Moi! Mie oon vähä huolestunu, ku miun paras ystävä kertoi eilen, että Antti olis sellanen homo. Mie oon tykänny ja kuunnellu Antin musiikkia jo monta vuotta. (Nyt mie oon 13w)
Mie en tiiä mitä mie nyt sanoisin, että onkos se todella sellanen. Meijän perhe on uskovainen enkä mie sitten kai voi enää kuunnella Anttia vaikka se on miusta tosi hyvä. Auttakaa pliis!
Kaveri kertoi Antista...
14
1769
Vastaukset
- että..
Etkö taas parempaa keksinyt ?
- petrihoo
Aika vaarallisen näköinen kundi tässä kuvassa
http://meteli.net/artist.php?id=5244
Toivottavasti et järkyttynyt likaa... - ...
totta. kuka on antin poikäystavä?
- fucking
minkä takia et sais kuunnella kuuntelen minäkin queenia ja freddie oli bi mutta ei se tehnyt siitä sen huonompaa hänellä oli aivan ihana ääni ja tosi karismaattinen lavaesiintyjä
- sen sanonut?
Millainen uskova sinä olet, jos menet toista kaverin kertoman perusteella tuomitsemaan? Kysy suoraan Antilta asiasta!
- keksiny muuta
provo-viestiä?Tää aihe on jo loppuu kulutettu.Yritä kehitellä jotain muuta ens kerralla,pliis!
- kaikkeenh
mitä sun kamu sanoo?
- mää.
Ei ole uskovaisia vaan tosi pahoja rasisteja jos ton perusteella ei jotain artistia saa kuunnella.
Mites klassinen musiikki, paljon homoja.
Entäs kuvataide paljon homoja.
Elokuvat
Politiikka
Homoja on kaikilla yhteiskunnan alueilla, eiks ne maksa veroja, koska Suomen johtava veroasiantuntija oli homo?- Mä,.
Ei kantti uskoo mitään juoruja. Antti ei oo homo.
- Älä petä
Mä,. kirjoitti:
Ei kantti uskoo mitään juoruja. Antti ei oo homo.
meitä
- anttiin hullaantunut
antti tuisku ei ole edelleenkään homo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- hetero joka tunnistaa
ei siinä mitään , mutta kun se itse tunnustaisi sen!!!!!!!!!!!!!!!
Kuuntele Anttia silti !- olla..
..hetero joka luulee tunnistavansa.
- Ti_Angel
olla.. kirjoitti:
..hetero joka luulee tunnistavansa.
sun vanhemmat on kujalla.
Sun kaveri on kujalla.
ja näist viesteistä päätellen säkin oot kujalla ja PAHASTI.
Antrti tuiskun seksuaalisuudella ei oo mitn väliä.
Jos on homo niin sitten on mutta KUN EI OLE NIIN EI OLE.
Pskanjauhaminen on tietääkseni kielletty säänöissä.
Mulla ei oo todisteita puolesta eikä vastaan mutta sen mä vaan sanon että koska kukaan ei tiedä niin eiköhän lopetettaisi tämä(kin) turha jauhaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764