Dynamite 60%
Pidän yllä koti baari kaappia.
Olen ostanut tähän mennessä kaikkia yleisimpiä alkoholeja.
ostin pari päivää sitten muiden alkoholien lomassa Dynamite 60% viinaa.
olen kokeillut kaikenlaisia yhdistelmiä mutta kyseisessä viinassa on niin vahva aniksen maku että se ei kelpaa mihinkään. Onko kellään apua mihinkä kyseistä juomaa voi käyttää aines osana. Itse en ole saanut sovellettua sitä mihinkään.
Dynamite 60%
9
10492
Vastaukset
- Nam!
Moj,
Vastaako kyseinen viina Finlandia Vodkaa, Kossua vai mitä mahdollisesti? Ainoa puhdas viina tällä hetkellä kaapissa ja pitäisi korkata. - juoppo69
pistäs dynämiittiä lasiin ja vettä(nopeesti eikä liruttelemalla) sen verran päälle et muuttuu harmaax ja ei kun naaman.
- jontun snapsi
Se on sellanen setti että laitat 2cl salmiakki kossua ja 2cl dynamitea ja täydellinen salmiakkishotti on valmis!
Kokeiltu on ja aina on hyvältä maistunu! - PaariMesu
2cl dynamiteä ja maun mukaan kolajuomaa.
Ihka aitoa -80 luvun retroa. - valtteri ja simo
nyt juodaan dynamitet. ongelmii tiedossa
- Jopas jotakin
Mitäs se dynamit maksaa ja plon koko?
- tiedättekö
Myydäänkö enää dynamitea Alkossa?
- alko.fi
Katso laiskimus itse, hinnasto on netissä.
- Anonyymi
Baarimestari olet amatööri dynamitee juotiin ennen vanhaan raakana. Loistava juoma harmi ettei enää saa mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664002Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152107Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj61867Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361224- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11953Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70828Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43799- 39717
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24674