Masteri kun seuraavaksi pyöräksi ois mielessä, niin on netissä tullut sitten etsittyä kaikkea tarpeellista/tarpeetonta masteriin liityvää infoa. Törmäsin jenkkifirmaan (Quiet Power Drive Inc.), joka valmistaa erilaisiin trumppiin remmivetoja. Onko joku mahdollisesti moista vaihtoa jo kokeillut/olisiko moisessa edes mitään järkeä?
Remmiveto speedmasteriin
4
1684
Vastaukset
- ShoVeli1
Mitä hyötyä siitä olisi ? Kalliimpi käytössä ja kitisee sateella/kostealla kelillä, kranttu säätää jotta kestäisi, loppuessaan katkeaa varoittamatta kesken ajon, ketju ei tee sitä ikinä !
Ei semmosessa mitään järkeä ole, pidä se ketju, äläkä rasvaile sitä liikaa, 800-1000 km välein hiukan öljyä, ja liika öljy pois rätillä on riittävä hoito.- Ketjujen
ravaaminen mitään haittaa? En mä ainakaan ole huomannu.
Ja kyllä ketjut katkeeaa jos katkeaa niin ihan yhtä varoittamatta ku remmiki. Remmi ei vain riko mitää kun katkeaa, ei sylttyynny eturattaaseen ei takarattaaseen, niin kuin kaverille kävi, liikkeessä vaihdettu uudet ketjut poikki, takarengas lukkoon ja lipat... Remmissä mitään vikaa ole ja sopii hyvin customeihin.
Molempi parempi. - ShoVeli1
Ketjujen kirjoitti:
ravaaminen mitään haittaa? En mä ainakaan ole huomannu.
Ja kyllä ketjut katkeeaa jos katkeaa niin ihan yhtä varoittamatta ku remmiki. Remmi ei vain riko mitää kun katkeaa, ei sylttyynny eturattaaseen ei takarattaaseen, niin kuin kaverille kävi, liikkeessä vaihdettu uudet ketjut poikki, takarengas lukkoon ja lipat... Remmissä mitään vikaa ole ja sopii hyvin customeihin.
Molempi parempi.Rasvainen ketju kerää itseensä hiekkaa josta tulee tehokasta ja hyvin kiinnipysyvää "hiomatahnaa", joka syö ketjua / rattaita erittäin tehokkaasti, ja sitäpaitsi se liika rasva vain sotkee pyörän, mitään hyötyä siitä ei tosiaankaan ole!
Sitäpaitsi O-tai X-rengas ketju ei vaadi voitelua kuin parin tuhannen kilomerin välein ja silloinkin rasvaa pitää käyttää säästeliäästi.
Ja oikein liitetty ketju ei koskaan katkea äkkiarvaamatta kuten remmi tekee, jos ketju menee poikki niin sitä edeltää viikkoja jatkunut kovaääninen "rallatus" kuluneesta ketjusta/rattaista, jos se ei herätä kuskia tekemään asialle jotain niin on syytä katsoa peiliin.
Joten, ketju Rules !!!
- Perkkele
newspeedmaster.com
QPD Belt Drive Conversion Kit $850.00
paljon muutakin kilkettä truppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653