Köh köh kröhöm...

"Sä kasvoit neito kaunoinen,
isäsi majassa.
Kuin kukka kaunis suloinen,
vihreellä nurmella..."

Ittelleni laulan... muutkin saa osallistua.
Tarjoon sitte kakkukahvit, huonomahaisille teetä tai mehua;)))

43

1342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HL.Mance

-pitää vanhenemisesta mielestäni onnitella..Eivaan..ISOT ONNITTELUT !

• Kyllä täs jo onnee alkaa tarvitakin...;)

• Avenging.Angel
        a-v kirjoitti:

Kyllä täs jo onnee alkaa tarvitakin...;)

http://www.javapeli.org/
        Nettipelit Online-Pelit Flash-pelit Javapelit - paljon nettipelejä | Javapeli.org - Parhaat javapelit onlinepelit flash pelit

• Avenging.Angel kirjoitti:

http://www.javapeli.org/
        Nettipelit Online-Pelit Flash-pelit Javapelit - paljon nettipelejä | Javapeli.org - Parhaat javapelit onlinepelit flash pelit

Huonosti vaan kerkiää nykyään pelata, ku aika menee teidän kans seurustellessa...;)

• Hyvää syntymäpäivää ja paljon onnea.
      t. Y.Laatta ja perhe

• sinä laarukas miäs, sää muistit!

Kiitos palijon ja Rianalle ja mukuloolle terveisiä;)))

• yxtypy

ei voi muuta taas sanoa kun MITÄS ME TYTÖT :=))))

Tuun illalla teekupposelle. Tykkään lakkakakusta, joten tovottavasti sulla on sitä :=)))

• Just ny ei oo lakkakaakkua, mutta illaksi kerkiää;)))

Käyppä luukullas, siälä on jouluherkkua;)))))

• yxtypy evk
        a-v kirjoitti:

Just ny ei oo lakkakaakkua, mutta illaksi kerkiää;)))

Käyppä luukullas, siälä on jouluherkkua;)))))

mikä kinkku :=)))
        Hei a-v. Voisitko laittaa linkkinä huuhaalle sen meidän valokuvan viime kesältä. Siis sen, missä mä oon siinä vasemmalla, sä keskellä ja Iso-Iita oikeella.
        Näkevät huuhaan porukat minunkin valokuvan, kun en ole sitä galleriaan laittanut. Ja eihän Iitallakaan näy kun silmät galleriakuvassa.
        Tulis totuus esiin sun ja Iitankin näöstä. Saavat porukka tuoreen kuvan meistä kaikista :=))))

• yxtypy evk kirjoitti:

mikä kinkku :=)))
        Hei a-v. Voisitko laittaa linkkinä huuhaalle sen meidän valokuvan viime kesältä. Siis sen, missä mä oon siinä vasemmalla, sä keskellä ja Iso-Iita oikeella.
        Näkevät huuhaan porukat minunkin valokuvan, kun en ole sitä galleriaan laittanut. Ja eihän Iitallakaan näy kun silmät galleriakuvassa.
        Tulis totuus esiin sun ja Iitankin näöstä. Saavat porukka tuoreen kuvan meistä kaikista :=))))

ihan ilolla laittaisin jos osaisin...

Nyt joku kokeneempi hlö laittaa yksinkertaset ohjeet, että pääsen linkittään!;)))

• yxtypy evk
        a-v kirjoitti:

ihan ilolla laittaisin jos osaisin...

Nyt joku kokeneempi hlö laittaa yksinkertaset ohjeet, että pääsen linkittään!;)))

en muuten osaa minäkään. Olen ajatellut että olen huuhaalla ainoa, joka ei osaa linkitystä.
        Poika on sataan kertaan neuvonut, mutta ei taho jäädä päähän :=)))
        Toivotaan että joku antais meille nyt linkityksen oppitunnin. Mä laitan sitten ne ohjeet oikein paperilapulle muistiin :=))))

• yxtypy evk kirjoitti:

en muuten osaa minäkään. Olen ajatellut että olen huuhaalla ainoa, joka ei osaa linkitystä.
        Poika on sataan kertaan neuvonut, mutta ei taho jäädä päähän :=)))
        Toivotaan että joku antais meille nyt linkityksen oppitunnin. Mä laitan sitten ne ohjeet oikein paperilapulle muistiin :=))))

ookkaan ainoo?! Nyt helepotti;)))

Jos ei ennemmin onnistu, niin sitte rupee tapahtumaan, ku tytsä tulee koulusta;) (Niille vissiin opetetaan linkitys jo ekaluokalla???)

• yxtypy evk
        a-v kirjoitti:

ookkaan ainoo?! Nyt helepotti;)))

Jos ei ennemmin onnistu, niin sitte rupee tapahtumaan, ku tytsä tulee koulusta;) (Niille vissiin opetetaan linkitys jo ekaluokalla???)

lähetä sitten, kun tyttö tulee kotiin.
        Sen verran hyvä kuva meistä, et kannattaa julkistaa :=)))

• yxtypy evk kirjoitti:

lähetä sitten, kun tyttö tulee kotiin.
        Sen verran hyvä kuva meistä, et kannattaa julkistaa :=)))

Muisquu lupas linkittää, silläkin on se meidän kuva;)))

• yxtypy evk
        a-v kirjoitti:

Muisquu lupas linkittää, silläkin on se meidän kuva;)))

jos Q osaa lähettää :=)))
        siinä voi vaan käydä niin, et sähköposti tukkeuttuu ihailijapostista, kun näkevät sen kuvan.
        Ollaan siinä niin viehkeen näkösiä :=)))

• Danskuu

puolestain "onneksi olkoon ja iisosti paljon"

Minust` toi kinuski/kermakakku olis sit aikas hyvää :DD

• kinuski/kermakakku on munkin lemppari;)))

• MuisQuu

uudistumisvuosipäivät???

Onnea,onnea,...Laulaisin, mutkun köh, köh....;o))

• mai frient, yskitään yhdessä;)))

Kiitos;)))

• MuisQuu
        a-v kirjoitti:

mai frient, yskitään yhdessä;)))

Kiitos;)))

tahtonut lailaa...Hard Rock Hallelujah ....En päässyt kuin ensimmäiseen hoohon ja köh,köh...Hköhardköööööööööööööhroköh...köhöröhöööööh..lujah..;o))

• Rock hallelujah
        MuisQuu kirjoitti:

tahtonut lailaa...Hard Rock Hallelujah ....En päässyt kuin ensimmäiseen hoohon ja köh,köh...Hköhardköööööööööööööhroköh...köhöröhöööööh..lujah..;o))

http://www.youtube.com/watch?v=POO33XjtAws
        YouTube - Lordi with Hard Rock Hallelujah

• outzak

..vaaaaan, paalljooon ooonnneeeaaa vaaaan, paaaljooon oonnneeaaaa Aaaaaa-Veeeeeee, PALJON ONNEA VAAAAAN!!!!!!!:)))))

Kukkapuskan kera toivottelen ävätsylle riemuisaa syntymäpäivää!!!!!:))
      ******!!!:)))

• Sinäkin, nukkumatin vihoviimenen lempilapsi heräsit mulla laulamaan!
        Kiitos kovin paljon, ävätsy;)))

• outzak
        a-v kirjoitti:

Sinäkin, nukkumatin vihoviimenen lempilapsi heräsit mulla laulamaan!
        Kiitos kovin paljon, ävätsy;)))

tällaisen juhlatilaisuuden vuoksi pitää vähän laulaa luikauttaa!!:))

Ja hereillähän mä oon ollu jo vaikka kuinka pitkään.. Usko tai älä...;)))

• outzak kirjoitti:

tällaisen juhlatilaisuuden vuoksi pitää vähän laulaa luikauttaa!!:))

Ja hereillähän mä oon ollu jo vaikka kuinka pitkään.. Usko tai älä...;)))

jos valita saa...;)))

• outzak
        a-v kirjoitti:

jos valita saa...;)))

yhdeksän maissa kömmin sängyn pohjalta ylös.. Eilen pidettiin ton miekkosen kanssa semmonen dvd-maratooni-ilta ja tuli käytyä lopulta aika aikaisin nukkumaan, kun väsytti se telkkarin tuijottaminen... Ei sitä unta mullakaan ihan loputtomiin riitä..;)))

• nyyperi

Sulla on mwerkkipäivä ja minä tässä lähellä.

Minunhan pitäs tulla ruusupuskan kanssa koko
      huuhaa porukan nimissä sua onniteleeen,mutta tuunko?En uskalla.
      SINÄ OLISIT KYLLÄ RUUSUJA ANSAINNUT.

MAA ILLALLA RAPULLE KAHEKSALTA MINÄ KIESEN MEKAFONIIN "MILJOONA RUUSUA"

OIREETOPNTA IKÄÄNTYMISTÄ
      -NAAPURI-

• Ilmanmuuta tällään itteni verannalle illalla!
        Laula vaikka 500.000 ruusua, niin ei kumpikaan palelluta sinne pihalle;)))

Kiitos, naapuri;)

• perskuti

Mukavaa syttäripäivää Sinulle a_v:=)

• outzak

ilmoittamaan kaikille, että hänen koneensa näppis sanoi yhteistyösopimuksensa irti, eikä toimi enää ollenkaan..:(

Lisäksi hän pyysi välittämään suuret kiitokset kaikille onnittelijoille!!:))

• outzak

Viestien lukeminen kuulemma onnistuu kyllä, joten onnitella saa jatkossakin!!;))

• yxtypy evk

a-v tietenkin harjoitteli posket punaisena epätoivosta sitä meidän kuvan linkitystä , ja sai näppiksenkin sekaisin :=)))

Sanohan outzak a-v:lle, et illalla tullaan kahville. Tietää pitää tee-ja kahvipöydän katettuna :=))

• outzak
        yxtypy evk kirjoitti:

a-v tietenkin harjoitteli posket punaisena epätoivosta sitä meidän kuvan linkitystä , ja sai näppiksenkin sekaisin :=)))

Sanohan outzak a-v:lle, et illalla tullaan kahville. Tietää pitää tee-ja kahvipöydän katettuna :=))

..pystyy näitä viestejä lukemaan, joten turhaan mä sille sitä erikseen ilmoitan...:))

• yxtypy evk
        outzak kirjoitti:

..pystyy näitä viestejä lukemaan, joten turhaan mä sille sitä erikseen ilmoitan...:))

ei jaksa enää vastailla onnittelijoille, niin keksi et näppis mennyt rikki :=))))

A-v. Kyllä me huomattiin sun kierous :=)))

• outzak kirjoitti:

Täs ollaan Typy, Iso-Iita ja mää viimekesäisen Kesätyttö-kisan tauolla. Typy on vasemmalla, Iitu oikeella ja mä keskellä;)
        Tytsä riensi apuun ja antoi lainata konetta, mut pian mä tästä lennän...

http://i139.photobucket.com/albums/q293/Snoppis/tiput.jpg

• Iso-Iita
        a-v kirjoitti:

Täs ollaan Typy, Iso-Iita ja mää viimekesäisen Kesätyttö-kisan tauolla. Typy on vasemmalla, Iitu oikeella ja mä keskellä;)
        Tytsä riensi apuun ja antoi lainata konetta, mut pian mä tästä lennän...

http://i139.photobucket.com/albums/q293/Snoppis/tiput.jpg

mistä pirusta sää ton kuvan löysit..nyt helekkari vie kaikki tietää et minkä näkösiä me ollaan..:)))))

• Iso-Iita

vuosia tänään..onneksi olkoon vaan ja poikalapsi tulkoon..:))!
      Happy birthday too juuuuuu..:)

• ala-vee

Ihan ku äitee, ainaki tua keskimmääne...
        Minä vuanna tua kuva on teistä otettu?

• täytän, kiitos vaan;)))
        Mutta se, joka kysyy, kuinka paljon, jää ilman kaakkua;)
        Alpuumista mää tuan kuvan nappasin... kuinka juavuksis sää taas olit ku et mitään muista?

• selvästi
        ala-vee kirjoitti:

Ihan ku äitee, ainaki tua keskimmääne...
        Minä vuanna tua kuva on teistä otettu?

äiti ja likka,hyvä kun löysi toisensa

• a-v kirjoitti:

täytän, kiitos vaan;)))
        Alpuumista mää tuan kuvan nappasin... kuinka juavuksis sää taas olit ku et mitään muista?

näköjään lipsuu mihkä sattuu...

Toi edellinen älykäs kommentti oli tytööltä... on se niin äiteehinsä tullu;)))

• Iso-Iita
        a-v kirjoitti:

täytän, kiitos vaan;)))

pitikö sun just toi kuva laittaa missä mulla on musta silimä..Typy pamautti mua silmään kun yritin siltä pulloo viijä, vai olitko se sää..en muista niin tarkkaan kun oltiin tosiaan maisteltu..:))))

• yxtypy evk
        Iso-Iita kirjoitti:

pitikö sun just toi kuva laittaa missä mulla on musta silimä..Typy pamautti mua silmään kun yritin siltä pulloo viijä, vai olitko se sää..en muista niin tarkkaan kun oltiin tosiaan maisteltu..:))))

ja asiaa ois niin paljon :=(((
        a-v se sua pamautti. Sen muistan. Mun kannalta vähän noloa, kun se ohikulkija otti tuon kuvan. Mulla toi sätkä kädessä, eikä siinä oo ees tulta. Ja ei taida olla aaveellakään.
        Ja sä Iita otit tuon cokis-pullon esiin. Ei ole oikein kivan näköinen kuvassa :=(((

Mutta nyt täytyy häippästä. Palataan :=)))

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      90
      6485
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      454
      4570
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      122
      2499
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2339
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      0
      2101
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      26
      1089
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1010
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      980
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      95
      893
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      66