Mistä yhtä hyvä

kki

Hei,

on tässä tullut elämänsä aikana suudeltua yhtä ja toista ihmistä ja kumpaakin sukupuolta - hyvällä ja huonolla menestyksellä. Kuitenkin paras suudelma on ollut 13-vuotiaana saamani ensisuudelma 17-v miekkoselta. Joko aika on kullannut muistot tai sitten olen muuten hullu. Muistan tapauksen jotenkin tosi tarkasti, oli kyseessä hieman jännittävä ja kyseenalainen tilanne (jätkä seurusteli toisen kanssa) sitten muistan sen tietynlaisen herkkyyden ja hellyyden, jota en ole kyennyt enää sen jälkeen saavuttamaan tai kokemaan. Muistan hyvin jopa sen sitruunavicksin maun. Miten voi olla mahdollista, että ensisuudelma oli niin mukava, vaikka mulla taisi silloin olla hammasrautojakin vaikka muille jakaa...:)

Nyt 25-v tapaamani miehet eivät tunnu pitävän suutelusta ollenkaan, saan vain sellaisia pikku pusuja tai sitten mennään toiseen äärilaitaan: täytetään kuolalla toisen osapuolen suu ja pidetään huulet liian velttona - yäk, aivan kun pussailis jotain kamelia/laamaa tai siis kuollutta sellaista... Omasta mielestäni suutelu on mukavaa silloin, kun kummankaan henki ei haise pahalle, huulia pidetään edes hieman kiinteänä, eikä heti mennä sinne kieli/kitarisa -osastolle, vaan lämmitellään ensin. Tietenkin omia mieltymyksiään on varmasti kaikilla.

Kirjoitukses ei ollut mitään pointtia, mutta olisi kiva kuulla mitä tuumaatte ensimmäisestä suudelmastanne ja kuinka suuteluoperaatioitanne yleensä hoidatte?:)


t.kk

2

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiNu

      Mun mielestä kans suutelu on kovinki herkkää hommaa ja varsin mukavaa. Joskushan se voi olla jopa intiimimpää kuin seksi. Itse sain ensisuukkoni ala-asteella, olin hoidossa eräässä perheessä ja perheen pojan kanssa leikittiin aina koulun jälkeen... Tämä tapahtui hänen siskonsa huoneessa, sängyllä. Maattiin vierekkäin siinä ja laskettiin kolmeen ja silmät kiinni pussattiin. :) Sen jälkeen sitten on ollu jos jonkinmoista, mistä vain muutamat ovat jääneet mieleen... Tasan kaksi henkilöä ja heidän tekniikkansa saa vieläki sydämen tykyttämään.. Se hellyys ja kunnioitus mikä niistä suudelmista paistoi läpi... *aah* :) Vielä kerran kun sais matkallansa... Edes monta kertaa... :D

    • muiden!:)

      Onhan niitä pusuja tullu vaihdeltua jokusen kanssa, samaa sukupuolta olevienkin kanssa. Kaikki muu on ollu pusuttelua, paitsi yksi! Kaiken maailman kuolaa ja kieltä ja välillä tuntuu että happi loppuis... Mut yks on ollu suutelemista ja vieläkin siitä haaveilen! Voih...

      _SärkynytSydäminen*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe