Miten loukata vesimiestä?

MYYYYY

Olen täysin raivona. Vesimies on juuri jäänyt kiinni pettämisestä. Kihisen raivosta ja aion kostaa. En halua kuulla miten kostaminen ei kannata tai muita moraalisaarnoja. Haluan ainoastaan tietää että MIKÄ on se asia joka vesimiestä loukkaa tai liikuttaa. Kokemukseni mukaan ovat kylmiä ja todella tunteettomia. Joten tunteisiin vetoaminen ei toimi?
-Toisen miehen kanssa vehtaaminen (ei toimi koska eivät ole mustasukkaisia)
- Kylmäkiskoinen käytös, käyttäydyin niinkuin olisi ilmaa minulle, kieltäydyn olemasta ystävä (toimiiko? ainahan ne tota v***n ystävä riittiä tuputtaa)
- Levitän kaupungilla totuutta tästä tyypistä (ei toimi niitä ei kiinnosta mitä niistä ajatellaan)

Mikä se asia on mikä niitä liikuttaa?? Älkääkä vastatatko ettei mikään, kaikilla on ihan pakko olla se joku asia!!

25

4921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiestä potuttais rankasti!

      Juokse sen ohi nopeasti ja lätkäse mennessäsi purkka sen tukkaan!
      Vesimiehet on katos tarkkoja hiuksistaan!

      HAHAHA, älä nyt vaan ota tosissas!!!!!

      Ja voisit vaihteeksi muuten tulla pikkuhiljaa järkiisi ja lakata märehtimästä tollasia älyttömyyksiä. Tästä vesimies voisi niin hämmästyä että saattaisi jopa loukata sen arvostelukykyä kun arvioi sut väärin.

      • MYYYY

        mitä mä sanoin näistä moraalisaarna vastauksista?
        olisit voinut olla vastaamatta jos et voinut vastata kysymykseen. En todellakaan ole niin tyhmä ettenkö tietäisi ajatusteni päättömyyttä. tai että edes välttämättä toteuttaisin niitä. mulla on paha olla ja puran sitä tällä tavalla, koska minusta mies on kylmin jota olen ikinä tavannut. tuliko mieleen että ehkä kosto voi tapahtua vaan mentaalisellakin tasolla jos se mun oloa helpottaa.


      • on moneksi
        MYYYY kirjoitti:

        mitä mä sanoin näistä moraalisaarna vastauksista?
        olisit voinut olla vastaamatta jos et voinut vastata kysymykseen. En todellakaan ole niin tyhmä ettenkö tietäisi ajatusteni päättömyyttä. tai että edes välttämättä toteuttaisin niitä. mulla on paha olla ja puran sitä tällä tavalla, koska minusta mies on kylmin jota olen ikinä tavannut. tuliko mieleen että ehkä kosto voi tapahtua vaan mentaalisellakin tasolla jos se mun oloa helpottaa.

        pitääkö sitä pahaa oloa AINA purkaa kostoajatuksin mentaalisella tai muulla tasolla!!!
        Oon niin kypsä tollasiin ihmisiin jotka törmätessään kuspäihin ei osaa sanoo että: oho toi oli kuspää, hyvä kun pääsin eroon!
        Ei, sitä pitää ITSEKKI alkaa kasvattaa OMAA kuspäisyyttään "mentaalisella" tasolla kun ei muuten osata käsitellä asioita ja muka mitään hyvää älytä itselleen ja ajatusmaailmalleen tehdä! ISO YÄK!
        Luulitsä tosiaankin että ihmiset täällä alkaa jaella sulle neuvoja että saisit hekumoida kostoajatuksin ja sitä kautta lohtua omalle rajoittunelle mielellesi? sairasta touhua nuykymeininki.


      • MYYYY
        on moneksi kirjoitti:

        pitääkö sitä pahaa oloa AINA purkaa kostoajatuksin mentaalisella tai muulla tasolla!!!
        Oon niin kypsä tollasiin ihmisiin jotka törmätessään kuspäihin ei osaa sanoo että: oho toi oli kuspää, hyvä kun pääsin eroon!
        Ei, sitä pitää ITSEKKI alkaa kasvattaa OMAA kuspäisyyttään "mentaalisella" tasolla kun ei muuten osata käsitellä asioita ja muka mitään hyvää älytä itselleen ja ajatusmaailmalleen tehdä! ISO YÄK!
        Luulitsä tosiaankin että ihmiset täällä alkaa jaella sulle neuvoja että saisit hekumoida kostoajatuksin ja sitä kautta lohtua omalle rajoittunelle mielellesi? sairasta touhua nuykymeininki.

        Kiitos todella "rakentavasta" palautteesta.
        Tämä on myös psykoterapiassa virallisesti käytetty muoto, jossa puretaan alitajuntaisia paineita eri ajatusmalleihin niin että ne eivät haittaa elämää tai muuta padottuna muotoaan oikeiksi toimintatavoiksi. jotenkin otit ajatukseni henkilökohtaisesti näköjään. pahoittelen. ja edelleen, nämä moraalisaarnat ei liikuta.


    • vasimies..

      Tee jonkinlaist oharit sellaisella osa-alueella, jossa hän on toiminut sinua kohtaan hyvänä ja rehellisenä kumppanina esim. raha.

    • lianaq

      Eivät vesimiehet ole kylmiä ja tunteettomia....me vain elämme omassa maailmassamme omilla säännöillämme..

      No, ilman moraalisaarnoja voisin kommentoida luettelemiasi vaihtoehtoja.
      1.vehtaaminen toisen miehen kanssa..-toimii, jos flirttauksen kohde on miehesi kaveri.
      2.kylmäkiskoinen käytös..-toimii, jos jaksat tehdä sitä vähintään 2vk.
      3.levität totuutta kaupungilla..-ei toimi, totuus ei satuta vesimiestä, mutta perättömät puheet ja selkäänpuukotus voivat saada hänet raivon valtaan.(sitä et varmasti halua!)
      Joten totta puhut, vesimiestä on vaikea loukata. Ehkä aika parantaa haavat ja voit antaa anteeksi.

    • ja ``

      Nalkuta ja naputa.Käyttäydy kuin piru olisi irti.Ja ota ero,ainakin väliaikainen.

      • J.D.

        Sellainen käytös vaan ärsyttää kyllästymiseen asti ja seurauksena saatta olla etäännyminen ja totennäköisesti uusi syrjäyppy.


    • reilu peli

      Älä helvetissä mieti kostamista, koska sillä pilaat vaan itsesi. Jos et voi antaa anteeksi ja kuitenkin jatkat suhteessa, se syö sinut ja kannat vihaa koko elämäsi ajan. Elämäsi on mennyt silloin hukkaan. Ainoa keino on jättää se kokonaan. Nouse hyvä ihminen korkeammalle kuin tuo niin "erikoinen" vesimies.
      Olet saanut nyt sen opetuksen, minkä vesimies voi sulle antaa. JÄTÄ SE!

    • varmasti

      Vesimies on todellakin kylmä ja tunteeton ja siksi sille on opetettava tunteita. Vesimies ei yksinkertaisesti voi tuntea sillä tavalla kuin muut merkit. Syynä sanotaan olevan sen, että sen on vaikea toteuttaa henkistä maailmaansa fyysisesssä maailmassa. Epäsovinnaisuus on eräänlaista toista murkkuikää. Kaikke a on kokeiltava. Jätä tuo kosto pois. se ei ole mikään ratkaisu. Mutta jos haluat opetta hänelle tunteita, niin tee kuten hän. Laita hänet tuntemaan samoin kuin sinä. Se on kuin eläintä opettaisi. Kiellä ja käske, rankaise ja palkitse.
      Tai jätä peli jollekin toiselle.

      • oikein tunnette?

        Jos minä pettäisin kumppaniani mikä tuntuu jo ihan mahdottomalta ajatukselta,,,kärsisin henkisesti ihan hirveästi tuottamastani pahasta mielestä ja tekisin mitä tahansa,että saisin lievitettyä toisen tuskaa.
        tuntuu siltä,että jos vesimies on sinua pettänyt ja käyttäytyy hyvin vileästi,ei hän ole sinua Rakastanut tai on helkutin hyvä piilottamaan tunteensa.Itse en sitä osaa vaan tunteet näytän hyvin avoimesti.
        Jos mietin itseäni niin pahinta mitä minulle voisi vastaavassa tilanteessa tehdä,olisi täydellinen välinpitämättömyys.Se sattuu.


      • rakkaudessa
        oikein tunnette? kirjoitti:

        Jos minä pettäisin kumppaniani mikä tuntuu jo ihan mahdottomalta ajatukselta,,,kärsisin henkisesti ihan hirveästi tuottamastani pahasta mielestä ja tekisin mitä tahansa,että saisin lievitettyä toisen tuskaa.
        tuntuu siltä,että jos vesimies on sinua pettänyt ja käyttäytyy hyvin vileästi,ei hän ole sinua Rakastanut tai on helkutin hyvä piilottamaan tunteensa.Itse en sitä osaa vaan tunteet näytän hyvin avoimesti.
        Jos mietin itseäni niin pahinta mitä minulle voisi vastaavassa tilanteessa tehdä,olisi täydellinen välinpitämättömyys.Se sattuu.

        Jos sitten tulee jokin kriisi niin siitä vaan pettämään.Silloinhan en rakasta häntä ja se oikeuttaa pettämiseen. Ei tämän varaan voi perhettä perustaa. Se vaan on niin ,että vesimies ei sellaistakaan ajattele ennakkoon.
        Kylmyys taas on kummallinen asia. Se todella puree, mutta syytettyjen penkille joutuukin se, joka on silloin kylmä. Aina vesimies puolustaa .itseään


      • erilaisia vesimiehiä
        rakkaudessa kirjoitti:

        Jos sitten tulee jokin kriisi niin siitä vaan pettämään.Silloinhan en rakasta häntä ja se oikeuttaa pettämiseen. Ei tämän varaan voi perhettä perustaa. Se vaan on niin ,että vesimies ei sellaistakaan ajattele ennakkoon.
        Kylmyys taas on kummallinen asia. Se todella puree, mutta syytettyjen penkille joutuukin se, joka on silloin kylmä. Aina vesimies puolustaa .itseään

        ihan niinkuin muitakin merkkinsä edustajia!
        Jokaisella on oma kokemusmaailmansa ja opitut arvot elämässä.
        Olet sitten vesimies tai kalat tai mikä merkki hyvänsä petät tai et,käsittelet asiasi niinkuin käsittelet ja totuus on se,että jokainen kantaa vastuun omista teoistaan joka tapauksessa.
        Eri merkeistä riippumatta jokaiselle käyttäytymistavalle löytyy syy,,,,se miksi joku sortuu pettämään,,,sillekin on syynsä.
        Itselläni meni kauan luottaa nykyiseen kumppaniini johtuen menneistä pettymyksistä/petetyksi tulemisesta.Kaikelle on syy.Älkää tuomitko pliis kaikkia vesimiehiä kylmiksi paskiaisiksi.


      • vesimies itsekkin
        erilaisia vesimiehiä kirjoitti:

        ihan niinkuin muitakin merkkinsä edustajia!
        Jokaisella on oma kokemusmaailmansa ja opitut arvot elämässä.
        Olet sitten vesimies tai kalat tai mikä merkki hyvänsä petät tai et,käsittelet asiasi niinkuin käsittelet ja totuus on se,että jokainen kantaa vastuun omista teoistaan joka tapauksessa.
        Eri merkeistä riippumatta jokaiselle käyttäytymistavalle löytyy syy,,,,se miksi joku sortuu pettämään,,,sillekin on syynsä.
        Itselläni meni kauan luottaa nykyiseen kumppaniini johtuen menneistä pettymyksistä/petetyksi tulemisesta.Kaikelle on syy.Älkää tuomitko pliis kaikkia vesimiehiä kylmiksi paskiaisiksi.

        Olet oikeassa EI PITÄISI TUOMITA KETÄÄN , JOKAINEN KANTAA ITSE VASTUUN TEOISTANSA !
        Ei vesimiehiä kuin muitakaan merkin edustajia . En oikein ymmärrä miksi loukata , toivon kirjoittajan löytävän toisen tien , moni asia selviää puhumisella . Minkä tyydytyksen toisen loukkaamisesta saa , itse jos satutan -saan vain pahan mielen . Enkä todella tee sitä tahallani . Jos toinen on kokenut asian loukkauksena tulen selvittämään ja pyydän nöyrin mielin anteeksi ja selvitän mitä tarkoitin .
        Jos kirjoittaja haluaa satuttaa loukkauksin , solvauksin toista , hänen oma valinta ja näin kantaa myös itse teoistansa vastuun .
        Vesimiehet ei ole kylmiä paskiaisia , vaan ehkä liiaksikin toisia ajattelevia ihmisiä .


    • vesimies...nainen

      Jäin hetkeks miettimään tota sun kysymystä ja täytyy muöntää et siihen on kyl aika vaikee vastata, mietin mikä minua loukkais, en keksinyt mitään.. mut sitten mietin et mikä mua satuttais tuossa tilanteessa, ja vastaus oli selvä:
      Ei tarvitse jättää eikä riidellä mutta kylmettyä hiukan, ole hetken aikaa "välinpitämätön", hiljainen, omissa oloissa, näytä hänelle että sinuun sattuu! (En silti kuitenkaan kehottaisi sinua itkeskelemään, vain muutama kyynel sillon tällöin on sallittua, itse veskarina pakenen liiiian herkkiä ihmisiä..) Kun hän viimein tulee kysymään sinulta jotain että mikä on, kysytkin sitten itse takaisin miksi petit...tms? Kysymys, johon ei varmasti löydy hepolla vastausta, jos löytyy kysyt jotain uutta vaikeaa.. Voin sanoa että mikään ei ole ollut minulle niin piinaavan tuskaista kuin epätietoisuus, nähdä se kun on itse satuttanut jotakin toista (minun kohdallani ei kylläkään ollut kyse pettämisestä) ja sitten joutua vielä siihen tilanteeseen missä pitää myöntää virheensä... Ehkäpä silloin näet hänestä sen katumuksen ja voitkin antaa jo anteeksi!

    • MYYYY

      Kiitos kaikille vastauksista.ja sain vähän purettua pahaa oloa. itseasiassa ollaan erottu jo. siksi tuntuukin vielä pahemmalle kun tuntuu ettei se yhtään välitä. niin mietin että mikä sitä liikuttaa. tai ehkä se ei vaan näytä sitten tunteitaan. en tiedä. mutta välinpitämättömyys on varmasti paras keino. aion näyttää että olen jatkanut elämääni ja hymyssä suin :)

      • veskarille,että sinuun sattuu.sattuu niin prkl:eesti ja tuntuu pahalta,nimittäin jos veskari on tieten tahtoen pettäny sua niin tuntees osoittamalla ikäänkuin palkitset ja ruokit häntä,veskari ajattelee olevansa pirun hyvä ku sai toista noin upeesti satutettua!ja se muuttaa veskarin entistä enemmän välinpitämättömäks,elikkä leuka pystyyn,ole iloinen ja nauravainen,näytä sille et ei poika tuntunu missään,silloin saat sen ajattelemaan et voi paska,mitä mä menin oikein tekeen.
        Itkemiset yms nostaa vaan veskarin egoa ja silloin se ei nää mitään muuta ku oman mahtavuutensa,veskari haluaa ns.itsetunnon osoituksia,oli ne sitten toisen puolelta hyviä tai pahoja,kaikki tunteiden osoitukset veskarille palkitsee häntä.Kummallista,mutta totta.


      • veskari^2
        eevuska kirjoitti:

        veskarille,että sinuun sattuu.sattuu niin prkl:eesti ja tuntuu pahalta,nimittäin jos veskari on tieten tahtoen pettäny sua niin tuntees osoittamalla ikäänkuin palkitset ja ruokit häntä,veskari ajattelee olevansa pirun hyvä ku sai toista noin upeesti satutettua!ja se muuttaa veskarin entistä enemmän välinpitämättömäks,elikkä leuka pystyyn,ole iloinen ja nauravainen,näytä sille et ei poika tuntunu missään,silloin saat sen ajattelemaan et voi paska,mitä mä menin oikein tekeen.
        Itkemiset yms nostaa vaan veskarin egoa ja silloin se ei nää mitään muuta ku oman mahtavuutensa,veskari haluaa ns.itsetunnon osoituksia,oli ne sitten toisen puolelta hyviä tai pahoja,kaikki tunteiden osoitukset veskarille palkitsee häntä.Kummallista,mutta totta.

        on sairas. Kuka sanoo vielä että veskari ei ole kylmä. Kiertäkää nuo pirulaiset kaukaa.


      • poliitikko
        eevuska kirjoitti:

        veskarille,että sinuun sattuu.sattuu niin prkl:eesti ja tuntuu pahalta,nimittäin jos veskari on tieten tahtoen pettäny sua niin tuntees osoittamalla ikäänkuin palkitset ja ruokit häntä,veskari ajattelee olevansa pirun hyvä ku sai toista noin upeesti satutettua!ja se muuttaa veskarin entistä enemmän välinpitämättömäks,elikkä leuka pystyyn,ole iloinen ja nauravainen,näytä sille et ei poika tuntunu missään,silloin saat sen ajattelemaan et voi paska,mitä mä menin oikein tekeen.
        Itkemiset yms nostaa vaan veskarin egoa ja silloin se ei nää mitään muuta ku oman mahtavuutensa,veskari haluaa ns.itsetunnon osoituksia,oli ne sitten toisen puolelta hyviä tai pahoja,kaikki tunteiden osoitukset veskarille palkitsee häntä.Kummallista,mutta totta.

        Vesimies siirtää oman pahanolonsa muihin.


      • haluut saada

        sen luokkaantumaan niin vehtaa sen parhaan kaverin kanssa.


      • Elämä opettaa
        eevuska kirjoitti:

        veskarille,että sinuun sattuu.sattuu niin prkl:eesti ja tuntuu pahalta,nimittäin jos veskari on tieten tahtoen pettäny sua niin tuntees osoittamalla ikäänkuin palkitset ja ruokit häntä,veskari ajattelee olevansa pirun hyvä ku sai toista noin upeesti satutettua!ja se muuttaa veskarin entistä enemmän välinpitämättömäks,elikkä leuka pystyyn,ole iloinen ja nauravainen,näytä sille et ei poika tuntunu missään,silloin saat sen ajattelemaan et voi paska,mitä mä menin oikein tekeen.
        Itkemiset yms nostaa vaan veskarin egoa ja silloin se ei nää mitään muuta ku oman mahtavuutensa,veskari haluaa ns.itsetunnon osoituksia,oli ne sitten toisen puolelta hyviä tai pahoja,kaikki tunteiden osoitukset veskarille palkitsee häntä.Kummallista,mutta totta.

        Niin viisaasti neuvot toisia. Kuitenkin olet niin nuori ja kokematon. Voi tyttöseni mitä kaikkea sinullakin vielä odotettavissa. Kunpa tietäisitkin.
        Eikä mikään ole sidoksissa horoskooppeihen - sen tulet ajan kanssa huomaamaan.
        Muista sanani parinvuoden kuluttua.


      • opettaa monia asioita
        Elämä opettaa kirjoitti:

        Niin viisaasti neuvot toisia. Kuitenkin olet niin nuori ja kokematon. Voi tyttöseni mitä kaikkea sinullakin vielä odotettavissa. Kunpa tietäisitkin.
        Eikä mikään ole sidoksissa horoskooppeihen - sen tulet ajan kanssa huomaamaan.
        Muista sanani parinvuoden kuluttua.

        Elämänkoulu on se joka opettaa monia asioita . Nuorempana en itsekkään edes tajunnut kuin nyt hieman vanhempana mitä sanottiin , neuvoja sain . Ei todellakaan mikään ole elämässä sidoksissa horoskooppeihin , se on totta . Tietyt luonteenpiirteet ehkä löytyy ja kieltämättä luen itsekkin niitä . Mutta älä ihmeessä tujota niin paljon niihin . Elämän kulku ei ole kiinnni horoskoopeista !


    • itsekin veskari

      Pakko silti vastata. Jos (vesi)mies ei välitä kylmästä käytöksestäsi eikä hätkähdä siitä ettet suostu olemaan hänelle enää edes ystävä niin johan on ihme. Sitten täytyy sanoa, ettei hän ole sinusta piitannutkaan kovin paljoa ja on parempi että unohdat moiset kostotoimenpiteet.

    • henkilökohtaisuuksiin menemällä voi loukata pahastikin.....

    • vesimies itsekin

      Parhaiten teet niin, ettet puutu asiaan mitenkään.. paras tapa on tekeytyä siis välinpitämättömäksi. Kostolla et saa valitettavasti mitään aikaan.. kuten esimerkkinä Susan Kuronen - kostonhimoinen naisraukka säälittävinen paljastuksineen - älä siis alennu tuolle tasolle.. vaan jatka elämääsi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      260
      2832
    2. 197
      2822
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1886
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe