Mikä Maijassa vikana ?

maijatar

Voi teitä uskonhörhöjä/kiihkoilijoita jolla ei ole päässä mitään. Vilkkumaa on suomen ainoa naisartisti jota jaksaa kuunnella. Katri y:t pmmp:t ja muu roska oksettaa. Hankkikaa elämä ja alkakaa elää.

36

4501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä sie välitä

      Vilkkumaa on paras naisartisti suomessa. Miutakin oksettaa katri ylander pmmp ja antti tuisku.

      • Katri49

        Ällöttävä kimittäjä ja naukuja. Solvaa sotaveteraaneja ja on ihastunut matuihin. Elää suvakkikuplassa.


    • Maiju***

      Kanava vaihtuu heti kun tämä Maiju Vilkkumaa alkaa kollottamaan radiossa. Siis ihan sikaärsyttävä ääni.

    • krääääääk

      onko sulla vaikkua korvassa vai miten pystyt kuuntelee tuota kaikkien rääkkyjien äitiä Maija vilkkumaata, ja on vielä nin älyttömän ruma naama ja varsunkin suu joka on kun petolinnun perse, sit hirvee teeskentelevä laulutapa, eikö se osaa niinsanotuksi suoraan laulaa?
      jopa PMMP on huippua verrattuna maijaan, paitsi niitten eka rusketusraidat oli just tota samaa paskaa kun 90% maijan tuotannosta . vain tiktak on huonompi kuin maija.
      maijan bändissä on hyviä soittajia mutta maiju pilaa kaiken. joku hiuksissa hiukkaa vielä menettelee.

      • uyyii

        Mutta Tiktakin Petraa kehtaa kuunnella ja katsella.


    • Öövini

      Maija on persoonallinen,toisin kuin nämä tusina-artiistit.

      • joonas731

        Todella persoonallinen suvakkiämmä , haisee matuille yök!


    • ei taiteilija

      ....................

      • krysanteemi

        Lopeta tuollainen törkeä kielenkäyttö. Yritäpäs itse samaa mitä Maija on saanut aikaseks, ja katsotaan kuinka pitkälle pääset!


      • osaaa
        krysanteemi kirjoitti:

        Lopeta tuollainen törkeä kielenkäyttö. Yritäpäs itse samaa mitä Maija on saanut aikaseks, ja katsotaan kuinka pitkälle pääset!

        , se on totta. Mutta Maija on tyhmä. Yhtätyperää kuin että Matti Nykänen alkoi laulaan tai se että Sutti (poliitikko) alkoi musisoimaan, on että Maija alkaa esittää yhteiskunnallisia kannanottoja.

        SUUTARI PYSYKÖÖN LESTISSÄÄN!!! Ei ole mitään niin typerää kuin että viihdetaiteilija alkaa ottaa kantaa viisana. Tapani Kansa älysi heti parin sammakon jälkeen pitää turpansa kiinni, mutta Maija on niin tyhmä että ei näemmä osaa. Viihdetaiteilija luo illuusiota ja mikä sille pahempaa kuin alkaa viisaaksi.


      • Jeanne
        osaaa kirjoitti:

        , se on totta. Mutta Maija on tyhmä. Yhtätyperää kuin että Matti Nykänen alkoi laulaan tai se että Sutti (poliitikko) alkoi musisoimaan, on että Maija alkaa esittää yhteiskunnallisia kannanottoja.

        SUUTARI PYSYKÖÖN LESTISSÄÄN!!! Ei ole mitään niin typerää kuin että viihdetaiteilija alkaa ottaa kantaa viisana. Tapani Kansa älysi heti parin sammakon jälkeen pitää turpansa kiinni, mutta Maija on niin tyhmä että ei näemmä osaa. Viihdetaiteilija luo illuusiota ja mikä sille pahempaa kuin alkaa viisaaksi.

        olen samaa mieltä siitä ettei Maija aina
        fiksuja valintoja tee.
        oli virhe ottaa pohjois-amerikka mukaan
        kokoelmaan, se ei oo Maijan tekemä biisi
        ja sen myös kuulee, se kuulostaa vitsiltä
        koko sävellys, kuin lastenohjelman tunnari.
        Maijan ääni on äärimmäisen kaunis ja sexikäs
        (vittu mä rakastan Maijan tapaa laulaa
        se "ÄR" kohdassa "Roni Är", ääri-ihanaa ja sexikästä ahh..) kyllä kuten aina mutta muuten se biisi
        ei edusta Maija -laatua eli kaikkein paras musa.
        sitäpaitsi sen biisin sekopäisyys on saanut
        kommari-foobikot vihaa Maijaa, mikä minua
        ahdistaa.
        OKEI, MAIJA EI OO LAUSUNNOISSAAN
        MIKÄÄN JÄRKEVÄ JA FIKSU TIMO SOINI
        MUTTA ÄLKÄÄ VIHATKO MAIJAA!
        MAIJA ON HYVÄ IHMINEN JA KAIKKIEN AIKOJEN
        MIELENKIINTOISIN TAITEILIJA
        JA NEROKKAIN SÄVELTÄJÄ
        JA SANOINKUVAAMATON LAHJA IHMISTEN HENKISELLE
        HYVINVOINNILLE!!!!!!!!

        EI MAIJAA PRESSAKS MUTT RAKASTAKAA HÄNTÄ!!!!!!!!


      • ,,,,
        Jeanne kirjoitti:

        olen samaa mieltä siitä ettei Maija aina
        fiksuja valintoja tee.
        oli virhe ottaa pohjois-amerikka mukaan
        kokoelmaan, se ei oo Maijan tekemä biisi
        ja sen myös kuulee, se kuulostaa vitsiltä
        koko sävellys, kuin lastenohjelman tunnari.
        Maijan ääni on äärimmäisen kaunis ja sexikäs
        (vittu mä rakastan Maijan tapaa laulaa
        se "ÄR" kohdassa "Roni Är", ääri-ihanaa ja sexikästä ahh..) kyllä kuten aina mutta muuten se biisi
        ei edusta Maija -laatua eli kaikkein paras musa.
        sitäpaitsi sen biisin sekopäisyys on saanut
        kommari-foobikot vihaa Maijaa, mikä minua
        ahdistaa.
        OKEI, MAIJA EI OO LAUSUNNOISSAAN
        MIKÄÄN JÄRKEVÄ JA FIKSU TIMO SOINI
        MUTTA ÄLKÄÄ VIHATKO MAIJAA!
        MAIJA ON HYVÄ IHMINEN JA KAIKKIEN AIKOJEN
        MIELENKIINTOISIN TAITEILIJA
        JA NEROKKAIN SÄVELTÄJÄ
        JA SANOINKUVAAMATON LAHJA IHMISTEN HENKISELLE
        HYVINVOINNILLE!!!!!!!!

        EI MAIJAA PRESSAKS MUTT RAKASTAKAA HÄNTÄ!!!!!!!!

        Hyvä ihminen? Eiks se oo pettäjä?


      • ...
        ,,,, kirjoitti:

        Hyvä ihminen? Eiks se oo pettäjä?

        Pakko lisätä että kyllä sen musiikki on mun mielestä ainutlaatuista, rokahtavaa ja itsensä tekemää. Musiikista pidän, ihmisestä ehken.


    • joku joka on samaa mieltä

      Puhut asiaa minusta tuli Maija fani kuultuani ein. Siitä lähtien olen halveksunut niitä jotka ostaa jonkun levyn koska se on "viimeistä huutoa" eikä jaksakaan kuunnella sitä enää kuukauden päästä!

    • käpylästätöölöön

      maijan takana oli tasokas, taiteellinen, moniosaaja, tuottaja, videotyöstäjä, yms. ... lahjakas, hyvä mies sami - eipä saanut ansaitsemaana huomiota töltä ämmyltä - pettäjältä

      kuka loi maijan

      hyvä ja paha saa palkkansa

    • MrJuha82outolintu

      Hyvä artisti on.
      Omannäköistä musaa.

    • Häntä kuulemma vihataan, koska mamujen rakastaja.
      Minä en vihaa Maijaa.
      Kuuntelen hänen musaa ja oon poliittisissa asioissakin Maijan puolella.
      Puolensa pitää valita ja valita oikea puoli, joka korostaa ihmisyyttä, empatiaa ja hyvyyttä.
      Toisin on rasistipellejen arvomaailma, täynnä vihaa ja ilkeyttä.

      • tyuiop23

        Isänmaalliset ei oo koskaan hyökkäilleet kenenkään päälle eikä ole poltellut kenenkään autoja niikuin nää vihervasemmistolaiset. Mämä vihervasemmisto pelkurit eivät uskalla näyttää pärstäänsä vaan naamioituneena räyhäävät ja rikkovat paikkoja. Saatana, että ovat säälittävää sakkia!


      • Anonyymi
        tyuiop23 kirjoitti:

        Isänmaalliset ei oo koskaan hyökkäilleet kenenkään päälle eikä ole poltellut kenenkään autoja niikuin nää vihervasemmistolaiset. Mämä vihervasemmisto pelkurit eivät uskalla näyttää pärstäänsä vaan naamioituneena räyhäävät ja rikkovat paikkoja. Saatana, että ovat säälittävää sakkia!

        Oot varmaan tullu näkemään sen mihin johtaa äärioikea ja äärivasen poliittinen linja. Minusta nykyihmiset ei osaa äänestää vaan menee ääripäissä. Oletko sinä kenties äärioikean linjan fani? Miksi? Haluatko pahaa heikoille kuten esim sosiaaliturvalla eläville? Vai etkö osaa hahmottaa politiikan kokonaiskuvaa? Toivottavasti jotakin ymmärrät viestistäni.


      • Anonyymi
        tyuiop23 kirjoitti:

        Isänmaalliset ei oo koskaan hyökkäilleet kenenkään päälle eikä ole poltellut kenenkään autoja niikuin nää vihervasemmistolaiset. Mämä vihervasemmisto pelkurit eivät uskalla näyttää pärstäänsä vaan naamioituneena räyhäävät ja rikkovat paikkoja. Saatana, että ovat säälittävää sakkia!

        Kuules lähdeppä vaikka lukemaan ihan aikojen alusta kaikkia asioita. Suosittelen! Käyt läpi maailman historian eri vaiheita. Luulis että silloin tajuat tämän kuvion. Mitä tulee Suomeen niin minun pitää olla kiitollinen että Suomessa esim SDP, keskusta ja kokoomus ovat auttaneet minua, kun ovat jakeneet minulle valtion avustusrahoja kun 2000-luvulla olin usein työttömänä ja 2008 vuodesta vuoteen 2014 olin kuntoutustuella ja vuonna 2014 mulle myönettiin työkyvyttömyyseläke niin minun elinaikana ei yksikään hallitus ole kiusannut minua. Siis pitää olla helvetin kiitollinen. Suomen tulee olla jatkossakin ns "vaahtokarkkivaltio" jos ymmärrät mitä tarkoitan termillä vaahtokarkkivaltio. On tietenkin myös paljon ihmisiä, jotka haluaisi romuttaa tällaisen valtion. Yleensäkin en pidä ollenkaan perussuomalaisten politiikasta, koska vaikuttaa tosi kylmältä talousoikeistopuolueelta. Ne luulee tietävänsä kaiken taloudesta, mutta lähinnä pelkkä leikkaamispolitiikka johtaisi ennen pitkää taloufden näivettymiseen ja kurjuuteen eli sosiaaliturvalla oleviin ihmisiin se sattuisi kaikkein pahiten , varsinkin niihin jotka riippuvaisia sossuturvasta kuten minä. Sitäpaitsi jos perussuomalaiset leikkais rajusti esim sosiaaliturvasta ja muustakin niin kustannukset olisi tuplasti pahemmat. Sitten mitä tulee kommunismiin, niin se on aatteena yhtä huono, sillä esim kauan sitten kun Stalin hallitsi Venäjää niin hänen kommunismi ajoi oman maansa miinaan ja samaan aikaan Saksassa Hitler teki äärioikeistopolitiikkaa jolla lopulta tuhosi itsensä ja teki lopulta itsemurhan.


      • Anonyymi
        tyuiop23 kirjoitti:

        Isänmaalliset ei oo koskaan hyökkäilleet kenenkään päälle eikä ole poltellut kenenkään autoja niikuin nää vihervasemmistolaiset. Mämä vihervasemmisto pelkurit eivät uskalla näyttää pärstäänsä vaan naamioituneena räyhäävät ja rikkovat paikkoja. Saatana, että ovat säälittävää sakkia!

        Usein myös perussuomalaiset haluaa laittaa jäihin lähinnä kaikki investoinnit mikä huono asia, koska vetää siinä ihan liian äärilaidassa. Joku tolkku toki investoinneissa pitää olla, mutta persujen linja investointien suhteen on aivan liian käsittämättömän tyhmä eli ne lähinnä laittaisi investoinnit jäihin.


      • Anonyymi
        tyuiop23 kirjoitti:

        Isänmaalliset ei oo koskaan hyökkäilleet kenenkään päälle eikä ole poltellut kenenkään autoja niikuin nää vihervasemmistolaiset. Mämä vihervasemmisto pelkurit eivät uskalla näyttää pärstäänsä vaan naamioituneena räyhäävät ja rikkovat paikkoja. Saatana, että ovat säälittävää sakkia!

        Mitä tulee Maija Vilkkumaahan, niin hän on monta kertaa järkevämpi ihminen kuin nämä tietyt ihmiset.


    • eikestäenääkuunnellasitä

      Pidin Maija Villkumaan musiikista silloin joskus 10 vuotta sitten mutta nyt se on aivan hirveää, siis aivan kamalaa kuultavaa. Nämä uudet kappaleet ja nykyisin myös ne vanhat kappaleet ovat tosi karmeaa kuuneltavaa. En voi sietää sen noidan ääntä enää. Ihnettelen miten sitä soitetaan raadiossa kun samat sanatkin on otettu uusille biiseille. Maija toistaa sitä samaa hirveällä jdskloöjawåpoefjewäfadsjmnåo.

    • NOLON-NÄKÖSTÄ

      Rauhassa:
      Funky Ladyssä on istuvia laadukkaita rinstikoita. Silmä lepää, jos ei ole vanhat,jotka nousee takaa, ja kokolappu virttynyt ja ruttunen.

    • olenmaijafani

      Maijan tissit pomppii musiikin tahdissa - se on parasta, .....kaikki muu on paskaa.

    • kitaumpeen

      Jalat leveellään tekotaiteellisine asuineen ja peilin edessä tarkkaan harkittuine liikkeineen - rockia ei ole nähnytkään ... tekisivät vaan niitä gourmetravintolamatkojaaan maailman ääriin jatkossakin ja lsoilisivat sivuilla entiseen malliin koko preseen voimin - ruodigarit - ja saastuttaisivat taivasta lentokoneella hiilijalanjäljellään Roverin också (ei varmasti ainoa ja yksiauto perhseeessä). Se siitä luonnonsuojelusta.

    • on-jo-nähty

      Maija on kauhee noita ja sen kappaleissa toistuu samat asiat ja kiekurat. Ei jaksa sitä kuunnella eikä katsoa.

    • ei-rokkia-perschjeessää

      MTV3 persche ja porche -perche koko klaani.

    • javar.favakehin.Google

      Maija on puolensa valinnut, terroristien puolella.

    • ojbhikgciyguhhö

      Tämä viimmeisin aivopieru minkä hän päästi (Pakolais juttu) niin
      Huh Huh...että muija voi olla pihalla asiasta mistä nuttura tutisten puhuu.
      ennen tykkäsi sen musiikista, nykyää en siitäkään.

    • luoksein-pompi

      Pomppivat tissit on vain mun mielessä - kaikki muu on turhaa.

    • Anonyymi

      Paljonko pitää maksaa että vilkkumaa ei olisi voicessa mukana

    • Anonyymi

      Vilkkumaan ääni on kuin lammas määkisi.

    • Anonyymi

      Itse syövän sairastaneena ja selättäneenä biisi viimeinen elämä..en unohda kun kävelin eka kertaa hoidosta ja tää piisi tuli käytävällä.tosi hyvään saumaan..tosi voima biisi ja niin totta

    • Anonyymi

      Juurikin näin

    • Anonyymi

      Voiko olla tyhmempiä ja lapsempia kommentteja..huomaa kyl näist jutuist että ei elämää paljon koettu/koetellu.sanat..ei mitää hömppää.pelkkää rahat mulle.aikuiset naisetkin kuulkaa elää ja välittää nii ja kantaa pitkälti tän tulevaisuuden

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe