Alku jonkin suuremman?
Olipahan melkoinen temppu.
Espoo voitti Oulun :)
8
473
Vastaukset
- sinne
Espooseen.
En usko että on alku millekkään, kuten kaikki tiedämmen Bluesilla on hyvä joukkue.Ärsyttää kyllä vähän tuo tappio mutta ei voi mitään - TosiKärppäFani
vain.Kärpät antoi Bluesin voittaa, koska Kärpät on muuten liian ylivoimainen kaikille sm-liigan tomuseuroille.
- tietäjä 99
selitä vaan HAH!
- TosiKärppäFani
tietäjä 99 kirjoitti:
selitä vaan HAH!
no oishan se niin väärin että Kärpät voittais joka kerta pitäähän sitä vähän tasotusta antaa.ehehehehehhehehehe
- Laura1
Ansaitsitte voiton, ei siinä mitään. Oisin veikannut Kärpän voittavan,mutta unohdin erään tärkeän pointin ja se on se,että siellähän on Bluesin luotsina Heikkilän Kari.Kyllä hän melko hyvin tietää Kärpät tänäkin päivänä. Loistava valkku, joka tiesi mihin iskeä:)
- Reggae Ringbom
Sanoin pojille että puhaltavat hieman tasotusta tähän liigaan, ehe ehe, minä ite oon nähtiinhän se viime keväänä, sopia aina voi ehe heh, minä oon Reggae Ringbom, niin.
Blues-matsi oli hyvä peli, jossa kaksi joukkuetta pelasi tasaisen ja hyvävauhtisen ottelun. Blues voitti ja Kärpät tuli toiseksi. Olisi voinut päättyä toisinkin päin. Sanottakoon se, että noin hyvää Bluesia en ole ennen Raksilassa nähnyt.
- joku
katoppa sattuko bluesille onnen kantamoinen!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534567Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1302985Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412752Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741730Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061574Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn221468- 551324
- 931235
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2051098- 471085