VÄSYNEENÄ SAAVUN TYÖSTÄ,
VALOT SAMMUU IKKUNOISTA
JA MÄ LOHDUTUSTA KAIPAAN NIIN.
UNI SAAPUU AAMUYÖSTÄ
HETKEN NÄIN SAAN OLLA POISSA,
SATUMETSIIN KULJEN KAUKAISIIN
ESTÄÄ EI VOI YKSIKÄÄN
UNTA KUN KAUNEINTA NÄÄN
UNTA JOSTA SUOTUIS HERÄÄMÄÄN.
ERÄMAA KAIPUU HILJAINEN
HAAVE VAIN MUISTO LAPSUUDEN
ERÄMAA SUURI SUUNNATON
SIELLÄ RAUHA VIELÄ ON
TUO ERÄMAA VAIK ON UNTA VAAN
NIIN SIELLÄ UUDELLEEN MÄ
RAUHAN SAAN.
KUTEN LAPSI HUOLTA VAILLA
SATUMETSÄN SIIMEKSESSÄ
ISTUN ALLA IKIVANHAN PUUN
UNEN KAUNIIN KAUKOMAILLA
RIEMUN TUNNE SYDÄMESSÄ
TIENI LÖYDÄN PAIKKAAN SALATTUUN
SIELLÄ PARHAAT YSTÄVÄIN
KOHTAAMME JÄLLEEN NÄIN
NÄHDÄ RAKKAANI TAAS
SAAN LÄHELLÄIN
ERÄMAA KAIPUU HILJAINEN.........
.........
UNTEN ERÄMÄÄ
5
497
Vastaukset
mutta alkuperäisversio "Caravansary" japanilaisen syntikkataituri Kitaron esittämänä herkistää meikäläisen aina - ei siinä sanoja kaivata.
Kitaron musiikki on monelle tuttua 80-luvulla kakkosella pyörineestä "Silkkitie"-sarjasta ("Silk Road").
Lisää samanlaista syntikkamusiikkia, johon en kyllästy milloinkaan, on Jean-Michel Jarren 70-luvulla julkaistut pitkäsoitot "Oxygene" ja "Equinoxe".
T. MM.- rebecca
Unten erämaa nostaa pintaan muistoja, kipeitäkin... ja kaipuun johonkin kauniiseen,kaipuun kaukana olevaa rakasta ihmistä kohtaan... Kiitos sinulle kun muiistoni herätit...
Erämaan rauha avautuu vaarojen helmassa,
mäntymetsän varjossa.
On aika pysäähtyä, hiljentyä.
Kaukana kiire ja maailma,
jonka pinnallisuus ei onnea tuo.
Vapaus ja mielenrauha sydmeen piirtyy, sielun solmujen sokkeloihin.
Ruskan loiste on valona kulkijan, jonka askeleet varmoina jäkälään painuu. - hurjahilda
Ihanan kauniit sanat.Joskus sitä kaipaa rauhaa ja hiljaisuutta,itse olen sen löytänyt luonnosta.
Puut puhuvat,usko pois,jos niitä hiljentyy kuuntelemaan.
Onnellista päivää sinulle Nyyperi!- nyyperi
lääke siihen voi jäädä koukkuun se ei ole vaarallista.
minulla on oma kuusi jonka alla istun ja itken kun on vaikeaa. - hurjahilda
nyyperi kirjoitti:
lääke siihen voi jäädä koukkuun se ei ole vaarallista.
minulla on oma kuusi jonka alla istun ja itken kun on vaikeaa.jossa saa hiljentyä,surra surunsa ja kertoa ilonsa on tärkeä.
Minä löydän oman paikkani luonnosta,metsästä.
Seurasin kerran muurahaisia,niin kiire,selvät suunnitelmat ja jos jokin este tuli aina löytyi uusi reiti ja uusi mahdollisuus päästä päämäärään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701