Mikä paras kamppailulaji?

zacki

Kertokaapas mulle joku missä nopeus ja voima kehittyy... ajattelin siis mikä oisi joku 2-3 kertaa viikossa kiitän vastauksista...

13

2630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potifar II

,,,

• jeanvandamme

on poikaa!kontaktikarate jossa potkut päähän sallittu.itse harrastin kyseistä lajia ja täytyy todeta että kunfupellet sun muut katupojat ei pärjää.

• Vräsling

Voimatreenillä ne kehittyy eikä niinkään ip-lajeilla.Voi kyllä tehdä oman lajin liikeratoja jäljitteleviä liikkeitä lajispefisen voiman vuoksi.

• Fjordissnack

näillä palstoilla. Mene ja tiedä? Täytyis kokeilla!

• JohanLewis

...kendo tai muay thai (edellisestä ei liene hyötyä itsepuolustukseen ellei kuljeta shinaita koko ajan kartsalla mukana)

• maithai

Itse kilpailijana voisin vastata, että thaikussa kunto kehittyy ja jalalla voi alkaa oikeasti satuttamaan ihmisiä kehässä. Suosittelen. Muista lajeista en sano mitään, kun en ole kokeillut.

"Muay thai, taistelua 8 raajalla". (eli kyynärpäillä, nyrkeillä, jaloilla, polvilla)

• Painia
        maithai kirjoitti:

Itse kilpailijana voisin vastata, että thaikussa kunto kehittyy ja jalalla voi alkaa oikeasti satuttamaan ihmisiä kehässä. Suosittelen. Muista lajeista en sano mitään, kun en ole kokeillut.

"Muay thai, taistelua 8 raajalla". (eli kyynärpäillä, nyrkeillä, jaloilla, polvilla)

Oikealla painilla ei millään show painilla. unohtkaa noi karate se muut hinhaidoot missä potkitaan naiset potkii ja huitoo. naiset repii vaatteista niiku judokat forgat forget forgotten.

• se on
        Painia kirjoitti:

Oikealla painilla ei millään show painilla. unohtkaa noi karate se muut hinhaidoot missä potkitaan naiset potkii ja huitoo. naiset repii vaatteista niiku judokat forgat forget forgotten.

miehisen miehen laji. Siinä paljas miehen iho paljasta miehen ihoa vastaan. Nam...

• saldkhsf
        Painia kirjoitti:

Naiset potkii ja lyö? haha. Sulla taitaa olla vähän vähemmän kokemusta potkimisesta, väännöistä/lukoista tai lyöisestä. Ne on itsepuolustusta toisin kuten joku sun painis. taitaa olla sulla turhan kankeet jalat potkimiseen, ku tolla painilla oot ne surkastuttanu. Oot kateellinen niille jotka osaa potkia, lyödä ja heitellä. Oma kehos ei varmaan riitä muuhun kuin matossa pyörimiseen.

• homo?
        se on kirjoitti:

miehisen miehen laji. Siinä paljas miehen iho paljasta miehen ihoa vastaan. Nam...

"paljas miehen iho paljasta miehen ihoa vastaan.nam" Toi kuulosti jo vähän homomaiselta!

• tatu 6.kyu

no...jujutsu tai karate...ne on hyviä kummakki ja on harkkoii 2-3 kertaa viikossa

• ööööööööööööööööööööööööö

taekwondo on selvästi se mitä olet hakemassa.siellä oppii mm. nopeutta,voimaa,ketteryyttä,itsepuolustustekniikoita,torjuntoja,kunto nousee kohisten ja paljon lyönti/potku sarjoja sekä ottelua.yleisimmiten 2 - 3 kertaa viikossa.

• on paras

mahdollinen sinun kriteereille. Kaikki reenit ovat tosi rankkoja ja kehittäviä. Taekwondossa oppii myös hyvää itsepuolustusta, joten voit olla varma, että pärjäät kadulla mainiosti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11233
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2222
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1619
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe