Tietääkö joku onko Simpauttaja DVD julkaistu ja mistä sitä saa ? Kaiken maailman Suomi-elokuvia julkaistaan mutta miksei tätä klassikkoa......
Simpauttaja
7
2757
Vastaukset
- Molotov
Kun netistäkin löytyy vain vipattava, suttuinen vhs-rippi tulitikkuaskin kokoisella kuvalla. Onneksi Kivenpyörittäjän Kylä, paras elokuva mitä ihminen on koskaan saanut tai tulee saamaan aikaan, löytyy dvd:nä.
- jepa jee
juu tuota itsekin olen etsiskellyt mutta olen kyllä löytänyt dvd kannet 100% varmasti on ne koneella mut en oo elokuvaa mistään saanut käsiini???? mutta ilmeisesti on silti dvd:nä??????
- Ramppis
jepa jee kirjoitti:
juu tuota itsekin olen etsiskellyt mutta olen kyllä löytänyt dvd kannet 100% varmasti on ne koneella mut en oo elokuvaa mistään saanut käsiini???? mutta ilmeisesti on silti dvd:nä??????
Tuota odottelen itsekin. VHS-version omistan Jos MTV alkaa myymään klassikkojaan DVD:llä niin taatusti Simpauttaja on mukana.
- ELOKUVASTA
Ramppis kirjoitti:
Tuota odottelen itsekin. VHS-version omistan Jos MTV alkaa myymään klassikkojaan DVD:llä niin taatusti Simpauttaja on mukana.
Olen etsinyt simpauttajaa,olisiko mahdollista,jos joltain saisin sen kasetille???
Maksan toki siitä.
Ehdotuksen voi laittaa osoitteeseen.
[email protected]
- Yks turust
Otin sen nauhalle kun se tuli telkasta.
Mun Mutsi tykkää kyseistä leffasta.
"EI MUUTA KUN HOJOHOJO"- yks tuuppi vaa
muuta se tietokoneelle ja polta dvd:lle ja laita tänne keskustelee jos myisit:D
- dvd:lle
yks tuuppi vaa kirjoitti:
muuta se tietokoneelle ja polta dvd:lle ja laita tänne keskustelee jos myisit:D
Pitkä odotus päättyy 21. 8. 2009. Simpauttaja ilmestyy DVD:nä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962519- 1322416
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 57996
- 10992
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8972- 51882
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101775