sarjassamme nokkelia Cittari vastauksia

kerää upeat aterimet...

Tällä kertaa nokkelan cittari vastauspalkinnon saa Itä-Helsinkiläisen City-marketin kassahenkilö.Kilo kunniaa ja metri mainetta hänelle.
Tällä kauppaketjulla on kampanjassa keskitä ja kerää leimoja tarjous.leimoja saa seuraavasti 1leima =10e ostos ja neljällä leimalla saa ostaa yhden ateriasetin kampanjahintaan.okei okei , no ei kovinkummoinen tarjous mutta tyhjää parempi.Tämä pohjatietona asiasta.
Kuinkas ollakaan kertana muutamana ko.kaupassa käydessä unohtui kuponki ,johon leimoja kerätään, jäämään kotia.
Kysyttäessä ko. kassahenkilöltä saisiko nämä leimat jälkikäteen tähän kuponkiin niin vastaus kuului:
Ei voi antaa leimoja kun tehän olette voineet kerätä kuitit roskiksesta.
joo muuten ihan näppärä vastaus mutta näihin kuitteihin tulee
a)ensinnäkin päivämäärä ja (taitaa olla kellonaikakin?) koska ostot on tehty.
b)kuitin viitekohtaan tulee asiakkaan plussakortin numerosarja (johonkin taitaa tulla myös pankkikortin numerosarja) jolla on helppo tarkastaa onko ko.ostot tehnyt juuri se asiakas.
c)jos on oikein viitseliäs asiakas voi tuoda jopa tiliotteensakin ja näyttää siitä koska on ko kaupassa kortilla maksanut.

Nyt siis Citymarket kiemurtelee ulos vedoten sellaisiin asiakkaisiin jotka maksavat käteisellä ilman plussakorttia.
se siitä keskittämisestä:

siis eihän tämä maailmaa kaada mutta johtopäätös on se että ilmeisesti K-merkin alla olevilla kaupoilla on liikaa asiakkaita ja ne voidaan hätistää tylyttämällä vaikkapa Lidliin tai S-merkin alla oleviin kauppoihin.

terveisiä vaan kampanjantekijöille!

6

1587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haarukka

Eihän siellä tiliotteessasi tai niissä kassakuiteissa lue, oletko jo kerran saanut niistä pankkikortti/mikävään-ostoksistasi jo tarroja tai leimoja. Tällöinhän voisi olla riski, että leimat kerätään moneen kertaan. Tämä virkaintoisen myyjän puolustukseksi.

Mutta kieltämättä melko tylyä toimintaa myyjältä vaikka tavallaan perusteltua olikin. Itse, olisin sitten myyjä tai kauppias, olisin kyllä mielelläni joustanut leima-asiassa: jos joku asiakas haluaa sitoutua kauppaan ja nähdä vaivaa erilaisten leimojen ja lomakkeiden kanssa, niin kyllähän tuollaista toimintaa luulisi kaupan puolesta tuettavan!

Itse en vielä yhden virkaintoisen kassaneidin perusteella tekisi kuitenkaan mitään suurempia johtopäätöksiä koko Kesko-konsernin (tai minkään muunkaan ketjun) kyvykkyydestä asiakaspalveluun.

• ADHDADHD

"Kuinkas ollakaan kertana muutamana ko.kaupassa käydessä unohtui kuponki ,johon leimoja kerätään, jäämään kotia."

Kertana muutamana ??? Saisivat siis olla jatkuvasti korjaamassa sinun virheitäsi, osta peili.

"a)ensinnäkin päivämäärä ja (taitaa olla kellonaikakin?) koska ostot on tehty.
      b)kuitin viitekohtaan tulee asiakkaan plussakortin numerosarja (johonkin taitaa tulla myös pankkikortin numerosarja) jolla on helppo tarkastaa onko ko.ostot tehnyt juuri se asiakas."

Taitaa tulla ja taitaa olla ??? Et siis tiedä tai osaa lukea saamaasi kassakuittiasi, no huh huh!

Et sinä ole mitään kauppaa vaihtamassa ja minä tiedän miksi :D

Kiitos hyvistä nauruista :DD

• Köyhä Poika

Tuollaisia leimalappusia on nykyään joka toisella liikkeellä. Ei niitä kaikkia viitsi, eikä kannata, kuljetella mikana. Pyydäpä seuraavalla kerralla kun jää leimakortti kotiin, uusi kortti. Yleensä kortit voi kyllä vallan hyvin yhdistää.

Jos taas itse unohdat pyytää leimaa niin se on kyllä minusta ihan oma virheesi, joka kannattaa murinoitta niellä.

• Primrose

En ole edes K-ryhmän palveluksessa, mutta minun työpaikallani myös toimii eräs leimankeräyssysteemi ja meillä on ainakin ohjeena se, että jos asiakas ei löydä kuponkia, annetaan uusi ja yhdistellään sitten jos kuponki löytyy.

• En ydinfyysikko
        Primrose kirjoitti:

En ole edes K-ryhmän palveluksessa, mutta minun työpaikallani myös toimii eräs leimankeräyssysteemi ja meillä on ainakin ohjeena se, että jos asiakas ei löydä kuponkia, annetaan uusi ja yhdistellään sitten jos kuponki löytyy.

Ehkä toimit firmassa jossa on henkilökunnalla järjenkäyttö sallittua ja jopa toivottavaa.

• Casty

Yksityiset pikkukaupat takaisin ja kunniaan. Kyllä löytyi palvelua kaikenmoista, saisivat nykykauppiaat ottaa opiksen...ainakin kouluttaa työntekijänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3698
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2740
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      262
      2621
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1865
    5. 214
      1373
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1200
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1003
    8. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      30
      953
    9. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      90
      907
    10. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      767
    Aihe