Alku jonkin suuremman?
Olipahan melkoinen temppu.
Espoo voitti Oulun :)
8
464
Vastaukset
- sinne
Espooseen.
En usko että on alku millekkään, kuten kaikki tiedämmen Bluesilla on hyvä joukkue.Ärsyttää kyllä vähän tuo tappio mutta ei voi mitään - TosiKärppäFani
vain.Kärpät antoi Bluesin voittaa, koska Kärpät on muuten liian ylivoimainen kaikille sm-liigan tomuseuroille.
- tietäjä 99
selitä vaan HAH!
- TosiKärppäFani
tietäjä 99 kirjoitti:
selitä vaan HAH!
no oishan se niin väärin että Kärpät voittais joka kerta pitäähän sitä vähän tasotusta antaa.ehehehehehhehehehe
- Laura1
Ansaitsitte voiton, ei siinä mitään. Oisin veikannut Kärpän voittavan,mutta unohdin erään tärkeän pointin ja se on se,että siellähän on Bluesin luotsina Heikkilän Kari.Kyllä hän melko hyvin tietää Kärpät tänäkin päivänä. Loistava valkku, joka tiesi mihin iskeä:)
- Reggae Ringbom
Sanoin pojille että puhaltavat hieman tasotusta tähän liigaan, ehe ehe, minä ite oon nähtiinhän se viime keväänä, sopia aina voi ehe heh, minä oon Reggae Ringbom, niin.
Blues-matsi oli hyvä peli, jossa kaksi joukkuetta pelasi tasaisen ja hyvävauhtisen ottelun. Blues voitti ja Kärpät tuli toiseksi. Olisi voinut päättyä toisinkin päin. Sanottakoon se, että noin hyvää Bluesia en ole ennen Raksilassa nähnyt.
- joku
katoppa sattuko bluesille onnen kantamoinen!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104