Mistä yhtä hyvä

kki

Hei,

on tässä tullut elämänsä aikana suudeltua yhtä ja toista ihmistä ja kumpaakin sukupuolta - hyvällä ja huonolla menestyksellä. Kuitenkin paras suudelma on ollut 13-vuotiaana saamani ensisuudelma 17-v miekkoselta. Joko aika on kullannut muistot tai sitten olen muuten hullu. Muistan tapauksen jotenkin tosi tarkasti, oli kyseessä hieman jännittävä ja kyseenalainen tilanne (jätkä seurusteli toisen kanssa) sitten muistan sen tietynlaisen herkkyyden ja hellyyden, jota en ole kyennyt enää sen jälkeen saavuttamaan tai kokemaan. Muistan hyvin jopa sen sitruunavicksin maun. Miten voi olla mahdollista, että ensisuudelma oli niin mukava, vaikka mulla taisi silloin olla hammasrautojakin vaikka muille jakaa...:)

Nyt 25-v tapaamani miehet eivät tunnu pitävän suutelusta ollenkaan, saan vain sellaisia pikku pusuja tai sitten mennään toiseen äärilaitaan: täytetään kuolalla toisen osapuolen suu ja pidetään huulet liian velttona - yäk, aivan kun pussailis jotain kamelia/laamaa tai siis kuollutta sellaista... Omasta mielestäni suutelu on mukavaa silloin, kun kummankaan henki ei haise pahalle, huulia pidetään edes hieman kiinteänä, eikä heti mennä sinne kieli/kitarisa -osastolle, vaan lämmitellään ensin. Tietenkin omia mieltymyksiään on varmasti kaikilla.

Kirjoitukses ei ollut mitään pointtia, mutta olisi kiva kuulla mitä tuumaatte ensimmäisestä suudelmastanne ja kuinka suuteluoperaatioitanne yleensä hoidatte?:)

t.kk

2

1026

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiNu

Mun mielestä kans suutelu on kovinki herkkää hommaa ja varsin mukavaa. Joskushan se voi olla jopa intiimimpää kuin seksi. Itse sain ensisuukkoni ala-asteella, olin hoidossa eräässä perheessä ja perheen pojan kanssa leikittiin aina koulun jälkeen... Tämä tapahtui hänen siskonsa huoneessa, sängyllä. Maattiin vierekkäin siinä ja laskettiin kolmeen ja silmät kiinni pussattiin. :) Sen jälkeen sitten on ollu jos jonkinmoista, mistä vain muutamat ovat jääneet mieleen... Tasan kaksi henkilöä ja heidän tekniikkansa saa vieläki sydämen tykyttämään.. Se hellyys ja kunnioitus mikä niistä suudelmista paistoi läpi... *aah* :) Vielä kerran kun sais matkallansa... Edes monta kertaa... :D

• muiden!:)

Onhan niitä pusuja tullu vaihdeltua jokusen kanssa, samaa sukupuolta olevienkin kanssa. Kaikki muu on ollu pusuttelua, paitsi yksi! Kaiken maailman kuolaa ja kieltä ja välillä tuntuu että happi loppuis... Mut yks on ollu suutelemista ja vieläkin siitä haaveilen! Voih...

_SärkynytSydäminen*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      60
      1701
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1179
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      963
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      15
      811
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      608
    7. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      70
      583
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      91
      571
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      508
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      495
    Aihe