Mitäs mieltä olitte 15. päivän keikasta? AIKA mahtava vai mitä? Kaikki amoladin biisit ja muutama klassikko: Fear of the dark, iron maiden, 2 minutes to midnight,(ja mitäs niitä vielä oli..?)
Tänne saa laittaa kokemuksia kyseisestä keikasta...
HELSINKI 15.11
2
725
Vastaukset
Hyvän keikan tarjosi Iron Maiden jälleen kerran. Tosin olisin kyllä toivonut enemmän näitä maidenin vanhoja hyviä klassikkoja, jotka jäivät tällä keikalla hieman vähemmälle. Uudemmilta levyiltä Brave New World- albumin biisit jäivät myös soittamatta, samoin myös Virtual XI:n.
Fear Of The Dark, 2 Minutes To Midnight, Hallowed By Thy Name, Iron Maiden ym. klassikot olivat illan parhaimmistoa.- TB:ia kuunnellut
Iron Maiden on paras eikä pettänyt livenä. Ekaa kertaan olin heitä kuulemassa. Kuitenkin jäi pieni kaipuu kovemmasta menosta. Saattaa silti johtua siitä että olin istumakatsomossa enkä eturivissä.
Ehkä mieleenpainuvin hetki oli tultuamme areenalle ja puoli minuuttia istuttuamme valot sammutettiin ja TRIVIUM räjäytti liikkeelle. Hattu lensi päästä ja ja silmät aukes lautasiksi, ihan MIELETÖN alku! Piti mennä seuraavana päivänä levykauppaan ostoksille...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289