Hei!
Kaipaisin nyt pikaiseen ideoita, mitä voisi tarjota ruuaksi 8-vuotiaan tyttäreni synttäreillä? Teemana on Pieni merenneito ja yleensäkin meriaihe.
Mietittynä minulla jo on "merisiili"= kaalin puolikas johon tökitty varrastikuissa lihapullia, juustoa ja viinrypäleitä. "ankerias-kakku"= kääretorttu joka on koristeltu ankeriaaksi (ajattelin ettei täytekakku ole oikein lasten suosiossa, ainakaan meillä ei niin ole) Sitten juomana on Spriteä.
Nyt kaipaisin jotain kivoja ideoita ja ehdotuksia sekä suolaisista että makeista ruuista, mitkä liittyisi jotenkin tähän meriteemaan.
Leikkinä järjestän ongintaa. Kiitos, jos viitsitte vastata!
Lastenjuhlat - Pieni Merenneito-teema
8
4289
Vastaukset
- hapsukkainen
tuli mieleen että voithan tarjoilla myös oikeaa kalaa, simpukoita, katkarapuja...tai muita mereneläviä jossakin muodossa...
- tiramisu1
valokuvakakku vaikka omasta valokuvasta! tai prinsessa ruususesta......tilauksesta, postitse! kysy lisää.....ja ylläty....
- tiramisu1
saatavana tietysti myös merenneitoaiheet.....
- Pärsky
tiramisu1 kirjoitti:
saatavana tietysti myös merenneitoaiheet.....
Meillä vietettiin muutama vuosi sitten synttäreitä samalla teemalla. Lainasin Pieni Merenneito -leffan soundtrackin, josta saatiin hyvä taustamusa. Seinälle viritin Tiimarista ostetun "kalaverkon", johon ripustettiin merieläinleluja. Pöytäkoristeiksi maalasin todella suuria simpukan muotoisia makaroneja helmiäisväreillä. Noita pastasimpukoita saa ainakin Italia-kaupasta. Niitä lapset halusivat ja saivatkin sitten viedä kotiin. Kaikki leikit oli muunnettu teemaan sopiviksi.
- heidi-mamma
tarjoile kalanmuotoisia karamellejä,suolakaloja(niitä suolaisia snackseja). Ja voithan leipoa esim. pizzapaloja, joissa olisi tonnikalaa,katkarapuja ja mistä lapset nyt pitävät.:)
- lastenjuhla
Täällä sivuilla kuvattuna ihana merenneitokakku.
http://www.anninjuhla.fi/hinnasto_kuvakakut.html- asti olen
tollasta pittää kokkeilla
- eijasa
asti olen kirjoitti:
tollasta pittää kokkeilla
Itse olen muuttanut perheeni kanssa takaisin Suomeen Norjasta ja on kiva huomata , että Suomeenkin on tullut tämä kuvakakkujuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445822
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise923269- 313126
- 592874
- 572730
- 532390
- 381844