kalustetukku pori

tyytyväinen asiakas

täällä ei liiemmin kehuta kalustetukkua.Ymmärrän toki yskän jos toimitukset ovat myöhässä...Itse kuitenkin päädyimme ottamaan keittiön ko. firmasta, vaikka meillä oli ennakkoluuloja. ja olen erittäin tyytyväinen kalustetukusta saamaamme palveluun, laatuun ja hintaan. Laatu on samaa kuin esim. puustellin keittiöt, ellei jopa parempaa, hinta on vain reippaasti alhaisempi.
Suunnittelu oli nopeaa ja toiveemme osattiin toteuttaa jopa yli odotusten! Puustellin suunnittelijat eivät taas käsittäneet ollenkaan millaista tyyliä olimme hakemassa..palvelu oli suorastaan kehnoa siellä.
Toimitus siirtyi muutaman päivän sovitusta, mutta tämä ei meitä haitannut koska aikataulumme ei ollut kiireinen. Meihin oltiin koko ajan tiiviissä yhteydessä ja myös me olimme sinne päin, jolloin mitään epäselvyyksiä ei jäänyt ja asiat hoituivat hienosti. Toimituksesta puuttuvat kalusteet saatiin jälkitoimituksella kivuttomasti ja nopeasti. ei mitään hankaluuksia (vaikka kaikki oli jo maksettu). Moni on nimittäin kirjoittanut että kalusteet maksettuaan myyjää ei enää kiinnosta asiakas ja puuttuvia kalusteita saa odotella.. Myyjä hoisi kaupan loppuun asti ja kaikki kauppaan kuuluva nippeli ja nappeli saatiin. Olen todella tyytyväinen tähän kauppaan!!

5

3360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyjänä

      kyseisessä firmassa?
      Yleensä tukuista tulee enimmäkseen valituksia.
      Keittiön rakennussarja josta jokainen tekee omalla tyylillään laatuisensa kokonaisuuden. Tai sitten rungot kootaan takahuoneessa miten kuten niitaten.
      Oikeassa tehtaassa rungot kasataan jikiin, tai jopa boboteilla, joten laatu on aina tasaista.

      • ne kalustetukun

        vanerinpalaset. Aivan oikein, että oikeat keittiön
        kaapit kootaan valmiiksi tehtaalla. Taustalevyt ja
        sidoslistat näkymättömissä. Kalustetukun tee-se-itse
        viritelmät ovat paremminkin huono vitsi.


      • joopa joo
        ne kalustetukun kirjoitti:

        vanerinpalaset. Aivan oikein, että oikeat keittiön
        kaapit kootaan valmiiksi tehtaalla. Taustalevyt ja
        sidoslistat näkymättömissä. Kalustetukun tee-se-itse
        viritelmät ovat paremminkin huono vitsi.

        kyllä ootte pellejä..asiantuntioita!!


    • santtu

      kotipaikkakuntani kalustetukusta keittiökalusteet 2-3krt/vuosi, ja ikinä ei ole ollut toimituksissa isompia ongelmia (on niitä ongelmia ollut "laatu"valmistajienkin toimituksissa) ja aina on puutteet/ongelmat hoidettu ripeästi.
      Kokoomattomana olen aina ottanut ja itse koonnut, kun kokoomiseen käyttää hivenen aikaa ja on jonkinlainen ammattitaito, niin kyllä niistä hyvät tulee.

      Oman, juuri äskettäin remontoidun yksiöni keittiö on kalustetukusta ja kaikki tutut kehuivat lopputulosta ja kovinkaan moni ei uskonut kun kerroin hinnan... Sen koko keittiön hinnalla ei montaa ovea saa "merkki" liikkeistä.

      Tietysti jos haluaa tuhansia ja taas tuhansia euroja laittaa keittiöönsä, niin mikäs siinä. Jokaien saa käyttää rahansa niin kuin haluaa, mutta itse ainakin käytän jatkossakin kalustetukun palveluita ja rahaa jää muuhunkin...

    • Odottavanaika

      Tilasin kylpyhuoneen kaapin. Kaappia ei tullut ainoastaan lasku. Tilaus oli unohtunut laittaa eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      130
      7631
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      72
      3653
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1313
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      997
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      993
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      813
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      695
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      36
      688
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe