Tietääkö joku onko Simpauttaja DVD julkaistu ja mistä sitä saa ? Kaiken maailman Suomi-elokuvia julkaistaan mutta miksei tätä klassikkoa......
Vastaukset 7
- Molotov
Kun netistäkin löytyy vain vipattava, suttuinen vhs-rippi tulitikkuaskin kokoisella kuvalla. Onneksi Kivenpyörittäjän Kylä, paras elokuva mitä ihminen on koskaan saanut tai tulee saamaan aikaan, löytyy dvd:nä.
- jepa jee
juu tuota itsekin olen etsiskellyt mutta olen kyllä löytänyt dvd kannet 100% varmasti on ne koneella mut en oo elokuvaa mistään saanut käsiini???? mutta ilmeisesti on silti dvd:nä??????
- Ramppis
jepa jee kirjoitti:
juu tuota itsekin olen etsiskellyt mutta olen kyllä löytänyt dvd kannet 100% varmasti on ne koneella mut en oo elokuvaa mistään saanut käsiini???? mutta ilmeisesti on silti dvd:nä??????
Tuota odottelen itsekin. VHS-version omistan Jos MTV alkaa myymään klassikkojaan DVD:llä niin taatusti Simpauttaja on mukana.
- ELOKUVASTA
Ramppis kirjoitti:
Tuota odottelen itsekin. VHS-version omistan Jos MTV alkaa myymään klassikkojaan DVD:llä niin taatusti Simpauttaja on mukana.
Olen etsinyt simpauttajaa,olisiko mahdollista,jos joltain saisin sen kasetille???
Maksan toki siitä.
Ehdotuksen voi laittaa osoitteeseen.
[email protected]
- Yks turust
Otin sen nauhalle kun se tuli telkasta.
Mun Mutsi tykkää kyseistä leffasta.
"EI MUUTA KUN HOJOHOJO"- yks tuuppi vaa
muuta se tietokoneelle ja polta dvd:lle ja laita tänne keskustelee jos myisit:D
- dvd:lle
yks tuuppi vaa kirjoitti:
muuta se tietokoneelle ja polta dvd:lle ja laita tänne keskustelee jos myisit:D
Pitkä odotus päättyy 21. 8. 2009. Simpauttaja ilmestyy DVD:nä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662701- 841167
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82868- 88721
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103632Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53598- 38562
- 36518