alas:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=580&posting=22000000021441036
Kun Porsche-palstalla otetaan vuosikymmen toisensa jälkeen turpiin, niin siirrytään sitten VW-palstalle trollaamaan. Uskomatonta.
Tapastikos, tiedoksesi: jos McLaren F1:lle annetaan 200km/h etumatkaa ja laitetaan Bugatti Veyron kiihdyttämään 0:sta, on niillä 300km/h mittarissa yhtä aikaa. Kääntäen, McLarenin 200-300km/h -kiihtyvyys on sama kuin Bugattin 0-300km/h. Siinä jää Hennessey-Vipperit ja lasikuitulelut aika kirkkaasti kakkoseksi - saksalaiselle teknologialle!
MOT! Nothing beats cubic inches - except 4 turbos!
Nyt on tapastikos
vajonnut todella
1
678
Vastaukset 1
- todennut
Mm. nimimerkillä "Tapastikos" ym. useilla eri nimimerkeillä kirjoitteleva luuseri häiriköi säännöllisesti useimmilla 'Autot & liikenne'-palstoilla, todennäköisesti muillakin Suomi24-palstoilla.
Yhteisenä nimittäjänä kateellinen ja turha provotrollailu. Taustalla mitä ilmeisimmin monia pahoja vaikeuksia, säälittävää.
Teksteistä päätellen ei omaa ajokokemusta eikä tod.näköisesti autoakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459