sarjassamme nokkelia Cittari vastauksia

kerää upeat aterimet...

Tällä kertaa nokkelan cittari vastauspalkinnon saa Itä-Helsinkiläisen City-marketin kassahenkilö.Kilo kunniaa ja metri mainetta hänelle.
Tällä kauppaketjulla on kampanjassa keskitä ja kerää leimoja tarjous.leimoja saa seuraavasti 1leima =10e ostos ja neljällä leimalla saa ostaa yhden ateriasetin kampanjahintaan.okei okei , no ei kovinkummoinen tarjous mutta tyhjää parempi.Tämä pohjatietona asiasta.
Kuinkas ollakaan kertana muutamana ko.kaupassa käydessä unohtui kuponki ,johon leimoja kerätään, jäämään kotia.
Kysyttäessä ko. kassahenkilöltä saisiko nämä leimat jälkikäteen tähän kuponkiin niin vastaus kuului:
Ei voi antaa leimoja kun tehän olette voineet kerätä kuitit roskiksesta.
joo muuten ihan näppärä vastaus mutta näihin kuitteihin tulee
a)ensinnäkin päivämäärä ja (taitaa olla kellonaikakin?) koska ostot on tehty.
b)kuitin viitekohtaan tulee asiakkaan plussakortin numerosarja (johonkin taitaa tulla myös pankkikortin numerosarja) jolla on helppo tarkastaa onko ko.ostot tehnyt juuri se asiakas.
c)jos on oikein viitseliäs asiakas voi tuoda jopa tiliotteensakin ja näyttää siitä koska on ko kaupassa kortilla maksanut.

Nyt siis Citymarket kiemurtelee ulos vedoten sellaisiin asiakkaisiin jotka maksavat käteisellä ilman plussakorttia.
se siitä keskittämisestä:

siis eihän tämä maailmaa kaada mutta johtopäätös on se että ilmeisesti K-merkin alla olevilla kaupoilla on liikaa asiakkaita ja ne voidaan hätistää tylyttämällä vaikkapa Lidliin tai S-merkin alla oleviin kauppoihin.

terveisiä vaan kampanjantekijöille!

6

1599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haarukka

      Eihän siellä tiliotteessasi tai niissä kassakuiteissa lue, oletko jo kerran saanut niistä pankkikortti/mikävään-ostoksistasi jo tarroja tai leimoja. Tällöinhän voisi olla riski, että leimat kerätään moneen kertaan. Tämä virkaintoisen myyjän puolustukseksi.

      Mutta kieltämättä melko tylyä toimintaa myyjältä vaikka tavallaan perusteltua olikin. Itse, olisin sitten myyjä tai kauppias, olisin kyllä mielelläni joustanut leima-asiassa: jos joku asiakas haluaa sitoutua kauppaan ja nähdä vaivaa erilaisten leimojen ja lomakkeiden kanssa, niin kyllähän tuollaista toimintaa luulisi kaupan puolesta tuettavan!

      Itse en vielä yhden virkaintoisen kassaneidin perusteella tekisi kuitenkaan mitään suurempia johtopäätöksiä koko Kesko-konsernin (tai minkään muunkaan ketjun) kyvykkyydestä asiakaspalveluun.

    • ADHDADHD

      "Kuinkas ollakaan kertana muutamana ko.kaupassa käydessä unohtui kuponki ,johon leimoja kerätään, jäämään kotia."

      Kertana muutamana ??? Saisivat siis olla jatkuvasti korjaamassa sinun virheitäsi, osta peili.

      "a)ensinnäkin päivämäärä ja (taitaa olla kellonaikakin?) koska ostot on tehty.
      b)kuitin viitekohtaan tulee asiakkaan plussakortin numerosarja (johonkin taitaa tulla myös pankkikortin numerosarja) jolla on helppo tarkastaa onko ko.ostot tehnyt juuri se asiakas."

      Taitaa tulla ja taitaa olla ??? Et siis tiedä tai osaa lukea saamaasi kassakuittiasi, no huh huh!

      Et sinä ole mitään kauppaa vaihtamassa ja minä tiedän miksi :D

      Kiitos hyvistä nauruista :DD

    • Köyhä Poika

      Tuollaisia leimalappusia on nykyään joka toisella liikkeellä. Ei niitä kaikkia viitsi, eikä kannata, kuljetella mikana. Pyydäpä seuraavalla kerralla kun jää leimakortti kotiin, uusi kortti. Yleensä kortit voi kyllä vallan hyvin yhdistää.

      Jos taas itse unohdat pyytää leimaa niin se on kyllä minusta ihan oma virheesi, joka kannattaa murinoitta niellä.

      • Primrose

        En ole edes K-ryhmän palveluksessa, mutta minun työpaikallani myös toimii eräs leimankeräyssysteemi ja meillä on ainakin ohjeena se, että jos asiakas ei löydä kuponkia, annetaan uusi ja yhdistellään sitten jos kuponki löytyy.


      • En ydinfyysikko
        Primrose kirjoitti:

        En ole edes K-ryhmän palveluksessa, mutta minun työpaikallani myös toimii eräs leimankeräyssysteemi ja meillä on ainakin ohjeena se, että jos asiakas ei löydä kuponkia, annetaan uusi ja yhdistellään sitten jos kuponki löytyy.

        Ehkä toimit firmassa jossa on henkilökunnalla järjenkäyttö sallittua ja jopa toivottavaa.


    • Casty

      Yksityiset pikkukaupat takaisin ja kunniaan. Kyllä löytyi palvelua kaikenmoista, saisivat nykykauppiaat ottaa opiksen...ainakin kouluttaa työntekijänsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

      Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2648
    2. 164
      2081
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

      Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      116
      1341
    4. Ikävä on häntä

      Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1306
    5. Janne Ahonen E R O A A

      Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1256
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

      Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      29
      1194
    7. En kai koskaan saa sinua

      Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

      Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

      Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1119
    10. Kerroppas nyt

      M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe