Dynamite 60%
Pidän yllä koti baari kaappia.
Olen ostanut tähän mennessä kaikkia yleisimpiä alkoholeja.
ostin pari päivää sitten muiden alkoholien lomassa Dynamite 60% viinaa.
olen kokeillut kaikenlaisia yhdistelmiä mutta kyseisessä viinassa on niin vahva aniksen maku että se ei kelpaa mihinkään. Onko kellään apua mihinkä kyseistä juomaa voi käyttää aines osana. Itse en ole saanut sovellettua sitä mihinkään.
Dynamite 60%
9
10795
Vastaukset 9
- Nam!
Moj,
Vastaako kyseinen viina Finlandia Vodkaa, Kossua vai mitä mahdollisesti? Ainoa puhdas viina tällä hetkellä kaapissa ja pitäisi korkata. - juoppo69
pistäs dynämiittiä lasiin ja vettä(nopeesti eikä liruttelemalla) sen verran päälle et muuttuu harmaax ja ei kun naaman.
- jontun snapsi
Se on sellanen setti että laitat 2cl salmiakki kossua ja 2cl dynamitea ja täydellinen salmiakkishotti on valmis!
Kokeiltu on ja aina on hyvältä maistunu! - PaariMesu
2cl dynamiteä ja maun mukaan kolajuomaa.
Ihka aitoa -80 luvun retroa. - valtteri ja simo
nyt juodaan dynamitet. ongelmii tiedossa
- Jopas jotakin
Mitäs se dynamit maksaa ja plon koko?
- tiedättekö
Myydäänkö enää dynamitea Alkossa?
- alko.fi
Katso laiskimus itse, hinnasto on netissä.
- Anonyymi
Baarimestari olet amatööri dynamitee juotiin ennen vanhaan raakana. Loistava juoma harmi ettei enää saa mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741205
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti4891077Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan79982Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli79938- 80921
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52793Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10768- 67767
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35682Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss191603