Halpahallin

asiakas

On mahtavaa kun saimme Parkanoon monipuolisen tasokkaan kaupan, saman katon alta kaikki, yksi asia
mistä myös Parkanon keskustan market voisi ottaa esimerkkiä on YSTÄVÄLLISYYS, PALVELUNTAHTO,JA TERVEHTIMINEN JOKA IKISELTÄ HALPAHALLIN TYÖNTEKIJÄLTÄ,asiakas huomataan, ei olla vaan pelkkää ilmaa niin kuin keskustan K-marketissa,
Lidl on taas jo oma lukunsa, kaksi kertaa oon käynyt
ja se on riittänyt!
terveisin kiitollinen asiakas, hymy ei maksa mitään, mutta se antaa paljon!

67

13993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magnoliah

Siellä mä en ole käynytkään. mut sen jo tietää ku parkano on lähelt pohjanmaat niin ihmiset on kans outoo sakkii. sori jos olet itse pohjanmaalta.

• pohjanmaalta

Olen naimisissa Parkonolaisen kanssa ja syntynyt pohjanmaalla.Kokemuksesta voin sanoa ei yhtään huonompia pohjalaiset tosin ei niin kieroilevia kuin täällä anoppikin on niin ylpeä että oksat pois että kehtaakin..

• aito pojalainen
        pohjanmaalta kirjoitti:

Olen naimisissa Parkonolaisen kanssa ja syntynyt pohjanmaalla.Kokemuksesta voin sanoa ei yhtään huonompia pohjalaiset tosin ei niin kieroilevia kuin täällä anoppikin on niin ylpeä että oksat pois että kehtaakin..

Pohojanmaalla tervehditään enemmäm vastaantulevia kun kävellään samalla käytävällä tai ollan kaupassa. Olen myös naimisissa Parkanolaisen kanssa ja voin sanoa että parantamisen varaa on itsekkyyttä liikaa ja sisään lämpiäviä itsekeskeisiä tosi on.

• aito pohjalainen
        pohjanmaalta kirjoitti:

Pohojanmaalla tervehditään enemmäm vastaantulevia kun kävellään samalla käytävällä tai ollan kaupassa. Olen myös naimisissa Parkanolaisen kanssa ja voin sanoa että parantamisen varaa on itsekkyyttä liikaa ja sisään lämpiäviä itsekeskeisiä tosi on.

• paikallisten

Mites käy nyt Hamsterin kun tuo "mahtava" halpahalli tuli? Hamsterihan ostaa halpahallilta suurimman osan tavaroistaan. Taas pitäisi kannattaa paikallista, Hamsterista jää Parkanoon enemmän rahaa, halpahalli on lestadiolaisten ketju ja rahat menee sinne taskuun. Ja Lidl, siinä vasta onkin! Käykää vaan siellä, sieltä ei Parkanoon jää paskaakaan rahaa, vaan Saksaan menee kaikki. Ja ne tavarat kuljetellaan matkojen päästä jolloin ympäristövaikutukset moninkertaistuu verrattuna suomalaisiin tuotteisiin. Pitäisi kannattaa paikallista työtä ja paikallisia yrittäjiä, ne rahat jäävät Parkanon hyväksi. Mutta kateellisuus nostaa päätään taas tässäkin asiassa.. lapsellista!
      Viekää rahanne halpahalliin ja Lidliin, mutta älkää sitten ruikuttako kun palvelut vähenevät Parkanossa ja hinnat nousevat. Itse olen saanut kaikissa parkanon kaupoissa ihan asiallista palvelua ja ystävällistä, en odota kauppaan mennessäni mitään punaista mattoa tai perseennuoleskelua, se on silti vaan kauppa ja kaikki tekevät töitänsä siellä. Palvelua olen saanut joka paikassa, paitsi Lidlissä ei ole mitään palvelua, sen ainoan kerran kun olen koko ladossa käynyt.

• vaihtelu virkistää

Kävin halpa-hallissa tänään sattui olemaan Parkanolainen myyjä tuntee kyllä mutta tervehdys jäi sanomatta eikä tule vastakaan on vähän olevinaan muut oudommat kyllä oli palvelumielellä tämä oli ruokapuolella. Hamsterissa palvelu oli hyvää en näitä nyt työkseni seuraa jätän vain ostamatta silloin kun nään että homma ei suju.

• kassa

Hamsteri on paljon suttuisempi ja ahtaampi paikka, tavarat osittain aikamoista rihkamaa. Hyllyjen alla juoksentelee hiiriä. Myyjät voisivat myös hankkia puhelimet siltä varalta, jos tulee toiselle asiaa, vältettäisiin nämä läpi kaupan raikuvat huutelut!

Halpa-Hallin omistajat eivät ole lestadiolaisia, ja voisiko joku vielä tarkentaa, miten Hamsterin tuotto tulee tänne Parkanoon?

• meni

Ihan vinkkinä vaan et HalpaHallin omistaja kuuluu Vapaakirkkoon!!Ei mikään seurakunta sitä omista!!Ota asioista selvää ennenku alat valittaa!!Ja kyllä on mahtavaa kun saatiin Halppis Parkanoon,on nyt Kihniöläisilläki asiaa kyseiseen kaupunkiin.;o)Hienoa on myös se että Halppis kunnioittaa Raamatun sanaa ja pyhittää lepopäivän.Ja on muutenkin moraalisesti oikeudenmukainen työnantaja kuulema.:o)
        t.yks kiitollinen uskovainen

• kookona
        meni kirjoitti:

Ihan vinkkinä vaan et HalpaHallin omistaja kuuluu Vapaakirkkoon!!Ei mikään seurakunta sitä omista!!Ota asioista selvää ennenku alat valittaa!!Ja kyllä on mahtavaa kun saatiin Halppis Parkanoon,on nyt Kihniöläisilläki asiaa kyseiseen kaupunkiin.;o)Hienoa on myös se että Halppis kunnioittaa Raamatun sanaa ja pyhittää lepopäivän.Ja on muutenkin moraalisesti oikeudenmukainen työnantaja kuulema.:o)

Halpahallin omistaja on helluntai-uskossa,varma tieto

• h-h työntekijä
        kookona kirjoitti:

Halpahallin omistaja on helluntai-uskossa,varma tieto

Työskentelen H-H:ssa ja tiedän että omistajat ovat vapaaseurakuntalaisia.

• tosiaankin
        h-h työntekijä kirjoitti:

työskentelet halpa-hallissa niin miksi puhut höpöjä? vai luulitko tietäväsi? otahan selvää tästä ennenkun palstoilla huutelet.

• en kuulu kirkkoon
        tosiaankin kirjoitti:

työskentelet halpa-hallissa niin miksi puhut höpöjä? vai luulitko tietäväsi? otahan selvää tästä ennenkun palstoilla huutelet.

hienoa, upeaa, on kiva seurata teidän uskovaisten kinastelua, miksi ette tappele tai sodi keskenään niinhän se sodat yleensä alkaa, eri uskonnot sotivat keskenään niinkuin nytkin maailmalla. kyllä se on hienoa olla uskossa, silloin on lupa tapaa väärässä uskossa olevia. !!!

• olet,
        en kuulu kirkkoon kirjoitti:

hienoa, upeaa, on kiva seurata teidän uskovaisten kinastelua, miksi ette tappele tai sodi keskenään niinhän se sodat yleensä alkaa, eri uskonnot sotivat keskenään niinkuin nytkin maailmalla. kyllä se on hienoa olla uskossa, silloin on lupa tapaa väärässä uskossa olevia. !!!

tollo vai maalaistollo?

• !!!!!!!!!
        meni kirjoitti:

Halpa-hallin omistaja kuuluu Babitsiseurakuntaan.

• magnoliah

Tämä alkaa mennä kyllä ihan naurettavaksi. kinastellaan siitä että mihin uskontoon halpa-hallin omistajat kuuluvat. ja samalla poiketaan paljolti aiheesta johon piti sanoa oma mielipiteensä. naurettavaa.

• terveisiä !
        magnoliah kirjoitti:

Tämä alkaa mennä kyllä ihan naurettavaksi. kinastellaan siitä että mihin uskontoon halpa-hallin omistajat kuuluvat. ja samalla poiketaan paljolti aiheesta johon piti sanoa oma mielipiteensä. naurettavaa.

olen kokkolassa asuvana jo 70 luvun alusta alkaen
        käynyt halpa-hallissa asiakkaana ja en ole sen-
        kummemmin päätäni vaivannut mitä uskontoa
        omistajat on,ihan sama.

• tietäväinen/väinämöinen

hamsterin rahat ei tosiaankaan jää parkanoon vaan ne menee kankaanpäähän, kysykää vaikka kyöstin kekeltä

• ä¨i

Halpa-Halli-ketjun perustaja on babtisti Kokkolasta, mutta Parkanon myymälän myymäläpäällikkö kuuluu Kihniön vapaaseurakuntaan. Tämä on 100% tietoa.

• ehkä rahat

lidl:istä mutta ruuat suurelta osin kotimaista. kannattaa katsoa valmistusmaa.

• nimimerkki

Hymy piristää kummasti :) K-pekassa ollaan aina nyrpeitä ja toisinaan myös s-marketissa. Ainakin minulle ne s-marketin vanhemmat eukot. On tosi mukavaa kun asiakasta tervehtii ja sitten vähän edes hymyä. Toisinaan ei edes tervehditä saati sitä hymyä.
      Toki jos joka päivä töissä joutuu hymyilemään ja on väsynyt tai huono päivä niin ymmärtää mutta siinävaiheessa hyvä miettiä onko palveluala juuri oikea ala. Palvelualalla kun PITÄÄ olla iloinen ja kohtelias eikä jättää asiakkaalle kuvaa, että olisi asiakkaan vika tämä huono päivä.

Halpahalli kyllä turha paikka kun hamsterikin meillä on. Hamsteri on todella hyvä paikka ja kannatan sitä! Halpahallissa tulee olo, kuin olisi ostoksilla pienessä Veljekset keskisessä. Avajaispäivänä oli muuten hyvää pullaa, mutta helvetin pieni tilkka kahvia sai käteen. Ja sekin maistui enimmäkseen vedeltä.

• pölötsö

kahvia kun vaan on jossain vähänki ilmaseks tarjolla niin jo on kaikki parkanolaiset haukkana paikalla! helvetin ahneet!

• kukkaron nyörittäjä

On todellakin mukavaa kun saadaan lisää kauppoja.On ihan totta että löytyy hapanta naamaa tiskin takana joissakin liikkeissä.Mutta kyllä se kostautuu , sillä ihmiset eivät viitsi kauaa käydä sellaisissa kaupoissa . S-marketissa on ilo asioida .Siellä hymyillään ja jutellaan kiireenkin keskellä.Kiitos heille.

• tällöin joudun

oleskelemaan Parkanossa ja noista kaupoista sanoisin et kyl parhaan avun ja palvelun olen saanut Lidl:ssä.
        K-kaupan ja S-kaupan myyjillä oli eilisen piirakan kuvio naamalla.
        Hamsterista ei löydy mitään ilman kompassia ja opaskoiraa.
        H-H:ssa en ole vielä käynyt, mutta ehkä ensi vuonna.

• paikkkansa

myös S-marketin valikoima on hyvä verrattuna jokaiseen Parkanolaiseen ruokakauppaan.

• iita51
        tällöin joudun kirjoitti:

oleskelemaan Parkanossa ja noista kaupoista sanoisin et kyl parhaan avun ja palvelun olen saanut Lidl:ssä.
        K-kaupan ja S-kaupan myyjillä oli eilisen piirakan kuvio naamalla.
        Hamsterista ei löydy mitään ilman kompassia ja opaskoiraa.
        H-H:ssa en ole vielä käynyt, mutta ehkä ensi vuonna.

Olisko teistä jokaisesta itsestä kiinni kuinka teitä kaupoissa palvellaan!? S-Marketin utelias kassatäti ei kyllä mieltä ylennä,menen toiselle kassalle jos vain on. Ei kassalle kuulu kenenkään henk.koht.asiat!! Ei koto,lapset,mies eikä muutkaan asiat.Olen kuullut todella monen valittavan kyseisestä henkilöstä, mutta asia ei näy paranevan.R!!

• karuselli
        iita51 kirjoitti:

Olisko teistä jokaisesta itsestä kiinni kuinka teitä kaupoissa palvellaan!? S-Marketin utelias kassatäti ei kyllä mieltä ylennä,menen toiselle kassalle jos vain on. Ei kassalle kuulu kenenkään henk.koht.asiat!! Ei koto,lapset,mies eikä muutkaan asiat.Olen kuullut todella monen valittavan kyseisestä henkilöstä, mutta asia ei näy paranevan.R!!

Olen samaa mieltä kassa tekee kassantöitä ja asiakkaan asiat EI kuulu hänelle!!!!!

• =))))
        iita51 kirjoitti:

sukunimi S-kirjaimella? Tällä uteliaalla kassalla siis.

• iita51
        =)))) kirjoitti:

sukunimi S-kirjaimella? Tällä uteliaalla kassalla siis.

Mitäs kysyt ku tiiät kerran!

• Joulumieltä
        iita51 kirjoitti:

On se hyvä, kun on niin tavallinen elämä, että ei edes S-marketin kassaa kiinnosta, tsemppiä vaan kassoille, palvelu on aina ollut ihan ok.

• pirre
        Joulumieltä kirjoitti:

On se hyvä, kun on niin tavallinen elämä, että ei edes S-marketin kassaa kiinnosta, tsemppiä vaan kassoille, palvelu on aina ollut ihan ok.

Utelias kassatäti ei koske minun kohdalla ainakaan kaikkia, vaan tätä erästä joka utelee kaikia mahdollista, mutta onhan niitä kassoja muitakin ja kauppoja.

• magnoliah

No se on kyllä, meni sitten mihin kauppaan vaan hedelmä- ja vihanneshyllyllä on aina niitä ei niin hyviä tai ei niin oikeaoppisesti kauppakunnostettuja hedelmiä ja vihanneksia.
        S-marketin vihanneshyllyltä aina sillon tällöin löytyy niitä latvamätäisiä tomaattejakin, eipä muissakaan kaupoissa ole sitä kehumista. Salaateissa tietyiltä viljelmiltä tulleissa(tarkoittaen ruukkusalaattia), melkein aina näkee lehdenreunapoltetta. se ei tietenkään ole mikään hirveä haittavaikutus, mutta kuitenkin...

• KARUSELLI18

KAUPASSA VAIHDETAAN KUULUMISIA MYÖS KASSALLA, M U T T A EI SIELLÄ KYSELLÄ KENENKÄÄN HENKILÖKOHTAISIA ASIOITA. EI HYMYSSÄ SUIN EIKÄ MUUTENKAAN, NE EIVÄT KUULU KENELLEKÄÄN!!!! JOKAISELLA ON OIKEUS KÄYDÄ KAUPASSA,PUHUA TAI OLLA PUHUMATTA!!!!!!! LUURANKOJA ON !!!!

• Ohikulkeissa

Poikkesin perheineni ohikulkumatkalla tänään Parkanon Halpahallissa ja kiinnitin oikein huomiota miten kohteliaita, iloisia ja pirteitä ihmisiä kassatyössä oli. Nyt yllätyksekseni löysinkin jo valmiin aiheen asiasta kun piti tulla mukavaa huomiotani hehkuttamaan! Olkaa parkanolaiset ylpeitä hienoista työntekijöistänne, mekin poikkeamme varmasti jatkossakin vaikkemme Parkanossa asukaan :)

• OIKEASSA

HALPAHALLI ON OSANNUT KOULUTTAA HENKILÖKUNTANSA, HYVÄ!!!!

• myyjä, vaan ei kassa.
        OIKEASSA kirjoitti:

HALPAHALLI ON OSANNUT KOULUTTAA HENKILÖKUNTANSA, HYVÄ!!!!

Kassat on ne jotka saavat kaikki haukut ensimmäisenä. Varsinkin näin joulunaikaan, kun jonoja syntyy ja kaikki on muka kiireisiä. Valittaa nyt vaan valittamisen ilosta. Sairasta!! Ihmiset...!!! Älkää rutisko olemattomista asioista. Ja varsinkaan älkää ihmiset puratko niitä myyjiin, jotka vaan tekee työtään. Jos vituttaa, niin hakatkaa mieluiten vaikka päätä seinään. Ja kauppaan voi tulla illallaki, niin välttyy jonottamiselta. Ne on yleensä auki ysiin asti.

• kouluja käynyt

Ei ketään tarvitse kouluttaa iloiseen palveluun, täysin ihmiskohtaista ja myyjästä/kassasta itsestä kiinni.

• tipitys
        kouluja käynyt kirjoitti:

Ei ketään tarvitse kouluttaa iloiseen palveluun, täysin ihmiskohtaista ja myyjästä/kassasta itsestä kiinni.

Yrmyimmät kassat löytyy Hamsterista! Kankaanpään seniori-ikäinen kassarouva ei vastaa edes asiakkaan tervehdykseen, jos hyllyjen täyttäjiltä uskaltaa jotakin kysyä, niin vastaus on, että "tuotteet on kaikki tuossa, jos ei hyllystä löydy, niin sitten ei oo". Hamsterissa asioi vain, jos on ihan pakko.

• kankkapää

:D .. mun mielest jokasen oman paikkakuntalaisen pitäisi huolehtia omista PAIKKALLISISTA yrittäjistään , koska ei jumalau** tästä hommasta tule yhtään mitään jos kaikki ostelee tavaroita lidl:istä ym .. kantsii harkita että mitä mieltä olisitte jos olisitte esim. itse paikallinen yrittäjä/kauppias , HALUAISITKO RAHAT ITSELLESI JA PARANTAA PAIKKAKUNTASI HYVÄÄ-OLOA VAI LÄHETÄTKö RAHAT esim. BERLIININMUNKIN AATELISILLE?!?!??!

• Hintatietoinen33

Tietenkin haluan rahat itselleni: jos Lidlistä saa halvemmalla saman tuotteen kuin paikalliseltä yrittäjältä, tietenkin ostan Lidlistä. Maitopurkin hinnassa tämän näkee. Kantsii harkita, millaista olisi, jos ei olisi kilpailuttajaa (eli halpaa Lidliä).

• hintatietonen34
        Hintatietoinen33 kirjoitti:

Tietenkin haluan rahat itselleni: jos Lidlistä saa halvemmalla saman tuotteen kuin paikalliseltä yrittäjältä, tietenkin ostan Lidlistä. Maitopurkin hinnassa tämän näkee. Kantsii harkita, millaista olisi, jos ei olisi kilpailuttajaa (eli halpaa Lidliä).

samat sanat en minäkään maksa ylimääräistä jonkun paikallisen tueksi.eihän sekään anna mitään almuja asiakkaalle.

• Yritelläänkö

No onhan se ny niinkin et ei kaikista ole liikemiehiksi. Yrittäjäksi kyllä on
        kaikista senkun lyö pystyyn putiikin ja oottaa kielipitkällä et kaikki sukulaiset
        ja muut hännystelijät poikkeis eikä menisi naapurikauppaan vaan ostais
        yrittäjä raukalta ku se alkoi yrittään olla liikemies. Se vaan on niin et yrittäjiä
        on kaikki. Liikemiehiä jotka kauppoja tekee on harvassa.

• Uskollinen asiakkaanne
        Yritelläänkö kirjoitti:

No onhan se ny niinkin et ei kaikista ole liikemiehiksi. Yrittäjäksi kyllä on
        kaikista senkun lyö pystyyn putiikin ja oottaa kielipitkällä et kaikki sukulaiset
        ja muut hännystelijät poikkeis eikä menisi naapurikauppaan vaan ostais
        yrittäjä raukalta ku se alkoi yrittään olla liikemies. Se vaan on niin et yrittäjiä
        on kaikki. Liikemiehiä jotka kauppoja tekee on harvassa.

Halpahalli hyvä kauppa ja ,uskovien omistama. Mutta tänään petyin jälleen kerran tässä samassa asiassa/mitä muutkin halpahallit harrastaa. Eli tarkistakaa aina täsmääkö tuote sitä hintaa,minkä hintalapun alla tuote on. Itse ostin siivous liinan,joka oli hinnan alle laitettu. Ja kotona huomasin,että tuotteen hinta oli kolme kertaa kalliimpi,kuin lapussa luki. Joten ystävät kalliit,uskovat eritoten,jotka kauppaa pidätte. Laittakaa tuotteet niiden hintojen alle(jotka vastaa hintaa. Ei ole kiva tulla aina petetyksi. Jos ette myy kaljaa ja tupakkaa,isoja syntejä,niin petos ei syntinä,tai harhaan johtaminen ole sen vähäpätöisempi. Tarkkuutta sinne kauppaan.

• petosvailaiskuus

Olen huomannut tuon saman asian. Todella usein jos on iso oranssi alennuslappu , jossain tuotteessa, niin kassalla hinta ei täsmää siihen lappuun. Ja jos kysyy asiasta, niin lappu käydään poistamassa, tulee kyllä tunne että tehdään ihan tahallaan. Itsekkään en ole kuitteja katsellut, mutta Halpa Halli on opettanut, että se on nykyään pakollista.

Ja näin on siis käynyt useamman kerran näiden tarjoustuotteiden suhteen.

• takkupäitäkö

Olen tyytyväinen Halpa-Hallin palveluihin.Ystävällisiä myyjiä, mutta 16.4 aamulla olisi kassa saanut siistiä itseänsä tullessaan asiakaspalveluun.Hiukset kampaamatta yms.Yleensäkin elintarvikkeita olevaassa liikkeessä, hiukset siististi kiinni.

• KAUHEETA
        takkupäitäkö kirjoitti:

Olen tyytyväinen Halpa-Hallin palveluihin.Ystävällisiä myyjiä, mutta 16.4 aamulla olisi kassa saanut siistiä itseänsä tullessaan asiakaspalveluun.Hiukset kampaamatta yms.Yleensäkin elintarvikkeita olevaassa liikkeessä, hiukset siististi kiinni.

heh heh...voi herranjestas sentään vai oli ihan hiukset kampaamatta....mitenkä selvisit loppupäivästä?

Saitkohan loppuelämäksesi traumoja...kauheeta että ihan hiukset sekaisin..mistäs tiedät ettei vaan olisi vähän "jörninyt" ennen töihin tuloa puolison kans....

• >><<
        takkupäitäkö kirjoitti:

Mahtatkohan itse olla aina viimesen päälle hiukset ojossa.
        Hyvää palvelua on,puutu vasta jos sinua haukutaan.

• hyh hyh
        >><< kirjoitti:

Mahtatkohan itse olla aina viimesen päälle hiukset ojossa.
        Hyvää palvelua on,puutu vasta jos sinua haukutaan.

Ei asiakaspalvelussa saa olla n iinkuin veneen alta noussut.Ei hienona, mutta siisti pitää olla.Pitäisi esimiehen välittömästi puuttua tähän.

• Jopasjopas
        hyh hyh kirjoitti:

Ei asiakaspalvelussa saa olla n iinkuin veneen alta noussut.Ei hienona, mutta siisti pitää olla.Pitäisi esimiehen välittömästi puuttua tähän.

Huhhuh, että nyt eivät enää myyjien ulkoiset ominaisuudetkaan Arvon Asiakkaalle kelpaa... Häpeäisit edes vähän.

• jörmy

Eikös se jörnyäminen sekoita sitä lyhyempää tukkaa.Sehän ei näy asiakaspalvelussa??

• remutako

Onkoohan nyt täs viestiketjus ymmärretty asia väärin-vain enkös mää ymmärrä.Eihän kenenkään ulkonäköö oo arvosteltu vaan siisteyttä.Ja oon mäkin sitä mieltä asiasta tietämättä että elintarvikeliikkeessä pitää olla siisti.Koree ei välttämättä tarvi olla-vaikka ei sekään tiemmä ole pahasta.

• AasiAkas

Lidlissä pitäjän paras ja mukavin henkilökunta :)

• vaihdan aina kassaa

HALPA--HALLI olen saanut hyvää palvelua , ja kiitokset nuorelle väelle.
      henkilö kassalla käyttäytyy kuin omistaisi koko kaupan, pomottaa nuoria ja
      on käyttäytymisellään asiakkaita poistyöntävä. AINA ÄÄNESSÄ.
      Takavarastoon töihin.MARS MARS

• joooooooooooooopas

Tässä se taas huomataan.Nuorille ei saisi antaa ohjeita.Ovat niin tietäväisiä.Oikein mukava ja hyvä asiakaspalvelija tämä puhelias rouva.Sellaisia lisää.Harakat kuuluu pelloille.

• ei aina haukuta

jaa no kertokaas halpahallin miellyttävimmät myyjät, kyl kait kehua saa ihan nimeltäkin?

• annukka8

Voihan hyvät hyssykät,näitä teidän juttujanne.Itse elämäni ollut asiakaspalvelussa.Niinhän meidän myyjien pitää ajatella,et asiakas aina oikeassa.Kukaan ei todellakaan voi mitään ulkonäölleen.Lopetetaan nyt Parkanonlaiset tuo ainainen valittelu.Kesä tulossa ja silleen.

• melkein näin

Niin on, koittakaa nyt naiset laittaa ittenne vähän parempaan kuosiin, ois silmäniloa, etenkin jotka ootte asiakaspalvelussa...ei oo kauheen kivaa katella plösöjä akkoja kaupas...

• adonis1
        melkein näin kirjoitti:

Niin on, koittakaa nyt naiset laittaa ittenne vähän parempaan kuosiin, ois silmäniloa, etenkin jotka ootte asiakaspalvelussa...ei oo kauheen kivaa katella plösöjä akkoja kaupas...

Ja jokasella miesasiakkaalla on sitte oltava sikspäkki ja lihaksikkaat käsivarret, tummat hiukset ja ruskettunut hipiä! Eikä mitään hukkapätkiä hyväksytä. Jos et täytä näitä vaatimuksia, pistä vaikka äitees ostoksille puolestas ;)

• AasiAkas

Niin että myyjänainen ei saa olla "plösö", mutta mies- tai naisasiakas saa olla ollut viikon käymättä suihkussa, haista vanhalle tai jopa tuoreelle viinalle, ja hengitys haisee ku kuolema?!?!

• Haasoo

No hullun lihaa on monellakin päällä Ja silmät kiiltää kuin polkupyörän heijastin. Siinä on ne asiakkaat ja vanha huivi pään ymmpärillä.

• asiakas3

Halpa-hallin kassalla vaihtelevaa väkeä, jotkut niin mukavia ja osaavia mutta usein siellä nykyään tupakankatkuinen nyrpeä naikkonen joka vastaa todella tympeästi jos jotain kysyy-ja jos jostain valittaa niin suututaan ja mulkoillaan asiakasta.ja kyllä se siisteys kuuluu asiakaspalvelijan työhön..Mutta asiakashan on aina väärässä, että tervemenoa vaan muualle vai, näköjään on varaa menettää asiakkaita tällä firmalla! vaateosastollakin yksi nainen melkein kiertää perässä ja katsoo niinkuin olisin varkaissa, todella epämiellyttävää siinä sitten vaatteita ostella.Laittaisivat lisää nuoria töihin sinne,ne on mukavia kun eivät ole vielä elämäänsä kyllästyneitä hapannaamoja!

• asiiakas

Yhdyn edelliseen kirjoitukseen:) Sama koettu ainakin siä vaateosastolla,
      ei sitä niin köyhiä olla, että varastettais.
      Jätetään se vartiointi Vartijalle ja hälytys vaatteissa niille hälyttimille:)

• hyvääparkanossa

Ei saa valittaa, onhan se hyvä että Parkanossa on tälläinen kauppa.Minä sain ainakin hyvää palvelua vaatepulmaan myyjä tytöltä, sovituskoppiin asti kantoi vaihtoehtoja ja neuvoi pukeutumisessa, ei muualla sillälailla. Kassalla on usein nainen joka on mielestäni Parkanon paras asiakaspalvelija, aina hymyilevä ja kuulumisia kyselevä, iloinen olemus. Minä ainakin aion asioida jatkossakin Halpa-hallissa, kaikki löytyy mukavasti saman katon alta!

• Annukka-8

Kiva,että joku joskus kaupanhenkilökuntaa kehuukin.Mitä nyt olen näitä juttuja täälä lukenut,niin pääasiassa mollataan.Menkääpäs nyt jokainen mollaaja itseenne,ja miettikää et missä mättää.Miksi olla aina niin negatiivisellä tuulella.Mikä virus meitä Parkanolaisia oikein vaivaa?Olisiko siihen keksitty mitään lääkettä.Nauttikaamme meidän ihanasta kesäisestä luonnosta,eikä aina vaan keksitä valittamisenaihetta.Kukaan miestä ei ole täydellinen.Kesämieltä kehiin Parkanolaiset.

• lol.

halpa-hallin työntekijät itsekeskeisiä ja lapsellisia ihmisiä.

• ostosten tekijä

Minä olen saanut aina Halpa-hallissa hyvää palvelua ja jatkan käyntejäni siellä edelleen ja usein. Tavaraa on monelle ikäryhmälle ja maulle ja palvelua saa jos haluaa.

• JM.

Kiitos talousosaston Anne loistavasta palvelusta juhannusaaton aattona! ;-)

• herkules

Minäpä käyn siellä koska nättejä plikkoja pilvin pimein, kelepaa kattella!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe