Koetko päässeesi elämässäsi helpolla!?

Kärsinyt vesimiesN

Voitko käsi sydämelläsi sanoa, että elämäsi on ollut nautittavaa ja ihanaa ja onni on ollut myötä kaikissa tekemisissäsi!?

Itse koen, että elämäni on ollut suurelta osin tuskaa, murhetta ja vastoinkäymistä. Kun yhdestä murheesta olen päässyt ja olen luullut, että nyt helpottaa, niin ei. Vielä suurempi murhe on ollut vastassa! Ja vielä, että tämä kaikki on täytynyt vastaanottaa pääasiassa yksin ja yksinäisenä. Itse on pitänyt miettiä, että miten tästäkin taasen selviää.

Joku on joskus kirjoittanut kokeneensa itsensä vesimiehenä hyvin ULKOPUOLISEKSI. Se tunne on myös minulla. Ja se tunne, että vesimies joutuu kokemaan kaiken SYVÄLTÄ, että muut merkit eivät joudu sellaista kokemaan, eivätkä siksi VOI YMMÄRTÄÄ.

Oletko oikeasti päässyt elämässäsi helpolla?
Voiko vesimies päästä helpolla?

En nyt tarkoita, että elämässä pitäisi kovin helpolla päästäkään, mutta itsestäni kyllä joskus tuntuu, että liika on liikaa!

16

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muun merkin edustaja

      kokeile toisen asemaan asettumista ja liiallisen provoisoimisen ja muiden mitätöimisen vähentämistä niin saatat saada vähemmän turpaasi, sekä psyykkisesti että fyysisesti.

      terv. ihan vaan vihjeenä.

      • myös vihjeenä

        Eikö muun merkin edustaja tajunnut, että ei ap kirjoittaja kysellyt vastauksia muilta kuin vesimiehiltä.
        Siitäkin huomaa, että itse on idioottien idiootti, joka ei ymmärrä vesimiestä.


      • mme-edellä
        myös vihjeenä kirjoitti:

        Eikö muun merkin edustaja tajunnut, että ei ap kirjoittaja kysellyt vastauksia muilta kuin vesimiehiltä.
        Siitäkin huomaa, että itse on idioottien idiootti, joka ei ymmärrä vesimiestä.

        sössön sössön voi voi.


      • seuraan....

        Sinulta tuo toisen asemaan asettuminen sujuu. Näkeehän sen kirjoituksistasikin.

        Väitän, että vesimiehelle ei tulisi mieleenkään kommentoida toiselle merkille esitettyä kysymystä.
        Heillä on itsellään omissa asioissaan tarpeeksi tekemistä. Ei energia riitä muiden juttuihin.


      • J.D.

        Käytin aikani sun hyväksi kokonaiset 5 minuttia ja löysin sulle sopivan forumin: http://plaza.fi/muropaketti/bbs/c7
        Yleistä keskustelua: Väitellään asioista, jotka eivät muille foorumeille sovi. Keskustelu on näennäisesti vapaata (ylläpito ei vastaa keskustelun tasosta, mutta valvoo ja moderoi sitä tarvittaessa). Ajattelin laitta sulle myöskin nimimerkin (idiot) valmiiksi, mutta olisi sääli jos jostain syystä et haluaisi käyttää sitä.


      • Hyvä
        J.D. kirjoitti:

        Käytin aikani sun hyväksi kokonaiset 5 minuttia ja löysin sulle sopivan forumin: http://plaza.fi/muropaketti/bbs/c7
        Yleistä keskustelua: Väitellään asioista, jotka eivät muille foorumeille sovi. Keskustelu on näennäisesti vapaata (ylläpito ei vastaa keskustelun tasosta, mutta valvoo ja moderoi sitä tarvittaessa). Ajattelin laitta sulle myöskin nimimerkin (idiot) valmiiksi, mutta olisi sääli jos jostain syystä et haluaisi käyttää sitä.

        Hyvä, hyvä J.D.!!
        Näin juuri, olen kanssasi samaa mieltä.


    • kuitenkin

      Kyllä te itse kaivatte omaa hautaanne, ei voi tulla muuhun johtopäätökseen. Pitääkö kaikki asiat vääntää niin raskaimman jälkeen. Aina teille sattuu ja tapahtuu ja ihan omasta tahdostanne. Löysätkää vähän. Luulette lisäksi, että muut eivät ymmärrä mitään eikä muilla ole vaikeuksia. Lopettakaa tuo mariseminen ja marttyyriksi heittäytyminen. Vesimies erikoinen vain itselleen.

      • veskari(N)

        Väitätkö tätäkin oman haudan kaivamiseksi:
        -Lapsuudessa hyväksi käytetty.
        -Kokenut läheisen ihmisen kuoleman.
        -Ollut nuorena liikenne-onnettomuudessa, loukkaantuen vakavasti, parantumatta siitä koskaan täysin.
        Asioita, jotka eivät todellakaan ole tapahtuneet omasta tahdostani!!! Eikä tuossa kuule edes ole läheskään sitä kaikkea tuskaa mitä olen 25-vuoden sisällä kokenut. Marttyyriko??! No jaa, enpä usko, elän normaalisti, eikä näistä mielestäni ole mitään puhumista, tänne ainoastaan on helppo tämä kertoa, kukaan minua täältä tunne..
        Itse en ainakaan luule ettei muille horoskooppi-merkeille voisi myöskin sattua jotain, tai että me v.m. olisimme jotenkin erikoisia... Mutta eiköhän viestin aloittajakin halunnut vain kysyä mitä me muut vesimiehet olemme kokeneet...?
        Mee sä vaan omalle palstallesi marisemaan!!


      • kuitenkin
        veskari(N) kirjoitti:

        Väitätkö tätäkin oman haudan kaivamiseksi:
        -Lapsuudessa hyväksi käytetty.
        -Kokenut läheisen ihmisen kuoleman.
        -Ollut nuorena liikenne-onnettomuudessa, loukkaantuen vakavasti, parantumatta siitä koskaan täysin.
        Asioita, jotka eivät todellakaan ole tapahtuneet omasta tahdostani!!! Eikä tuossa kuule edes ole läheskään sitä kaikkea tuskaa mitä olen 25-vuoden sisällä kokenut. Marttyyriko??! No jaa, enpä usko, elän normaalisti, eikä näistä mielestäni ole mitään puhumista, tänne ainoastaan on helppo tämä kertoa, kukaan minua täältä tunne..
        Itse en ainakaan luule ettei muille horoskooppi-merkeille voisi myöskin sattua jotain, tai että me v.m. olisimme jotenkin erikoisia... Mutta eiköhän viestin aloittajakin halunnut vain kysyä mitä me muut vesimiehet olemme kokeneet...?
        Mee sä vaan omalle palstallesi marisemaan!!

        En puhunut nyt missään nimessä kestään yksittäishenkilöstä vaan aurinkomerkistä yleensä.
        Enkä sinua henkilö ole halunnut loukata.

        Sinulla on nöyrä ote elämään, eikä ihme. Et todellakaan valita, vaan sovittelet ja perustelet mielipiteesi. Sen olen huomannut aikaisemmista kirjoituksistasi.
        Kuitenkin - nyt puhutaan aurinkomerkistä ja niiden ominaispiirteistä.
        PYYDÄN ANTEEKSI!


    • J.D.

      ...että kukaan vesimiehistä on päässyt helpolla. Omatki kokemukset... Kaikesta huolimatta uskon että vastoinkäymisillä ja vaikeuksillakin on tietyt hyvät puolet, tai ainakin tuntuu että kaikella kokemallamme on tietynlainen tarkoitus. Uskon ihmisenä kehittymiseen, henkiseen kasvuun. Olen pyrkinyt löydämään vaikeuksista jotain hyödyllistä ja yrittänyt ymmärtää syyn ja seurauksen suhdetta. Joka tapauksessa se on vaan elämä ja niin kun edesmennyt rakas mummoni sanoi: Älä sure, KAIKKI menee ohi. Aika ironista jos ajattelee lyhkäisen lauseen kaiken kattavaa tarkoitusta. Niin että skarpataan vaan :)

      • vesimies n

        Itselläni on ollut vastoinkäymisiä ihan nuoresta tytöstä ja tänä päivänä olen optimismin riemuvoitto.:)
        Parikymppisenä vasta aloin ajatella negatiivisista kokemuksista siten,että niillä on kasvatustarkoitus.Kaikki huolet ja murheet ovat kasvattaneet henkisesti ja opettaneet sen,ettei asioita märehtimällä saavuta mitään,energiahukan korkeintaan.;)En ole silti huoleton ja piittaamaton vaan realistinen.Enpä osaisi olla niin myötätuntoinen ja pieniä asioita arvostava kuin olen tänäpäivänä jos ei olisi ollut niitä rankkoja kokemuksia.
        Elämä kantaa ja kaikella on tarkoitus eikä elämä ole elämää jos ei välillä heitetä pohjamutiin....sitä kummasti arvostaa eri asiota eritavoin kun vähän koetellaan ensin.
        Ei siis lannistuta vaan sisulla eteenpäin!:)


      • uskon sen nyt

        Ei ehkä niinkään tarkoitusta kaikelle voi löytää, mutta se ei liene tarkoituskaan... Sitä vaan oppii kärsimysten kautta niin paljon, uskon että ihminen nauttii tuskaisen kokemuksen jälkeen helpommin elämän pienistä ihmeistä, oppii arvostamaan asioita joita ei ole ennen nähnytkään... Siinäkö sittten tarkoitus?
        Tässä on jotain ajatuksia mitä itse elämältäni olen oppinut;
        Eihän elämä voi ottaa mitään pois, mitä ei ole antanutkaan..Ei se ole sulta pois, jos toinen menestyy..On muistettava että koskaan emme voi tietää mitä tulee tapahtumaan huomenna.. On luotettava siihen että meillä jokaisella on tarkoitus elää elämää, kukaan ei ole täällä maailmassa turhaan...Ei kukaan!:)


    • toinen vastaava

      Elämä on ollut nautittavaaki , kieltämättä . Mutta onni kun ei ole ollut myötä , elämäni on ollut kuin puu joka on juurineensa vedetty maasta .
      Tuskaa kipua , kärsimystä , menetyksiä ... !!!
      Enää en voi todellakaan sanoa että elämäni olisi helppoa , kaikkea muuta .
      Menetin kaiken , mutta kaikesta huolimatta yritän elää . NAUTTIA EDES JOSKUS PIENEN PIENISTÄ ONNEN MURUSISTA , JOS SATUN SAAMAAN NIITÄ !

    • jkvm

      kuin olisin tuon itse kirjoittanut.. Ei todellakaan aina ole vaikeaa, mutta ulkopuoliseksi olen itseni tuntenut AINA, vaikka kavereita olisikin. Sitten kun tulee jotain vastoinkäymisiä, ne joutuu yksin käymään läpi (vaikka olisikin niitä kavereita lohduttamassa). Vaikea sitä on selittää.

      • vesimies tyttönen

        Itse 21-vuotiaana olen jo kokenut paljon surua ja tietynlaista väkivaltaa omaa identiteettiäni kohtaan. Ulkopuolisuuden tunne on ollut vahvasti mukana aina lapsuudesta alkaen, jolloin vilkkaan mielikuvitukseni vuoksi sain monilta "aikuisemmilta" tahoilta tuntea itseni oudoksi ja erilaiseksi.

        Sama outouden ja erilaisuuden tunne seurasi mukanani läpi elämän, kunnes vihdoin päädyin ympäristöön, jossa on edes hiukan samalla tavalla ajattelevia ihmisiä. Luulen että tämä oli käännekohta, koska en varmaan ikinä ole ollut onnellisempi kuin nyt. Kavereita ja ystäviä mullakin toki on ollut, mutta se millä "tasolla" nämä suhteet ovat olleet , on vaihdellut. Itsensä avaaminen toisille on aina ollut vaikeaa, johtuen todennäköisesti noista lapsuuden negatiivisista kokemuksista.

        Suru ja ahdistus on ollut käsinkosketeltavaa, mutten sitä ole kenenkään kanssa uskaltanut jakaa. Aina olen tottunut itse olemaan se lohduttaja ja vahva osapuoli. Surunjakamisessa ystävien kanssa mun pitäisi ainakin vielä kehittyä.


    • jousimieskinnainen

      vai vesimiehet vain kokevat tällaista..:-P

      itse olen jousimies, enkä kyllä kykene näkemään millään, että vain vesimiehet voisivat koeka asioita ja elämää syvästi..minua ainakin jatkuvasti ihmetellään juuri noista asioista.
      Plus sitä, miten perseelleen on ihmiset asiat voineet mennä jo lapsuudesta asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe