Kiinnostaa tämäkin puoli

Nimetön

En ole tietoinen mitkä horoskooppi merkit sopivat millekin. Olen kiinnostunut leijona miehestä ja haluan tietää onko meillä mitään mahdollisuutta horoskoopillisesti ajateltuna. Leijona ja oinas, oinaan tavat minä olen ainakin oppinut hyvin.

3

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilijä

Voipa olla että mettään menee!! Oinaana et jaksa sitä leijonan paistattelua ja kehumisen tarvetta.
      Lohdutus: toimii ehkä paremmin kun mies leijona ja nainen oinas kuin toisin päin :)

• olen oinasnainen

ja seurustellut 7 vuotta leijonamiehen kanssa. Voin sanoa, että valtataisteluita on edessä, ainakin meillä kesti jonkun aikaa ennenkuin molemmat löysi oman paikkansa, koska molemmilla vahva tahto.

• pässsiäinen

Minä oinas erehdyin leijonan kanssa naimisiin ja oli siinä kyllä niin pompöösi ukko, itkua väänsi jos ei kehunut ja ylistänyt jatkuvasti, mitään sanomista ei kestä ja niin dominoiva että haluaa määrätä toisen vaatteetkin...ja äitinsä tississä kiinni kuin takiainen, puhumattakaan isästä jonka lupaa kyseli kaikkeen vielä liki nelikymppisenä. Ja lopulta rupesi impotentiksi, varmaan ihan siksi vaan kun en jaksanut ylistää joka päivä että onpa siinä ihana vehje ukolla, taatusti maailman suurin. Erohan siitä tuli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe