Onko kellään ohjetta vihreään booliin missä ainoa alkoholi olisi vodka? Eikö booli saisi olla liian makea.
Vihreä booli
4
2207
Vastaukset
- sekaan
vihreää jäähdytin- glykolia. Ei ole ainakaan liian makeaa. etkä palellu hankeen.
Yleensä jos halutaan sinistä tai vihreää boolia, yhdeksi ainesosaksi valitaan Blue Curacao-likööri.Koska kyseessä on muu alkoholi kuin vodka teen ehdotuksen:
Osta sinistä urheilujuomaa, jota saa ainakin Lidlistä. Lisäämällä jotain keltaista, esim limua tai keltaista tuoremehua saat boolista vihreän. Limellä tai sitruunalla ja sitruunalimulla haet oikean makeus/happobalanssin.- väriä
Osta elintarvikeväriä niin saat boolistasi vihreän. Kaupoissa sitä myydään nestemäisenä ja apteekista saa jauhetta. Jauhe on riittoisampaa.
- tiitu
osta Olvin vihreää maku-limpparia. Siitä ja pelkästä viinasta saat jo petollisen värisen boolin. Väri "paranee" kun lisäät joukkoon blue curacao likööriä (tai miten se nyt kirjotetaankaan.) Itse tein tätä boolia halloween bileisiin ja hyvältä maistui!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723