Tämä ei ole aivan virallinen mutta äänesäkäähän kahdeksan näistä keskustelijoista jotka ovat olleet täällä kauan/olivat täällä:
HUOM!Siis vain näistä!Itseään ei saa äänestää!!!!!
a) Trishie
b)Hitman
c)GD
d)Andy S
e)Marylou
f)Eugene
g)WWE Fan
h)Stone Cold
i)Deadman
J)Raid
h)Carlito Caribbean Cool!
Muistakaa ITSEÄÄN EI SAA ÄÄNESTÄÄ!!!!!!!!!!
show-paini palstan oma Hall OF FAME!!!!!!!!
8
421
Vastaukset
- Badass
Ja oletkos sinä, GD muka ollut minua pidempään täällä? Enpä usko
- gary.dahlman
KK!!!!!
Mut en tällä nimimerkillä!!!!
Muun muassa Idiot,Chris Sharper ja muutaman kerran WWE fanina ja paljon muuta!!!!
Joten en usko että olet ollu täällä muo pidempään!
DD On ollu Suomi24:ssä melkein kaks vuotta! - Badass
gary.dahlman kirjoitti:
KK!!!!!
Mut en tällä nimimerkillä!!!!
Muun muassa Idiot,Chris Sharper ja muutaman kerran WWE fanina ja paljon muuta!!!!
Joten en usko että olet ollu täällä muo pidempään!
DD On ollu Suomi24:ssä melkein kaks vuotta!Mutta en tällä nimimerkillä.
- Striper
Andy.S
- eugene6
Hmm...paha,kaikki hyviä...mutta sanoisin hitman
- MiracleMike
Carlito
Raid
and..
Euuugeneeeeeee!- The_Hitman
ite sanoisin Andy S...
muut jotka ovat vahvoilla ovat: Raid*, Badass(pysyis vaan asiallisena eikä lähtis provoviesteihin ;> - Badass
The_Hitman kirjoitti:
ite sanoisin Andy S...
muut jotka ovat vahvoilla ovat: Raid*, Badass(pysyis vaan asiallisena eikä lähtis provoviesteihin ;>Juu.. Menee tää mun keskustelu vähän liiallisuuksiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414648Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532524Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh70906- 117888
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70854- 137805
- 48790
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48746