Simpauttaja

Penaxo

Tietääkö joku onko Simpauttaja DVD julkaistu ja mistä sitä saa ? Kaiken maailman Suomi-elokuvia julkaistaan mutta miksei tätä klassikkoa......

7

2756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Molotov

Kun netistäkin löytyy vain vipattava, suttuinen vhs-rippi tulitikkuaskin kokoisella kuvalla. Onneksi Kivenpyörittäjän Kylä, paras elokuva mitä ihminen on koskaan saanut tai tulee saamaan aikaan, löytyy dvd:nä.

• jepa jee

juu tuota itsekin olen etsiskellyt mutta olen kyllä löytänyt dvd kannet 100% varmasti on ne koneella mut en oo elokuvaa mistään saanut käsiini???? mutta ilmeisesti on silti dvd:nä??????

• Ramppis
        jepa jee kirjoitti:

juu tuota itsekin olen etsiskellyt mutta olen kyllä löytänyt dvd kannet 100% varmasti on ne koneella mut en oo elokuvaa mistään saanut käsiini???? mutta ilmeisesti on silti dvd:nä??????

Tuota odottelen itsekin. VHS-version omistan Jos MTV alkaa myymään klassikkojaan DVD:llä niin taatusti Simpauttaja on mukana.

• ELOKUVASTA
        Ramppis kirjoitti:

Tuota odottelen itsekin. VHS-version omistan Jos MTV alkaa myymään klassikkojaan DVD:llä niin taatusti Simpauttaja on mukana.

Olen etsinyt simpauttajaa,olisiko mahdollista,jos joltain saisin sen kasetille???
        Maksan toki siitä.
        Ehdotuksen voi laittaa osoitteeseen.
        [email protected]

• Yks turust

Otin sen nauhalle kun se tuli telkasta.
      Mun Mutsi tykkää kyseistä leffasta.
      "EI MUUTA KUN HOJOHOJO"

• yks tuuppi vaa

muuta se tietokoneelle ja polta dvd:lle ja laita tänne keskustelee jos myisit:D

• dvd:lle
        yks tuuppi vaa kirjoitti:

muuta se tietokoneelle ja polta dvd:lle ja laita tänne keskustelee jos myisit:D

Pitkä odotus päättyy 21. 8. 2009. Simpauttaja ilmestyy DVD:nä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45231
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      123
      25986
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      324
      15673
    4. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      10823
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      169
      10802
    6. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9707
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9641
    8. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8478
    9. 242
      6824
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      222
      6489
    Aihe