kalustetukku pori

tyytyväinen asiakas

täällä ei liiemmin kehuta kalustetukkua.Ymmärrän toki yskän jos toimitukset ovat myöhässä...Itse kuitenkin päädyimme ottamaan keittiön ko. firmasta, vaikka meillä oli ennakkoluuloja. ja olen erittäin tyytyväinen kalustetukusta saamaamme palveluun, laatuun ja hintaan. Laatu on samaa kuin esim. puustellin keittiöt, ellei jopa parempaa, hinta on vain reippaasti alhaisempi.
Suunnittelu oli nopeaa ja toiveemme osattiin toteuttaa jopa yli odotusten! Puustellin suunnittelijat eivät taas käsittäneet ollenkaan millaista tyyliä olimme hakemassa..palvelu oli suorastaan kehnoa siellä.
Toimitus siirtyi muutaman päivän sovitusta, mutta tämä ei meitä haitannut koska aikataulumme ei ollut kiireinen. Meihin oltiin koko ajan tiiviissä yhteydessä ja myös me olimme sinne päin, jolloin mitään epäselvyyksiä ei jäänyt ja asiat hoituivat hienosti. Toimituksesta puuttuvat kalusteet saatiin jälkitoimituksella kivuttomasti ja nopeasti. ei mitään hankaluuksia (vaikka kaikki oli jo maksettu). Moni on nimittäin kirjoittanut että kalusteet maksettuaan myyjää ei enää kiinnosta asiakas ja puuttuvia kalusteita saa odotella.. Myyjä hoisi kaupan loppuun asti ja kaikki kauppaan kuuluva nippeli ja nappeli saatiin. Olen todella tyytyväinen tähän kauppaan!!

5

3555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyjänä

kyseisessä firmassa?
      Yleensä tukuista tulee enimmäkseen valituksia.
      Keittiön rakennussarja josta jokainen tekee omalla tyylillään laatuisensa kokonaisuuden. Tai sitten rungot kootaan takahuoneessa miten kuten niitaten.
      Oikeassa tehtaassa rungot kasataan jikiin, tai jopa boboteilla, joten laatu on aina tasaista.

• ne kalustetukun

vanerinpalaset. Aivan oikein, että oikeat keittiön
        kaapit kootaan valmiiksi tehtaalla. Taustalevyt ja
        sidoslistat näkymättömissä. Kalustetukun tee-se-itse
        viritelmät ovat paremminkin huono vitsi.

• joopa joo
        ne kalustetukun kirjoitti:

vanerinpalaset. Aivan oikein, että oikeat keittiön
        kaapit kootaan valmiiksi tehtaalla. Taustalevyt ja
        sidoslistat näkymättömissä. Kalustetukun tee-se-itse
        viritelmät ovat paremminkin huono vitsi.

kyllä ootte pellejä..asiantuntioita!!

• santtu

kotipaikkakuntani kalustetukusta keittiökalusteet 2-3krt/vuosi, ja ikinä ei ole ollut toimituksissa isompia ongelmia (on niitä ongelmia ollut "laatu"valmistajienkin toimituksissa) ja aina on puutteet/ongelmat hoidettu ripeästi.
      Kokoomattomana olen aina ottanut ja itse koonnut, kun kokoomiseen käyttää hivenen aikaa ja on jonkinlainen ammattitaito, niin kyllä niistä hyvät tulee.

Oman, juuri äskettäin remontoidun yksiöni keittiö on kalustetukusta ja kaikki tutut kehuivat lopputulosta ja kovinkaan moni ei uskonut kun kerroin hinnan... Sen koko keittiön hinnalla ei montaa ovea saa "merkki" liikkeistä.

Tietysti jos haluaa tuhansia ja taas tuhansia euroja laittaa keittiöönsä, niin mikäs siinä. Jokaien saa käyttää rahansa niin kuin haluaa, mutta itse ainakin käytän jatkossakin kalustetukun palveluita ja rahaa jää muuhunkin...

• Odottavanaika

Tilasin kylpyhuoneen kaapin. Kaappia ei tullut ainoastaan lasku. Tilaus oli unohtunut laittaa eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      339
      11906
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      360
      7999
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      3253
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2278
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      156
      2239
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1666
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1271
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      56
      1116
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      803
    Aihe