Millainen on veskarimies rakastuneena?

Anriitta

Miten hän käyttäytyy ja puhuuko tunteistaan ym.?

10

3614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riide

      vesimies on rakastuessaan ahdistunut ja juoksee mahdollisimman kauas tunteista. ei puhu tunteistaan kun veitsi kurkulla jos silloinkaan

      Nimim. kahden vesimiehen ex

      • iippa

        Tutustuin n. 1kk sitten vesimieheen ja kyllä puhuu tunteistaan ja myös näyttää, joskus kyllästymiseen asti ja on miespuolinen !


    • Vesimies Ani

      Kun rakastun...olen sekaisin... mutta vain hetken...rakastunut kun tunnen ihmisen paaremmin,haluan pois...karkuun...iiks t. Ani

      • riide

        kuvaa hyvin vesimiestä,toisinsanoen siis pitävät IHASTUMISEN tunteesta ja alkuhuumasta. joka ei ole vielä oikeaa rakkautta. alussa ovat ihania, maailman ihanimpia. mutta kun se tunne syvenee se on morjes.


      • Outo ilmiö
        riide kirjoitti:

        kuvaa hyvin vesimiestä,toisinsanoen siis pitävät IHASTUMISEN tunteesta ja alkuhuumasta. joka ei ole vielä oikeaa rakkautta. alussa ovat ihania, maailman ihanimpia. mutta kun se tunne syvenee se on morjes.

        Ihastuin vesimieheen, joka ylisti minua. Olin ihana, hän toivoi että välillemme kehittyisi jotain ihanaa, suurta, kestävää. Kirjoitteli ihania viestejä, olin aivan haltioissani...en ollut koskan tavannut sellaista miestä.

        Kunnes kerroin itse miten voimakkaasti tunnen. Yllättäen tuo mies perääntyi. En kerro tässä kaikkia tapahtumia, mutta olin todella yllättynyt käänteestä. Kaikki loppui todella nopeasti. Minulla on hirveä ikävä.


      • valitettavasti
        Outo ilmiö kirjoitti:

        Ihastuin vesimieheen, joka ylisti minua. Olin ihana, hän toivoi että välillemme kehittyisi jotain ihanaa, suurta, kestävää. Kirjoitteli ihania viestejä, olin aivan haltioissani...en ollut koskan tavannut sellaista miestä.

        Kunnes kerroin itse miten voimakkaasti tunnen. Yllättäen tuo mies perääntyi. En kerro tässä kaikkia tapahtumia, mutta olin todella yllättynyt käänteestä. Kaikki loppui todella nopeasti. Minulla on hirveä ikävä.

        Minäkin ihastuin vesimieheen. Alussa oli aivan ihana, viestit saivat pään pyörälle ja hän oli unelma, mutta heti kun aloin itse lämmetä, niin vesimies kylmeni eikä ole sen koommin enää yhtä ihania viestejä lähetellyt eikä muutenkaan ottanut yhteyttä enää kovin usein, joten nyt ollaan sitten varmaan kaveritasolla niin kauan kun vesimies jaksaa silloin tällöin kirjoitella, tuskinpa enää kauaa... Pitäisi varmaan tästä lähtien olla varuillaan noiden vesimiesmiesten kanssa. Siinä meinaa särkyy helposti sydän.


      • Nimetön
        valitettavasti kirjoitti:

        Minäkin ihastuin vesimieheen. Alussa oli aivan ihana, viestit saivat pään pyörälle ja hän oli unelma, mutta heti kun aloin itse lämmetä, niin vesimies kylmeni eikä ole sen koommin enää yhtä ihania viestejä lähetellyt eikä muutenkaan ottanut yhteyttä enää kovin usein, joten nyt ollaan sitten varmaan kaveritasolla niin kauan kun vesimies jaksaa silloin tällöin kirjoitella, tuskinpa enää kauaa... Pitäisi varmaan tästä lähtien olla varuillaan noiden vesimiesmiesten kanssa. Siinä meinaa särkyy helposti sydän.

        Olen vesimies mies puolinen.Joskus olin itsekkin tunteeton kylmä kusipää,koska katsoin sen niin helpoksi mutta ne ihmiset jotka olivat suhteissa minun kanssani joutuivat tosi koville.Mulla oli vain periaate"joko tai" tai ei sit mitään.Sit vissiin löin pääni putkihyllyihin ja muutuin pikkuhiljaa helläksi ja rupesin näyttään tunteeni oikein kunnolla ja päästin lähelle itseniä.No näytin ehkä liian väärälle ihmiselle ne tunteeni koska näytin hänelle mitä mies voi antaa naiselleen kun vesimies rakastuu tulisesti.Loppu pelissä,kun mamma tajus,että sillä on valttikorttit käsissään niin sain samalla mitalla takasinkorkojen kera mitä joskus olin itse tehnyt.Elikkä kyllä se elämä opettaa.Mut ei pidä lannistua nyt oon sinut ainakin itseni kans.


      • kaltaiseesi
        Nimetön kirjoitti:

        Olen vesimies mies puolinen.Joskus olin itsekkin tunteeton kylmä kusipää,koska katsoin sen niin helpoksi mutta ne ihmiset jotka olivat suhteissa minun kanssani joutuivat tosi koville.Mulla oli vain periaate"joko tai" tai ei sit mitään.Sit vissiin löin pääni putkihyllyihin ja muutuin pikkuhiljaa helläksi ja rupesin näyttään tunteeni oikein kunnolla ja päästin lähelle itseniä.No näytin ehkä liian väärälle ihmiselle ne tunteeni koska näytin hänelle mitä mies voi antaa naiselleen kun vesimies rakastuu tulisesti.Loppu pelissä,kun mamma tajus,että sillä on valttikorttit käsissään niin sain samalla mitalla takasinkorkojen kera mitä joskus olin itse tehnyt.Elikkä kyllä se elämä opettaa.Mut ei pidä lannistua nyt oon sinut ainakin itseni kans.

        olen törmännyt... kylmä ja tunteeton. Ensin esittää hyvin ihastunutta ja tietää mitä tahtoo. Eipä mene kuin yksi yö ja kaikki on päälaellaan. Ihan ihmekäyttäytymistä. Itse tiedän, että kyseessä on enemmän naisia samassa pyörityksessä yhtä aikaa ja siksi ei kykene keskittymään yhteen. Niinhän siinä sitten käy, että viimein huomaa sen ehkä Oikeankin menneen....

        Nyt olen itse oppinut, etten enää näytä näin tunteitani kun tätä tyypppiä kohtaan tulin tehneeeksi ja sekin oli poikkeus, koska luulin, että tää on Se Juttu.


    • nainen-38

      Yks kokemus, puhuu ja pussaa.
      Erittäin mustasukkainen ja hallitseva.

      • En usko horoskooppeihin, mu...

        Kyllä veskareiden kanssa pelatessa saa yhden ihmiselämän hyvinkin kulumaan. Rakastin ensimmäistä veskaria 12 vuotta, ollen välillä ykkönen, välillä kakkonen ja välillä ties mikä. Kunnes vihdoin sain riuhtaistua itseni never-ending-storystä irti.

        Vuosi tuosta, ja olin jälleen, nyt uuden veskarin luomoissa. Puolen vuoden kuluttua tein suhteesta lopun mutta kuinka ollakaan, pienen tauon jälkeen löysin itseni jälleen samasta sylistä.

        Eli mahdottomia ovat. Ei veskareiden kanssa voi elää, mutta ei niistä irtikään pääse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe