klitorisvoide

Vaimolle orgasmi

Vaimoni ei ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, ei minun eikä edellisten partneriensa kanssa. Nuolemalla pystyn vaimolleni orgasmin antamaan, ja se kuuluukin rakasteluumme lähes jokaisella kerralla. Ongelmana tuntuu olevan se että hänen klitoriksensa kärki on hyvin pieni ja piilossa häpyhuulten poimun alla joten yhdynnässä se saa kosketusta ja siten sitä kautta ei tule kiihotusta. Olemme kokeilleet yhtä seksikaupasta saatavaa klitorisvoidetta joka kyllä lisäsi klitoriksen herkkyyttä, mutta oli muuten ilmeisesti epämiellyttävän tuntuista. Olisin kiitollinen jos teillä arvon naisilla olisi vihjeitä miten nämä voiteet toimivat ja olisiko markkinoilla jotakin voidetta johon olette olleet tyytyväisiä ja joka voisi auttaa em. ongelmassa.

19

12354

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarkko79

ostappa sellainen klitoris pumppu sillä saat kultas kliimaksiin

• vaimolle orgasmi

ei ongelmana ole orgasmin saaminen milloinkaan muulloin kuin yhdynnässä, siihen en viitsisi pumppua työntää väliin

• jarkko79
        vaimolle orgasmi kirjoitti:

ei ongelmana ole orgasmin saaminen milloinkaan muulloin kuin yhdynnässä, siihen en viitsisi pumppua työntää väliin

mutta jos käytät klitoris pumppua ennen itse aktia niin se on paljon herkempi ja johan pitäis onnistua orgasmi yhdynnässä

• penisrengasta,jossa
    • nainen....

Itse en saa yhdynnässä enkä pidä sitä ongelmana edes. se on vähän kai joku miesten itsetuntojuttu että pitää saada, vaikka ei se muna kyllä hankaa muidenkaan klitorista eli ei sun naisessa ole vikaa. Älä aseta hänelle suorituspaineita, vain siksi että SINÄ haluat.
      Onhan se unelma tulla yhtä aikaa mutta itse se yhdyntä tuntuu niin mielettömän ihanalta etten halua siinä vaiheessa alkaa taiteilemaan asennoilla ja miettimään että pitää saada.se on täysin tyydyttävää että mies tekee sen ensin tai jälkeen

• vaimolle orgasmi

ei se olekaan minulle ongelma, nautin täysillä kun saan tyydyttää hänet nuolemalla, mutta hän todellakin haluaisi kerran edes kokea sen.

• ................

kuuntele vaimoasi, jos asia ei ole hänelle tärkeä, niin tee se hänen tavallaan...kaikki olemme erilaisia.Toisilta tulee helpommin, mutta se ei kerro sitä mikä tuntuu parhaalta..
      Itsellä orgasmit rajumpia kun ne tekee suulla tai sormilla...(ei yhdynnän aikana)

• Masaimies,

Toi on pikkukullisten yleinen ongelma, ettei pysty tyydyttämään muijaa nussimalla. Eihän pikkupilillä todellakaan pysty naimaan naista tyytyväiseksi orkkuun saakka. Meikäläisellä kun tuota kullia on suhteellisen reilusti tarjolla, niin tuota ongelmaa ei ole vielä ollut. Kaikki naiset ovat tähän asti kiittäneet, nekin jotka pyörtyivät ovat kiittäneet heti herättyään. Hommaappa vaimollesi iso kullinen nussija, niin pääsette pulmastanne.

• Aito_Nainen_30

Ei pidä paikkaansa niin suurta kullia ei olekkaan jotta nainen sai AIDON orgasmin, mä en usko et ketään nainen saa aitoa orkkua ilman klittan kiihottamista, klitoris orgasmi on ainoa oikea orkku naisella ja kaikki naiset jotka ovat sen aidosti kokeneet ovat samaa mieltä kanssani!

Uskokaa nyt jo miehet ja orkkua teeskentelevät naiset sitä orkkua ei tuu ilma klitoriksen kiihottamista!;)

Sain ekan orkkuni 28-vuotiaana, luulin jo etten pystyisi lainkaan saamaan sitä, luulin myös että se on suurta feikkiä ja liiottelua eikä orgasmia ole olemassakaan, itse olen ekan orkkuni saanut ensin käsisuihkun avulla vessassa, ja sen jälkeen sormilla, nyt saan orkun tosi helpolla ja nopeastikin enkä tarvi siinä miestä, lesbo en kuitenkaan ole, olenhan naimisissa miehen kanssa, mutta hyvät naiset tutustukaa vartaloihinne ja kokeilkaa rohkeasti!;)
        PS:Lopettakaa se teeskentely!!!!!!

• noinkaan
        Aito_Nainen_30 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa niin suurta kullia ei olekkaan jotta nainen sai AIDON orgasmin, mä en usko et ketään nainen saa aitoa orkkua ilman klittan kiihottamista, klitoris orgasmi on ainoa oikea orkku naisella ja kaikki naiset jotka ovat sen aidosti kokeneet ovat samaa mieltä kanssani!

Uskokaa nyt jo miehet ja orkkua teeskentelevät naiset sitä orkkua ei tuu ilma klitoriksen kiihottamista!;)

Sain ekan orkkuni 28-vuotiaana, luulin jo etten pystyisi lainkaan saamaan sitä, luulin myös että se on suurta feikkiä ja liiottelua eikä orgasmia ole olemassakaan, itse olen ekan orkkuni saanut ensin käsisuihkun avulla vessassa, ja sen jälkeen sormilla, nyt saan orkun tosi helpolla ja nopeastikin enkä tarvi siinä miestä, lesbo en kuitenkaan ole, olenhan naimisissa miehen kanssa, mutta hyvät naiset tutustukaa vartaloihinne ja kokeilkaa rohkeasti!;)

Kyllä nainen voi saada myös G-piste orgasmin siis yhdynnässä ilman klitoriskosketusta. Kaikki eivät saa toiset saavat molemmilla tavoilla. Eikä se ole kalun koosta kiinni sillä g-piste ei sijaitse kuin n. 5-8 cm syvyydessä siellä yläosassa, sen tuntee sormillakin. Nykyinen avovaimoni ei saa orgasmia yhdynnässä jos mukana ei ole klitoriskiihotusta mutta on niitäkin matkan varrella ollut jotka saavat. Yksilöllistä tuokin.

• kuin sinä
        Aito_Nainen_30 kirjoitti:

Sä taidat kyllä olla väärässä. Eivät kaikki naiset ole kuin sinä, ja tarvitse klitoriksen kiihotusta saadakseen orgasmin.
        Itse pidän silloin tällöin pikapanoista, jolloin mieheni ei hipaisekaan klitorikseeni ja saan silti yhdynnässä "emätin orgasmin". Olen saanut niitä 17-vuotiaasta lähtien, joten se tulee nopeati ja paljon mitään miettimättä.

Mutta totta minun tapauksessani on se, että klitorisorgasmit ovat hieman voimakkaampia kuin emätinorgasmit. Tosin vain hieman.

Joten ei kannata lähteä yleistelemään.

• itsinano

kaveri haluaa vain hyviä paljastuksia että saa sitte runkata kun lukee. Heh, heh...

• jollygood

varmaan on. melko hölmö kommentti. Oman kokemuksen mukaan kyllä näin ei ole. Kyllä se riippuu eniten siitä kuinka sitä käyttelee, ei se pelkkä koko riitä. Ja mulle on ollu kyllä kaikkein paras se g-piste. Jollain kun on sen mallinen että sinne ottaa niin johan lähtee! (Onneks omalla miehellä on)

• tinntti

Miksi ja kenelle on ongelma se, ettei nainen saa orgasmia yhdynnässä?

Suurin osa naisista ei saa, ja järjellä ajatellen se on muutenkin aika vaikeaa!

Elokuvistako me opimme että rakastelun pitäisi olla yhtäaikaista kiihkoa ja laukeamista parterin kanssa?
      Nauttikaa toisistanne.

• vaimolle orgasmi

kysyin että onko kellään kokemusta voiteista, mutta kukaan ei vastannut kysymykseen. Hienoa "tiedän paremmin mitä vaimosi haluaa" keskustelua kyllä saatiin, kiitos vaan ja näkemiin

• ... nykyisin mahtavaa.. :)

Olen nainen ja mulla oli aivan sama ongelma kuin vaimollasi ja kärsin siitä valtavasti kun yhdynnässä en lauennut. Sitten kerran mieheni kävi selälleen, minä hänen päälleen selälleni / tai puoliksi ja hän tuli sisääni takaapäin, liikuteltiin jne. samalla hän alkoi hieroa klitoristani, suudella suulle, hypistellä rintojani niin voi mahoton, siitä se meikäläisen laukeamiset lähti, eipä kovin kummosta tarvittu vaan ei tajuttu...nykyään ei tarvi mieheni kun nipsutella rintojani siinä tilanteessa ni meinaan saada jo...olisiko teille apua tästä...

• vaimolle orgasmi
        ... nykyisin mahtavaa.. :) kirjoitti:

Olen nainen ja mulla oli aivan sama ongelma kuin vaimollasi ja kärsin siitä valtavasti kun yhdynnässä en lauennut. Sitten kerran mieheni kävi selälleen, minä hänen päälleen selälleni / tai puoliksi ja hän tuli sisääni takaapäin, liikuteltiin jne. samalla hän alkoi hieroa klitoristani, suudella suulle, hypistellä rintojani niin voi mahoton, siitä se meikäläisen laukeamiset lähti, eipä kovin kummosta tarvittu vaan ei tajuttu...nykyään ei tarvi mieheni kun nipsutella rintojani siinä tilanteessa ni meinaan saada jo...olisiko teille apua tästä...

Kiitos vihjeestä, täytyy kokeilla. Olen muutamassa muussa asennossa ehdottanut häntä itse hieromaan klitoristaan mutta tässä se ehkä oikeasti onnistuisi. Uskon että hän itse löytää paremmin kosketuksen ja rytmin kuin minä.

• nelikymppinen nainen

Dynagine Gelillä lähtee taju ;)

• ...ja sormin ;)

Joko lusikka tai puolilusikka-asento, doggystyle, vatsallaan... Ja sormilla klitorista hieromalla, joko niin, että sinä hierot, tai vaimosi itse. Ottakaa vaikka tavallinen liukuvoide avuksi. (sormet ei saa olla kuivat koska se sattuu!)

Aina lähtee! ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6484
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3873
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3260
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      376
      1774
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1023
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe