Dynamite 60%

Baarimestari__

Dynamite 60%

Pidän yllä koti baari kaappia.
Olen ostanut tähän mennessä kaikkia yleisimpiä alkoholeja.
ostin pari päivää sitten muiden alkoholien lomassa Dynamite 60% viinaa.
olen kokeillut kaikenlaisia yhdistelmiä mutta kyseisessä viinassa on niin vahva aniksen maku että se ei kelpaa mihinkään. Onko kellään apua mihinkä kyseistä juomaa voi käyttää aines osana. Itse en ole saanut sovellettua sitä mihinkään.

9

10795

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nam!

Moj,

Vastaako kyseinen viina Finlandia Vodkaa, Kossua vai mitä mahdollisesti? Ainoa puhdas viina tällä hetkellä kaapissa ja pitäisi korkata.

• juoppo69

pistäs dynämiittiä lasiin ja vettä(nopeesti eikä liruttelemalla) sen verran päälle et muuttuu harmaax ja ei kun naaman.

• jontun snapsi

Se on sellanen setti että laitat 2cl salmiakki kossua ja 2cl dynamitea ja täydellinen salmiakkishotti on valmis!
      Kokeiltu on ja aina on hyvältä maistunu!

• PaariMesu

2cl dynamiteä ja maun mukaan kolajuomaa.
      Ihka aitoa -80 luvun retroa.

• valtteri ja simo

nyt juodaan dynamitet. ongelmii tiedossa

• Jopas jotakin

Mitäs se dynamit maksaa ja plon koko?

• tiedättekö

Myydäänkö enää dynamitea Alkossa?

• alko.fi

Katso laiskimus itse, hinnasto on netissä.

• Anonyymi

Baarimestari olet amatööri dynamitee juotiin ennen vanhaan raakana. Loistava juoma harmi ettei enää saa mistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1205
    2. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      489
      1077
    3. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      79
      982
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      79
      938
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      80
      921
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      793
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      768
    8. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      767
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      682
    10. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      191
      603
    Aihe