Onko kellään ohjetta vihreään booliin missä ainoa alkoholi olisi vodka? Eikö booli saisi olla liian makea.
Vihreä booli
4
2214
Vastaukset
- sekaan
vihreää jäähdytin- glykolia. Ei ole ainakaan liian makeaa. etkä palellu hankeen.
Yleensä jos halutaan sinistä tai vihreää boolia, yhdeksi ainesosaksi valitaan Blue Curacao-likööri.Koska kyseessä on muu alkoholi kuin vodka teen ehdotuksen:
Osta sinistä urheilujuomaa, jota saa ainakin Lidlistä. Lisäämällä jotain keltaista, esim limua tai keltaista tuoremehua saat boolista vihreän. Limellä tai sitruunalla ja sitruunalimulla haet oikean makeus/happobalanssin.- väriä
Osta elintarvikeväriä niin saat boolistasi vihreän. Kaupoissa sitä myydään nestemäisenä ja apteekista saa jauhetta. Jauhe on riittoisampaa.
- tiitu
osta Olvin vihreää maku-limpparia. Siitä ja pelkästä viinasta saat jo petollisen värisen boolin. Väri "paranee" kun lisäät joukkoon blue curacao likööriä (tai miten se nyt kirjotetaankaan.) Itse tein tätä boolia halloween bileisiin ja hyvältä maistui!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932049Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671510YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741289Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361150- 731150
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871064Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1501018Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243962Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891