Dynamite 60%
Pidän yllä koti baari kaappia.
Olen ostanut tähän mennessä kaikkia yleisimpiä alkoholeja.
ostin pari päivää sitten muiden alkoholien lomassa Dynamite 60% viinaa.
olen kokeillut kaikenlaisia yhdistelmiä mutta kyseisessä viinassa on niin vahva aniksen maku että se ei kelpaa mihinkään. Onko kellään apua mihinkä kyseistä juomaa voi käyttää aines osana. Itse en ole saanut sovellettua sitä mihinkään.
Dynamite 60%
9
10754
Vastaukset
- Nam!
Moj,
Vastaako kyseinen viina Finlandia Vodkaa, Kossua vai mitä mahdollisesti? Ainoa puhdas viina tällä hetkellä kaapissa ja pitäisi korkata. - juoppo69
pistäs dynämiittiä lasiin ja vettä(nopeesti eikä liruttelemalla) sen verran päälle et muuttuu harmaax ja ei kun naaman.
- jontun snapsi
Se on sellanen setti että laitat 2cl salmiakki kossua ja 2cl dynamitea ja täydellinen salmiakkishotti on valmis!
Kokeiltu on ja aina on hyvältä maistunu! - PaariMesu
2cl dynamiteä ja maun mukaan kolajuomaa.
Ihka aitoa -80 luvun retroa. - valtteri ja simo
nyt juodaan dynamitet. ongelmii tiedossa
- Jopas jotakin
Mitäs se dynamit maksaa ja plon koko?
- tiedättekö
Myydäänkö enää dynamitea Alkossa?
- alko.fi
Katso laiskimus itse, hinnasto on netissä.
- Anonyymi
Baarimestari olet amatööri dynamitee juotiin ennen vanhaan raakana. Loistava juoma harmi ettei enää saa mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 593103
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151103- 891028
- 99922
- 50913
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35791- 96784
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595