En ole tietoinen mitkä horoskooppi merkit sopivat millekin. Olen kiinnostunut leijona miehestä ja haluan tietää onko meillä mitään mahdollisuutta horoskoopillisesti ajateltuna. Leijona ja oinas, oinaan tavat minä olen ainakin oppinut hyvin.
Kiinnostaa tämäkin puoli
3
907
Vastaukset
- Epäilijä
Voipa olla että mettään menee!! Oinaana et jaksa sitä leijonan paistattelua ja kehumisen tarvetta.
Lohdutus: toimii ehkä paremmin kun mies leijona ja nainen oinas kuin toisin päin :) - olen oinasnainen
ja seurustellut 7 vuotta leijonamiehen kanssa. Voin sanoa, että valtataisteluita on edessä, ainakin meillä kesti jonkun aikaa ennenkuin molemmat löysi oman paikkansa, koska molemmilla vahva tahto.
- pässsiäinen
Minä oinas erehdyin leijonan kanssa naimisiin ja oli siinä kyllä niin pompöösi ukko, itkua väänsi jos ei kehunut ja ylistänyt jatkuvasti, mitään sanomista ei kestä ja niin dominoiva että haluaa määrätä toisen vaatteetkin...ja äitinsä tississä kiinni kuin takiainen, puhumattakaan isästä jonka lupaa kyseli kaikkeen vielä liki nelikymppisenä. Ja lopulta rupesi impotentiksi, varmaan ihan siksi vaan kun en jaksanut ylistää joka päivä että onpa siinä ihana vehje ukolla, taatusti maailman suurin. Erohan siitä tuli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial311935Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3791773Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
- 921113
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81076- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501011