sopiiko?Oinasmies ja neitsytnainen?
Kokemuksia?
oinas ja neitsyt
8
2363
Vastaukset
- ei aina
ole, mutta meillä on hyvin pärjäilty jo 4,5v.
- neitsytnainen
oltu yhdessä 16 vuotta ja kaikkee siihen mahtuu, pääosin kuitenkin hyvää. oinas on miehelle aika macho merkki ja siis MIEHINEN kun taas neitsyt on yksi niistä naisellisemmista mielestäni, ellei karttalla löydy kovasti tulta tai ilmaa noin muuten. eli oisko tässä joku vastakohtien viehätyskin kyseessä? perinteisesti näiden ei pitäisi tulla toimeen, mutta neitsyt maamerkkinä kaipaa tulimerkin rohkeutta ja innokkuutta mikä siltä itseltä puuttuu, ja oinas tarvitseen joskus "järkeä" hommiinsa :))) ja saa sitä tolkulta neitsyeltä. oinas on kuitekin aika kiltti pässi :) kaiken machoilunsa takana, että ihan kivan kumppanin siitä saa. eikä ole turhan herkkä ottamaan nokkiinsa neitsykän arvosteluja ja muita kotkotuksia, mitä aika ajoin voi ilmetä.
- Emmanuele
neitsytnainen kirjoitti:
oltu yhdessä 16 vuotta ja kaikkee siihen mahtuu, pääosin kuitenkin hyvää. oinas on miehelle aika macho merkki ja siis MIEHINEN kun taas neitsyt on yksi niistä naisellisemmista mielestäni, ellei karttalla löydy kovasti tulta tai ilmaa noin muuten. eli oisko tässä joku vastakohtien viehätyskin kyseessä? perinteisesti näiden ei pitäisi tulla toimeen, mutta neitsyt maamerkkinä kaipaa tulimerkin rohkeutta ja innokkuutta mikä siltä itseltä puuttuu, ja oinas tarvitseen joskus "järkeä" hommiinsa :))) ja saa sitä tolkulta neitsyeltä. oinas on kuitekin aika kiltti pässi :) kaiken machoilunsa takana, että ihan kivan kumppanin siitä saa. eikä ole turhan herkkä ottamaan nokkiinsa neitsykän arvosteluja ja muita kotkotuksia, mitä aika ajoin voi ilmetä.
Meillä väännettiin koko ajan kättä kumpi vie ja kumpi vikisee. Oinas ois halunnu viiä ja pelkäs mua kun en ole kovinkaan myötäileväinen tyyppi. Mutta nämä aurinkomerkithän eivät kata koko totuutta jos sitä totuutta onkaan.
- Neitsyt N 58
neitsytnainen kirjoitti:
Ei minun Oinas mitän macho ole, pikemmin pikkupoika, kuka kaipaa äidin huolta. Mutta hyvin on mennyt, nyt melkein vuodeen ollut yhdessä, mentiin kihloihinkin äsken.
Tässä olet oikeassa, oinas on kuitekin aika kiltti pässi, eikä ole turhan herkkä ottamaan nokkiinsa , vaikka välillä olis syytäkin.
- sovi.
En usko että oinas kestää neitsyen pikkutarkkuutta ja neitsyt taas oinaan itsepäisyyttä.
- sopii
Itse Oinaana en viihdy jostain syystä Neitsyiden seurassa. Mukavia tyyppejä muuten mutta hermo menee siihen yksityiskohtiin takertumiseen ja jankkaamiseen.
- oinas_n_
Minä en ainakaan tule toimeen neitsyt horoskooppisten ihmisten kanssa yhtään toimeen.
Parisuhde vielä helvetinpää.- kokemusta on
Meikäläinen on ollut aikuisen ikänsä varsinainen neitsytmagneetti, mutta nyt se on uskottava. OinasN on kerta kaikkiaan liikaa neitsytM:lle. Ensin neitsytM tekee kaikkensa ja piirittää niin maan pirusti, mutta suhteessa sitten alkaa oireilla "voimattomuuttaan ja tarpeettomuuttaan" ja alkaa juosta vieraissa. Ei siis kestä parisuhteen arkea ja tosirakkautta, vaan vaatii jatkuvaa romanttista rakastumisen tunnetta. Ja sellaista siirappia ei hullukaan jaksa, ei ainakaan oinasN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123846Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313230Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2963205Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82040- 2541891
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81838Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2391452- 801395
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133