Alku jonkin suuremman?
Olipahan melkoinen temppu.
Espoo voitti Oulun :)
8
491
Vastaukset
- sinne
Espooseen.
En usko että on alku millekkään, kuten kaikki tiedämmen Bluesilla on hyvä joukkue.Ärsyttää kyllä vähän tuo tappio mutta ei voi mitään - TosiKärppäFani
vain.Kärpät antoi Bluesin voittaa, koska Kärpät on muuten liian ylivoimainen kaikille sm-liigan tomuseuroille.
- tietäjä 99
selitä vaan HAH!
- TosiKärppäFani
tietäjä 99 kirjoitti:
selitä vaan HAH!
no oishan se niin väärin että Kärpät voittais joka kerta pitäähän sitä vähän tasotusta antaa.ehehehehehhehehehe
- Laura1
Ansaitsitte voiton, ei siinä mitään. Oisin veikannut Kärpän voittavan,mutta unohdin erään tärkeän pointin ja se on se,että siellähän on Bluesin luotsina Heikkilän Kari.Kyllä hän melko hyvin tietää Kärpät tänäkin päivänä. Loistava valkku, joka tiesi mihin iskeä:)
- Reggae Ringbom
Sanoin pojille että puhaltavat hieman tasotusta tähän liigaan, ehe ehe, minä ite oon nähtiinhän se viime keväänä, sopia aina voi ehe heh, minä oon Reggae Ringbom, niin.
Blues-matsi oli hyvä peli, jossa kaksi joukkuetta pelasi tasaisen ja hyvävauhtisen ottelun. Blues voitti ja Kärpät tuli toiseksi. Olisi voinut päättyä toisinkin päin. Sanottakoon se, että noin hyvää Bluesia en ole ennen Raksilassa nähnyt.
- joku
katoppa sattuko bluesille onnen kantamoinen!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437