Onko Tapani Kansa ollut koskaan Euroviisu-ehdokkaana ?
Tapsa ja Euroviisut?
12
488
Vastaukset
1980- luvun alkupuoliskolla Tapsa yritti useampaan otteeseenkin Suomen Euroviisuedustajaksi, mutta ei silloin päässyt.
Esim. vuonna 1982 Tapsan biisinä oli "Paista päivä", mutta raati valitsi edustajaksi Timo Kojon "Nuku pommiin" :-(- Kaunok
Englannin kieli on Tapsalla onnetonta, samoin esitystapa ja tyyli. Ja kun äänikään ei parhaimpia ole, ei ole Tapsaa enää kysytty. Nytkin oli vaNHASTA KAARTISTA kUOPPAMÄKI.
- tapsun on jo
Kaunok kirjoitti:
Englannin kieli on Tapsalla onnetonta, samoin esitystapa ja tyyli. Ja kun äänikään ei parhaimpia ole, ei ole Tapsaa enää kysytty. Nytkin oli vaNHASTA KAARTISTA kUOPPAMÄKI.
aika siirtyä horisemaan. Samalla loppuu se musiikin rääkkäys.
- OK.
tapsun on jo kirjoitti:
No, ei todellakaan vielä piiiiitttkiiiin aikoihin Tapsan mihinkään vanhainkotiin tarvitse mennä, mutta ei myöskään euroviisut ole Tapsan juttu. Hän on liian hyvä niihin pellekisoihin. Kukaan kunnon laulaja ei moiseen soppaan tänäpäivänä osallistu.
- sama
OK. kirjoitti:
No, ei todellakaan vielä piiiiitttkiiiin aikoihin Tapsan mihinkään vanhainkotiin tarvitse mennä, mutta ei myöskään euroviisut ole Tapsan juttu. Hän on liian hyvä niihin pellekisoihin. Kukaan kunnon laulaja ei moiseen soppaan tänäpäivänä osallistu.
Hehheh, kun on huvittavaa tää fanikaarti. Että oikein "liian hyvä pellekisoihin" :DDD siellähän sit Tapsukka olis kaltaistensa seurassa kuin kotonaan.
- ollut 95- tai 96-vuonna
sama kirjoitti:
Hehheh, kun on huvittavaa tää fanikaarti. Että oikein "liian hyvä pellekisoihin" :DDD siellähän sit Tapsukka olis kaltaistensa seurassa kuin kotonaan.
ehdokkaana sillä Jori S(jonkun?) säveltämällä ja itse sanoittamallaan laululla:"kyllä on emännällä isot meijerit"-laululla, sellainen hiukan humpan/polkantahtinen renkutus.
Ettei jäänyt kuitenkin ihan esikarsintaan. Muistaako kukaan? ollut 95- tai 96-vuonna kirjoitti:
ehdokkaana sillä Jori S(jonkun?) säveltämällä ja itse sanoittamallaan laululla:"kyllä on emännällä isot meijerit"-laululla, sellainen hiukan humpan/polkantahtinen renkutus.
Ettei jäänyt kuitenkin ihan esikarsintaan. Muistaako kukaan?No, enpä ole tuollaisesta aikaisemmin kuullut. En ainakaan muista olisi tuollaista laulua muka joskus laulanut.
- Mie iha ite!
Justiinax kirjoitti:
No, enpä ole tuollaisesta aikaisemmin kuullut. En ainakaan muista olisi tuollaista laulua muka joskus laulanut.
Hei haloo justiinix-nax!!!! Ootkos sä ihan täysissä! Päästäs taitaa kuulua nix-nax, siitä nimi justiinax!
t. Arvaa kuka... - että 1996 oli
Mie iha ite! kirjoitti:
Hei haloo justiinix-nax!!!! Ootkos sä ihan täysissä! Päästäs taitaa kuulua nix-nax, siitä nimi justiinax!
t. Arvaa kuka...tuonnimisellä kappaleella, mutta ei selvinnyt alkukarsintoja pidemmälle sillä kertaa.
Kappaleessa oli hieno trumpetti ja sävellyskin, mutta sanoitus oli mielestäni hiukan "navan alta."
No, se on kyllä sitä ehtaa Tapsaa kuitenkin! - ollut
että 1996 oli kirjoitti:
tuonnimisellä kappaleella, mutta ei selvinnyt alkukarsintoja pidemmälle sillä kertaa.
Kappaleessa oli hieno trumpetti ja sävellyskin, mutta sanoitus oli mielestäni hiukan "navan alta."
No, se on kyllä sitä ehtaa Tapsaa kuitenkin!Ihan ittensä Tapsukan sanoittama?
- Ansku.
ollut kirjoitti:
Ihan ittensä Tapsukan sanoittama?
Minä luulen ,että kyllä tuo on jotain jekutusta :) Muistaisin kyllä jos Tapsa tuollaisen laulun jossain Suomen viisukarsinnoissa olisi laulanut.
- TOINEN IDOLI
tapsun on jo kirjoitti:
MUN TOINEN IDOLINI ON TAPANI KANSA < MIEHELLÄ ON KARISMAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184811Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271555- 1011440
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi691363Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3261299- 481276
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721190Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12531011- 86925
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49904