Dynamite 60%
Pidän yllä koti baari kaappia.
Olen ostanut tähän mennessä kaikkia yleisimpiä alkoholeja.
ostin pari päivää sitten muiden alkoholien lomassa Dynamite 60% viinaa.
olen kokeillut kaikenlaisia yhdistelmiä mutta kyseisessä viinassa on niin vahva aniksen maku että se ei kelpaa mihinkään. Onko kellään apua mihinkä kyseistä juomaa voi käyttää aines osana. Itse en ole saanut sovellettua sitä mihinkään.
Dynamite 60%
9
10757
Vastaukset
- Nam!
Moj,
Vastaako kyseinen viina Finlandia Vodkaa, Kossua vai mitä mahdollisesti? Ainoa puhdas viina tällä hetkellä kaapissa ja pitäisi korkata. - juoppo69
pistäs dynämiittiä lasiin ja vettä(nopeesti eikä liruttelemalla) sen verran päälle et muuttuu harmaax ja ei kun naaman.
- jontun snapsi
Se on sellanen setti että laitat 2cl salmiakki kossua ja 2cl dynamitea ja täydellinen salmiakkishotti on valmis!
Kokeiltu on ja aina on hyvältä maistunu! - PaariMesu
2cl dynamiteä ja maun mukaan kolajuomaa.
Ihka aitoa -80 luvun retroa. - valtteri ja simo
nyt juodaan dynamitet. ongelmii tiedossa
- Jopas jotakin
Mitäs se dynamit maksaa ja plon koko?
- tiedättekö
Myydäänkö enää dynamitea Alkossa?
- alko.fi
Katso laiskimus itse, hinnasto on netissä.
- Anonyymi
Baarimestari olet amatööri dynamitee juotiin ennen vanhaan raakana. Loistava juoma harmi ettei enää saa mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437