Elikkäs kaikki lonkeron ystävät. mikä on paras lonkero teidän mielestä? (hintaa / alkoholipitoisuuden voisi mainita ja sen että saako onko yleisesti mistä jne.)
Omasta mielestäni alkosta saatava Sinebrychoff Gin Long Drink (5.5%) (1,57€ per pullo) vie voiton kaikista.. aika montaa erilaista lonkeroo on tullut maisteltua ja tämä tuntuu kuitenki oleva maultansa omassa luokassa. aika kallista sinänsä (jo 6pack maksaa n. 10€), mutta älyttömän hyvää.
Kyseinen juoma alkon sivuilla:
http://www.alko.fi/www/wwwBachus.nsf/viewAll/725414?opendocument
Paras lonkero?
lonkeronam
7
893
Vastaukset
- MrPhil
on Hartwallin 5,5% Lonkero.
- ...
Rainbowin 0,5 L 4,7% 1,99€ tölkki
- Anonyymi
Harwall oikea lonkero tai ja joku oikea viinapohjainen. Näitä ostan kun ostan.
Pieni varoitus .. Sninebrykoffin classic 5.5 on käymisteitse valmistettu ja täysin erimakuinen, sitä kiljun mäskiä seassa. Joitakin kymmeniä senttejä halvempi mutta ei vastaa oikeita ollenkaan. - Anonyymi
Hartwaliin lonkerot ovat takuuvarmoja valintoja, oma suosikkini on kuitenkin Iisalmen puolukka Gin lonkero.
- Anonyymi
noista kiljulonkuista tulee massiivinen rapula.
- Anonyymi
notämä
- Anonyymi
Hoggys Gin Long Drink
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882