Hei... Onko linjoilla nauvolaisia ja nauvomielisiä???? Olen lukiolainen ja teen kunnasta tutkielmaa... Olisi kiva saada lisätietoja teiltä ihmisiltä, jotka kuntaa tunnette...
kysymyksiä vastausten pohjalle esim...
Millainen kunta?
Millaisia työpaikkoja? Työllisyystilanne? Kunnan talous??? Muuta tärkeätä mainittaessa siitä? Asuminen??? Saaristoluonto????
kiittäen jo etukäteen
Nauvo kuntana
7
1197
Vastaukset
- kesäpaikka
on kiva mennä venellä tai omalla autolla lossien kautta. Hiekkarannalla voi viettää koko päivän ja voi mennä yhteysaluksilla saaristoon. Suurisaaristotie kulkee Nauvon kautta. Korppooseen pääsee Nauvon ja lossien kautta.
Minuakin kiinnostaisi tietää mitä Nauvoon kuuluu talvella. Miten nauvolaiset pärjäävät talvella??? Onko kylmiä merituulia???- Nagu
on kesäpaikka, samoin kuin Parainen ja Korppookin. Talvisin ei tapahdu juurikaan mitään, rannikkokunnat ns. "kuolee" talveksi. Nauvossa asuvat pärjäävät talvella ihan siinä missä kesälläkin, on totuttu hiljaisuuteen. Ja kylmiä tuulia, no, ei sen kylmempiä kuin muuallakaan oikeastaan :)
- skäribo
Nagu kirjoitti:
on kesäpaikka, samoin kuin Parainen ja Korppookin. Talvisin ei tapahdu juurikaan mitään, rannikkokunnat ns. "kuolee" talveksi. Nauvossa asuvat pärjäävät talvella ihan siinä missä kesälläkin, on totuttu hiljaisuuteen. Ja kylmiä tuulia, no, ei sen kylmempiä kuin muuallakaan oikeastaan :)
Oletko itse nauvolaisia, kun tällaisia "tiedät"? En asu Nauvossa, mutta ympärivuotisena saaristolaisena voin kertoa sinulle, että puhut puppua. "Talvisin ei tapahdu juurikaan mitään, rannikkokunnat ns. "kuolee" talveksi. Nauvossa asuvat pärjäävät talvella ihan siinä missä kesälläkin, on totuttu hiljaisuuteen." Höpö höpö!
- Nagu
skäribo kirjoitti:
Oletko itse nauvolaisia, kun tällaisia "tiedät"? En asu Nauvossa, mutta ympärivuotisena saaristolaisena voin kertoa sinulle, että puhut puppua. "Talvisin ei tapahdu juurikaan mitään, rannikkokunnat ns. "kuolee" talveksi. Nauvossa asuvat pärjäävät talvella ihan siinä missä kesälläkin, on totuttu hiljaisuuteen." Höpö höpö!
Ympärivuotinen saaristolainen olen itsekin. Ehkäpä ihmiset sitten kokevat asiat eri tavalla, tämä oli minun mielipiteeni. Turha kai siitä on tuolla tavalla suuttua.
- voin tulla hakeen
Nagu kirjoitti:
Ympärivuotinen saaristolainen olen itsekin. Ehkäpä ihmiset sitten kokevat asiat eri tavalla, tämä oli minun mielipiteeni. Turha kai siitä on tuolla tavalla suuttua.
Nauvosta talvirauhaa!!!
- Nagu pappila kohral
skäribo kirjoitti:
kun lensi mä nuri pyöräl, kauhia paikka Nagu.
Nagu kirjoitti:
Mielestäni Parainen (asukasluku n. 12100) ja Korppoo (asukasluku n. 890) eivät ole keskenään mitenkään vertailukelpoisia. Itse asun Paraisilla ja voin sanoa että ei se parainen talvisin mitenkään "kuole" sen enempää kuin mikään muukaan kaupunki tässä lähistöllä. Ei esim. Piikkiössä, Paimiossa, jne. yhtään sen enempää mitään ole talvisin kuin Paraisillakaan. Ainoa ero mitä huomaa niin kesäasukkaat eivät ole ruokakaupoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077706
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075888- 835147
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552947
- 582898
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036