mutta näyttää olevan sittenkin, nimittäin täällä(kin) on tökkinyt oikein urakalla eilisiltapäivästä aina myöhään iltaan!
Eipä silti, lohduttakoon kaikkia se, mitä jokainen voi lukea "Kehitysideat & tuki"-palstoilta, samaa purnataan eikä syyttä.
Joku heitti ajatuksen, että on liikaa palstoja (niin onkin)- aina vähennettäväksi asti (niin onkin!).
---------------------------------------------
Kun katselin eilen tuota pikkupuhelintani, niin palasin mielessäni 70-luvulle ja ehkä soitetuimpaan LP-levyyni, josta tämä kappale on - moni varmaan tunnistaa yhtyeenkin:
"Hello, how are you?
Have you been alright,
Through all the lonely, lonely, lonely, lonely, lonely nights,
That's what I'd say, I'd tell you everything,
If you'd pick up that telephone
Hey, how you feelin'?
Are you still the same?
Don't you realise the things we did, we did,
Were all for real not a dream,
I just can't believe,
They've all faded out of view
Doo wop, dooby dooby wop,
Doo wop, do la la la la la,
Blue Days, black nights,
Doo wop, do la la la la la
I look into the sky,
(The love you need ain't gonna see you through),
And I wonder why,
(The little things are finally coming true)
Telephone line, give me some time,
I'm living in twilight,
Oh, telephone line, give me some time,
I'm living in twilight
OK, guess no one's answering,
Well can't you just let it ring a little longer, longer, longer?
I'll just sit tight, through the shadows of the night,
And let it ring for evermore
Doo wop, dooby dooby wop,
Doo wop, do la la la la la,
Blue Days, black nights,
Doo wop, do la la la la la
I look into the sky,
(The love you need ain't gonna see you through),
And I wonder why,
(The little things are finally coming true)
Telephone line, give me some time,
I'm living in twilight,
Oh, telephone line, give me some time,
I'm living in twilight..."
Ei voi olla totta -
14
869
Vastaukset
- hurjahilda
Tais Hiltu vähän pillastua eilen.
No tänään en kerkee eres huuhaalle kun illalla myöhään.
Mää meen illalla sivistään itteeni,vaikka turha homma se taitaa olla.
Hiltusta ei tuu hillittyä hiljasta ja fiksua.
Sitäpaitti mä opiskelenki Historiaa emkä filosofiaa,niih.
Mutta ei se mitään.
Hauskaa päivää Mysteerille ja muillekkin!!!!!>Sitäpaitti mä opiskelenki Historiaa emkä filosofiaa,niih.<
Eikö mieluummin elämää ja erotiikkaa - Vainion Junnun laulun sanoin....?
- S-Y
Heti tuli mieleen tosta hello sanasta, eräs Steve Wonderin kaunis kappale:)
Mitäs tuota hermoilemaan, ton tökkimisen takia,kirjoittelee silloin kun pelittää ;))Minulle taas tuli mieleen Lionel Richien "Hello":
"....hello - is it me you looking for...."
>Mitäs tuota hermoilemaan, ton tökkimisen takia,kirjoittelee silloin kun pelittää ;))<
Mutta kun tökkii joka päivä, niin pinna alkaa kiristyä....
T. MM.- S-Y
Man-of-Mystery kirjoitti:
Minulle taas tuli mieleen Lionel Richien "Hello":
"....hello - is it me you looking for...."
>Mitäs tuota hermoilemaan, ton tökkimisen takia,kirjoittelee silloin kun pelittää ;))<
Mutta kun tökkii joka päivä, niin pinna alkaa kiristyä....
T. MM.väärin meni multa esittäjä,Lionelhan se olikin,mutta kaunis kappale kuitenkin :))
Venytä vaan sitä pinnaa,kyllä kai se joskus helpottaakin ja alkaa taas pelittää kunnolla :))
- Alien-8
Ainakin mun kohdallani tuo tökkiminen aiheuttaa sen,ettei tule niin paljoa tänne enää kirjoiteltua.
Omasta puolestani voisin lahjoittaa Ylläpidolle pari 512 DDR muistikampaa;))- S-Y
Olet herännyt jo ;))
Hyvää työpäivää sinulle,nyt aamusarjan pariin :)) ottaa nykyään ajatteluelimeen se, että tiedät jo iltapäivällä saman taas alkavan.....
>Omasta puolestani voisin lahjoittaa Ylläpidolle pari 512 DDR muistikampaa;)<
Niin, tai sitten voisi formatoida koko kiintolevyn....!!!- Alien-8
S-Y kirjoitti:
Olet herännyt jo ;))
Hyvää työpäivää sinulle,nyt aamusarjan pariin :))Muksaa päivänjatkoa sinullekkin:))!
- Alien-8
Man-of-Mystery kirjoitti:
ottaa nykyään ajatteluelimeen se, että tiedät jo iltapäivällä saman taas alkavan.....
>Omasta puolestani voisin lahjoittaa Ylläpidolle pari 512 DDR muistikampaa;)<
Niin, tai sitten voisi formatoida koko kiintolevyn....!!!koko kiintolevyä saa formatoida.Siinähän menis kaikki 3 vuoden kirjoittelut hukkaan;)))Ainakin minun kohdaltani.
"Tarttis kyl jottain tehrä",sanoi Manukin aikoinaan... Alien-8 kirjoitti:
koko kiintolevyä saa formatoida.Siinähän menis kaikki 3 vuoden kirjoittelut hukkaan;)))Ainakin minun kohdaltani.
"Tarttis kyl jottain tehrä",sanoi Manukin aikoinaan...JO NYT PÄTKII JA TÖKKII!!!
- HL.Mance
Jos vielä hidastelua ilmenee,poistun välittömästi foorumilta.Se antaa sitten tilaa jollekulle toiselle,tulla kiroilemaan minun tilalle.Kas,eihän tämä nyt ole maailman vakavimpia asioita.Ollaan silloin kun sivusto toimii ja muutoin muualla.Vaikkapa ulkoiluharrastusten parissa.Nyt,taas toimii,kuin pitäisikin,mutta odottakaahan iltapäivään........
- Kylli.Kyllä
löytää madon......tai jotain sinnepäin.....on hyvä sanonta myös S24 palstalla.
Aamuisin toimii joten ehdotankin ratkaisuksi, että muutamme a) Australiaan jossa lienee nyt aamu sekä HUOM! kesä tai b) alamme muuten muuttamaan vuorokausirytmimme siten, että aamulla on ilta.
Mites se TikTakin laulu taas menikään: "Mä olen aamu joka itseään illaksi luulee" - Kylli.Kyllä
Kylli.Kyllä kirjoitti:
löytää madon......tai jotain sinnepäin.....on hyvä sanonta myös S24 palstalla.
Aamuisin toimii joten ehdotankin ratkaisuksi, että muutamme a) Australiaan jossa lienee nyt aamu sekä HUOM! kesä tai b) alamme muuten muuttamaan vuorokausirytmimme siten, että aamulla on ilta.
Mites se TikTakin laulu taas menikään: "Mä olen aamu joka itseään illaksi luulee"Siis Ausseissa on ilta nyt, kai.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211944
- 921519
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221200Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381052