Kysymys miehille (ja naisillekin.)
Kumpi maistuu paremmalle. Puhdas pesty pillu vai pesemätön pillu.
Itse kallistun pesemättömän puolelle. On aivan ihanaa nuolla vaimoni pesemätöntä pisun makuista pillua. Ja sunnuntaisin maistaa hänen hyvin nussittua vakoaan. Jos en pese kasvojani, niin maanantaina konttorin naiset innokkaina kysyvät mitä uutta partavettä minulla on.
Pillun nuoleminen
10
7145
Vastaukset
- kielimies
Sama täällä :) Pesemätön maistuu parhaalle. Se tuoksu on niin tuhma että pelkkä ajatus tekee housuissa tiukkaa.
- m21
tyttöystävä luulee tekevänsä palveluksen kun käy suihkussa ensin,mutta en ole viittinyt hänelle sanoa,että tosiasiassa sellainen ainakin vuorokauden pesemättä ollut pimppi tuoksuu ihanimmalle,siitä nousee heti kauhea kiima kun tuoksaseekin sitä naisen hajua joka siellä pimppivaossa vallitsee. Kanki nousee salamana.
Eihän kliinisessä puhtaaksi desinfioidussa sairaalassakaan hyvälle tuoksu,mielummin sitä kotoisen hirsimökin tuoksua tuoksuttelee ;) Siksi en oikein ymmärrä kun naisilla tuppaa olemaan kauhea hinku saada aina juuri pesty muna suuhunsa,sehän on hemmetti sama kun sormea lutkuttaisi,sellaista pelkkää ihon makua..
Eijei,luonto on luonut kiimatuoksut,pidetään niistä kiinni! - Kumpi parempi
Eilen naitiin ja tänään. Myöhemmin illalla vielä uudestaan. Vaimo lupasi, ettei pese pilluaan, ennen kuin olen huomen illalla nuollut sen. Ei edes pyyhi sitä käytyään pisulla. Hän todellakin tietää naisen pillun kaiken arvon ja osaa jakaa sen myös minulle.
Ja konttorin naisilla on taas viikonlopun uusi "tuoksu" ihasteltavanaan.
- veki59
valetta joka sana, tämä mies ei ole pillua nuollut koskaan
- totuudentorvi?
Perustelepa jotenkin, jos on sanottavaa.
- kieli kipeänä
Vuosi 59 oli huono vuosi. Silloin syntyi paljon poikia jotka ovat saaneet lipaista vain kerran. Silloin kun syntyivät.
Onneksi monet muut vuodet ovat olleet parempia. Siksi naiset saavatkin nauttia meistä mättäitä arvostavista täydellisistä kielenkäyttäjistä.
- Kumpi parempi
No niin, naitiin vielä aamulla. Toki nuolin jo silloin tuon ihanan mättään. Ja tunti sitten nuolin sen uudestaan. Sitten vasta hän kävi pesulla.
Te kaikki posliinin ihailijat joudutte kuvittelemaan nuolemanne pillun tuoksun ja maun.
Minulla taas on kaikki ne kasvoissani, kiitos naiselleni. Jokaisella hengenvedolla tuo tuoksu on läsnä. Se on kuin ranskalaisen keittiön salaisuus. - poikkeavaa
mikäli tätä höpö höpö perverssien ja provojen palstaa on uskominen... En todellakaan pidä pissan tai muiden kehon hikieritteiden mausta, joten jos vaan mahdollista, niin pimppi puhtaana käsittelyyn. Lisäksi; pelkästään puhtaaksi ajeltua tavaraa tänne, kiitos!
- Anonyymi
Pervot ei ymmärrä aitoa vihermintun makua 48 tunnin pesemättömässä vitussa, koska tuoksu on huuvampi kuin haj!u
Saunapuhdas hyvin pesty ja kerran kustu on paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984