tunnistan kirjotitpa sitte millä nikillä tahansa..:) mutta sääpä et mua eilen tunnistanukkaan..DDDDD
- yxtypy evk
Iso-Iita kirjoitti:
tunnistan kirjotitpa sitte millä nikillä tahansa..:) mutta sääpä et mua eilen tunnistanukkaan..DDDDD
munpa täytyy lueskella vähän uudestaan eilisiä juttuja :=))
Nyt häätyy poistua muutamaks tunniks :=))
- aliisa
Toi pitää paikkansa,että niitä nollasta muutamaan vastaukseen aloituksia on turhan paljon...Ja pitkät ketjut siirtyy väkisinkin toiselle sivulle...ja mikä siinä onkin,kun ei yleensä tuu kurkattua muuta kuin etusivu ;O)) Mutta joka tapauksessa ,oikein mukavaa lauantaita kaikille tasapuolisesti :))
- perskuti
Olen kanssasi samaa mieltä, enemmän sanomista kuin töräyttelyä.
Toisaltaan tämä kai koskee enempi huuhaalla viihtyvien kirjoituksia, ei uusien...Siis otetaan UUSIKSET ystävällisesti vastaan:=)
Noi pidempien ketjujen kirjoitteluun ovat nämä "meidän naiset" onnistuneesti olleet mukana:=)
Vai meinasit heittää hanskan kasintaistelun merkiksi, ei onnistu tänään, mutta ehkä joku toinen kerta, kun se meille molemmille sopii:=)aikansa kutakin, toivon niin.
>Vai meinasit heittää hanskan kasintaistelun merkiksi, ei onnistu tänään, mutta ehkä joku toinen kerta, kun se meille molemmille sopii:=)<
Tarkoitin kyllä yhtä kauniimman sukupuolen edustajaa....*kuinkas muuten*
- Danskuu
sarjassamme: kapalo-iästä lähtien opetetaan yöt on nukkumista varten...jne..
Uhma-iässä kiukutella ei saa, oot tuhma laps`, vaik tiiätki aikuiset on vääräs...jne..
Leikki-iässä sitä sun tätä...sääntöä, säännön perään...
Koulu-iässä tunnilla on oltava hiljaa, läksyt on tehtävä, huone siivottava...jne...
Murrosiässä aikuisen käytöstä odotetaan joissain asioissa, vaik oot lapsi...jne...
Hei, mä en jaksa jatkaa. Sana ei oo vapaa missään, eikä tekemiset...jne...
Asiahan ei taas minulle mitenkään kuulu, mutta sanonpa taas vaa sen, että meneekö siihen: entten tentten teelika mentten, kirjoittaa sinä saat, sinä et, sinä saat ja sinä et...jne...
Aikas moni lukee vaa tiettyjen ja vastaakin myös tiettyihin, mutta edelleenkään asia minulle kuulu mitenkään, mutta ilmaisinpahan vaa itseäni, kaikella kunnioituksella kaikkia kohtaan, myös itseäni :)))- varpunen.
myös hyvää viikon loppua!!!varpunen.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261718Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121319Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83866
- 17857
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701