Kiinnostaa tämäkin puoli

Nimetön

En ole tietoinen mitkä horoskooppi merkit sopivat millekin. Olen kiinnostunut leijona miehestä ja haluan tietää onko meillä mitään mahdollisuutta horoskoopillisesti ajateltuna. Leijona ja oinas, oinaan tavat minä olen ainakin oppinut hyvin.

3

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilijä

      Voipa olla että mettään menee!! Oinaana et jaksa sitä leijonan paistattelua ja kehumisen tarvetta.
      Lohdutus: toimii ehkä paremmin kun mies leijona ja nainen oinas kuin toisin päin :)

    • olen oinasnainen

      ja seurustellut 7 vuotta leijonamiehen kanssa. Voin sanoa, että valtataisteluita on edessä, ainakin meillä kesti jonkun aikaa ennenkuin molemmat löysi oman paikkansa, koska molemmilla vahva tahto.

      • pässsiäinen

        Minä oinas erehdyin leijonan kanssa naimisiin ja oli siinä kyllä niin pompöösi ukko, itkua väänsi jos ei kehunut ja ylistänyt jatkuvasti, mitään sanomista ei kestä ja niin dominoiva että haluaa määrätä toisen vaatteetkin...ja äitinsä tississä kiinni kuin takiainen, puhumattakaan isästä jonka lupaa kyseli kaikkeen vielä liki nelikymppisenä. Ja lopulta rupesi impotentiksi, varmaan ihan siksi vaan kun en jaksanut ylistää joka päivä että onpa siinä ihana vehje ukolla, taatusti maailman suurin. Erohan siitä tuli...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2214
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1448
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1055
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe