Aaaaaarrrgggghhhhh!!!!! mä kävin kattoo Pahat Pojat ja se on ihan kipeen hyvä..:) Ja ne näyttelijät peter frazén ja pääkkönen etenki ne on niiiiii hyvännäkösii ja kroppasiii..:))) Voisin käydä kattoo sen vaik kymmenesti:) onks moni käyny kattoo sen jo??? mitäs piditte?? mut se oli kyl surullineki mut kyl siin sai nauraaki..:) mut ottakaa kantaa..:)
Pahat Pojat:)
20
865
Vastaukset
- Sika
.. teki pahaa lukea viestisi.. Huh huh.
Olis ihanaa jos ihmiset katsoisivat kulissien taakse, ja ymmärtäisivät enemmän..
Kuten ylläolevasta viestistäni selviää, en aio mennä katosmaan leffaa, joka kannattaa noin moraalittomia arvoja. Tuottaja hymisee kyllä tyytyväisenä, kun voi rahastaa vielä elämän syrjässä kiinni olevien poikien kustannuksella.
Mutta kuten sanotaan: ei ole tyhmä se joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Rakentavampaa tulevaisuutta Sinulle, ja erityisesti KRIITTISEMPÄÄ katsantokantaa asioihin, oikeesti :-)- spacemonkey
Kyllähän tuon ensimmäisen viestin kirjoitusasusta pystyy jo päättelemään jotain kyseisen henkilön iästä... ;)
Mikä toisaalta hieman huolestuttaa: tuleeko Koististen veljeksistä nyt tuon elokuvan myötä jotain nuorisoidoleita? :)
Miksipä sortua elokuvaa katsellessa syvempiin analyyseihin, onhan ne pojat niin kaunista katseltavaa :):)
Jep, en ole käynyt katsomassa, enkä käy. Muutamat ystäväni, joiden arvostelukykyyn luotan täysin, ovat hairahtuneet kyseisen elokuvan katsomaan, ja kertoivat ettei todellakaan kannata tuhlata euroja kyseiseen rainaan. - Sika
spacemonkey kirjoitti:
Kyllähän tuon ensimmäisen viestin kirjoitusasusta pystyy jo päättelemään jotain kyseisen henkilön iästä... ;)
Mikä toisaalta hieman huolestuttaa: tuleeko Koististen veljeksistä nyt tuon elokuvan myötä jotain nuorisoidoleita? :)
Miksipä sortua elokuvaa katsellessa syvempiin analyyseihin, onhan ne pojat niin kaunista katseltavaa :):)
Jep, en ole käynyt katsomassa, enkä käy. Muutamat ystäväni, joiden arvostelukykyyn luotan täysin, ovat hairahtuneet kyseisen elokuvan katsomaan, ja kertoivat ettei todellakaan kannata tuhlata euroja kyseiseen rainaan.Nimeomaan,
"Miksipä sortua elokuvaa katsellessa syvempiin analyyseihin, onhan ne pojat niin kaunista katseltavaa :):)"
Justiin, tuohan se kummastuttaakin. Jotenkin kun olen kuvitellut että suomalainen ei ole kuten amerikkalainen stereotypia: putkea pitkin elämää katsova, ilman sateenvarjoa luottaen siihen että hyvin menee... ;-)
Ja kyllä tuo 'pikkurikolliset sankareiksi ' -teema tuossa on myös jotenkin kummallinen. Toivottavasti emme vajoa tuolle tasolle, ja rima nostettas paljon korkkeemmalle suomalaisen elokuvan suhteen.
Olis myös hyvä että tästä keskusteltaisiin. Ihmiset voisi vähän miettiä miten ne omat valinnat vaikuttaa laajemminkin. - bélla:)
Sika kirjoitti:
Nimeomaan,
"Miksipä sortua elokuvaa katsellessa syvempiin analyyseihin, onhan ne pojat niin kaunista katseltavaa :):)"
Justiin, tuohan se kummastuttaakin. Jotenkin kun olen kuvitellut että suomalainen ei ole kuten amerikkalainen stereotypia: putkea pitkin elämää katsova, ilman sateenvarjoa luottaen siihen että hyvin menee... ;-)
Ja kyllä tuo 'pikkurikolliset sankareiksi ' -teema tuossa on myös jotenkin kummallinen. Toivottavasti emme vajoa tuolle tasolle, ja rima nostettas paljon korkkeemmalle suomalaisen elokuvan suhteen.
Olis myös hyvä että tästä keskusteltaisiin. Ihmiset voisi vähän miettiä miten ne omat valinnat vaikuttaa laajemminkin.Heeeeeiiii se ei oo mun ongelma jos ette ymmärrä hyvän päälle.. ja mitäs sä mun iäst päättelit??? Ja mä en oo daltoneitte fani vaa peter franzénin ja pääkkösen ja must ne veti roolinsa ihan kipeen hyvin ja ne todella on komeita ja hyvä kroppasii..:) Mä ainaki haluun elää mun nuoruutta ja todella nauttii siit te ootte näköjää miettiny koko ikänne että voi voi kun tossakin elokuvassa mainostetaan rikollisuutta ja mitenköhän voisin pelastaa maailman?? Se on tarkotettu viihteeks ja mul on ainaki sen verran järkee et en menis kokeilee sellast mitä elokuvas on..:) Ja kertokaahan te "aikuiset" miks pitäis syventyy syvempii analyyseihi elokuvan aikana jos se kerta on tarkotettu viihteeks??? pssst haluun todellaki kuulla teijän mielipiteen..:)
- bélla:)
Sika kirjoitti:
Nimeomaan,
Olis myös hyvä että tästä keskusteltaisiin. Ihmiset voisi vähän miettiä miten ne omat valinnat vaikuttaa laajemminkin.Heiiiiii ei oo mun ongelma jos ette ymmärrä hyvän päälle.. Ja mitäs sä mun iäst päättelit??? Ja mä en oo daltoneitten fani vaa peter franzénin ja pääkkösen ne todella osas hommansa ja niiltä TODELLAKI löytyy ulkonäköö..:) Mä ainaki haluun elää mun nuoruutta ja nauttii siit kun taas te ootte koko ikänne näköjää miettiny et voi voi tossakin elokuvassa mainostetaan rikollisia ja mitenköhän pelastaisin koko maailman nyt???? Ja hei se on kuitenki tarkotettu viihteeks!!! kertokaahan te "aikuiset" miks pitäis syventyy syvempiin analyyseihi ku se on viihdettä???? ja mul on ainaki sen verran järkee et en yrittäis mitää mitä siin leffas tehää.. rikollisuutta siis...:) Mut hei kertokaa I really wanna know..:)
- spacemonkey
bélla:) kirjoitti:
Heiiiiii ei oo mun ongelma jos ette ymmärrä hyvän päälle.. Ja mitäs sä mun iäst päättelit??? Ja mä en oo daltoneitten fani vaa peter franzénin ja pääkkösen ne todella osas hommansa ja niiltä TODELLAKI löytyy ulkonäköö..:) Mä ainaki haluun elää mun nuoruutta ja nauttii siit kun taas te ootte koko ikänne näköjää miettiny et voi voi tossakin elokuvassa mainostetaan rikollisia ja mitenköhän pelastaisin koko maailman nyt???? Ja hei se on kuitenki tarkotettu viihteeks!!! kertokaahan te "aikuiset" miks pitäis syventyy syvempiin analyyseihi ku se on viihdettä???? ja mul on ainaki sen verran järkee et en yrittäis mitää mitä siin leffas tehää.. rikollisuutta siis...:) Mut hei kertokaa I really wanna know..:)
"Heiiiiii ei oo mun ongelma jos ette ymmärrä hyvän päälle.."
-Ei ole mun ongelma jos Pahat pojat-leffa mielestäsi hyvä ;)
"Ja mitäs sä mun iäst päättelit???"
-Sun iästä voi tehdä kaikenlaisia päätelmiä ;)
"Ja mä en oo daltoneitten fani vaa peter franzénin ja pääkkösen ne todella osas hommansa ja niiltä TODELLAKI löytyy ulkonäköö.."
-Totta, nykypäivänä se ulkonäkö on TODELLAKIN se tärkein. Tässähän se taas opittiin :):):)
"Mä ainaki haluun elää mun nuoruutta ja nauttii siit kun taas te ootte koko ikänne näköjää miettiny et voi voi tossakin elokuvassa mainostetaan rikollisia ja mitenköhän pelastaisin koko maailman nyt????"
-Hei, ihan rauhallisesti. Älä nyt tukehdu pullaasi... ;) Katsos, asioita saa myös miettiä, tiesitkö että ajatteleminen ei tee yhtään kipeää?
"Ja hei se on kuitenki tarkotettu viihteeks!!!"
-Ai pahus, enpä tuota tajunnutkaan. Mitä se semmoinen viihde on :)
"kertokaahan te "aikuiset" miks pitäis syventyy syvempiin analyyseihi ku se on viihdettä????"
-Sinun ei tarvitse syventyä yhtään mihinkään, "lapsi hyvä". Ole ihan rauhassa niin pinnallinen kuin tahdot. Nauti siitä nuoresta elämästäsi ;) Nauti viihteestä ;)
"ja mul on ainaki sen verran järkee et en yrittäis mitää mitä siin leffas tehää.."
-Niin, sinulla on, aivan varmasti ;) Jännää kyllä miten viime viikolla oli lehdissä juttua kuinka viime aikoina ollut enemmän bensa-automaattien ryöstöyrityksiä malliin "koistiset" ;) Kaikki Pääkkös- ja Franzén-fanit ei taida olla yhtä fiksuja kuin sä :)
"Mut hei kertokaa I really wanna know..:)"
-Kuten jo totesin: nauti sä kuule ihan rauhassa jasperin ruskeista simmuista ja peterin tiukoista rintalihaksista. Älä vaan erehdy ajattelemaan, saatat satuttaa itsesi :) - bélla:)
spacemonkey kirjoitti:
"Heiiiiii ei oo mun ongelma jos ette ymmärrä hyvän päälle.."
-Ei ole mun ongelma jos Pahat pojat-leffa mielestäsi hyvä ;)
"Ja mitäs sä mun iäst päättelit???"
-Sun iästä voi tehdä kaikenlaisia päätelmiä ;)
"Ja mä en oo daltoneitten fani vaa peter franzénin ja pääkkösen ne todella osas hommansa ja niiltä TODELLAKI löytyy ulkonäköö.."
-Totta, nykypäivänä se ulkonäkö on TODELLAKIN se tärkein. Tässähän se taas opittiin :):):)
"Mä ainaki haluun elää mun nuoruutta ja nauttii siit kun taas te ootte koko ikänne näköjää miettiny et voi voi tossakin elokuvassa mainostetaan rikollisia ja mitenköhän pelastaisin koko maailman nyt????"
-Hei, ihan rauhallisesti. Älä nyt tukehdu pullaasi... ;) Katsos, asioita saa myös miettiä, tiesitkö että ajatteleminen ei tee yhtään kipeää?
"Ja hei se on kuitenki tarkotettu viihteeks!!!"
-Ai pahus, enpä tuota tajunnutkaan. Mitä se semmoinen viihde on :)
"kertokaahan te "aikuiset" miks pitäis syventyy syvempiin analyyseihi ku se on viihdettä????"
-Sinun ei tarvitse syventyä yhtään mihinkään, "lapsi hyvä". Ole ihan rauhassa niin pinnallinen kuin tahdot. Nauti siitä nuoresta elämästäsi ;) Nauti viihteestä ;)
"ja mul on ainaki sen verran järkee et en yrittäis mitää mitä siin leffas tehää.."
-Niin, sinulla on, aivan varmasti ;) Jännää kyllä miten viime viikolla oli lehdissä juttua kuinka viime aikoina ollut enemmän bensa-automaattien ryöstöyrityksiä malliin "koistiset" ;) Kaikki Pääkkös- ja Franzén-fanit ei taida olla yhtä fiksuja kuin sä :)
"Mut hei kertokaa I really wanna know..:)"
-Kuten jo totesin: nauti sä kuule ihan rauhassa jasperin ruskeista simmuista ja peterin tiukoista rintalihaksista. Älä vaan erehdy ajattelemaan, saatat satuttaa itsesi :)heeeeiiii vähä sä ot nyt kova muija ku uskalsit pistää mulle vastaaa..:) ja voin kertoo oon 15 toisin kun erääät..:) Ja mä tarkotin sil nauttimisel sitä et ei tommost tarvii ruveta stressaamaan ja miettimään että voi voi voi nyt kyllä tulee maailman loppu kun tollasen elokuvan tekivät. Ja todellakin et tunnu tietävän että se on viihdettä ja jos et oo ees nähny leffaa nii enpä lähtis arvostelemaan noin kriittisesti..:) Ja niin ulkonäkö on aika tärkeetä mä ainnakin tykkään kattoo valkokankaalt komeit miehii ei oo taaskaan mun ongelma jos tykkäät vanhpist rumist miehist..:) ja hei ihan näi meijän kesken kukahan se tässä meinaa tukehtuu omiin sanoihinsa voi sanoo et se en ainakaa oo mä..:) ja on tainnu saada ihan väärän käsityksen teist aikuisist ette ookkaa nii järkevii ku luulin..:) Voin sanoo et toi kovan muijan rooli ei sovi sulle oot vähä liian VANHA siihen:)
- spacemonkey
heeeeiiii vähä sä ot nyt kova muija ku uskalsit pistää mulle vastaaa..:) ja voin kertoo oon 15 toisin kun erääät..:) Ja mä tarkotin sil nauttimisel sitä et ei tommost tarvii ruveta stressaamaan ja miettimään että voi voi voi nyt kyllä tulee maailman loppu kun tollasen elokuvan tekivät. Ja todellakin et tunnu tietävän että se on viihdettä ja jos et oo ees nähny leffaa nii enpä lähtis arvostelemaan noin kriittisesti..:) Ja niin ulkonäkö on aika tärkeetä mä ainnakin tykkään kattoo valkokankaalt komeit miehii ei oo taaskaan mun ongelma jos tykkäät vanhpist rumist miehist..:) ja hei ihan näi meijän kesken kukahan se tässä meinaa tukehtuu omiin sanoihinsa voi sanoo et se en ainakaa oo mä..:) ja on tainnu saada ihan väärän käsityksen teist aikuisist ette ookkaa nii järkevii ku luulin..:) Voin sanoo et toi kovan muijan rooli ei sovi sulle oot vähä liian VANHA siihen:)
"heeeeiiii vähä sä ot nyt kova muija ku uskalsit pistää mulle vastaaa.."
-Pistää vastaan? Mielipiteeni vain kerron, eikä sinusta juuri vastusta näytä olevan ;)
"ja voin kertoo oon 15 toisin kun erääät.."
-It figures ;)
"Ja mä tarkotin sil nauttimisel sitä et ei tommost tarvii ruveta stressaamaan ja miettimään että voi voi voi nyt kyllä tulee maailman loppu kun tollasen elokuvan tekivät."
-Kuka tässä stressaa? Ystävällinen kehoitus: kokeile joskus ajattelemista, se ei ole sittenkään niin vaikeaa kuin oletat. Kun olet tarpeeksi harjoitellut ajattelemista, tajuat että asioita voi miettiä ja kyseenalaistaa ilman, että se olisi "stresaamista" ;)
"Ja todellakin et tunnu tietävän että se on viihdettä ja jos et oo ees nähny leffaa nii enpä lähtis arvostelemaan noin kriittisesti.."
-No nyt mä viimein sisäistän että se on viihdettä, kun jaksat sitä jankuttaa ;) Hienoa, kiitos :)
"Ja niin ulkonäkö on aika tärkeetä mä ainnakin tykkään kattoo valkokankaalt komeit miehii ei oo taaskaan mun ongelma jos tykkäät vanhpist rumist miehist.."
-Ihan näin meidän kesken: olen hetero mies ;) Näin meidän kesken: oikeinkirjoitusta voi harjoitella ;)
"ja hei ihan näi meijän kesken kukahan se tässä meinaa tukehtuu omiin sanoihinsa voi sanoo et se en ainakaa oo mä.."
-Tukehtumisen vaaraa ei ole, ainakaan sinun seurassasi ;) Päinvastoin, tarjoat suurta hupia, sanoisinko että olet suorastaan tyyppiesimerkki Pahat pojat-fanista ;)
"ja on tainnu saada ihan väärän käsityksen teist aikuisist ette ookkaa nii järkevii ku luulin.."
-Käsitykseni teistä nuorista säilyy... ;) Suurin osa teistä ihan fiksuja, mutta löytyyhän niitä poikkeuksiakin, näemmä ;)
"Voin sanoo et toi kovan muijan rooli ei sovi sulle oot vähä liian VANHA siihen"
-Kovan muijan rooli ei sovi mulle, koska olen mies :) - bélla:)
spacemonkey kirjoitti:
"heeeeiiii vähä sä ot nyt kova muija ku uskalsit pistää mulle vastaaa.."
-Pistää vastaan? Mielipiteeni vain kerron, eikä sinusta juuri vastusta näytä olevan ;)
"ja voin kertoo oon 15 toisin kun erääät.."
-It figures ;)
"Ja mä tarkotin sil nauttimisel sitä et ei tommost tarvii ruveta stressaamaan ja miettimään että voi voi voi nyt kyllä tulee maailman loppu kun tollasen elokuvan tekivät."
-Kuka tässä stressaa? Ystävällinen kehoitus: kokeile joskus ajattelemista, se ei ole sittenkään niin vaikeaa kuin oletat. Kun olet tarpeeksi harjoitellut ajattelemista, tajuat että asioita voi miettiä ja kyseenalaistaa ilman, että se olisi "stresaamista" ;)
"Ja todellakin et tunnu tietävän että se on viihdettä ja jos et oo ees nähny leffaa nii enpä lähtis arvostelemaan noin kriittisesti.."
-No nyt mä viimein sisäistän että se on viihdettä, kun jaksat sitä jankuttaa ;) Hienoa, kiitos :)
"Ja niin ulkonäkö on aika tärkeetä mä ainnakin tykkään kattoo valkokankaalt komeit miehii ei oo taaskaan mun ongelma jos tykkäät vanhpist rumist miehist.."
-Ihan näin meidän kesken: olen hetero mies ;) Näin meidän kesken: oikeinkirjoitusta voi harjoitella ;)
"ja hei ihan näi meijän kesken kukahan se tässä meinaa tukehtuu omiin sanoihinsa voi sanoo et se en ainakaa oo mä.."
-Tukehtumisen vaaraa ei ole, ainakaan sinun seurassasi ;) Päinvastoin, tarjoat suurta hupia, sanoisinko että olet suorastaan tyyppiesimerkki Pahat pojat-fanista ;)
"ja on tainnu saada ihan väärän käsityksen teist aikuisist ette ookkaa nii järkevii ku luulin.."
-Käsitykseni teistä nuorista säilyy... ;) Suurin osa teistä ihan fiksuja, mutta löytyyhän niitä poikkeuksiakin, näemmä ;)
"Voin sanoo et toi kovan muijan rooli ei sovi sulle oot vähä liian VANHA siihen"
-Kovan muijan rooli ei sovi mulle, koska olen mies :)¤Nauraaaaaaa¤ häää ootsä mies???? nyt ymmärrän miks vastustat pahoi poikii..:) Sun itseluottamus on nollis ja jäät niille kakkoseks..:) kiitos sain kunnon naurut:) ja todellakin sinullekin ihan näin meidän keskeen: oikeinkirjoitusta voit sinäkin harjoitella..:) Ja sähän tässä stressaat ku meinaat hävitä väittelys 15 vuotiaalle neitoselle:) mulle tää menee rentoutumisesta nautin väitelyst:) ja voin sanoo et oon hyvä siin:) Osaan ajatella ilman sun "älykkäitä" neuvojakin:) ja voin anoo et oon siinki hyvä mut viihde pitää ottaa viihteen:)
- spacemonkey
¤Nauraaaaaaa¤ häää ootsä mies???? nyt ymmärrän miks vastustat pahoi poikii..:) Sun itseluottamus on nollis ja jäät niille kakkoseks..:) kiitos sain kunnon naurut:) ja todellakin sinullekin ihan näin meidän keskeen: oikeinkirjoitusta voit sinäkin harjoitella..:) Ja sähän tässä stressaat ku meinaat hävitä väittelys 15 vuotiaalle neitoselle:) mulle tää menee rentoutumisesta nautin väitelyst:) ja voin sanoo et oon hyvä siin:) Osaan ajatella ilman sun "älykkäitä" neuvojakin:) ja voin anoo et oon siinki hyvä mut viihde pitää ottaa viihteen:)
"¤Nauraaaaaaa¤ häää ootsä mies???? nyt ymmärrän miks vastustat pahoi poikii.."
-Minusta on aina yhtä mukavaa tuottaa mielihyvää muille ;)
"Sun itseluottamus on nollis ja jäät niille kakkoseks.."
-Okei, oleta niin jos se sinua helpottaa ;) Meidän kesken, edelleen: pahat pojat, salkkaritähdet tai franzén ei ole niin kovia/komeita tyyppejä että he vaikuttaisivat itsetuntooni suuntaan tai toiseen :) Olisin kyllä odottanut sulta jotain parempaa kuin tuon iänikuisen, kliseisen "sä-oot-kateellinen"-väitteen :)
"kiitos sain kunnon naurut"
-Ei kestä kiitellä :)
"ja todellakin sinullekin ihan näin meidän keskeen: oikeinkirjoitusta voit sinäkin harjoitella.."
-Näin teen, joka päivä :)
"Ja sähän tässä stressaat ku meinaat hävitä väittelys 15 vuotiaalle neitoselle"
-Hävitä? Väittely? Hei 15-vuotias neitonen, kerro vanhalle miehelle mikä tässä on väittelyä? Jos nuori itsetuntosi sitä niin vaatii, sovitaan että sä olet voittaja, sama se mulle :)
"mulle tää menee rentoutumisesta nautin väitelyst"
-No näin heppoinen "keskustelu" kyllä käy rentoutumisesta, mutten ihan väittelyksi tätä menisi sanomaan :)
"ja voin sanoo et oon hyvä siin"
-Niin, jokainen pettää itseään jollain tavalla ;)
"Osaan ajatella ilman sun "älykkäitä" neuvojakin"
-Ihan vilpittömästi toivon että kykenet itsenäiseen ajatteluun.
"ja voin anoo et oon siinki hyvä mut viihde pitää ottaa viihteen"
-Ano mitä anot ;) Viihde on viihdettä, mutta saa viihdettäkin ajatella "syvemmin", sun ei sitä tarvitse tehdä, mutta minä onneksi saan niin tehdä. Valinnanvapauden auvoa :) - Anne:)
spacemonkey kirjoitti:
"¤Nauraaaaaaa¤ häää ootsä mies???? nyt ymmärrän miks vastustat pahoi poikii.."
-Minusta on aina yhtä mukavaa tuottaa mielihyvää muille ;)
"Sun itseluottamus on nollis ja jäät niille kakkoseks.."
-Okei, oleta niin jos se sinua helpottaa ;) Meidän kesken, edelleen: pahat pojat, salkkaritähdet tai franzén ei ole niin kovia/komeita tyyppejä että he vaikuttaisivat itsetuntooni suuntaan tai toiseen :) Olisin kyllä odottanut sulta jotain parempaa kuin tuon iänikuisen, kliseisen "sä-oot-kateellinen"-väitteen :)
"kiitos sain kunnon naurut"
-Ei kestä kiitellä :)
"ja todellakin sinullekin ihan näin meidän keskeen: oikeinkirjoitusta voit sinäkin harjoitella.."
-Näin teen, joka päivä :)
"Ja sähän tässä stressaat ku meinaat hävitä väittelys 15 vuotiaalle neitoselle"
-Hävitä? Väittely? Hei 15-vuotias neitonen, kerro vanhalle miehelle mikä tässä on väittelyä? Jos nuori itsetuntosi sitä niin vaatii, sovitaan että sä olet voittaja, sama se mulle :)
"mulle tää menee rentoutumisesta nautin väitelyst"
-No näin heppoinen "keskustelu" kyllä käy rentoutumisesta, mutten ihan väittelyksi tätä menisi sanomaan :)
"ja voin sanoo et oon hyvä siin"
-Niin, jokainen pettää itseään jollain tavalla ;)
"Osaan ajatella ilman sun "älykkäitä" neuvojakin"
-Ihan vilpittömästi toivon että kykenet itsenäiseen ajatteluun.
"ja voin anoo et oon siinki hyvä mut viihde pitää ottaa viihteen"
-Ano mitä anot ;) Viihde on viihdettä, mutta saa viihdettäkin ajatella "syvemmin", sun ei sitä tarvitse tehdä, mutta minä onneksi saan niin tehdä. Valinnanvapauden auvoa :)heh kivaa luettavaa:)jatkakaa vaa ku molemmat ootte näköjää noi lapsellisii:)pahat pojat on tosi hyvä leffa:)mä oon ite 16v eli meiän kuuluuki täs iäs olla viäl vähä lapsellisia:)joo ja kirjottaa tällee "rennommin" ku noi vanhukset:)noo mut mielipiteensä kuitenki kaikilla vai mitä?:)eikä niist edelleenkään kandee kiistellä:)
- spacemonkey
Anne:) kirjoitti:
heh kivaa luettavaa:)jatkakaa vaa ku molemmat ootte näköjää noi lapsellisii:)pahat pojat on tosi hyvä leffa:)mä oon ite 16v eli meiän kuuluuki täs iäs olla viäl vähä lapsellisia:)joo ja kirjottaa tällee "rennommin" ku noi vanhukset:)noo mut mielipiteensä kuitenki kaikilla vai mitä?:)eikä niist edelleenkään kandee kiistellä:)
Sisäinen lapsi on hyvä pitää elossa, sinäkin vielä opit sen ;)
Se on kyllä käynyt jo erittäin selväksi mikä Pahat pojat-elokuvan kohderyhmä on.
Mielipiteitä saa ja pitääkin olla, ja joskus tekee hyvää hieman kiistelläkin niistä. Siinä kiistellessä voi Anne-hyvä oppia jotain uutta :)
"Kiistely" bellan kanssa ei vain tarjoa oikein mitään, onneksi tunnen paljon myös oikeasti fiksuja nuoria :) Muuten muuttaisin kiireen vilkkaa ulkomaille :):)
Ps. Pieni provosointi tuo aina oman mukavan lisänsä keskusteluihin ;) - Vihainen!
Heiiiiii ei oo mun ongelma jos ette ymmärrä hyvän päälle.. Ja mitäs sä mun iäst päättelit??? Ja mä en oo daltoneitten fani vaa peter franzénin ja pääkkösen ne todella osas hommansa ja niiltä TODELLAKI löytyy ulkonäköö..:) Mä ainaki haluun elää mun nuoruutta ja nauttii siit kun taas te ootte koko ikänne näköjää miettiny et voi voi tossakin elokuvassa mainostetaan rikollisia ja mitenköhän pelastaisin koko maailman nyt???? Ja hei se on kuitenki tarkotettu viihteeks!!! kertokaahan te "aikuiset" miks pitäis syventyy syvempiin analyyseihi ku se on viihdettä???? ja mul on ainaki sen verran järkee et en yrittäis mitää mitä siin leffas tehää.. rikollisuutta siis...:) Mut hei kertokaa I really wanna know..:)
"Ja mul on ainaki sen verran järkee etten yrittäs mitään mitä siin leffas tehään!"
Ai luuletko että siitä tässä ollaan eniten huolissaan? Että ihmiset pelkäävät sinunlaistesi väkivaltaisten tietokonepelien ja TV-viihteen keskellä kasvaneiden varhaisteinien nyt yhtäkkiä saavan juuri nimenomaan tuosta yhdestä leffasta jonkun käsittämättömän kimmokkeen alkaa harrastamaan bensa-automaattien raiskaamista? Kuules tässä on muitakin huolenaiheita kuin vain sinä, ja leffan vaikutus sinuun.
"Ja hei se on kuitenki tarkoitettu viihteeks!!! Kertokaahan te aikuiset miksi pitäis syventyy syvempiin analyyseihin ku se on viihdettä????"
Mistä lähtien perheväkivalta on ollut viihdettä? Tässä elokuvassa esitetään perheväkivaltaa joka perustuu oikeaan elämään ja koskettaa oikeasti oikeita ihmisiä, ja sillä on ollut ja tulee olemaan vielä pitkän aikaa suuri vaikutus näiden ihmisten elämään. Oletko milloinkaan ajatellut asiaa siltä kannalta? Itseasiassa...oletko koskaan ajatellut asioita muiden kannalta? Vai oletko elänyt siinä harhassa, että maailma pyörii vain sinun oman pienen napasi ympärillä ollen huolissaan vain siitä, miten mikäkin yhteiskunnan ilmiö vikuttaa juuri nimenomaan SINUUN?
Minun on hyvin vaikea sulattaa sitä, että joku voi pitää tuota leffaa viihteenä siitä huolimatta että leffa oli myös minun mielestäni elokuvana - jos jätetään kaikki lieveilmiöt ja muut asiaan liittyvät jutut huomioimatta - siis vain ELOKUVANA hyvä, ja siitä voi löytää halutessaan myös syvällisemmän sanoman, mikäli sen haluaa löytää. - bélla:)
spacemonkey kirjoitti:
Sisäinen lapsi on hyvä pitää elossa, sinäkin vielä opit sen ;)
Se on kyllä käynyt jo erittäin selväksi mikä Pahat pojat-elokuvan kohderyhmä on.
Mielipiteitä saa ja pitääkin olla, ja joskus tekee hyvää hieman kiistelläkin niistä. Siinä kiistellessä voi Anne-hyvä oppia jotain uutta :)
"Kiistely" bellan kanssa ei vain tarjoa oikein mitään, onneksi tunnen paljon myös oikeasti fiksuja nuoria :) Muuten muuttaisin kiireen vilkkaa ulkomaille :):)
Ps. Pieni provosointi tuo aina oman mukavan lisänsä keskusteluihin ;)"Kiistely bellan kanssa etc.. Onneksi tunnen paljon fiksujakin nuoria"
Mut säpä et tunne mua et voisit sanooo jotai tollasta..:) virn.. - bélla:)
Vihainen! kirjoitti:
"Ja mul on ainaki sen verran järkee etten yrittäs mitään mitä siin leffas tehään!"
Ai luuletko että siitä tässä ollaan eniten huolissaan? Että ihmiset pelkäävät sinunlaistesi väkivaltaisten tietokonepelien ja TV-viihteen keskellä kasvaneiden varhaisteinien nyt yhtäkkiä saavan juuri nimenomaan tuosta yhdestä leffasta jonkun käsittämättömän kimmokkeen alkaa harrastamaan bensa-automaattien raiskaamista? Kuules tässä on muitakin huolenaiheita kuin vain sinä, ja leffan vaikutus sinuun.
"Ja hei se on kuitenki tarkoitettu viihteeks!!! Kertokaahan te aikuiset miksi pitäis syventyy syvempiin analyyseihin ku se on viihdettä????"
Mistä lähtien perheväkivalta on ollut viihdettä? Tässä elokuvassa esitetään perheväkivaltaa joka perustuu oikeaan elämään ja koskettaa oikeasti oikeita ihmisiä, ja sillä on ollut ja tulee olemaan vielä pitkän aikaa suuri vaikutus näiden ihmisten elämään. Oletko milloinkaan ajatellut asiaa siltä kannalta? Itseasiassa...oletko koskaan ajatellut asioita muiden kannalta? Vai oletko elänyt siinä harhassa, että maailma pyörii vain sinun oman pienen napasi ympärillä ollen huolissaan vain siitä, miten mikäkin yhteiskunnan ilmiö vikuttaa juuri nimenomaan SINUUN?
Minun on hyvin vaikea sulattaa sitä, että joku voi pitää tuota leffaa viihteenä siitä huolimatta että leffa oli myös minun mielestäni elokuvana - jos jätetään kaikki lieveilmiöt ja muut asiaan liittyvät jutut huomioimatta - siis vain ELOKUVANA hyvä, ja siitä voi löytää halutessaan myös syvällisemmän sanoman, mikäli sen haluaa löytää.Sitähän täs just on esim. toi spacemonkey murehtinut että soitappa suutasi tosta asiasta jollekkin muulle?? jookos??
Puhuimme analysoinnista enkä ole koskaan väittänyt perhe väkivallan olevan viihdettä!!!
No kerroopa sinä sitten minä se pitää ottaa jos ei viihteenä ja opettavaisena elokuvana??? ha???
Ja minähän olen tässä koko ajan sanonut että se on toooosi hyvä elokuva ja siin on toooosi hyvännäkösii ja kroppasii näyttelijöitä...) - spacemonkey
"Kiistely bellan kanssa etc.. Onneksi tunnen paljon fiksujakin nuoria"
Mut säpä et tunne mua et voisit sanooo jotai tollasta..:) virn..En tunnekaan sinua, ja siksi aurinko hymyilee kanssani ;)
- *tuitsu*
silloin kun Pahat Pojat tuli ensi-iltaan elokuvateatteriin niin mun piti mennä kattoose mutta kun meni tuntia ennen näytöstä kattoo niin ihmisiä oli niin saatanasti joten siirsin katsomisen lauantaiksi,hyvää kannatti odottaa!musta se oli hyvä leffa vaikka se olikin vähän raakka niin kyllä siitä huumoriakin löyty!näyttelijä valinnat olivat aivan loistavia,vaikka en itse henkilökohtaisesti pidä Vesa-Matti Loirista niin ei kukaan muu mun mielestä olis voinu paremmin sopia siihen osaan!
siinä kohdassa kun se Jokke tappaa sen koiran niin mä meinasin pompata tuolista ylös ja huuttaa että saatanan paska!
silmäiloo riitti=) - Mä
Onks sillä mitään väliä kuka kyseisestä leffasta tykkää kuka ei? Mä tykkään, Bella tykkää..
Spacemonkey ei tykkää..
So Fucking What?- bélla:)
Yeah!!! Nii just.. Me tykätään ja da jos spacemonkey ei tykkää sen moka!!! U´ve got a point girl!! Oootsä ite nähny sitä leffaa?? oot varmaankin..:) Sori muute jos et oookkaa muija ku tos jotai girlieta pistin mut siis wa éva!!
- Mä vaan..
Yeah!!! Nii just.. Me tykätään ja da jos spacemonkey ei tykkää sen moka!!! U´ve got a point girl!! Oootsä ite nähny sitä leffaa?? oot varmaankin..:) Sori muute jos et oookkaa muija ku tos jotai girlieta pistin mut siis wa éva!!
Mä oon tyttö ja oon käyny kattoon Pahat Pojat-leffan. Tykkäsin todella, todella paljon!! On tuo spacemonkey kyl vähän tyhmä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829