Mistä tukusta Suomen halvin kopiopaperi jälleenmyyjälle?
Suomen halvin kopiopaperi?
8
2384
Vastaukset
- öasldf
Osta lidlistä!
- satakutna riisiä
ilmaiseksi tai siel roskalavalt
- on.
mikä on halvan raja,
kerro, vai luetko enää kysymystäsi,- make
2.44 EUR/riisi on ainakin joku mainostanut, mutta allekin myydään varmasti kun katsoo jälleenmyyjien hintoja.
Lähinnä edullisimmat lavahinnat kiinnostaa. - on.
make kirjoitti:
2.44 EUR/riisi on ainakin joku mainostanut, mutta allekin myydään varmasti kun katsoo jälleenmyyjien hintoja.
Lähinnä edullisimmat lavahinnat kiinnostaa.silloin kun olin työelämässä,
laskin jokaiselle työlleni hinnan.
En usko että kannattaa katsoa mistä saa halvemmalla, koska sen saa poistoihin.
Hintoja kannattaa katsoa aina yrityksen liikevaihtoon veraten,
ei niin että säästää 100€ rahassa ja tekee/miettii usein ko. pikkuasioita. - make
on. kirjoitti:
silloin kun olin työelämässä,
laskin jokaiselle työlleni hinnan.
En usko että kannattaa katsoa mistä saa halvemmalla, koska sen saa poistoihin.
Hintoja kannattaa katsoa aina yrityksen liikevaihtoon veraten,
ei niin että säästää 100€ rahassa ja tekee/miettii usein ko. pikkuasioita.Kyllä se ostohinta on melko tärkeä juttu, koska paperi tulee JÄLLEENMYYNTIIN eikä omaan käyttöön, tai no tietysti siihenkin, mutta paperista pitäisi jäädä myydessä myös KATETTA joten sen pitäisi olla halpaa.
- 123.
make kirjoitti:
Kyllä se ostohinta on melko tärkeä juttu, koska paperi tulee JÄLLEENMYYNTIIN eikä omaan käyttöön, tai no tietysti siihenkin, mutta paperista pitäisi jäädä myydessä myös KATETTA joten sen pitäisi olla halpaa.
olen niin tyhmä,
mekin ostamme yritykseen tukusta,
emmekä myy sitä lainkaan, minulle tuo ei kertonut että ostat sitä myyntiin.
------------------------------------
Mistä tukusta Suomen halvin kopiopaperi jälleenmyyjälle?" eikö se jotain kerro? :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940