Golf 1.6 Variant 2002,ei käynnisty!?

EKP

Sukulais miehelläni on kyseinen auto ja ajettu
vasta n.40000 km!!!!
Onko kellään muulla ollut vastaavaa vikaa!Nyt
auto ei käynnisty enää ollenkaan!Ennenkin ollut
käynnistymis ongelmia,mutta on kuitenkin
lopulta lähtenyt käyntiin!Nyt ei enää käynnisty!
Miten huolto on suhtautunut tähän ja mikä on
ollut syy,voisitteko kertoa jos teillä ollut
samanlaisia ongelmia!!!???

12

6614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EKP

Auto on tallissa ja ei lähde käyntiin!Merkkihuollossa ei oteta kantaa ja käsketään
      vain tilaamaan kyseiselle autolle huolto aika!?????
      Nyt on viikonloppu ja.....!!!!Ei voi kun ihme-
      tellä kuinka ylimielistä touhu on Volkkarin
      huollossa!Onko kenelläkään tosiaan ollut
      samanlaista tai samantyyppistä vikaa?
      Nyt tuli viimeinkin selväksi sukulaismiehelleni,
      että merkki ja auto vaihtuu varmasti ensi vuonna!

• seppä2

No turhaa sitä on VW-huollossa ruveta vikaa arpomaan, vie sinne vain tutkittavaksi, kyllä vika löytyy. Itse arvaan sytytyspuolavikaa, mites akun laita?

• EKP
        seppä2 kirjoitti:

No turhaa sitä on VW-huollossa ruveta vikaa arpomaan, vie sinne vain tutkittavaksi, kyllä vika löytyy. Itse arvaan sytytyspuolavikaa, mites akun laita?

Täytyy ilmeisesti hinata n.40000 km ajettu
        LAATUAUTO merkkikorjaamolle alkuviikosta!
        Kukaan ei ole kuitenkaan täällä kertonut
        onko ollut samanlaisia käynnistys ongelmia ja
        tosiaan nyt ei lähde tallissa käyntiin enää
        ollenkaan!?
        Volkkarin laatu ja arvostus yliarvostettua??????

• golffi

vaihda nyt helvetissä sitä merkkiä kun ei oo huolto auki.ei tommosta piipitystä ja ulinaa kukaan kuuntele ainakaan huollossa.kaikille helpompaa kun vaihdatte sen auton vaikka relluun.

• Taunovaan
        EKP kirjoitti:

Täytyy ilmeisesti hinata n.40000 km ajettu
        LAATUAUTO merkkikorjaamolle alkuviikosta!
        Kukaan ei ole kuitenkaan täällä kertonut
        onko ollut samanlaisia käynnistys ongelmia ja
        tosiaan nyt ei lähde tallissa käyntiin enää
        ollenkaan!?
        Volkkarin laatu ja arvostus yliarvostettua??????

Meikäläisen -00 Borassa oli tuontyyppistä vikaa ja syy siihen oli viallinen moottorin lämpötila-anturi. Kyllä se sillä viallisellakin lähti käyntiin mutta aikamoisen sahaamisen jälkeen pytty kerrallaan heräsi. Eka anturi vaihdettiin n. 50 tkm:ssa ja toinen n. 105 tkm:ssä. Nyt pelittää taas hienosti jonkun aikaa. Jos teidän vika on tuossa, niin se on aika edullinen remppa (n. 50-70e) hinurit sun muut.

• EKP

Maanantaina kyseinen vähän ajettu LAATU GOLFFI
      hinataan merkkihuoltoon!
      Edelliselle kirjoittajalle tais olla kova paikka,
      kun joku uskalsi sanoa totuuden!Nyt minäkin
      uskon volkkarin laadun olevan vähän mitä sattuu.
      Relluun autoa ei kuitenkaan vaihdeta,ei kai sen-
      tään vielä huonompaan!
      Tosiaan muiltakin olisi kiva saada asiallisia
      viestejä Golffin käynnistys ongelmista?Tuskin
      yksittäis tapaus!?

• Jaakkima the Pääsiäiskäsi

Moi. Meidän Golf Variant 1.6 -03 oli huollossa, kun siitä meni laturi rikki. Saatiin tilalle suht samanlainen toinen golffi ja se jätti meidät rautakaupan pihaan samana päivänä. Lainagolffi ei käynnistynyt lainkaan, ei edes inahtanut. Soitin autokauppaan ja tulivat sieltä kiltisti paikalle katsomaan tilannetta. Huollon (?) mies katseli hetken ja tilasi hinurin paikalle. Saimme kyydin uudenkarheassa Passatissa autokaupalle toisen laina-auton hakuun. Totesin paikalla olleelle tyttärelleni (tuolloin 3 v.), että "nyt pääsemme oikein hienon auton kyytiin", niin hän totesi, että "ai Toyotan?"

En tullut tietämään, missä sen lainagolffin vika oli. Eli lisätietoa tämä teksti ei tuonut, mutta kokemusta on Golffin käynnistymättömyydestä. Tosin mulla nykyäänkin Golf IV Variant TDI -06 (Pacific). Hyvä peli.

Kai noita vikoja on joka automerkissä...

• isoisä.
        Jaakkima the Pääsiäiskäsi kirjoitti:

Moi. Meidän Golf Variant 1.6 -03 oli huollossa, kun siitä meni laturi rikki. Saatiin tilalle suht samanlainen toinen golffi ja se jätti meidät rautakaupan pihaan samana päivänä. Lainagolffi ei käynnistynyt lainkaan, ei edes inahtanut. Soitin autokauppaan ja tulivat sieltä kiltisti paikalle katsomaan tilannetta. Huollon (?) mies katseli hetken ja tilasi hinurin paikalle. Saimme kyydin uudenkarheassa Passatissa autokaupalle toisen laina-auton hakuun. Totesin paikalla olleelle tyttärelleni (tuolloin 3 v.), että "nyt pääsemme oikein hienon auton kyytiin", niin hän totesi, että "ai Toyotan?"

En tullut tietämään, missä sen lainagolffin vika oli. Eli lisätietoa tämä teksti ei tuonut, mutta kokemusta on Golffin käynnistymättömyydestä. Tosin mulla nykyäänkin Golf IV Variant TDI -06 (Pacific). Hyvä peli.

Kai noita vikoja on joka automerkissä...

"Totesin paikalla olleelle tyttärelleni (tuolloin 3 v.), että "nyt pääsemme oikein hienon auton kyytiin", niin hän totesi, että "ai Toyotan?" "

Voi hyvä tavaton, autoistako sinä kasvatuksen opetat,
        meillä poikia,
        vasta 16 v.kun perustivat oman yrityksensa,
        alkoivat kyselemään mikä olisi hyvä auto.

Anna lasten leikkiä ja harrastaa.

• kolfin vihaaja

minulla on golfi jos ei käynisty niin ilman puhdistaja pois ja paina kaasutajan läppä auki niin lähtee käyntiin

• Anonyymi

Manuaalivaihteisessa pitää olla kytkin pohjassa, muuten ei starttaa.

• Anonyymi

voi olla, joissakin "uudemmissa"

20 vuotta sitten ei kukaan tiennyt mitään tuollaisista ominaisuuksista

• Anonyymi

Mun golfissa kytkin ei ole pohjassa vaan vähän ylempänä, ehkä keskikohdassa moottoriin nähden. Pitäisikö kytkimen sijaita enempi pohjassa. Jos kytkin on pohjassa, lähteekö paremmin käyntiin,?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe