Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Autokoulun Opettajat...

Juu-u

...oletteko koskaan ihastuneet ja/tai rakastuneet oppilaisiinne?

Viesti on tietysti kiusallinen, mutta kommenttia.

16

4062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastuksia

      Eikös nykysuomessa kaikki lobotomia kasittelyt o kiellettyjä ?????
      Ja hei, opettajat myös juo kahvia, syö ja nukkuu.


      Eli kyllä aina joskus ihastuu asiakkaaseen se vaan ei saa näkyä ja hyvä ois heti vaihtaa toiselle opettajalle kyseinen oppilas.

      • ja ongelma korjaantuu?

        Ymmärrän toki, että jos opettajalla on lämpimiä ajatuksia oppilaastaan, niin hankalaksi voivat opetustilanteet mennä, mutta oppilaan näkökulmasta opettajan vaihto voisi tuntua aika tylyltä - oikeaa syytä oppilaalle tuskin kerrottaisiin, yhtäkkiä vain tulisi uusi tyyppi opetusta antamaan.

        Jos itselleni kävisi näin, ajattelisin olevani niin huono oppilas, että oma opettajakaan ei enää kestänyt... ei tuntuis kivalta.


      • vastauksia, pyydän

        Onko oppilaaseen ihastuminen irtisanomisperuste? Jos on, kuullaanko asiassa kuitenkin molempia osapuolia? Nimittäin jos kemiat ovat pelanneet, tunteet molemminpuolisia ja oppilas varmuudella osoittanut tunteensa ja kiinnostuksena, niin ei kai siitä rangaista pitäisi että tästä rohkaistuneena opettajakin paljastaa tunteensa? Varsinkaan jos ei ole esim. suurta ikäeroa tai muita tekijöitä jotka voisi herättää ajatuksia jonkin sortin hyväksikäytöstä.

        Tiukkojen kysymysteni taustalla tietysti ihastus opettajaani. Elättelen toiveita, että tunteet olisivat molemminpuolisia. En vain jaksaisi odotella seuraavaa siirtoa niin kauan, että koulu ohi...


      • taisi olla
        vastauksia, pyydän kirjoitti:

        Onko oppilaaseen ihastuminen irtisanomisperuste? Jos on, kuullaanko asiassa kuitenkin molempia osapuolia? Nimittäin jos kemiat ovat pelanneet, tunteet molemminpuolisia ja oppilas varmuudella osoittanut tunteensa ja kiinnostuksena, niin ei kai siitä rangaista pitäisi että tästä rohkaistuneena opettajakin paljastaa tunteensa? Varsinkaan jos ei ole esim. suurta ikäeroa tai muita tekijöitä jotka voisi herättää ajatuksia jonkin sortin hyväksikäytöstä.

        Tiukkojen kysymysteni taustalla tietysti ihastus opettajaani. Elättelen toiveita, että tunteet olisivat molemminpuolisia. En vain jaksaisi odotella seuraavaa siirtoa niin kauan, että koulu ohi...

        oppilaan siirtäminen toiselle opettajalle samassa firmassa, ei irtisanominen.

        Jäitä hattuun, keskity ensin ajokortin saamiseen ja senjälkeen vasta opettajaan. Ajokortinhan vuoksi menit sinne.
        Täältä kysymällä, et kuitenkaan saa todellista vastausta opettajasi mielipiteitä sinusta.

        Ymmärrän, että haluaisit kysymykselläsi tietää onko yleistä opettajan ja oppilaan suhde. Nyt tuleekin vastaus, että ei ole. Ihastumiset oppilaan puolelta ovat yleisempiä, opettajan puolelta harvinaisia, valitettavasti.

        Mutta voithan joskus nähdessäsi opettajasi koulun jälkeen sopivassa tilanteessa kertoa ajatuksesi hänelle.
        Ja muista, että et ehkä ole ainoa häneen ihastunut, hänellähän on myös useita muita oppilaita ollut ja tulee olemaan.

        Nämä vastaukset olivat tiukkoja vastauksia, tiukkoihin kysymyksiin.


      • pomoilee
        vastauksia, pyydän kirjoitti:

        Onko oppilaaseen ihastuminen irtisanomisperuste? Jos on, kuullaanko asiassa kuitenkin molempia osapuolia? Nimittäin jos kemiat ovat pelanneet, tunteet molemminpuolisia ja oppilas varmuudella osoittanut tunteensa ja kiinnostuksena, niin ei kai siitä rangaista pitäisi että tästä rohkaistuneena opettajakin paljastaa tunteensa? Varsinkaan jos ei ole esim. suurta ikäeroa tai muita tekijöitä jotka voisi herättää ajatuksia jonkin sortin hyväksikäytöstä.

        Tiukkojen kysymysteni taustalla tietysti ihastus opettajaani. Elättelen toiveita, että tunteet olisivat molemminpuolisia. En vain jaksaisi odotella seuraavaa siirtoa niin kauan, että koulu ohi...

        Opettajat on yleensä maailmaa nähneitä ja tuskin häkeltyvät jostain ihastuksista, joten voit tehdä aloitteesi jos siltä tuntuu.

        Toisaalta:
        Ei se autokoulu nyt niin kauan kestä että siinä ajassa pakahtuisi, vai ??
        Idea on siinä että silti kuormasta ei syödä, koska se voi haitata opettamista tai vahingoittaa yrityksen imagoa.

        Eli opettaja tuskin rupee mitää vehtaamaa niin kauan kuin olet asiakkaana.


      • opettaa
        vastauksia, pyydän kirjoitti:

        Onko oppilaaseen ihastuminen irtisanomisperuste? Jos on, kuullaanko asiassa kuitenkin molempia osapuolia? Nimittäin jos kemiat ovat pelanneet, tunteet molemminpuolisia ja oppilas varmuudella osoittanut tunteensa ja kiinnostuksena, niin ei kai siitä rangaista pitäisi että tästä rohkaistuneena opettajakin paljastaa tunteensa? Varsinkaan jos ei ole esim. suurta ikäeroa tai muita tekijöitä jotka voisi herättää ajatuksia jonkin sortin hyväksikäytöstä.

        Tiukkojen kysymysteni taustalla tietysti ihastus opettajaani. Elättelen toiveita, että tunteet olisivat molemminpuolisia. En vain jaksaisi odotella seuraavaa siirtoa niin kauan, että koulu ohi...

        ei oo mikää peruste potkuille mut voipi saada pellen mainee alalla.............

        Heh, joo, tai anna mennä vaa..........


      • väärinkäsityksiä
        taisi olla kirjoitti:

        oppilaan siirtäminen toiselle opettajalle samassa firmassa, ei irtisanominen.

        Jäitä hattuun, keskity ensin ajokortin saamiseen ja senjälkeen vasta opettajaan. Ajokortinhan vuoksi menit sinne.
        Täältä kysymällä, et kuitenkaan saa todellista vastausta opettajasi mielipiteitä sinusta.

        Ymmärrän, että haluaisit kysymykselläsi tietää onko yleistä opettajan ja oppilaan suhde. Nyt tuleekin vastaus, että ei ole. Ihastumiset oppilaan puolelta ovat yleisempiä, opettajan puolelta harvinaisia, valitettavasti.

        Mutta voithan joskus nähdessäsi opettajasi koulun jälkeen sopivassa tilanteessa kertoa ajatuksesi hänelle.
        Ja muista, että et ehkä ole ainoa häneen ihastunut, hänellähän on myös useita muita oppilaita ollut ja tulee olemaan.

        Nämä vastaukset olivat tiukkoja vastauksia, tiukkoihin kysymyksiin.

        Kysymykselläni tarkoitin nimenomaan, onko opettajan avoin oppilaaseen ihastuminen ja tunteiden näyttäminen irtisanomisperuste, eli että työnantaja ei moista katsele ja jos kenkää tulee, niin turha lähteä rettelöimään, koska riitautuksen häviäisi kuitenkin... Jos tuollainen käyttäytyminen opettajan puolelta alan käytäntöjen mukaan oikeuttaisi irtisanomiseen (samalla tapaa kuin esim. viikon mittainen "oma loma" tai juopumus työpaikalla), niin ei kai kukaan opettaja työpaikkaansa vaarantaisi!! Ja edelleen kysymykseni pointti: itse en ainakaan haluaisi ihastukseni kohdetta asettaa asemaan, josta voisi seurata isojakin hankaluuksia.

        Niin, ja en kai mä nyt kuvittelisikaan, että täällä joku pystyisi mulle kertomaan, että juu on se sun opettajasi suhun tykästynyt.

        (Ärtynyt tuhahdus... mikään toope ole...)


      • tuhahtelee
        väärinkäsityksiä kirjoitti:

        Kysymykselläni tarkoitin nimenomaan, onko opettajan avoin oppilaaseen ihastuminen ja tunteiden näyttäminen irtisanomisperuste, eli että työnantaja ei moista katsele ja jos kenkää tulee, niin turha lähteä rettelöimään, koska riitautuksen häviäisi kuitenkin... Jos tuollainen käyttäytyminen opettajan puolelta alan käytäntöjen mukaan oikeuttaisi irtisanomiseen (samalla tapaa kuin esim. viikon mittainen "oma loma" tai juopumus työpaikalla), niin ei kai kukaan opettaja työpaikkaansa vaarantaisi!! Ja edelleen kysymykseni pointti: itse en ainakaan haluaisi ihastukseni kohdetta asettaa asemaan, josta voisi seurata isojakin hankaluuksia.

        Niin, ja en kai mä nyt kuvittelisikaan, että täällä joku pystyisi mulle kertomaan, että juu on se sun opettajasi suhun tykästynyt.

        (Ärtynyt tuhahdus... mikään toope ole...)

        No ei se ole.
        Ja tuskin siihen edes pomo paljoo puuttuisikaan ja mistäs se sen edes tietäisikään.

        Joten voit lopettaa sen tuhahtelun, heh


      • taisi olla
        väärinkäsityksiä kirjoitti:

        Kysymykselläni tarkoitin nimenomaan, onko opettajan avoin oppilaaseen ihastuminen ja tunteiden näyttäminen irtisanomisperuste, eli että työnantaja ei moista katsele ja jos kenkää tulee, niin turha lähteä rettelöimään, koska riitautuksen häviäisi kuitenkin... Jos tuollainen käyttäytyminen opettajan puolelta alan käytäntöjen mukaan oikeuttaisi irtisanomiseen (samalla tapaa kuin esim. viikon mittainen "oma loma" tai juopumus työpaikalla), niin ei kai kukaan opettaja työpaikkaansa vaarantaisi!! Ja edelleen kysymykseni pointti: itse en ainakaan haluaisi ihastukseni kohdetta asettaa asemaan, josta voisi seurata isojakin hankaluuksia.

        Niin, ja en kai mä nyt kuvittelisikaan, että täällä joku pystyisi mulle kertomaan, että juu on se sun opettajasi suhun tykästynyt.

        (Ärtynyt tuhahdus... mikään toope ole...)

        opettaja ei sekaannu oppilaisiinsa autokoulussa, sen jälkeen tietysti jokainen saa tehdä mitä haluaa.

        Mutta jos suhteita alkaisi harrastaan useasti koulun jälkeen, suuri vaara olisi, että maine menisi, varsinkin pienemmillä paikkakunnilla, miksei isommillakin ja siihen ei ole varaa. Tulevat oppilaat saattaisivat haluta toisen opettajan ajotunnilleen ja sen voisi jo pomokin huomata.
        En kuitenkaan usko, että se mihinkään irtisanomisiin johtaisi.


    • ...

      Näyttää olevan aika hot tää keskusteluaihe, kun jälleen otetaan puheeksi tämä. Mutta ei siinä mitään, kiva aihe!

      Mitä vähän olen seurannut keskusteluja, niin näyttää, että ei se kovin poikkeuksellisen harvinaista tunnu olevan. Ja kyllä, minä(kin) olen ihastunut omaan ajo-opettajaani.

      Oletkos itse ihastunut?

      • uudemman kerran

        Aiheena opettajien ihastus oppilaisiin eikä päinvastoin.

        No, oma vastaukseni liippaa molempia aiheita: olisin onnesta soikea, jos oma openi ihastuisi minuun, minä höpsö kun olen ihastunut häneen.


      • moroo123

        Itsekkin olen ihastunut omaan ajo-opettajaani


    • Kummisetä Don

      Ei tässä ole pitkä aika kun oppilas kävi ilmoittamassa opettajalle, että hänestä tulee isä.
      Tapahtui pienellä paikkakunnalla, keskisuomessa.

      Olisikohan pitänyt kuitenkin pitää housut jalassa?

      • housuton

        Siis onko opettaja nyt housuton siis? Voi voi...kerätään kolehti ja ostetaan uudet pöksyt ja kondomeja. Vyö housuihin lienee paikallaan ja henkselit. Vyöhön voisi hommata "munalukon".

        DORKADORKADORKA maikka...

        Oliko molemmat susirumia...oppilas ja ope? Kyllä tällaisella opettajalla mene oikeasti heikosti, ellei osaa sosiaalisseksuaalisia asioitaan hoitaa muulla tasolla. Pienellä paikkakunnalla oppilas lienee ollut kuitenkin serkku tai jotain, ellei peräti lähempi sukulainen. Niin ja voihan se serkkutyttökin tulla raskaaksi vaikkapa opettajan pikkuserkun ansiosta tai jotain sellaista...

        Säälittävää joka tapauksessa. Toivottavsti tämä munamestari kantaa myös vastuunsa teoistaan ja se on iso!


      • tuo on

        Opetusluvalla opetettaessa on kaikki mahdollista. Eihän kotiopetus edellytä selibaattia vaig


      • onnistuu

        housut jalassakin. Ja erittäin noloa sille "miesoppilaalle", jos hän sen vielä on joutunut kertomaan opettajalle:).

        Ei kannata kaikkia provoja uskoa, mitä tänne kirjoitellaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe