Kyllä on tavat todella huonot kun noin paljon puhutaan pahaa kuolleesta,missä olitte kun jaettiin käytötapoja?
kukaan ihminen ei ansaite kuolemaa oli se sitten tehnyt mitä vaan..eikä kellään ole oikeutta iloita toisen kuolemasta.Korkeimman huolenpitoa lapsille ja osanottoni sureville omaisille.J:n muistoa kunnioittaen
Ei saa puhua pahaa!
100
60674
Vastaukset
- mutta...
Yleisesti kyllä asia on niin, eli ei saa puhua pahaa menehtyneistä. En itsekään tee niin, mutta ymmärrän myös niitä jotka tässä tapauksessa tätä tekevät. On minullakin ihmisiä, joita vihaan niin paljon heidän tekojensa takia, ettei heidän kuolemansa haittaisi tipan tippaa.
Missä sinä olit silloin kun kun kyseinen henkilö satutti muita ihmisiä syyttä? Harva tietää kaikkia hänen tekoja, mutta yritäppä hetkeksi asettua hänen "uhrien" asemaan... miksi heillä olisi yhtäkään pienen pientä hyvää ajatusta hänestä?
R.I.P kuitenkin.- n..
Miltä tuntusi jos vainaja olis sinun lapsesi tai joku muu läheinen,vaikka se olisi tehnyt mitä ei oikeuta ketään huom:ei ketään puhumaan ilkeään sävyyn..jos ei muuta niin kunnioittakaa vainajan lapsia ja muita omaisia!eipäs kovin moni mennyt sanomaan sille suoraan päin naamaa kun oli elossa vaikka monella oli näköjään kaikkea pahaa mielessä...olette aika rohkeita kun nyt uskallatte....
- kyseinen
n.. kirjoitti:
Miltä tuntusi jos vainaja olis sinun lapsesi tai joku muu läheinen,vaikka se olisi tehnyt mitä ei oikeuta ketään huom:ei ketään puhumaan ilkeään sävyyn..jos ei muuta niin kunnioittakaa vainajan lapsia ja muita omaisia!eipäs kovin moni mennyt sanomaan sille suoraan päin naamaa kun oli elossa vaikka monella oli näköjään kaikkea pahaa mielessä...olette aika rohkeita kun nyt uskallatte....
hamppi kunnioitti omia vanhempiaan uhkaili aseilla ja pahoinpiteli sai tuomionkin noista oli todellinen "herrasmies"
toivottavasti nyt säästyy muutama lapsi huumekierteeltä kun on jj:n luukku lopullisesti kiinni hyvä näin.. - tapauksessa
n.. kirjoitti:
...tuskin läheisiäkään harmittaa...
- '¨¨'¨¨'¨¨'¨¨'
n.. kirjoitti:
Kyllä sille on kuule suoraan sanottu monet kerrat. Miksi luulet että sitä pelätään? Väärässä olet.
- tsao
kaipaan sinua rakas Jani!!Muistosi elää sydämissämme!!!kai me joskus tavataan!!!?? YSTÄVÄSI
- ,,,,,,.
tsao kirjoitti:
kaipaan sinua rakas Jani!!Muistosi elää sydämissämme!!!kai me joskus tavataan!!!?? YSTÄVÄSI
kukaan muu tuskin on sitä vapaaehtoisesti rakastan paitsi narkkarit
- MÄDÄNTYKÖÖN
TOIVOTTAVASTI HELVETIN TULI POLTTAA TODELLA HITAASTI JA ANTAA KAIKEN TAKAISIN MITÄ AIHEUTTI ELÄESSÄÄN PUHUMATTAKAAN MITÄ MAKSOI YHTEISKUNNALLE MAKAESSAAN SAIRAALASSA. VAKUUTUS YHTIÖTKIN JÄRJESTIVÄT JUHLAT. KYLLÄ SE ON TOTTA ETTÄ PARHAAT MENEVÄT ENSIN SIKSI TÄSSÄ KESTI NIIN KAUAN.
- jpjj
MÄDÄNTYKÖÖN kirjoitti:
TOIVOTTAVASTI HELVETIN TULI POLTTAA TODELLA HITAASTI JA ANTAA KAIKEN TAKAISIN MITÄ AIHEUTTI ELÄESSÄÄN PUHUMATTAKAAN MITÄ MAKSOI YHTEISKUNNALLE MAKAESSAAN SAIRAALASSA. VAKUUTUS YHTIÖTKIN JÄRJESTIVÄT JUHLAT. KYLLÄ SE ON TOTTA ETTÄ PARHAAT MENEVÄT ENSIN SIKSI TÄSSÄ KESTI NIIN KAUAN.
samaa mieltä,"rakas muisto" fanittajat sama kohtalo odottaa teitäkin,ja kansa nauttii kun niistä kuuleee,hehhehehehehehehehehehehehehehehehhhhhhhhehehheeheheheheheehhehehehehehehehehehehehehe...................................................
- Stasi-Masi
Onko se J.J nyt oikeesti död vai onko sieltä löytynyt joku hovarin perus piri-petteri? What!?
- Nimimerkki on jo rekisteröi...
Kuollut on, lehdessä ei nimeä mainittu mutta ikä ja aikaisemmat rötökset puhuivat kyllä puolestaan.
- Nimetön
oliko hitlerkin hyvä äijä
- paskahan
se oli mutta ei sitä sitä saa näiden kaiken ymmärtäjien mielestä ääneen sanoa kun se oli ihminen kuitenkin.
vai oliko.....
- ILO
ei pahaa vaan totta
- ...........
en tajua miksi näitä kirjoituksia sensuroidaan, kun ne on tosia ja niitä on kirjoitettu ennen kuolemaakin eikä niitä silloin ole sensuroitu.
ja mitä se hyödyttää sensuroida kun kuitenkin ne jutut ilmestyy uudestaan ja uudestaan kunnes se unohdetaan ja haudataan lopullisesti.
jälkimainigit on ihan luonnollisia juttuja tämmöisessä tapauksessa mitä tämä on ja oli. että turhaan seriffi näitä poistelee ne tulee uudestaan ja uudestaan oman aikansa.
vai onko sanonta "aikansa kutakin" tuntematon.
ja pahaa näissä ei ole puhuttu se todella oli tehokas häirikkö, kiristäjä naisten, vanhempien ja pienempien hakkaaja yms.... listasta tulis pitkä.
- sitä
on enää haukkua olisitte haukkunut kun oli elossa tai tehneet asian eteen silloin jotakin, nyt se on aivan turhaa ?
- .............
sitä on varoitettu monesti, sille on huomautettu että lopettaa tietyt asiat. sitä on läpsitty kuten mä kerran aikoinaan,,, mitä se on oppinut siitä että on haukuttu varotettu annettu nenukkaa.
mitään ei oppinut vaan uhkas ja louskutti leukaa ja jatkoi touhujaan. viiminen vaihtoehto oli tämä sitten mikä kävi.
kysymys mitä tehdään koiralle joka on vaaraksi eikä opi, vaan murisee räksyttää ja puree. se lopulta lopetetaan, juuri näin kävi tämän ongelman kanssa. kun siihen kyllästytään ja todetaan että liian pitkällä ollaan eikä hoida asioita kuntoon ja ole kunnolla niin tämä on se viiminen vaihtoehto.
vai olisko se eka pitänyt halvaannuttaa? no sekin tietty olis rauhoittan tilannetta ja ehkä näin olis sekin saanu kärsiä paremmin tekojansa. ehkä tämä tapa oli liian helppo sille varsinkin jos eka oli jo kuollettava.
itse olisin ehkä suosinut että oli jääny mielummin rullatuoliin loppuelämäksi. mutta nyt tämä meni näin, ja sille ei voi mitään.
tekijöistä ei ole huhuja vielä liikenteessä mutta olosuhteita huomioon ottaen niin vaihtoehtoja tapahtuman kulusta on periaatteessa vain 2, herättää kysymyksiä se että miten tämmöinen voi jäädä asuntoon päiviksi eikä haltija tiedä asiasta mitään eikä muka käy kotonaan jne.. no tää on poliisien asia jos niitä kiinnostaa asian loppuunvienti. ellei uhri asunut sitten ko talossa missä tämä tapahtui, ja virallisesti yksin - tais
............. kirjoitti:
sitä on varoitettu monesti, sille on huomautettu että lopettaa tietyt asiat. sitä on läpsitty kuten mä kerran aikoinaan,,, mitä se on oppinut siitä että on haukuttu varotettu annettu nenukkaa.
mitään ei oppinut vaan uhkas ja louskutti leukaa ja jatkoi touhujaan. viiminen vaihtoehto oli tämä sitten mikä kävi.
kysymys mitä tehdään koiralle joka on vaaraksi eikä opi, vaan murisee räksyttää ja puree. se lopulta lopetetaan, juuri näin kävi tämän ongelman kanssa. kun siihen kyllästytään ja todetaan että liian pitkällä ollaan eikä hoida asioita kuntoon ja ole kunnolla niin tämä on se viiminen vaihtoehto.
vai olisko se eka pitänyt halvaannuttaa? no sekin tietty olis rauhoittan tilannetta ja ehkä näin olis sekin saanu kärsiä paremmin tekojansa. ehkä tämä tapa oli liian helppo sille varsinkin jos eka oli jo kuollettava.
itse olisin ehkä suosinut että oli jääny mielummin rullatuoliin loppuelämäksi. mutta nyt tämä meni näin, ja sille ei voi mitään.
tekijöistä ei ole huhuja vielä liikenteessä mutta olosuhteita huomioon ottaen niin vaihtoehtoja tapahtuman kulusta on periaatteessa vain 2, herättää kysymyksiä se että miten tämmöinen voi jäädä asuntoon päiviksi eikä haltija tiedä asiasta mitään eikä muka käy kotonaan jne.. no tää on poliisien asia jos niitä kiinnostaa asian loppuunvienti. ellei uhri asunut sitten ko talossa missä tämä tapahtui, ja virallisesti yksinkirjoilla siinä olla, mutta nyt JP on kuollut ei sitä varmaan enää tarvii kenenkään tuomita kaikki tietää minbkälainen hän oli eipä kenenkään sitä puolustelemaan turha vain enää selittä mitään tai haukkua käykää vaik sytyttämässä kynttilä.
- meilläkin on vaan tunteet
mun mielestä on kuvottavaa että mässäillään ihmisen kuolemalla.... ajatelkaapa omalle kohdallenne että joku joka teille merkitsee jotain, on kuollut!!!!! olkaa kyseisestä henkilöstä mitä mieltä haluatte, mutta henk.koht. voin sanoa että tulen syvästi kaipaamaan kyseistä henkilöä. ja, muistakaapa että tämäkin henkilö on hetki sitten tullut isäksi uudelleen... olkoon henkilö itse elänyt elämänsä miten on, mutta olisiko noita kuitenkin 2(?) poikaa jotka jossain vaiheessa elämäänsä saattaa kaivata isää??!!!!??
- JES!
siis eihän isäksi tulemiseksi tartte juuri mitään...tälläkin hönöllä seisonnu molemmat päät yhtä aikaa...eipä ole häävit eväät näilläkään jälkeläisillä...ja siis kuvottavaa, niinpä... tommosii tarvis ees syntyy...että kaipaile entinen hoito niinkus tykkäät!!!
- ><
Nyt olisi palkintopokaalin paikka, tietäis vaan kelle antais?
- jäivät
Kela, sosiaalitoimistot, verottaja, poliisi, terveydenhoitohenkilöstö, vankeinhoito, kadulla liikkujat, naapurit ja muut pelokkaat ja vittuuntuneet?
- Arvatkaa kaverit kuka........
Heheee kyllä te kotkalaiset sitten jaksatte tuhlata energiaa turhaan. Kuollut mikä kuollut.....tai hei!!!! ehkä se lavasti kuolemansa ja elää nyt salanimellä Tampereen Hervannassa ja kannattaa Ilvestä. Mulle hevosmiesten tietotoimisto näin kerto.
Onneks oon ex-kotkalainen...... - ...eipä elämää...
jäivät kirjoitti:
Kela, sosiaalitoimistot, verottaja, poliisi, terveydenhoitohenkilöstö, vankeinhoito, kadulla liikkujat, naapurit ja muut pelokkaat ja vittuuntuneet?
No esimerkiksi voin laittaa "vain" oman kokemukseni, että ÄITINÄ olen seurannut kaikkien jutskailua täällä... niin omat poikani oli just yläasteella tämän sählätessä tässä käpykylässä ja tapahtui yhtä sun toista..ainakin sain kuulla kaikkea..kun jubelit kasvoi täysikäisiksi niin enhän nyt voinu roikkua niitten peräs ja vahtia, niinkuin vanhempia aina syyllistetään että niidenhän on vika.. YMMÄRTÄKÄÄ, NE JOTKA RAKASTAA JA VÄLITTÄÄ LAPSISTAAN TEKEE KAIKKENSA, niinkuin tämän JJ:n vanhemmat, ni älkää tulko sanoon mitään...mulla meni ainakin siihen pisteeseen että olisin toivonut ensin itselleni jo loppua...mutta jo sitten tälle huume-väkivalta-kaikkea-lapselleni.....mitä ei tunnistanut sitä omaksi lapsekseen..käytti hyväksi, hakkasi ym. ni MITÄ..mitä pitäis tehdä kun hoitoonkaan ei saa..KYSYN VAAN...viisaat???!!!
- ex-kotkalainen
...eipä elämää... kirjoitti:
No esimerkiksi voin laittaa "vain" oman kokemukseni, että ÄITINÄ olen seurannut kaikkien jutskailua täällä... niin omat poikani oli just yläasteella tämän sählätessä tässä käpykylässä ja tapahtui yhtä sun toista..ainakin sain kuulla kaikkea..kun jubelit kasvoi täysikäisiksi niin enhän nyt voinu roikkua niitten peräs ja vahtia, niinkuin vanhempia aina syyllistetään että niidenhän on vika.. YMMÄRTÄKÄÄ, NE JOTKA RAKASTAA JA VÄLITTÄÄ LAPSISTAAN TEKEE KAIKKENSA, niinkuin tämän JJ:n vanhemmat, ni älkää tulko sanoon mitään...mulla meni ainakin siihen pisteeseen että olisin toivonut ensin itselleni jo loppua...mutta jo sitten tälle huume-väkivalta-kaikkea-lapselleni.....mitä ei tunnistanut sitä omaksi lapsekseen..käytti hyväksi, hakkasi ym. ni MITÄ..mitä pitäis tehdä kun hoitoonkaan ei saa..KYSYN VAAN...viisaat???!!!
No eipä siinä vanhemmat enää tuossa vaiheessa minkään mahda, niin oli poika piloilla jo teininä. Vaan kyllä jonkin verran vastuuta menee vanhemmillekin... Jotainhan siinä kasvatuksessa on pieleen mennyt. Vastaavia tapauksia on lähiseudulla monta, suurin osa työntänyt horsmaa jo pitkään.
Kyllähän tämä oli odotettavissakin, jos ei näin niin toisella tapaa sitten. Yllättävää että tätä on saatu odottaa näinkin kauan, ja odottavan aika on ollut pitkä.....
Kyllä meikäläinen nukkuu nyt yönsä paljonpaljon paremmin. Ja luulen että helvetin moni muukin.
Sitä pahaa mitä tämä yksi ihminen on vuosien aikana aiheuttanut ei yhdellä kuolemalla korvata. Valitettavasti uusintaa ei saada. Ja sen se olisi ansainnut.
Osaa otan jälkikasvun osalta, isäänsä ei valitettavasti voi valita. Täytyy toivoa että äidillä (äideillä?) on edes hitunen järkeä päässä ja ettei kaikki häiriintyneet geenit ole periytyneet..
nimim. Jatko-osaa odotellessako.. - niin tyhmä
Arvatkaa kaverit kuka........ kirjoitti:
Heheee kyllä te kotkalaiset sitten jaksatte tuhlata energiaa turhaan. Kuollut mikä kuollut.....tai hei!!!! ehkä se lavasti kuolemansa ja elää nyt salanimellä Tampereen Hervannassa ja kannattaa Ilvestä. Mulle hevosmiesten tietotoimisto näin kerto.
Onneks oon ex-kotkalainen......että se ei eläis salanimellä edes kymissä
- poika,
saa uskomattoman pitkän viestiketjun aikaiseksi, mutta ei se mitään, sillä nythän on "valtakunnassa kaikki hyvin".
- WHAT???!!!
NO???!!! Tulipa hiljasta....ni olisko neuvoa...kullanmurut...???
- aikanaan
WHAT???!!! kirjoitti:
NO???!!! Tulipa hiljasta....ni olisko neuvoa...kullanmurut...???
hakennu niitä neuvoja, se on turha meuhkata kun paska on housussa. WHAT !!!
- huolenpidosta
ja sitten sanot, että kukaan ei ansaitse kuolemaa. Olen ymmärtänyt, että kuolema vapauttaa, vai eikö näin ole. Itse epäilen, että kyseinen herra on paljon onnellisempi itsekin jossain muualla kuin täällä maan päällä. Ei varmaan hän itsekään ole elämästään koskaan loppujen lopuksi nauttinut.
En ole kovin uskonnollinen, mutta sen verran olen uskonnontunneilla yms. istunut, että olen nimenomaan ymmärtänyt, että kuoleman kautta Jumala meidät armahtaa synneistä etc. Ja sen kautta saamme todellisen rauhan. Vai onko se sittenkään niin?
Joskus pitäisi nähdä realiteetit ja ymmärtää, että joskus kuolema on paremmaksi. Ja uskon, että näin on tässäkin tapauksessa. Sekä kyseiselle henkilölle itselleen että myös lähipiirillekin.- MPN
Kirjoitit että kuoleman kautta Jumala meidät armahtaa synneistä etc. Ja sen kautta saamme todellisen rauhan.
Asia ei ole aivan niin.
Pelastus on selvä asia, OTA VASTAAN JEESUS!
Vain Jeesus antaa sinulle yhteyden Jumalan Isän kanssa, sillä kaikki muut yritykset epäonnistuvat ja ovat valhetta ja petosta. Jeesus on pyyhkinyt pois sovitustyöllään Golgatan ristillä kaiken synnin vallan, joka muuten erottaisi ihmisen Jumalan yhteydestä. Ilman Jeesuksen vastaanottamista synti sitoo sinut kadotukseen ja ikuiseen eroon Jumalasta. Sinä voit nyt heti ottaa ratkaisevan askeleen ja vastaanottaa Jeesuksen niin pelastut ja pääset ikuiseen yhteyteen Jumalan kansssa.
Pelastusrukous.
Rakas Herra Jeesus, minä tunnustan Sinut Pelastajanani ja Herranani. Tunnustan, että Sinä olet Jumalan Poika ja Sinut on ristiinnaulittu minun edestäni, niin että minä saan kaikki syntini anteeksi. Pyydän Sinua, anna minun kaikki elämäni synnit, ajatukset, sanat, teot ja laiminlyönnit anteeksi. Puhdista minut synnin juuristosta elämässäni. Teen parannuksen ja käännyn pois pahoilta teiltäni. Pyydän sinua Jeesus tulemaan sydämeeni ja täyttämään minut Pyhällä Hengelläsi, puhdistamaan minut, vapauttamaan minut, parantamaan ja eheyttämään minut ja tekemään minusta uuden luomuksen. Täytä minut Pyhällä Hengellä ja tulella. Tee minusta Sinun valtakuntasi uskollinen palvelija. Päätän seurata Jeesusta tästä hetkestä alkaen, lukea ja kuunnella Sinun sanaasi, seurata Pyhän Hengen innoitusta ja ohjausta. Otan nyt vastaan uskon kautta täydelllisen pelastuksen ja anteeksiantamuksen. Kiitän Sinua pelastuksesta ja Pyhän Hengen lahjasta. Vastaanotan Sinulta täysin uuden suunnitelman elämääni varten, kiitos Jeesus!" - minä.
Niin eli nythän on niin että jokainen meistä joskus kuolee, ja sitten ...ei vaan ole niin että valot vaan sammuu,vaan ihminen viettää ikuisuuden joko taivaassa tai ikuisessa kadotuksessa.eikä me sitä voida tietää kuka missäkin sen viettää..se on Jumalan päätettävissä.Ja on hyvä muista että Jumalan armoa on iankaikkinen,riittää kun pyytää syntinsä anteeksi ja Jeesuksen veri puhdistaa sydämmen!kiitos Jumalalle!
- keksimällä keksiä
hyvää sanottavaa jos eläessään ihminen ei ole tehnyt muuta kuin pahaa läheisilleen.Aiheuttanut surua ja tuskaa.
Olin vuosia sitten erään sukulaismieheni hautajaisissa.
Eläessään hän vain joi ja "varasti"kuukausittain vanhan äitinsä eläkkeestä suuren osan,mikä selvisi sitten kun ko.henkilö kuoli,koska vanhus ei siitä uskaltanut aiemmin peloissaan kertoa muille.
No hautajaisissa pappi ei pitänyt hänkään ylistyspuhetta vaan sanoi että jokainen voi mielessään muistella tätä henkilöä ja millainen hän jokaisen mielestä oli.
Siitähän eräs SUKULAISTÄTI SUIVAANTUI JA SUURINPIIRTEIN HAUKKUI PAPIN..
Miksi pitäisi papinkin valehdella?
Minusta se oli erittäin hyvä hautajaispuhe sellaisenaan ja varmasti jäi jokaisen mieleen ennemmin kuin se valheellinen ylistyspuhe.
Koska jokaisella meistä on kuitenkin oma käsityksemme aina henkilöistä.
Kuten nähdäkseni tässäkin tapauksessa niillä jotka henkilöä eivät henkilökohtaisesti tai jostain yhteydestä edes tunteneet on enemmän puolustuskannalla olevaa tekstiä. - Hip hei!
surra Saddamin,Taisto Sinisalon,Stalinin,Leninin,Hitlerin yms. idiootien kuolemaa.
Varsinkin Taisto Sinisalon kuolema oli sellainen ilouutinen että kävimme sitä juhlistamassa kavereiden kanssa.
Siitä jäi itse kullekin vielä hyvä mieli että päästiin tuosta siasta eroon.- sinisalo????
?????
- juupas
sinisalo???? kirjoitti:
?????
2xpolviin, 4xkeskelle ja viimmeinen keskelle ohtaa.
- tttiiii
sinisalo???? kirjoitti:
?????
Se valmistaa crossivarusteita
- ....-
juupas kirjoitti:
2xpolviin, 4xkeskelle ja viimmeinen keskelle ohtaa.
joku leffakohtausko taas? ei ole julkistettu minne on ammuttu ja johan on väläytetty 11 kertaa laukaus joten 2 4 1 en saa siitä vielä tulokseksi 11
- nyt jo
....- kirjoitti:
joku leffakohtausko taas? ei ole julkistettu minne on ammuttu ja johan on väläytetty 11 kertaa laukaus joten 2 4 1 en saa siitä vielä tulokseksi 11
tiedetään, et on ylipäänsä ammuttu?!
- .........................
nyt jo kirjoitti:
tiedetään, et on ylipäänsä ammuttu?!
Ei sitä ampumista ole missään suoraan sanottu. Mitä lehdessä luki, oli että asunnossa oli ammuskeltu sekä murhan tekotapa oli erityisen raaka=)
Joten aivan sama onko ammuttu vai ei mutta joku näppärä on tehnyt kerralla selvää, jos on "erityisen raaka" murha:)
hyvää matkaa helvettiin jj. - kyseliä tyyppi
missä sen perus kotkalaisen hauta on? onko se lenin patsaan vieressä? vai onko kotkaan jo pystytetty patsas stalinillekin.
- historoitsija
sinisalo???? kirjoitti:
?????
taisto olisi halunnu suomeen samanlaisen diktatuurin suomeen,minkä lenin perusti kavereineen venäjälle mistä tuli neuvostoliitto ja maailman historian isoimmat kansan murhat.(lue kirja kommunismin musta kirja)
- täs ny
......................... kirjoitti:
Ei sitä ampumista ole missään suoraan sanottu. Mitä lehdessä luki, oli että asunnossa oli ammuskeltu sekä murhan tekotapa oli erityisen raaka=)
Joten aivan sama onko ammuttu vai ei mutta joku näppärä on tehnyt kerralla selvää, jos on "erityisen raaka" murha:)
hyvää matkaa helvettiin jj.ihan tarkkoi ollaa, ni asunnosta oli kai kuulunu laukaus jo aikapäiviä sitten eikä sil ollu tän homman kans mitää tekoo... saatan olla vääräs ja oikeestaa nolottaa jo nyt edes osallistuu tähän spekulointiin... levätköön rauhas!
- In memorian
kyseliä tyyppi kirjoitti:
missä sen perus kotkalaisen hauta on? onko se lenin patsaan vieressä? vai onko kotkaan jo pystytetty patsas stalinillekin.
vapaa-ajattelijoiden hautausmaalla.
Varsinainen suvaitseva vapaa-ajattelija tuo Taisto olikin.
Ainoa tuntemani suomalainen josta on helppoa inhota ja vihata vielä kuolemansa jälkeenkin.
Tuo sika oli valmis myymään Suomen NKP:lle ja sai Neuvostoliitosta siitä jo pimeän etumaksun
11 miljoonaa markkaa.
Taisto oli Neuvostoliiton puolella Unkarin kansan nousussa ja Prahan verisissä tapahtumissa.
Taistolaiset irtautuivat kommunisteista omaksi ääriryhmäkseen juuri suhtautumisensa vuoksi Neuvostoliiton tekemiin veritöihi Unkarissa ja Tsekkoslovakkiassa.
Taisto kannatti voimakkaasti tappamista metodina kommunismin edistämiseksi naapurimaissamme sekä muissa Euroopan valtioissa. - hiojl
In memorian kirjoitti:
vapaa-ajattelijoiden hautausmaalla.
Varsinainen suvaitseva vapaa-ajattelija tuo Taisto olikin.
Ainoa tuntemani suomalainen josta on helppoa inhota ja vihata vielä kuolemansa jälkeenkin.
Tuo sika oli valmis myymään Suomen NKP:lle ja sai Neuvostoliitosta siitä jo pimeän etumaksun
11 miljoonaa markkaa.
Taisto oli Neuvostoliiton puolella Unkarin kansan nousussa ja Prahan verisissä tapahtumissa.
Taistolaiset irtautuivat kommunisteista omaksi ääriryhmäkseen juuri suhtautumisensa vuoksi Neuvostoliiton tekemiin veritöihi Unkarissa ja Tsekkoslovakkiassa.
Taisto kannatti voimakkaasti tappamista metodina kommunismin edistämiseksi naapurimaissamme sekä muissa Euroopan valtioissa. - Ampui
täs ny kirjoitti:
ihan tarkkoi ollaa, ni asunnosta oli kai kuulunu laukaus jo aikapäiviä sitten eikä sil ollu tän homman kans mitää tekoo... saatan olla vääräs ja oikeestaa nolottaa jo nyt edes osallistuu tähän spekulointiin... levätköön rauhas!
Ihan samaa mieltä,,olen vaan kiinnittänyt huomiota ettei ketään kiinnosta onko ampuja(jos sellanen on)saatu kiinni ja oliko paikkakuntalaisia.Onko tästä tietoa,,?
- tsao
kävimme ystäväni kanssa sytyttämässä kynttilän Janin muistolle talon eteen missä Jani nukkui pois.voisitte tehdä saman jokainen.Tunsin kyseisen ihmisen jo lapsesta asti eikä minulla ole pahaa sanottavaa tapauksesta.teki mitä teki ehkä teot olivat oikeutettuja suurimmalle osalle ihmisistä en kiellä etteikö välillä lähtenut hieman hanskasta .tehkääpä perässä kukaan ei kukaan tälstä kylästä ole pystynyt samaan ..nousta pohjalta muiden kiusaamana asemaan mihin Jani pääsi..eli leveillen mutta olipahan vara siihen toisin kuin näillä kateellisilla paskahousuilla mistä ei muuhun ole kuin lässyttämään paskaa edesmenneistä..aika sairasta!troivon jokaiselle lässyttäjälle kusista ja tukalaa loppuelämää,mikäli se minusta riippuu teen kaikkeni sen eteen että nämä klateellisten loosereitten jupinat loppuu,kannattaisi miettiä omia tekoja sekä mitä Jani joutui kestämään ennen kuin alkoi antaa takaisin päin ..osanottoni sureville omaisille.Jania kaivaten Ystävät
- ......,
taitaa joku potkia nekin jos niitä edes siellä on,,,enää vähintääkin joku kusee niiden päälle.
miten ylös se jani mahtoi nousta kun puhuit? vai menikö alas, kuuleppas jos ns ylös noustaan niin sellaiset ei provosoi eikä kiusaa viattomia. vaan ne tekee hommiaan hienostuneella tavalla ja vähin äänin. ajavat autoilla normaalisti jopa käyvät töissä ja elää normaalia perhe-elämää siinä toimiensa sivussa :) ne ei hakkaa pienempiään ne ei uhkaile vanhempiaan ja lapsiaan aseilla.
ne ei vaaranna normaali elämää elävien terveyttä liikenteessä. ne ei puutu toisten asioihin myöskän. tästä kaikesta voi päätellä että ei se kovin ylös noussu vaan oli melkoisen alhaalla.
säälittävää, uhkaili vanhoja mummojakin keskuskadulla ja tiedä ketä muita avuttomia. tässä on se sun suures sankaris oikeen hercules, ja paskat. johan sille oli ennustettu ennen kun varasti yhtäkään mopoa että kohtaa väkivaltaisen kuoleman, ja johan joku netissäkin kirjoitti että "tämä on pojan viimeinen talvi" enteeltä tämäkin kirjoitus vaikutti. ja miten kävi? yleensä sankarit ei kuole noin !!! - .......,
nuolla sen persettä, ei se enää ole tääl vai pelkäätkö haamuja
- ...
Taas tämä sama kotka näyttää kyntesä! Että te sitten jaksatte jauhaa toisen ihmisen kuolemasta... Heti kun täällä jotain tapahtuu heti ollaan laukomassa niin "tietäväisinä" kommentteja JP:n kuolemasta. Antakaa nyt olla... Ajatelkaa edes lapsia jotka jäivät ilman isää.
- .,,--.,.
... kirjoitti:
Taas tämä sama kotka näyttää kyntesä! Että te sitten jaksatte jauhaa toisen ihmisen kuolemasta... Heti kun täällä jotain tapahtuu heti ollaan laukomassa niin "tietäväisinä" kommentteja JP:n kuolemasta. Antakaa nyt olla... Ajatelkaa edes lapsia jotka jäivät ilman isää.
hmmmm,,, hmmmmphhhh,,,öööööööhhhhmmmmmmph, hummmmmm... noniin mietitty on en huolis isää joka on noin suosittu kun tämä oli. en voisi tunnustaa isäksi sellaista en missään nimessä.
- Frendi
Jani oli aina reilu ja hyvä jätkä. Kyseli kuulumiset ja soitti perään, jos/kun oli huolissaan. Itsekin välillä ihmettelin että miten niin reilu jätkä ja hyvä tyyppi voi samalla olla silti joillekin niin kylmä, julma ja laskelmoiva. Se mies joko välitti jostain tai sitten ei todellakaan välittänyt ja sen se myös näytti. Jani eli unelmaansa, ei unelmoinu elämäänsä. Omaisille jaksamisia.
- tsao
Janin lasten äidistä sen verran viellä että jos Jani oli niin paha kuin puhutaan niin miettikääpä sitä että miksi palata pahan luo aina vaan uudestaan ja uudestaan ja rakastaa ihmistä..tilaisuuksia kyllä oli lähteä kävelemään ilman että tarvitsisi katsoa taakseen ja pelätä.satun tietämään asiasta ja kukapa ei suuttuisi jos oma vaimo käy vieraissa ja viellä kaverin housiussa...kuten sanoin suurin osa ansaitsi ehkäpä sen mitä saikin
- sai,
mitä ansaitsi, nousi ylös, voi hitto mitä tekstiä..
- joooooooo
ja jj sai mitä tilas...onneks siit kusipääst päästii..harva suree mut moni juhlii
- mene ja tiedä
Onko sittenkään yhteyksiä omiin lapsiin saatikka entisen vaimoon???
- ...
mene ja tiedä kirjoitti:
Onko sittenkään yhteyksiä omiin lapsiin saatikka entisen vaimoon???
nähty kyl monesti lapsen ja vaimokkeen kanssa liikenteessä. ja vähä aika sitte tais herra ite olla ostamassa vaippoja...
- laulaja,
"...sitä saa mitä tilaa, täysin mitoin kukkupäin.."
- tekihän se mitä teki
mutta tosi mukava se oli meikäläiselle aina. Enkä aio äijää haukkua. Haukkukoot ne joilla on aihetta. Hyvä tyyppi meikäläistä kohtaan ja hyvällä muistan.
- sanat
tekihän se mitä teki kirjoitti:
mutta tosi mukava se oli meikäläiselle aina. Enkä aio äijää haukkua. Haukkukoot ne joilla on aihetta. Hyvä tyyppi meikäläistä kohtaan ja hyvällä muistan.
joo!
- tere
sanat kirjoitti:
joo!
Eipä ole minullakaan pahaa sanottavaa kyseisestä henkilöstä...eikä ole tehnyt pahaa minulle.Ikävä tulee. Otan osaa ja jaksamista omaisílle.
- joku
tere kirjoitti:
Eipä ole minullakaan pahaa sanottavaa kyseisestä henkilöstä...eikä ole tehnyt pahaa minulle.Ikävä tulee. Otan osaa ja jaksamista omaisílle.
Jooh ei itselläkään ollut ikinä kyseistä ihmistä vastaan,paljon se teki pahoja,mut mut se on mennyttä se
- j.r.i.p
lepää rauhassa jani sinulla oli puhtaassa sisimmässäsi pelkkää lämpöä ja rakkautta jota osasit myös jakaa muille sinua muistaen j.
- osasi
j.r.i.p kirjoitti:
lepää rauhassa jani sinulla oli puhtaassa sisimmässäsi pelkkää lämpöä ja rakkautta jota osasit myös jakaa muille sinua muistaen j.
"jota osasit myös jakaa muille sinua"
kyllä oli jotaa muuta kun lämpöä ja rakkautta, nuo sanat ei kuuluneet kaverin tiedostoon. - j.r.i.p
osasi kirjoitti:
"jota osasit myös jakaa muille sinua"
kyllä oli jotaa muuta kun lämpöä ja rakkautta, nuo sanat ei kuuluneet kaverin tiedostoon.tosiaan tossa ylempänäkin jo mainittiin ni ihmiset joista jj välitti niin niistä hän välitti myös paljon ja ihmiset joista jj ei välittänyt niin ne myös huomasi sen... suurin osa teistä ei tiedä jj ku nimeltä osa on kuullut joskus nimen osa on saattanut olla tekemisissä mutta se mitä jj oli tosiaan esim läheitstensä/ystäviensä seurassa on toine asia........
- Ei nimimerkkiä
j.r.i.p kirjoitti:
tosiaan tossa ylempänäkin jo mainittiin ni ihmiset joista jj välitti niin niistä hän välitti myös paljon ja ihmiset joista jj ei välittänyt niin ne myös huomasi sen... suurin osa teistä ei tiedä jj ku nimeltä osa on kuullut joskus nimen osa on saattanut olla tekemisissä mutta se mitä jj oli tosiaan esim läheitstensä/ystäviensä seurassa on toine asia........
Ei se nyt ihan täysin noin mene. Omalla kohdallani se oli ihan neutraali tyyppi, samanlainen kuin kuka tahansa.
- kyynel..
eiköhän se oo jokasen oma asia mitä tekee kun toinen kuolee vai tekeekö mitään..
- jomppe 64
On oikeus voittanut taas...,sitä saa mitä tilaa!!!
- Nimetön
Sun tilaukses tulee vissiin jälkitoimituksena?
- tuntijakymib
kyl jj saa mennä vaik helvettiin................
- '¨¨'
Nimetön kirjoitti:
Sun tilaukses tulee vissiin jälkitoimituksena?
Luulet olevas pelottava, väärin arvasit.
- teille kaikille
tuntijakymib kirjoitti:
kyl jj saa mennä vaik helvettiin................
jotka täällä kehtaatte halventaa janin muistoa,pitkä ja kivuliasta kuolemaa!ajatelkaa vähän!miltä tuntuisi jos joku puhuisi sinun pojastasi,isästäsi tai puolisostasi noin!jos se jani oli niin helvetin kauhea niin miks ette ikinä sanoneet sille suoraan tai tehneet asialle mitään ITSE?sen takia koska pelkäsitte niin perkeleesti,ja syystäkin!onhan se helppoa uhota kun toinen on kuollut!antakaapas nimenne ja yhteystietonne tälle palstalle ja sen jälkeen sanokaa nämä asiat meille janin kavereille ja ystäville,ja varsinkin vaimolle!sen jälkeen kannattaa lukita ovet ja ikkunat öisin!!!vaikka jani on poissa,hänellä on edelleen lojaaleja ystäviä jotka kyllä pitävät huolen siitä että se kuka hänen muistoaan uskaltaa omalla nimellään halventaa tulee kyllä kärsimään!en usko että yksikään uskaltaa nimeään paljastaa koska olette kaikki pelkureita!toivottavasti olen väärässä,olisi kiva päästä vähän keskustelemaan näistä asioista jonkun teidän kanssa kasvot vastatusten!!!jani oli suus miehiä ja te muut vain kateellisia ja katkeria koska ette ikinä itse pystyisi lähheskään samaan kuin hän!hän eli elämäänsä juuri niin kuin itse halusi eikä välittänyt teidän paskapuheista,koska tiesi itse totuuden!paljastakaa itsenne tai pitäkää turpanne kiinni!!
- nyt,
teille kaikille kirjoitti:
jotka täällä kehtaatte halventaa janin muistoa,pitkä ja kivuliasta kuolemaa!ajatelkaa vähän!miltä tuntuisi jos joku puhuisi sinun pojastasi,isästäsi tai puolisostasi noin!jos se jani oli niin helvetin kauhea niin miks ette ikinä sanoneet sille suoraan tai tehneet asialle mitään ITSE?sen takia koska pelkäsitte niin perkeleesti,ja syystäkin!onhan se helppoa uhota kun toinen on kuollut!antakaapas nimenne ja yhteystietonne tälle palstalle ja sen jälkeen sanokaa nämä asiat meille janin kavereille ja ystäville,ja varsinkin vaimolle!sen jälkeen kannattaa lukita ovet ja ikkunat öisin!!!vaikka jani on poissa,hänellä on edelleen lojaaleja ystäviä jotka kyllä pitävät huolen siitä että se kuka hänen muistoaan uskaltaa omalla nimellään halventaa tulee kyllä kärsimään!en usko että yksikään uskaltaa nimeään paljastaa koska olette kaikki pelkureita!toivottavasti olen väärässä,olisi kiva päästä vähän keskustelemaan näistä asioista jonkun teidän kanssa kasvot vastatusten!!!jani oli suus miehiä ja te muut vain kateellisia ja katkeria koska ette ikinä itse pystyisi lähheskään samaan kuin hän!hän eli elämäänsä juuri niin kuin itse halusi eikä välittänyt teidän paskapuheista,koska tiesi itse totuuden!paljastakaa itsenne tai pitäkää turpanne kiinni!!
se lääke, paitsi taitaa olla sinun kohdalta lääkitys pahasti myöhässä.
Uhkailetko sinä ja vielä nimettömänä. - -pelle-
Mikä ihme siinä on että luulet ihmisten pelkäävän sitä? On sille kuule sanottu niin monesti suoraan. Kukaan ei tuollaista teidän uhkailua pelkää, lähinnä naurettavaa. Et varmasti uskaltaisi yksin tulla ovelleni...
- ...
pikku koira kenties? suusmies? no niin olikin, sehän tekee ihmisestä hyvän kun varastaa ja uhkailee, montahan päivää rehellistä työtä kyseinen herra oli tehnyt? tais joskus sanoakkin että miks tehä kun on ne "hotellitkin" mimmejä siellä täällä.. ei käy kateeksi vaimoa... taitan olla useemminkin sormuksen kuva otsassa, sehän ei ole mies eikä mikään jos ei naisia hakkaa... mikä asema? huumehörhöjen keskellä kenties? olihan sillä mahdollisuuksia vaikka ja kuinka paljon... ja mitä kaikkea sen vanhemmat joutu kestämään... älä tule tänne lukemaan jos et kestä kulla muiden mielipiteitä. kaikille se ei ollu yhtä hyvä...
- "Oikeus" ja muut
Teille kaikille!
On järkyttävää lukea useimpien kommentteja, erityisesti heidän, jotka olivat sitä mieltä että ko. Jani oli kuoleman "ansainnut", törkeää. Tuntuu että ko. Janin narkomaani-rikoskumppani- kaverit, jotka kirjoittelevat, ovat itse täysin hukassa, oma elämänhallinta puuttuu, elämä sekaisin. Säälin teitä, oikeesti. Ja muistutan että omassa elämässäni olen elänyt lasteni puolesta narkomaani-helvetissä toista kymmentä vuotta. Tiedän, kuinka nuori hakee "apua" omaan tuskaansa turruttavista aineista, uhkailee omia vanhempiaan, sisarruksiaan väkivallalla, todellisella , psyykkisellä ja fyysisellä! Tänään, apua saaneina tilanne toinen. On helppoa arvostella toista,erityisesti kuollutta, kun itse on lähes täydellinen! Kehoitan hakemaan apua itsellenne, ettekö huomaa,te tuomitsijat, olette tosi sairaita! Rikollisessa maailmassa ei ole ystäviä, vain uhkia ja sairasta , täysin sairasta elämänmenoa! Varoitan myös, älkää tuomitko toista, jottei teitä itseänne tuomittaisi. Toivon ettette kokisi samanlaista kuolemaa! Osanottoni omaisille ja Taivaan Isän huolenpitoa, kaikille, antakaa anteeksi... - että,,,
"miksi ette sanonut sille suoraan mikä se on" kyllä sille sanottiin jopa nyrkkiä antamalla sitä. eriasia olitko itse kuulemas tai näkemäs. ja eriasia uskoiko se vain sitä tapaa kertoa asiaa. nyt uskoi ja hän nöyrtyi kovemman rajumman edessä. niin rajun joka teki mitä ei sanonut eikä uhannut.
jj uhkasi että "tapan sut ja sut" mutta ketään ei ampunut ainakaan hengiltä, joku kyllästyi joku oli mies joka ei puhunut vaan teki sen. eli oliko jj kova no ei ollut oliko joku kovempi rankempi? kyllä oli... - maddog88
"Oikeus" ja muut kirjoitti:
Teille kaikille!
On järkyttävää lukea useimpien kommentteja, erityisesti heidän, jotka olivat sitä mieltä että ko. Jani oli kuoleman "ansainnut", törkeää. Tuntuu että ko. Janin narkomaani-rikoskumppani- kaverit, jotka kirjoittelevat, ovat itse täysin hukassa, oma elämänhallinta puuttuu, elämä sekaisin. Säälin teitä, oikeesti. Ja muistutan että omassa elämässäni olen elänyt lasteni puolesta narkomaani-helvetissä toista kymmentä vuotta. Tiedän, kuinka nuori hakee "apua" omaan tuskaansa turruttavista aineista, uhkailee omia vanhempiaan, sisarruksiaan väkivallalla, todellisella , psyykkisellä ja fyysisellä! Tänään, apua saaneina tilanne toinen. On helppoa arvostella toista,erityisesti kuollutta, kun itse on lähes täydellinen! Kehoitan hakemaan apua itsellenne, ettekö huomaa,te tuomitsijat, olette tosi sairaita! Rikollisessa maailmassa ei ole ystäviä, vain uhkia ja sairasta , täysin sairasta elämänmenoa! Varoitan myös, älkää tuomitko toista, jottei teitä itseänne tuomittaisi. Toivon ettette kokisi samanlaista kuolemaa! Osanottoni omaisille ja Taivaan Isän huolenpitoa, kaikille, antakaa anteeksi...ensimmäinen kirjoitus joka sai mut nyökkäilemään hissukseni. voimia myös sulle.
- maddog88
eiköhän tässä ole jo ihmiset kärsineet tarpeeksi puolin ja toisin. vai mitä luulet? eikö muuta asetta ole kun tuo iänikuinen uhkailu ja huutelu? jos nyt suoraan sanon niin se ei näyttänyt vievän kovin pitkälle vaikka homman hallitsikin 6-0.
ymmärrän että on paska olo mutta ei se tolla meiningillä parane. - ennen kuolemaa
maddog88 kirjoitti:
eiköhän tässä ole jo ihmiset kärsineet tarpeeksi puolin ja toisin. vai mitä luulet? eikö muuta asetta ole kun tuo iänikuinen uhkailu ja huutelu? jos nyt suoraan sanon niin se ei näyttänyt vievän kovin pitkälle vaikka homman hallitsikin 6-0.
ymmärrän että on paska olo mutta ei se tolla meiningillä parane.oliko täällä muita keskusteluja kyseisestä kaverista...? ennen kuolemaa....?
- Näin on
että,,, kirjoitti:
"miksi ette sanonut sille suoraan mikä se on" kyllä sille sanottiin jopa nyrkkiä antamalla sitä. eriasia olitko itse kuulemas tai näkemäs. ja eriasia uskoiko se vain sitä tapaa kertoa asiaa. nyt uskoi ja hän nöyrtyi kovemman rajumman edessä. niin rajun joka teki mitä ei sanonut eikä uhannut.
jj uhkasi että "tapan sut ja sut" mutta ketään ei ampunut ainakaan hengiltä, joku kyllästyi joku oli mies joka ei puhunut vaan teki sen. eli oliko jj kova no ei ollut oliko joku kovempi rankempi? kyllä oli...Tässä on kyllä asia tekstiä. Lienee paras teksti mitä aiheesta on kirjoitettu tai tullaan kirjoittamaan. Pisteet sulle! Olen täysin samaa mieltä.
- Olen nähnyt
Näin on kirjoitti:
Tässä on kyllä asia tekstiä. Lienee paras teksti mitä aiheesta on kirjoitettu tai tullaan kirjoittamaan. Pisteet sulle! Olen täysin samaa mieltä.
Useamman kerran olen ollut näkemässä kun em. henkilö on saanut kuulla ihan kasvokkain, mitä mieltä hänestä ollaan. Pääosin sen jälkeen kun ko. "herrasmies" on ensin tapansa mukaisesti käyttäytynyt todella "sankarillisesti". Ja suurin osa tapahtumista on päättnyt niin, että em. herra on vinkunut polvillaan kadussa.
Eikä näkynyt näitä herran kätyreitä ja loistokavereita sillon puolustamassa sankariaan ja esittelemessä uhkauksia yöllisistä käynneistä vaan luikkivat nätisti takavasemmalle.
Painotettakoon nyt toki sen verran, että itse en joutunut herran kanssa koskaan vaikeuksiin, Eikä minulla ollut syytä/halua kertoa mielipidettäni herrasta hänelle kasvokkain tai edes missään nettipalstoilla. (joka muuten oli/on kohtalaisen neutraali) Olen vain sattunut monasti samaan paikkaan ja samaan aikaan.
Levätköön rauhassa ja jaksamista niille joista kaveri välitti ja jotka hänestä välittivät. - JJ asshole
että,,, kirjoitti:
jj uhkasi että "tapan sut ja sut" mutta ketään ei ampunut ainakaan hengiltä, joku kyllästyi joku oli mies joka ei puhunut vaan teki sen. eli oliko jj kova no ei ollut oliko joku kovempi rankempi? kyllä oli...Kun ei saanut mitään aikasex,teen sitä ja tätä,plaaplaaa,tekijä tekee eikä uhkaile,homma toteen.
- ,,,,,,,,,,,.-.
ei yllätys etä näin kävi, mutta onneksi suurin osa sen uhosta oli vain uhoa... en siitä pitänyt vaikka sen tunsin. joskus oli vähän kaunoja mutta kähinät kähinöitii ja se loppu siihen kumpikaan ei jäänyt kaunoja kaivelee, mulle niitä ei kyllä jäänytkään mutta Janille jäi vähän. mutta ei kuitenkaan jatkanut enempiä, vaan nuoli haavansa mitkä sai oman käytöksensä vuoksi.
- -74
lainsuojaton on kuollut!JJ tuntien jo vuosien vuosien takaa.miehessä eli hyvä ja paha,vahvemmin viimeinen persoona!! itselläni ei henkilö kohtaisesti pahaa sanottavaa jj ole.luulisin että asia on niin kuitenkin että (kansa)ihmiset,vaati aikanaan Jania pitämään roolia yllä,sitten asiat vain räjähtävät käsiin ja tehdään asioita joita ihmiset vihaavat.PS:TÄSSÄ EI SITTEN NUOLLA JANIN EIKÄ TEIDÄN PERSEITÄ!!
- yritti päästä....
-74 kirjoitti:
lainsuojaton on kuollut!JJ tuntien jo vuosien vuosien takaa.miehessä eli hyvä ja paha,vahvemmin viimeinen persoona!! itselläni ei henkilö kohtaisesti pahaa sanottavaa jj ole.luulisin että asia on niin kuitenkin että (kansa)ihmiset,vaati aikanaan Jania pitämään roolia yllä,sitten asiat vain räjähtävät käsiin ja tehdään asioita joita ihmiset vihaavat.PS:TÄSSÄ EI SITTEN NUOLLA JANIN EIKÄ TEIDÄN PERSEITÄ!!
kuvioista pois!ja se tapahtui silloin joskus kun oli se kohtalokas kolari jossa kuoli sen erittäin hyvä ystävä ja hän itse ajoi!ei tullut pois kotoaan,ei vastannut puhelimeen!ei kiinnostanut vaikka mitä olisi tapahtunut tai kenet olisi pitänyt mennä hakkaamaan tai perimään rahat!se näytti minulle silloin että kyllä silläkin on sydän ja tunteet!jaa nimenomaan muut ihmise pistivät sen jatkamaan vaikka olisi vain halunnut olla rauhasa ja jättää kaiken!
- paskaapaskaa
yritti päästä.... kirjoitti:
kuvioista pois!ja se tapahtui silloin joskus kun oli se kohtalokas kolari jossa kuoli sen erittäin hyvä ystävä ja hän itse ajoi!ei tullut pois kotoaan,ei vastannut puhelimeen!ei kiinnostanut vaikka mitä olisi tapahtunut tai kenet olisi pitänyt mennä hakkaamaan tai perimään rahat!se näytti minulle silloin että kyllä silläkin on sydän ja tunteet!jaa nimenomaan muut ihmise pistivät sen jatkamaan vaikka olisi vain halunnut olla rauhasa ja jättää kaiken!
muut ihmiset pakotti sen jatkamaan. ja vitut kenenkään ei tarvi jatkaa mitään jos ei halua.
vertauksena tupakan poltto loppuu siihen kun ei sytytä seuraavaa. kaljan juonti loppuu siihen kun ei aukaise seuraavaa.
tää on taas tätä että pitää syyllistää muut sen ympärillä olevat, miksi? kyllähän jokainen itse valitsee mitä tekee ja koska lopettaa ja minkä... - siinä kolarissa
yritti päästä.... kirjoitti:
oikein kuoli?!?
Vanha kirjoittamaton ja erittäin hyvä sääntö on että vainajasta EI KOSKAAN puhuta pahaa!!!!!
Omaisille voimaa ja jaksamista ja korkeimman siunausta.
Vaikka Juice on poissa niin lailut elää, ne eivät koskaan kuole.- Mitä järkeä
Mitä ihmeen väliä on jos puhuu pahaa kuolleesta? Ei sitä varmaan enää pahemmin kiinnosta.
Ja miksi ihmeessä pelkäät kuolemaa noin paljon? Itseäni se lähinnä kiinnostaa ja pyrin elämän elämääni niin, että jos kuolen tänään niin kuolen hymy huulilla. Jokainen ihminen "ansaitsee" kuoleman, ja jokainen meistä kuoleekin.
En tajua miksi kuollutta ihmistä tai kuolemaa pitäisi surra. En ainakaan halua että omissa hautajaisissani on yhtään surullista ihmistä.
No, kaikki tallaa tyylillään.- good-devil
Eikä sille vaan voi minkään että toisista jää hyvää puhuttavaa ja toisista ei hyvää sanottavaa pysty sanomaan.Kuoltuaan teoista mies/nainen muistetaan.
Eihän ne pahat puheet kuollutta loukkaakaan vaan omaisia! Läheiset surevat rakastaan ja tuntuu varmaan tosi pahalta jos häntä panetellaan ja mollataan. Surua ja surevia täytyy kunnioittaa.
Olen seurannut erittäin läheltä tätä ortodoksista uskontoa ja olen oppinut sieltä että kun ihminen on siirtynyt rajan taa niin kaikki on anteeksi annettu ja unohdettu. Oli ihminen eläissään ollut millanen tahansa tai tehnyt mitä vaan niin sitä ei enää muistella.
Onkohan itseltäsi kuollut ketään tosi läheistä ja rakasta ihmistä kun kirjoitat noin välinpitämättömästi vakavasta aiheesta?!
Eihän kuolemaa pidäkään pelätä. Se tulee meidän jokaisen kohdalle. Ei sitä tarvitse ansaita.
Oikea asenne on tuo että elät elämääsi niin että voit kuolla hymy huulillasi. Koskaan ei tiedä mikä on se elokuun viimeinen!- Mitä järkeä
piive kirjoitti:
Eihän ne pahat puheet kuollutta loukkaakaan vaan omaisia! Läheiset surevat rakastaan ja tuntuu varmaan tosi pahalta jos häntä panetellaan ja mollataan. Surua ja surevia täytyy kunnioittaa.
Olen seurannut erittäin läheltä tätä ortodoksista uskontoa ja olen oppinut sieltä että kun ihminen on siirtynyt rajan taa niin kaikki on anteeksi annettu ja unohdettu. Oli ihminen eläissään ollut millanen tahansa tai tehnyt mitä vaan niin sitä ei enää muistella.
Onkohan itseltäsi kuollut ketään tosi läheistä ja rakasta ihmistä kun kirjoitat noin välinpitämättömästi vakavasta aiheesta?!
Eihän kuolemaa pidäkään pelätä. Se tulee meidän jokaisen kohdalle. Ei sitä tarvitse ansaita.
Oikea asenne on tuo että elät elämääsi niin että voit kuolla hymy huulillasi. Koskaan ei tiedä mikä on se elokuun viimeinen!Kyllä, itseltäni on kuollut perheenjäseniä ja läheisiä ystäviä vähän liikaakin. Mutta ei minua ole koskaan kiinnostanut mitä muut ihmiset ovat heistä puhuneet. Tärkein on oman perheen ja oman itsensä tunteet kuollutta kohtaan.
Toisaalta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat ja en itse puhu edes kenestäkään elossa olevasta pahaa. Mutta toisaalta en vain näe syytä välittää muiden sanomisista. - ....
piive kirjoitti:
Oikea asenne on tuo että elät elämääsi niin että voit kuolla hymy huulillasi. Koskaan ei tiedä mikä on se elokuun viimeinen!No jospa joku keksisi tästä hepusta edes yhen hyvä teon, niin olis ilo kuulla... miksi ihmiset eivät saa kirjoitella helpotustaan? miksi? tämä herra on oikeasti satuttanu niin montaa kotkalaista tyyppiä, että oikeus jokaisella sanoa mitä tahtoo... pysyis pois täältä ne kätyrit ja alamaiset jotka palvo tätä p..kaa...
suurin osa luultavasti näistä ylistäjistä on ollu mukana näissä jutuissa, mitä tämä herra on tehnyt... itkekööt vaan ne rauhassa ja muut voivat huokailla helpotuksesta ettei enää tarvitse pelätä... - Ei nimimerkkiä
.... kirjoitti:
No jospa joku keksisi tästä hepusta edes yhen hyvä teon, niin olis ilo kuulla... miksi ihmiset eivät saa kirjoitella helpotustaan? miksi? tämä herra on oikeasti satuttanu niin montaa kotkalaista tyyppiä, että oikeus jokaisella sanoa mitä tahtoo... pysyis pois täältä ne kätyrit ja alamaiset jotka palvo tätä p..kaa...
suurin osa luultavasti näistä ylistäjistä on ollu mukana näissä jutuissa, mitä tämä herra on tehnyt... itkekööt vaan ne rauhassa ja muut voivat huokailla helpotuksesta ettei enää tarvitse pelätä...Eipä sitä kyllä pelätä tarvinnu. Se oli ainakin mulle samanlainen kaduntallaaja kuin kuka tahansa. Ja jos käyttäytyi aggressiivisesti niin kova kovaa vasten ja se siitä...
Mulle on aivan sama onko ko. tyyppi elossa vai kuollut kun en sitä tuntenut. - joku
Ei nimimerkkiä kirjoitti:
Eipä sitä kyllä pelätä tarvinnu. Se oli ainakin mulle samanlainen kaduntallaaja kuin kuka tahansa. Ja jos käyttäytyi aggressiivisesti niin kova kovaa vasten ja se siitä...
Mulle on aivan sama onko ko. tyyppi elossa vai kuollut kun en sitä tuntenut.Aika ei suinkaan normaali tyyppi ollut kyseessä kun näin kauhen paljon on saanut puhetta aikaseksi.kyll varmaan jotku on pelänny ja kaikista ei ois ollu kovistelemaan/uhoilee sille.Huonosti ois käyny.
- ............
Ei nimimerkkiä kirjoitti:
Eipä sitä kyllä pelätä tarvinnu. Se oli ainakin mulle samanlainen kaduntallaaja kuin kuka tahansa. Ja jos käyttäytyi aggressiivisesti niin kova kovaa vasten ja se siitä...
Mulle on aivan sama onko ko. tyyppi elossa vai kuollut kun en sitä tuntenut.koittihan tuo minua kiristää ja uhkaa asioilla, kun sen antama aika tuli täyteen se soitti ja kysyi "onko unohtun jotain" vastasin ei pitäskö olla. jatkoin että "jos toi häirintä ei lopu niin se laitetaan loppumaan" ja löin luurin kiinne. ei soittan uudestaan eikä jatkanut muullakaan tavalla sitä mitä aikoi. eli kyllä se osasi lopettaa kun antoi omaa lääkettä sille.
- ...
............ kirjoitti:
koittihan tuo minua kiristää ja uhkaa asioilla, kun sen antama aika tuli täyteen se soitti ja kysyi "onko unohtun jotain" vastasin ei pitäskö olla. jatkoin että "jos toi häirintä ei lopu niin se laitetaan loppumaan" ja löin luurin kiinne. ei soittan uudestaan eikä jatkanut muullakaan tavalla sitä mitä aikoi. eli kyllä se osasi lopettaa kun antoi omaa lääkettä sille.
Joo mut riippu tietysti asiasta ja tietty henkilöstä vähänkään tuttu niin osas varmaan "piisoitella",ehkä.
- ...............
... kirjoitti:
Joo mut riippu tietysti asiasta ja tietty henkilöstä vähänkään tuttu niin osas varmaan "piisoitella",ehkä.
joo kyllä se tuttu oli vähänkään ns. ja kerran otimme yhteenkin ja annoin sille mojovan pusun jalalla leukaperiin. tuskin tämä oli syy että lopetti veivaamisen siihen, tai no mistä voin tietää.
ei kuitenkaan jatkanut. eli eli ei se kaikkien päälle ainakaan sylkenyt homona päälle, osasi se jotenkin valikoida kenen kanssa kannattaa jatkaa, kenen ei. mutta edelleenkään ei voi tietää, vain arvailla. mutta ketä siitä kiittää itseä vai sitä vai molempia? kuitenkin yllätys oli se että jj lopetti siihen, varauduin kyllä siihenkin että "entä jos se jatkuukin" mutta jääkööt ne seikat mun tietooni :)
- suruissaan oleva
jj ja syvälle
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?36749Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663